4mypet Avis 

76
•
TrustScore 4.5 sur 5

4,7

Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus

Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus

Lisez les avis des autres

Noté 5 sur 5 étoiles

4wire in conjunction with barns & stables organised the building of a catico for me. This was all done email ( my choice) I was in contact with Paul first to discuss the plan , lay out... Voir plus

Noté 5 sur 5 étoiles

We've got a Climber's Courtyard catio. Ordering process easy n staff super helpful. The 2 guys who fitted the catio were lovely, efficient and checked where we wanted shelves etc. Our cats absolutely... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 5 sur 5 étoiles

We got in touch with 4mypet for a catio, and they absolutely wowed us with their outstanding customer service. The entire team was friendly, professional, and incredibly helpful throughout the proce... Voir plus

Noté 5 sur 5 étoiles

Its is an excellent structure for my cats for whom it has made a very safe home at a freinds house whilst I am better homes. The delivery was straightforward a d the instuction adequate for and exper... Voir plus

L'entreprise a répondu


Coordonnées de contact

4,7

Excellent

TrustScore 4.5 sur 5

76 avis

5 étoiles
4 étoiles
3 étoiles
2 étoiles
1 étoile

Demande des avis aux clients

Cette entreprise invite régulièrement ses clients à laisser des avis, qu’ils soient positifs ou négatifs.

A répondu à 100 % de ses avis négatifs

Répond généralement dans un délai de 24 heures

Comment cette entreprise utilise Trustpilot

Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.

4,7

Tous les avis

(76)

12 avis reçus au cours des 12 derniers mois

Écrire un avis
Les entreprises sur Trustpilot n’ont pas le droit d’offrir des incitatifs ni de payer pour masquer des avis. Les avis reflètent l’opinion des utilisateurs et non celle de Trustpilot. En savoir plus

Noté 5 sur 5 étoiles

What an amazing shopping experience purchase from…

What an amazing shopping purchase from start to finish.
Staff knowledgeable and extremely helpful. Ordered, delivered and installed efficiently.
Wayne and his partner who fitted it were on time, polite and efficient. Great standard of work.
1 of my cats is blind now and I feel she will be safe in the catio as it is very secure.
The other cats seem to like it too.
Catio looks good too better then I expected.
Highly recommended company

27 août 2025
Avis spontané
Logo de 4mypet

Réponse de 4mypet

That's wonderful! We really appreciate you taking the time to share your 5-star review! Your feedback means a lot to us.

Thanks again!

Noté 5 sur 5 étoiles

Really impressed all round amazing company

Amazing company communication really good from beginning to end with Natalie! Love the catio it’s perfect and Shaun and Neil went above and beyond to make the tunnel fit in a very awkward space, Cats all love it and spend most their time in the Catio first class service!!

23 août 2025
Avis spontané
Logo de 4mypet

Réponse de 4mypet

That's wonderful! We really appreciate you taking the time to share your 5-star review! Your feedback means a lot to us.

Thanks again!

Noté 5 sur 5 étoiles

Safe, tough cat home

Its is an excellent structure for my cats for whom it has made a very safe home at a freinds house whilst I am better homes. The delivery was straightforward a d the instuction adequate for and experince diyer though probably not enough for an absolute beginner. Thry do offer assesmbly though. Very sturdy and does not need tethering down

9 juillet 2025
Logo de 4mypet

Réponse de 4mypet

That's wonderful! We really appreciate you taking the time to share your 5-star review! Your feedback means a lot to us.

Thanks again!

Noté 5 sur 5 étoiles

Extremely happy with my purchase

Extremely happy with my purchase, from day one this company was brilliant answering questions and emails within the same day!
The catio is made to the highest standard, myself and son installed it ourselves and it was extremely easy to do. However if you aren't comfortable to do it alone, they can do the install or talk you through the process.
My 3 cats love it, out every day from morning to evening, even in the rain.
Would happily recommend this company to others thinking about getting a catio/enclosure.

24 juin 2025
Logo de 4mypet

Réponse de 4mypet

That's wonderful! We really appreciate you taking the time to share your 5-star review! Your feedback means a lot to us.

Thanks again!

Noté 5 sur 5 étoiles

Your company is very helpful. S

Did have alot of problems but got there in the end. Your comany was very helpful, and thank you for that.I can say though, one thing I personally think the wire could be abit thicker as it is very flimsy and snaps very easy.

2 juillet 2025
Logo de 4mypet

Réponse de 4mypet

That's wonderful! We really appreciate you taking the time to share your 5-star review! Your feedback means a lot to us.

Thanks again!

Noté 5 sur 5 étoiles

Great value for money

Great value for money, high quality product that was easy to assemble with good instructions. My catio was delivered much faster than I anticipated, brilliant communications sent to let me know when it was ready and on the way too. Oh and the cats love it too.

17 juin 2025
Logo de 4mypet

Réponse de 4mypet

Thanks for the 5-star rating! We really appreciate it.

Noté 5 sur 5 étoiles

Timely and friendly service.

Was able to ask plenty of questions when booking, they gave clear and realistic timelines and were able to deliver ahead of schedule. The installation was amazing, they were very friendly and professional and made the Catio work in our space. Great service start to finish and our cat is loving it.

