Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus

Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus

Lisez les avis des autres

Noté 1 sur 5 étoiles

Unbedingt abzuraten! Ich würde jeder und jedem abraten hier etwas zu bestellen. Das Bestellsyystem war fehlerhaft und hat die falschen Größen angezeigt. Man muss im Voraus zahlen, die Versandkosten n... Voir plus

Noté 5 sur 5 étoiles

Even een reactie op de negatieve berichten over het zelf betalen van de retourzending....je kan toch serieus niet verwachten dat dit gratis is....de kleding is al zeer aangenaam geprijsd....je kan toc... Voir plus

Noté 1 sur 5 étoiles

T zou ook fijn zijn als er gereageerd wordt op n mail omdat er een verkeerde kleur is opgestuurd van de ketting. Tevens winst op t verzenden berekenen, €4,95 kosten en €6,96 berekenen voor n brieven... Voir plus

Noté 1 sur 5 étoiles

Vroeger vaak besteld bij hebbez. altijd tevreden. Nu jurk met gat /weefselfout gekregen. Onwijs gedoe. Willen eerst controleren of mijn klacht terecht is om dan wel of niet mijn betaling terug te stor... Voir plus

À propos de l'entreprise

  1. Magasin de vêtements pour femmes
  2. Magasin de vêtements pour enfants
  3. Magasin de vêtements
  4. Magasin de vêtements pour hommes
  5. Magasin de chaussures

Informations provenant de diverses sources externes

Al 7 jaar een vertrouwd gezicht op internet. Kinderkleding voor iedereen. Merken:.Vingino ,.R.Y.B ,.Carbone ,.Eager.Beaver (en veel meer). Kom kijken, 50.000 anderen zijn je al voorgegaan.


Coordonnées de contact

2,8

Moyen

TrustScore 3 sur 5

56 avis

5 étoiles
4 étoiles
3 étoiles
2 étoiles
1 étoile

Aucune trace de demande d’avis

Cette entreprise n’a pas invité ses clients à l'évaluer, donc les avis ne sont peut-être pas représentatifs.

Comment cette entreprise utilise Trustpilot

Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.

Les entreprises sur Trustpilot n’ont pas le droit d’offrir des incitatifs ni de payer pour masquer des avis. Les avis reflètent l’opinion des utilisateurs et non celle de Trustpilot. En savoir plus

Noté 1 sur 5 étoiles

Bedrijf reageert niet op vraag van de klant.

Onlangs een deels verkeerde zending ontvangen.
E-Mail geschreven om te vragen naar een plan van aanpak.
Welk e-mailadres je ook kiest, er is gewoon niemand die reageert.
De e-mail heb ik nu 5 keer verzonden naar de 2 verschillende adressen.
Opbellen is ook geblokkeerd, want dat wordt als storend ervaren.
Ik koop zeer regelmatig bij dit bedrijf.
Jammer dat ze een goede klant zo in de kou laten staan.

8 juillet 2025
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Unbedingt abzuraten

Unbedingt abzuraten! Ich würde jeder und jedem abraten hier etwas zu bestellen. Das Bestellsyystem war fehlerhaft und hat die falschen Größen angezeigt. Man muss im Voraus zahlen, die Versandkosten nach Deutschland betragen 12,95€, aber paypal kostet zusätzlich fast 10 Euro!
Als ich meine fehlerhafte Bestellung zurückziehen wollte, bekam ich direkt unfreundliche E-Mails. Gut, dass ich noch nichts bezahlt hatte. Nie wieder!

14 mai 2025
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Schandalig

Van mijn zoon en schoondochter zoon 3 winterleggings gehad van HEBBEZ voor mijn verjaardag, de eerste legging is na 1x koud wassen 15 cm gekrompen netjes gemeld maar het komt hier op neer dat dat eigen schuld is. Men doet daar geheel niets aan de andere 2 andere broeken weet ik nog niet die heb ik nog niet gedragen. Het is zelfs zo erg, omdat ik het hier niet mee eens ben wordt mijn account verwijdert en de nieuwsbrief wordt niet meer toegezonden. Ben hier al zelf jarenlang vaste klant TOT vandaag natuurlijk . Ik ben nog nooit zo onbehoorlijk behandeld als vaste klant

27 novembre 2024
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Dat er bij klachten niet gereageerd wordt Mevrouw Annet vind deze site dan ook voor niet-intelligente mensen want iedereen liegt hier

T zou ook fijn zijn als er gereageerd wordt op n mail omdat er een verkeerde kleur is opgestuurd van de ketting. Tevens winst op t verzenden berekenen, €4,95 kosten en €6,96 berekenen voor n brievenbuspakket. (Pakket na laten wegen)
Ook op Trustpilot komt Hebbez/Annet er niet genadig vanaf bij problemen.
Bij bestellingen zonder problemen of retouren gaat t goed, maar dat is ook niet zo moeilijk natuurlijk. Telefonisch ook niet te bereiken. Zag dat iemand hier t had achterhaald, mag van mij openbaar gezet worden

16 octobre 2024
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Een broek van :Magna besteld

Een broek van :Magna besteld. Onder het hoofdstuk WINTER.
Dan denk je toch dat het een winter kwaliteit is.
Is het een zomer kwaliteit vreselijk dun.
Dan app je met ene Annette die zegt gewoon die dragen wij in de winter ook.
Dat slaat toch echt nergens op.
Als je zo zaken doet en van je zomer collectie voorraad af wil..
Dan hoop,ik dat er veel klenten afhaken bij HEBBEZ.
Wat een service . Dus nooit weer HEBBEZ

2 octobre 2024
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Waarschuwing: Boosaardige eigenaar met bizarre aantijgingen bij Hebbez Lelystad

Waarschuwing: sinistere eigenaar met bizarre aantijgingen bij Hebbez Lelystad.

