Aston Autopark Avis 

3 129
•
TrustScore 4.5 sur 5

4,6

Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus

Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus

Lisez les avis des autres

Noté 5 sur 5 étoiles

I purchased a used car from Aston Auto Park, and what a wonderful experience it was, a young lady called Carly, she did my transaction and she was brilliant from start to finish. She helped out with a... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 5 sur 5 étoiles

Helpful, approachable staff, not too pushy! Fairly quick painless purchase process. Followed up on all of our concerns including tracking down a hard copy of the car handbook. The car was extremely we... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 4 sur 5 étoiles

My service and mot are great the only downside my car was there from 8 thirty until 6 pm why it seem my car was the last to be done I don’t know why .

L'entreprise a répondu

Noté 5 sur 5 étoiles

An absolute pleasure buying a car from Aston Vauxhall Sonny went above and beyond! The customer care we received by all the staff was excellent! Special thanks goes to Sonny who was the salesperson we... Voir plus

L'entreprise a répondu

À propos de l'entreprise

  1. Concessionnaire automobile
  2. aussi dans
  3. Prestataire de transport automobile privé

Écrit par l'entreprise

Founded in 1989 as a family-run business, Aston Autopark has grown from humble beginnings to become one of the area’s most trusted automotive businesses. We began with just 11 dedicated team members—three of whom remain with us today—and have built our reputation through decades of hard work, honest advice and a genuine commitment to our customers. As the area’s longest-established franchised dealer, we’re proud to have served generations of customers while continually adapting to the changing automotive landscape. Our facilities have evolved over the years, incorporating the latest technology and equipment to deliver an excellent experience throughout the business. Whether you’re searching for a new or used vehicle, looking to sell your car, or require professional servicing and repairs, our experienced team is here to help. As an authorised repairer for Vauxhall, Peugeot, Citroën and Ford, our manufacturer-trained technicians can undertake everything from routine servicing and maintenance to warranty work, recalls and complex repairs. Our commitment to high standards has been recognised with multiple Vauxhall Customer Excellence Awards, reflecting our continued focus on friendly, professional service and customer satisfaction. Visit Aston Autopark and experience the personal service of a long-established, family-run business. Whether you’re buying, selling or maintaining your vehicle, we’re here to make the entire process as straightforward as possible.

Multiple Customer Excellence Award Winner

Écrit par l'entreprise

Each year, a Customer Excellence Award goes to Retailers with the best combined score from the sales and service surveys.
Vauxhall's Customer Excellence Awards recognise and reward top performing Retailers for the quality of service they give to you, the customer. You can expect highly professional and attentive customer service, with clear and timely communications at every step. We go the extra mile to help customers, and our award recognises the hard work that’s gone into our all-around service.

Coordonnées de contact

4,6

Excellent

TrustScore 4.5 sur 5

3 k avis

5 étoiles
4 étoiles
3 étoiles
2 étoiles
1 étoile

Demande des avis aux clients

Cette entreprise invite régulièrement ses clients à laisser des avis, qu’ils soient positifs ou négatifs.

A répondu à 100 % de ses avis négatifs

Répond généralement dans un délai de 24 heures

Comment cette entreprise utilise Trustpilot

Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.

4,6

Tous les avis

(3 129)

187 avis reçus au cours des 12 derniers mois

Écrire un avis
Les entreprises sur Trustpilot n’ont pas le droit d’offrir des incitatifs ni de payer pour masquer des avis. Les avis reflètent l’opinion des utilisateurs et non celle de Trustpilot. En savoir plus

Noté 1 sur 5 étoiles

Terrible and irresponsible

Had my vehicle serviced with Astons in both 2024 & 2025.
When used for the first time since the service, the vehicle broke down. The vehicle was recovered to Astons and was there for a week. Diagnosis was the cam belt failing, which was inspected during the service.
I had to pay over £800 for a replacement, as well as recovery and hire vehicle costs.
A week later, the vehicle was back with garage, the new fault being linked to the cam system, although I was advised it had nothing to do with the previous issue. Another £110 paid to get my vehicle back.
I raised a complaint about the whole issue and a few things came to light. The cam belt was due for replacement by age after 6 years. The vehicle was 5.5 years old at the 2024 service and 6.5 years old at the 2025 service. Neither time was the belt recommended for replacement per manufacturers schedule.
Additionally, Astons themselves admitted the belt was not properly inspected during the service the vehicle had just received.
The dispute is ongoing, but currently Astons are not willing to compensate for their errors and the upset and stress they have caused, despite accepting liability.