24 juillet 2025
Avis spontané
Logo de 4mypet

Réponse de 4mypet

Thanks for the 5-star rating! We really appreciate it.

Noté 5 sur 5 étoiles

Fantastic product

Great communication
Delivery driver was great

9 juin 2025
Logo de 4mypet

Réponse de 4mypet

Thanks for the 5-star rating! We really appreciate it.

Noté 4 sur 5 étoiles

Generally catio is easy to put together…

Generally catio is easy to put together and well made. However the paint finish on the timbers was a bit haphazard

5 juin 2025
Logo de 4mypet

Réponse de 4mypet

Thanks for the 4-star rating! We really appreciate it. If you would like some paint sending out to touch up please let us know.

Noté 5 sur 5 étoiles

Brilliant Catio & Tunnel Installation – One Happy Cat (and Owner)!

From the initial communication with Paul and subsequent ones with Shaun, everything was smooth and straightforward. They were responsive, clear, and happy to answer all my questions, which gave me real confidence going into the build.

When it came to the installation, Shaun and Liam were fantastic. They worked tirelessly in the scorching heat and delivered top-quality workmanship. Nothing was too much trouble, they happily adapted the build to suit my specific needs. Friendly, professional, and a real pleasure to have around.

I wouldn’t hesitate to recommend them.

12 juillet 2025
Avis spontané
Logo de 4mypet

Réponse de 4mypet

Thanks for the 5-star rating! We really appreciate it.

Noté 5 sur 5 étoiles

Excellent customer service

Excellent customer service! Had a problem with double payment being taken. Phoned them up and sorted quickly and efficiently. Customer service at its finest! Great catio my cats love it. Good quality and good value for money would highly recommend this company

31 mai 2025
Logo de 4mypet

Réponse de 4mypet

Thanks for the 5-star rating! We really appreciate it.

Noté 5 sur 5 étoiles

Absolutely brilliant company

Absolutely brilliant company. Great quality catio, excellent installation service & staff were so helpful & friendly. I would 100% recommend them for catio’s. Mine is great & cats love it. THANK YOU for a very positive experience from first contact, planning & installation. Very happy customer.

5 juillet 2025
Avis spontané
Logo de 4mypet

Réponse de 4mypet

It's wonderful to hear you had a five-star experience! We truly appreciate you taking the time to leave such a positive rating.

Noté 5 sur 5 étoiles

Catio made simple

Ordering was very easy. Was kept updated on status of delivery. The driver who delivered was friendly and very helpful. Sturdy catio, easy to put together. Would recommend

11 mai 2025
Logo de 4mypet

Réponse de 4mypet

It's wonderful to hear you had a five-star experience! We truly appreciate you taking the time to leave such a positive rating.

Noté 5 sur 5 étoiles

Catio ..

Ordered Catio ... delivered and assembled by 2 very nice chaps .. and all was done ... we did order a few extra bits that we decided to have ... with no problems ... my 3 cats love it .... so do I ....

16 mai 2025
Logo de 4mypet

Réponse de 4mypet

It's wonderful to hear you had a five-star experience! We truly appreciate you taking the time to leave such a positive rating.

Noté 5 sur 5 étoiles

Reliable, honest, value for money company

Bought a 3 sided cattio and the quality and value for money were out of this world. The customer service and delivery were just perfect. The communication and expectation for this was exceeded in everyday.
Real pleasure to do buisness with, cannot wait to order again.
Thank you 😊

2 mai 2025
Logo de 4mypet

Réponse de 4mypet

Thank you for your wonderful review :)

Noté 1 sur 5 étoiles

Daughter ordered catio for me,I'm a oap…

Daughter ordered catio for me,I'm a oap and disabled. Arrived wrong size.phoned to try to sort out,was very arrogant no help at all,and said Daughter must be thick to order wrong size.asked for complaint procedure now being ignored. Terrible company

11 juin 2025
Avis spontané
Logo de 4mypet

Réponse de 4mypet

Hi,
Thank you for your feedback. Upon further investigation, we have confirmed that the goods you received match the product description provided on our website. The dimensions for product 4MP00115 are clearly stated as follows:
• Length (1 side): 197 cm
• Depth (2 sides): 94 cm
• Height (without roof): 220 cm
• Height (with mesh roof): 225 cm
• Height at the tallest point of the roof (waterproof option): 235 cm
You mentioned during our phone conversation that your daughter confused the length with the height, which indicates that the error was not on our part. Additionally, I want to clarify that at no point did any of our staff call your daughter "thick." We answered all your questions and informed you that you are welcome to return the product for a refund, provided it is fit for resale.
Our complaint procedure is thorough, and if our descriptions were as inaccurate as you claim, we would not still be in business.

Noté 5 sur 5 étoiles

Had my Catio installed yesterday

Had my Catio installed yesterday, by some lovely guys. it looks amazing well worth the money delivered when promised and installed brilliantly. My cat is thoroughly enjoying it and I'm so glad I went ahead and made the decision to get this from this company as they've been amazing.

10 juin 2025
Avis spontané
Logo de 4mypet

Réponse de 4mypet

Thank you for your wonderful review:)

L’expérience Trustpilot

Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.

Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.

En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.

Voici 8 conseils pour écrire des avis de qualité.

La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.

Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.

En savoir plus