Als terugkerende klant bestelde ik wel eens wat bij Hebbez. Zonder problemen. Maar met de laatste retourzending kreeg ik plotseling een E-mail van de eigenaar van Hebbez, Annette. Met bizarre aantijgingen. De tweede email was ook zeer onprofessioneel en agressief van toon. Op advies van de consumentenbond heb ik daar een melding van gemaakt. Als klant heb je herroep recht van 14 dagen. Ja. Hebbez heeft mijn geld terug gestort. Maar de manier waarop was vreselijk. Daarna heeft Hebbez ongevraagd mijn account uit hun klantenbestand verwijderd. Dat laatste neem ik Hebbez Lelystad in dank af. Ik wil liever geen kleding dragen van een boosaardige wezen als Annette.

15 mai 2024
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Retouren werden aus Deutschland nicht zurückgenommen! Kein Interesse… keine Antwort nur Ausgaben! Betrug!

Es ist unglaublich, habe eine Bestellung über 350€ getätigt und 3 Dachen haben nicht gepasst…. habe versucht Lontakt aufzunehmen es spricht niemand deutsch/habe dann über das Übersetzungsprogramm versucht zu kommunizieren/ kein Interesse … keine Antwort mehr! Trotz korrekter Retourenadresse kam das Paket 3xzurück, habe 55€ Postgebühren bezahlt für Nix!
Jetzt sitze ich auf der Ware die nicht passt!
Sind Betrüger!!!!!!!!!!!!

2 avril 2024
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Achterhaalde retourprocedure

Achterhaalde retourprocedure. Niet van deze tijd.
- alle informatie (incl bank) handmatig invullen op een formulier dat je zelf moet printen
- zelf betalen voor retourkosten.
- wanneer de artikelen die je wel wil houden niet meer boven de 100 euro komen dan moet je alsnog verzendkosten betalen.

30 septembre 2023
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

Prima service

Prima service, snelle reactie via de mail en
goede afhandeling van een probleempje.
Kortom zeker een aanrader.

3 octobre 2023
Avis spontané
Noté 4 sur 5 étoiles

Het artikel zag er uit als beschreven…

Het artikel zag er uit als beschreven maar is te klein..... nu wil ik retourzenden mar het geen retouradres kunnen vinden..... ook geen retourbon in het pakje of adres op de envelop....hoe doen jullie dat?

4 octobre 2023
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Medere malen besteld laatste keer zaten…

Medere malen besteld laatste keer zaten er 2 kleding stukken bij waarvan de maat belachelijk groot uitviel dus geruild moest terugsturen betalen 7,25 post nl en Hebbez brengt mij 5,95 in rekening opnieuw bestellen kost weer € 5,95 dus ben er klaar mee Hebbez mag mij uit het klantenbestand halen
Ik snap nu ook de naam Hebbez

8 août 2023
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Vreselijk arrogant wijf, Annette de eigenaresse.

Vreselijk arrogant wijf, dat kan ik op deze manier wel zeggen. Ze heeft een bek als een scheermes, als je kritisch bent of als je klaagt wanneer iets niet is goedgedaan van haar kant.
Als je bestelling terugstuurt dan geef ze de meest ranzige opmerkingen terwijl het je zelf bijna 16 euro kost om iets te bestellen en retourneren. Iets wat volgens de consumenten niet eens mag. Je pakket terugsturen naar een postbusnummer is ook belachelijk. Je kan niks checken. Wanneer je iets retour stuurt moet je een eeuwigheid wachten op je geld. Je verzendkosten vergoeden wanneer ze zelf fouten hebben gemaakt, krijg je niet.
Annette ziet er netjes en degelijk uit maar normen en waarden ken ze niet.
Oude collectie van het merk Magna biedt ze constant aan voor dezelfde prijs. Duurder als de meeste en als je vraagt waarom geen sale dan doet ze zielig dat ze een eenmansbedrijf heeft. Ze verdient er zo goed aan op al die oude collecties.
Oh ze is zo blij met die ruim 30.000 klanten. Yeahh right ! Uitbuiten daar is ze goed in. Nooit daar iets bestellen. Er zijn genoeg andere sites die Magna verkopen en voor een betaalbare prijs en die echt behandelen als klant.

12 mars 2023
Avis spontané
Noté 2 sur 5 étoiles

de kwaliteit en pasvorm is oke maar…

de kwaliteit en pasvorm is oke maar ondanks ik een goede klant ben, stuurde ik een keer iets terug en nadat ik een tijdje later een mail stuurde voor terugbetaling kreeg ik een ontzettend raar antwoord terug. of ik misschien door het bos de bomen niet meer zag van alle creditering . het was de eerste keer dat ik wat terug stuurde! Later bleek dat de terug storting zich gekruist had. Een erg nare "zakenvrouw"!!! die kunnen ze beter vervangen want dat kost klanten. Arrogantie ten top!!

20 novembre 2022
Avis spontané

Cette entreprise vous appartient ?

Revendiquez votre profil pour accéder aux outils gratuits de Trustpilot et renforcer vos relations clients.

Créez un compte gratuit

L’expérience Trustpilot

Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.

Les entreprises peuvent utiliser nos invitations automatiques pour collecter des avis. Ils sont accompagnés du statut « Vérifié » pour indiquer qu'il s'agit d'expériences authentiques.

En savoir plus sur les différents types d'avis.

Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.

En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.

Voici 8 conseils pour écrire des avis de qualité.

La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.

Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.

En savoir plus