Aosom USA Avis 

2 350
•
TrustScore 4.5 sur 5

4,4

Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus

Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus

Lisez les avis des autres

Noté 5 sur 5 étoiles

Shipped fast. Assembled fairly easily in about 1 hour. It looks great and is compact enough to fit in a 10 x 15 secondary bedroom.Bar feels commercial quality well knurled. Seems to slide smoothly al... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 3 sur 5 étoiles

The product is ok, it could have been more sturdy, the walls are thin.the installation instructions have to be improved, with current instructions installation took a lot of time.

L'entreprise a répondu

Noté 5 sur 5 étoiles

they resolved my issue without difficulty. I love everything about this set except the chairs have a metal squeak with the rocking motion. I have used silicone spray which helps silence it but the s... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 5 sur 5 étoiles

The delivery was quick and the item was as described, and packed well. I will definitely be buying with great reassurance. Looking forward for future purchases.


À propos de l'entreprise

  1. Magasin de meubles

Informations provenant de diverses sources externes

Aosom specializes in Outdoor Living, Home Decor, Sporting Goods, Health & Beauty and more. Aosom has quality products at awesome prices and free shipping.


Coordonnées de contact

4,4

Excellent

TrustScore 4.5 sur 5

2 k avis

5 étoiles
4 étoiles
3 étoiles
2 étoiles
1 étoile

Demande des avis aux clients

Cette entreprise invite régulièrement ses clients à laisser des avis, qu’ils soient positifs ou négatifs.

Chez Trustpilot, nous privilégions le contenu écrit par des personnes réelles. Cependant, cette entreprise a accès notre outil de réponse assisté par l'IA pour l'aider à rédiger ses réponses.

Comment cette entreprise utilise Trustpilot

Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.

4,4

Tous les avis

(2 350)

898 avis reçus au cours des 12 derniers mois

Écrire un avis
Les entreprises sur Trustpilot n’ont pas le droit d’offrir des incitatifs ni de payer pour masquer des avis. Les avis reflètent l’opinion des utilisateurs et non celle de Trustpilot. En savoir plus

Noté 1 sur 5 étoiles

The top of the ottoman was damaged

The top of the ottoman was damaged! Reported & sent pictures on 7/17. ! No response & no replacement!!!!

31 juillet 2026
Logo de Aosom USA

Réponse de Aosom USA

Thank you for taking the time to share your feedback. We sincerely apologize that your ottoman arrived with damage. However, we would like to clarify that this order was not purchased directly from us, but through a third-party retailer. Despite this, we have communicated with you multiple times regarding your claim and have responded to your messages throughout the process. One of our reps will call you directly to further clarify and answer any questions you may have. We look forward to assisting you. Take care!

Noté 5 sur 5 étoiles

Great glider and shopping experience

Website easy to navigate, price was lower than other sites and shipping was free and timely. The glider I purchased is sturdy and comfortable and was very easy to assemble.

29 juillet 2026
Logo de Aosom USA

Réponse de Aosom USA

We are so pleased to hear that you had such a positive experience with us, from our website to the delivery and assembly of your new glider. We're especially glad you find it sturdy and comfortable!

Noté 1 sur 5 étoiles

dishonest, deceptive, and thieves- RUN AWAY FAST!

dishonest, deceptive advertising about flimsy product- they call it 'heavy duty', but it's not. they also rip you off, making you pay to insure inbound shipping and try to rip you off with return shipping, after you discover the product won't work for you because they lied to you about it. customer service is arrogant and snarky. they are terrible and thieves. RUN AWAY FAST- i would give ZERO stars, if possible.

087/14/26 update/reply to Aosom's response: when customer support gaslights you and thinks that by saying facetious, 'have a nice day', etc. when confronted with dishonest and deceptive tactics, it's NOT being 'courteous' or 'respectful'. if somebody punches you in the mouth and says 'have a nice day'- they are not really being nice. this company is a fraud. period. trust me.

25 juillet 2026
Logo de Aosom USA

Réponse de Aosom USA

Hello Christopher! Thank you for taking the time to share your feedback. We're sorry to hear that you were dissatisfied with your experience. We would like to clarify a few points for future readers. Providing professional and respectful customer service is always our priority. After reviewing the communication, we found that our representative remained courteous, professional, and provided all available assistance throughout the return process. Unfortunately, the language directed toward our team through calls and several emails was inappropriate and unprovoked, despite our continued efforts to assist. We would also like to clarify that shipping to our customers is free, and we reviewed your order to confirm that no shipping charges were applied. The dog crate is accurately advertised as "heavy duty" for typical use. While we understand it did not meet your specific needs, we are sorry it was not the right fit for your situation. As a courtesy, we also provided discounted return shipping labels for your buyer's remorse return. We appreciate all customer feedback and remain committed to treating every customer with professionalism and respect.