Update after the reply.
Just for added background, I have bought many cars from Aston's over a period of roughly 25 years, definitely eight cars purchased, could be more without double checking.
When my previous husband commited suicide in 2012 I was left with 2 cars, neither suitable for my needs. I went to Astons and they could not have been more helpful at the time, giving me part exchange for both towards a new car, and I was so very grateful for their help, I honestly didn't know what to do with the cars, as you can imagine, I was not in the best state and they really did go beyond what was usual or expected for a company to do at the time.
So when my last car needed changing, I had no hesitation going and buying a car from them over 2 years ago, I even purchased an ongoing monthly subscription for a MOT and Service plan at the time. This is still being taken by direct debit as we speak, because I understand what a contract means and I signed up for it so it gets paid, for all its currently worth. I am locked into continuing to have work done by them, and I have no faith left, which is a very sad state after all of these years and considering how well things have been in the past, I am honestly quite disappointed.
I have been treated badly by them and they are washing their hands of me.
It's not a measure of how things are when they're good but what happens when things go wrong that they should be judged.
Thank you for reading.

Update on the update.
As I understand it, aston's have said they will only now look at the practices they provide, after I made a fuss, not before. This is no help to me and will only be of help to others if anything is actioned.
I will be continuing to update this review as things progress after my report to The Motor Ombudsman. Retail Motor Industry Federation and from citizens advice to report to trading standards.
Big corporations should not be able to take advantage of little people and sweep them aside when they have been found to do wrong.
I am very happy to accept whatever independent ruling is found and from what I understand, reasonable doubt and common sense would already prove that this should not have been able to happen, that's how things are decided impartially.
As to the communication email I received, there was no signature on it so noone to refer back to, it was riddled with inconsistencies and seemed to be written by someone who had no idea of this case, very happy to share proof of this.
The service plan is a contract that, having double checked, will incur a penalty if cancelled. It's strange how rules can be changed or bent to suit when it favours them.
Thank you for reading

2 janvier 2026
Logo de Aston Autopark

Réponse de Aston Autopark

Thank you for your review. We are genuinely sorry that your recent experience has caused you stress and frustration — particularly as a valued customer. This is not the standard of service we want our customers to have.

We understand your concerns regarding the timing belt, subsequent fault, and the costs you incurred. As discussed with you directly, we accept that we should have more clearly presented the timing belt replacement as an option based on the vehicle’s age, and we are reviewing our service processes to ensure these age-related recommendations are made more consistently in future.

Following inspection, the issue your vehicle experienced related to oil system contamination and a blocked strainer, which is a known risk on wet belt engines and is not identifiable during routine servicing where no oil pressure faults are present. While we appreciate this does not lessen the inconvenience you experienced, it is important to clarify that the secondary fault was not caused by the belt replacement itself.

For clarity, even if the timing belt had been replaced at the earlier service, the sump and oil strainer would not have been removed under routine manufacturer procedures where no oil pressure concerns were present. In those circumstances, the subsequent blockage issue could still have occurred, as the condition is not visible without prior symptoms.

These engines operate with a very light grade oil, and over time small belt particles can collect in the sump. The engine is fitted with a strainer to prevent these particles circulating, but if the strainer becomes restricted, oil pressure can drop and warning lights can occur. When your vehicle was serviced, there were no oil pressure faults or warning indicators present, so routine servicing did not involve sump or strainer removal. When the warning light later occurred, the strainer was fully blocked, and the repairs carried out followed manufacturer guidance.

We did carry out additional work at no charge as a gesture of goodwill and have provided full explanations via email during the course of your complaint. While we understand you remain disappointed with the outcome, the matter has been reviewed at management level in line with manufacturer procedures.

We truly regret that your experience has left you feeling dissatisfied and we are using this case to improve how we communicate service recommendations and preventative options with customers going forward.

Update;

We truly do appreciate the long history you have had with our business, and we are sorry that this situation has left you feeling disappointed after many positive years. Your loyalty over such a long period is not something we take lightly.

We are pleased to hear that our team were able to support you during a very difficult time in the past — that is exactly how we hope customers feel they are treated.

Your service plan is not intended to restrict you — it is cancellable, and if there is a remaining balance this can be refunded. The plan is designed to reduce servicing costs by spreading payments and typically represents a significant saving compared to pay-as-you-go servicing. If you would like to discuss this, our reception team will be happy to help.

We do want to reassure you that you are still regarded as a valued customer. We regret that this experience has changed how you feel about us, and while we understand you may remain unhappy with the outcome, we are always willing to assist you in future should you choose to return.