Noté 5 sur 5 étoiles

Effective product

This is well made product that was delivered in a timely manner.

21 juillet 2026
Logo de Aosom USA

Réponse de Aosom USA

We're so glad to hear that your product was well-made and delivered in a timely manner. Thank you for your feedback!

Noté 2 sur 5 étoiles

Assembly was challenging, and return process was disappointing

This playground set required two people to assemble, which wasn't clear at the time of purchase. Also all measurements are in millimeters, which added extra difficulty. I attempted to build it on my own but wasn't able to complete the assembly without a second person to help.
As a result, I decided to return the set. When I contacted customer service, I was told I would not receive a full refund, as the return was classified as "buyer's remorse." I felt this didn't accurately reflect the situation.

For anyone considering this set, it's worth planning for two-person assembly and being comfortable working with millimeter measurements. It may also be helpful to confirm the return policy in advance in case assembly issues arise.

27 juillet 2026
Logo de Aosom USA

Réponse de Aosom USA

We appreciate you taking the time to share your detailed feedback regarding the playground set. We sincerely regret that the assembly process and the subsequent return experience did not meet your expectations. We understand how frustrating it must have been to encounter unexpected difficulties with the two-person assembly requirement and the millimeter measurements, especially when attempting to build it alone. We are committed to improving our customer experience, and your comments will help us make necessary adjustments.

Noté 4 sur 5 étoiles

True to what they advertise

My item arrived promptly. Unfortunately, the product was not the correct fit. The chat feature actually works. I had to do a return and initiated it late in the day and someone(??) was available to instruct and help me through the process. Not a lot of extra talk; the process was quick. Aosom offers a few ways of contact which I appreciated. I will shop them again when I am in need of outdoor items. Unlike some companies, they stand behind what they advertise.

21 juillet 2026
Logo de Aosom USA

Réponse de Aosom USA

We appreciate you taking the time to share your experience with us. We're glad to hear that our chat feature was helpful and that our team was able to assist you efficiently with your return, even late in the day. We understand that receiving an item that isn't the correct fit can be frustrating, and we are pleased that our support process met your expectations. We look forward to assisting you with your outdoor item needs in the future.

Noté 1 sur 5 étoiles

No stars

No stars. This company lies about what their small animal cages are for and then won't give a full refund. They lie when it comes to giving a refund. They blame the customer for the reason for the return and charge the customer for shipping their product back to them. Lies lies lies. I will NEVER buy anything from these crooks. More lies. Can't even tell the truth at all.

23 juillet 2026
Avis spontané
Logo de Aosom USA

Réponse de Aosom USA

Thank you for your feedback, Edgar. We understand the importance of sharing your experience, but we'd like to clarify a few points for anyone reading your review.

Your refund was processed in full. Because your purchase was made through Amazon, we issued the refund directly to Amazon, who then returned the funds to your original payment method. You later informed Amazon that your original payment method had been canceled and requested the refund in the form of an Amazon gift card. Unfortunately, once we have successfully processed a refund, we no longer have any control over how Amazon disburses those funds.

We'd also like to clarify that we do not charge return shipping for warranty-related claims involving damaged, defective, or incomplete items, and we provide free shipping on all of our products. In this case, the return was requested because the cage was too small for your pet, which is considered a buyer's remorse return rather than a warranty claim. We make every effort to provide accurate dimensions and product details in our listings so customers can make informed purchasing decisions before ordering.

While we're sorry the product wasn't the right fit for your pet, we did our best to assist throughout the process despite the unkind language directed toward our customer service team. We wish you all the best and hope you're able to find a pet cage that better meets your needs.

Noté 5 sur 5 étoiles

We love the products we order and they…

We love the products we order and they are always shipped quickly.

20 juillet 2026
Logo de Aosom USA

Réponse de Aosom USA

We're so happy to hear that you love our products and that they always arrive quickly! Thank you for your positive feedback.

Noté 5 sur 5 étoiles

Fine product

Fine product, fine service

27 juillet 2026
Logo de Aosom USA

Réponse de Aosom USA

We're happy to hear that you found our product and service to be satisfactory. We appreciate your feedback.

Noté 5 sur 5 étoiles

Not only was the price great

Not only was the price great, the quality is excellent and the shipping was really fast!

4 juillet 2026
Logo de Aosom USA

Réponse de Aosom USA

We're so happy to hear that you found our pricing great, the quality excellent, and the shipping really fast! Thank you for your wonderful feedback.

Noté 1 sur 5 étoiles

It has been absolutely terrible dealing…

It has been absolutely terrible dealing with this company. I am absolutely disgusted that I have to spend so much money to return an item. I couldn’t even take out of the box because it would not work on the stairs as I had participated per of the advertisement. That to me is not a full refund!

20 juillet 2026
Logo de Aosom USA

Réponse de Aosom USA

Hello Lori. Thank you for providing your feedback. We do our best to provide all product dimensions within the listing so that our customers will have all the details they need prior to placing an order. We also provide free shipping to our customers on all orders. When there are no warranty issues with the product, it is the customers responsibility to cover the return costs. That was the case with this order. Customers can use any carrier of their choice and we also provide discounting label options. After looking into this order, it looks like we were able to workout a return solutions that fits your needs. Thank you for your understanding.

Noté 5 sur 5 étoiles

Our order came very quickly

Our order came very quickly. That is so unusual now days. My husband is using the product faithfully. I hope to have photos for you in the near future.

17 juillet 2026
Logo de Aosom USA

Réponse de Aosom USA

We're so happy to hear your order arrived quickly and that your husband is faithfully using the product! We look forward to seeing those photos.

Noté 5 sur 5 étoiles

Great price for the quality

Great price for the quality. Other cages were three to four times more costly. Installation was simple. The roof was tricky and I needed a second helper to fasten the last bit together. Nice thing is, this cage is customizable which is perfectly suited to my needs. This will serve as an outdoor living space for my canary. There is plenty of space to add a water feature for him to bathe in. I had to modify parts of the cage to add food dishes and I added more perching bars. This does not have a bottom (the seller does not exactly make that perfectly clear). This is what I needed, though. My canary and I are very pleased with this enclosure so far.

24 juillet 2026
Logo de Aosom USA

Réponse de Aosom USA

We are so pleased to hear that our product offers such great value and that the installation was mostly straightforward for you. It's wonderful to know that the customizable features of the enclosure are perfectly suited to your canary's needs, and that you were able to create such a lovely outdoor living space for him, complete with modifications for food and perching. We appreciate you highlighting the bottomless design, and we are glad it worked out well for your specific requirements. We are truly happy that both you and your canary are enjoying the enclosure!

Noté 4 sur 5 étoiles
Logo de Aosom USA

Réponse de Aosom USA

We're so happy to hear that your product was delivered quickly! Thank you for taking the time to share your positive feedback with us.

Noté 5 sur 5 étoiles

80lb composite bin

The price is good

18 juillet 2026
Logo de Aosom USA

Réponse de Aosom USA

We are pleased to hear that you found our pricing to be satisfactory. We always aim to offer good value to our customers.

Noté 5 sur 5 étoiles

Great product covering my blueberry…

Great product covering my blueberry bushes. Fast delivery. No complaints whatsoever.

17 juillet 2026
Logo de Aosom USA

Réponse de Aosom USA

We're so glad to hear that our product is working perfectly for your blueberry bushes and that you received it quickly. Thank you for sharing your positive experience!

Noté 4 sur 5 étoiles

Planters arrived pretty quick

Planters arrived pretty quick. A little damage to the outside packaging. In related to the box dents, there are scuffs on the panels. A few of the screws are not fully set and spin if I try to push them any further. Overall nice. Price point makes it easier to look past the details

24 juillet 2026
Logo de Aosom USA

Réponse de Aosom USA

We appreciate your feedback regarding the planters. We're glad they arrived quickly, and we sincerely regret the scuffs and screw issues you encountered. We are always working to improve our packaging and product quality.

Noté 5 sur 5 étoiles

Cheaper and faster than Amazon.

I had already bought exactly the same product from Amazon. The one I bought from Aosom was twenty dollars cheaper, and arrived more quickly!

24 juillet 2026
Logo de Aosom USA

Réponse de Aosom USA

We are so happy to hear that you had such a positive experience with us and that our product arrived quickly and at a great price! We appreciate your kind words.

Noté 4 sur 5 étoiles

Quick delivery

Fast response

17 juillet 2026
Logo de Aosom USA

Réponse de Aosom USA

Thank you for your review! We're pleased to hear you were happy with our fast response. Providing prompt and helpful service is important to us, and we appreciate you taking the time to share your feedback. We look forward to serving you again!

L’expérience Trustpilot

Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.

Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.

En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.

Voici 8 conseils pour écrire des avis de qualité.

La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.

Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.

En savoir plus