Noté 2 sur 5 étoiles

No interest in customer care once paid

The car was due to be delivered on the Tuesday but unfortunately Astons truck broke down. We were told it would now be a week at the earliest before we could have it re-delivered. This caused considerable upheaval as our own car was contracted to be collected that day. Too bad. We then had a call from sales to say the invoice was wrong and we had underpaid by £200. The advert had long been removed so we had nothing to argue with, other than a text to say ‘don’t worry about the figures on the invoice’. The car arrived on the day we were going on holiday, so could not check it over until we returned, as it was very dirty due to trailer delivery. On inspection we found a door to be a poor fit. We brought this to sales attention, with pictures, but did not even receive a reply to the correspondence which they did receive. It would seem once you’ve paid they have no further interest in you. Delivery guys were first class

13 novembre 2025
Logo de Aston Autopark

Réponse de Aston Autopark

Thank you for taking the time to share your experience. We are very sorry to read this and sincerely apologise for the inconvenience and frustration caused.

The delay to your delivery due to the transporter breakdown was an unfortunate situation, but we fully understand how disruptive this was — especially with your own vehicle collection arranged the same day.

We are also concerned to hear about the confusion regarding the invoice and the £200 balance, along with the message you received about the figures. This is not the level of clarity or professionalism we expect, and we will be investigating this internally.

In addition, your comments about the vehicle condition on arrival and the door fit issue are taken very seriously. You absolutely should have received a response to your email and photos, and we apologise that this did not happen. That is not acceptable customer care, and we are reviewing why your correspondence went unanswered.

We do appreciate your kind words about the delivery drivers, and we will pass that feedback on to them.

Please be assured that this matter is now being looked in to. We would like the opportunity to review the vehicle concern and discuss this with you directly to work towards a resolution.

Update;

Firstly, we apologise for the lack of response to your previous email. Unfortunately, the salesperson you had been dealing with has since left the business, and regrettably your message was missed during that transition. We are sorry for the frustration this caused.

We have now located your email and reviewed the photographs you sent. From the images, we are unable to clearly see an issue; however, as your vehicle is brand new, any concern that falls outside of manufacturer tolerances can be inspected and addressed under your new vehicle warranty.

We would recommend contacting your local authorised retailer, who will be able to assess the door alignment and make any necessary adjustments if required. Should you need any assistance arranging this or providing supporting information, please let us know and we will be happy to help.


Further to your comments regarding the £200 balance, we have reviewed the deal file in detail.

There are multiple invoices on record as the order has been amended, and we appreciate this may have caused some confusion, particularly as the deposit amounts shown differ (£200 and £305). We are continuing to review this internally to understand why the paperwork reflects this.

Although the original advert was no longer live at the time, we did provide screenshots of the vehicle’s pricing history, which shows there was only ever one advertised price for the vehicle.

We have also checked our records and are unable to locate any messages stating “don’t worry about the figures on the invoice” in relation to the invoice figures.

Noté 5 sur 5 étoiles

Efficient service and friendly staff

Efficient service and friendly staff

9 janvier 2026
Logo de Aston Autopark

Réponse de Aston Autopark

Thank you for your kind words! We’re glad you experienced the efficient service and friendly approach we aim to deliver every day!

Noté 5 sur 5 étoiles
Logo de Aston Autopark

Réponse de Aston Autopark

Thank you for your kind feedback. We’re delighted to hear you received excellent service as always and truly appreciate your continued support!

Noté 5 sur 5 étoiles

Glad I used them and will use them again.

Customer service from front desk to workshop very good. Went extra mile to fit me in and appreciated advice given by workshop on options to take. Not cheap but trustworthy service makes it worthwhile.

7 janvier 2026
Logo de Aston Autopark

Réponse de Aston Autopark

Thank you for your detailed feedback. We’re really pleased to hear that our team—from front desk to workshop—looked after you well and went the extra mile to fit you in. It’s great to know the advice from the workshop helped you feel confident about your options.

We appreciate your honest comments on pricing and are glad that the quality and trustworthiness of our service made it worthwhile. Thank you for choosing us—we truly value your support.

Noté 5 sur 5 étoiles

Excellent service - Thank you Sonny

An absolute pleasure buying a car from Aston Vauxhall Sonny went above and beyond! The customer care we received by all the staff was excellent! Special thanks goes to Sonny who was the salesperson we dealt with he was so professional, very knowledgeable and honestly nothing was too much trouble for him. We love our new car and can't thank Sonny enough for all the help he gave us.

22 janvier 2026
Avis spontané
Logo de Aston Autopark

Réponse de Aston Autopark

Thank you so much for taking the time to leave such a kind review!

We’re very happy to hear that your experience with us was such a positive one. Sonny will be thrilled to read your kind words — he truly takes pride in going above and beyond for our customers, and it’s wonderful to know his professionalism and knowledge made such a difference. We’ll also be sure to pass on your compliments to the rest of the team.

Enjoy your new car, and thank you again for choosing Aston Autopark — we wish you many happy miles ahead! 🚗✨

Noté 5 sur 5 étoiles

vehicle recall

It was a vehicle recall and I wasn’t an existing client of theirs but they were incredibly helpful and kind and the whole process was very efficient.

5 décembre 2025
Logo de Aston Autopark

Réponse de Aston Autopark

Thank you very much for taking the time to share your experience!

We’re really pleased to hear that our team was able to help you with the vehicle recall and make the process smooth and efficient, even though you weren’t an existing client. Providing helpful and kind service to everyone is very important to us, and we truly appreciate your kind words.

Noté 5 sur 5 étoiles

Great service

Great service, very knowledgeable service staff, pleasure to do business with them.

12 décembre 2025
Logo de Aston Autopark

Réponse de Aston Autopark

Thank you for taking the time to leave such a great review.

We’re really pleased to hear you enjoyed your experience and found our team helpful and knowledgeable. We truly appreciate your support and look forward to welcoming you back to Aston Autopark.

Noté 4 sur 5 étoiles

The work shop very helpful

The work shop very helpful

12 décembre 2025
Logo de Aston Autopark

Réponse de Aston Autopark

Thank you for taking the time to leave us a review - we’re pleased to hear that you found our workshop helpful.

If there is any feedback you feel could help improve your experience to a five-star level, we would be more than happy to receive and act on it.

You are welcome to email james.jeal@astonvauxhall.co.uk

Thank you again!

Noté 5 sur 5 étoiles

The dealer was very helpful

The dealer was very helpful. Went above and beyond to help me. The only thing was that I was offered a free gift which I haven't received. But apart from that there were no issues

27 novembre 2025
Logo de Aston Autopark

Réponse de Aston Autopark

Thank you very much for your kind feedback. We’re delighted to hear that you found our team helpful and that they went above and beyond to assist you.

We apologise for the oversight regarding the free gift and appreciate you bringing this to our attention. Please be assured we will look into this and arrange for it to be resolved as soon as possible.

Thank you again for your feedback, and we’re pleased to hear that everything else met your expectations.

Noté 5 sur 5 étoiles

Friendly environment.

Great customer service and very accommodating regarding courtesy cars. Very friendly staff.

27 novembre 2025
Logo de Aston Autopark

Réponse de Aston Autopark

Thank you for your kind feedback. We’re delighted to hear that you experienced great customer service and found our team accommodating with courtesy cars. It’s also wonderful to know that our staff made you feel welcome.

We really appreciate you taking the time to share your experience and look forward to assisting you again in the future.

Noté 5 sur 5 étoiles

As always a friendly efficient company to deal with.

As always a friendly company to deal with have dealt there before so know there after service second to none.
The sales consultant Carly Williamson was friendly and efficient and explained in detail what was going on ,
Would be happy to recommend Carly and the company to anybody.

5 décembre 2025
Logo de Aston Autopark

Réponse de Aston Autopark

Thank you very much for taking the time to leave such a kind review. We’re delighted to hear that you had another positive experience with us and that our aftersales service continues to meet your expectations.

Carly will be especially pleased to hear your comments – she takes great pride in being friendly, efficient, and keeping customers fully informed throughout the process.

Thank you again for your recommendation and continued support. We truly appreciate your custom and look forward to welcoming you back in the future. 😊

Noté 5 sur 5 étoiles

Very Impressed with the Service

Very Impressed with the Service, smooth and kept updated.

5 décembre 2025
Logo de Aston Autopark

Réponse de Aston Autopark

Thank you for your kind feedback — we’re really pleased to hear you were impressed and felt well looked after throughout the process!

Noté 5 sur 5 étoiles

Excellent local dealership

Excellent local dealership. Top class employees.
Helpful and very approachable.
Customer service first class.

5 décembre 2025
Logo de Aston Autopark

Réponse de Aston Autopark

Thank you — we really appreciate your feedback and are pleased you were happy with the service!

Noté 5 sur 5 étoiles

Friendly

Friendly, efficient and helpful.

5 décembre 2025
Logo de Aston Autopark

Réponse de Aston Autopark

Thank you for leaving us a review - we appreciate it!

Noté 5 sur 5 étoiles

Excellent service

Excellent service. Made choosing a new car so easy. Sonny was really helpful throughout the process and everything was at my pace. Really enjoyable experience.

20 novembre 2025
Logo de Aston Autopark

Réponse de Aston Autopark

Thank you for your feedback!

We’re glad Sonny could make the process straightforward and at a comfortable pace. Enjoy your new car!

Noté 5 sur 5 étoiles

Purchased a first car for my son

Purchased a first car for my son, the staff were excellent and very helpful. Some quality vehicles for sale, nearly came away with a second car for my wife.

13 novembre 2025
Logo de Aston Autopark

Réponse de Aston Autopark

Thank you for your feedback!

We’re glad the process went smoothly for your son, and please do let us know if we can help with any more vehicles!

Thank you again.

L’expérience Trustpilot

Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.

Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.

En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.

Voici 8 conseils pour écrire des avis de qualité.

La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.

Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.

En savoir plus