Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus

Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus

Lisez les avis des autres

Noté 1 sur 5 étoiles

Unbedingt abzuraten! Ich würde jeder und jedem abraten hier etwas zu bestellen. Das Bestellsyystem war fehlerhaft und hat die falschen Größen angezeigt. Man muss im Voraus zahlen, die Versandkosten n... Voir plus

Noté 5 sur 5 étoiles

Even een reactie op de negatieve berichten over het zelf betalen van de retourzending....je kan toch serieus niet verwachten dat dit gratis is....de kleding is al zeer aangenaam geprijsd....je kan toc... Voir plus

Noté 1 sur 5 étoiles

T zou ook fijn zijn als er gereageerd wordt op n mail omdat er een verkeerde kleur is opgestuurd van de ketting. Tevens winst op t verzenden berekenen, €4,95 kosten en €6,96 berekenen voor n brieven... Voir plus

Noté 1 sur 5 étoiles

Vroeger vaak besteld bij hebbez. altijd tevreden. Nu jurk met gat /weefselfout gekregen. Onwijs gedoe. Willen eerst controleren of mijn klacht terecht is om dan wel of niet mijn betaling terug te stor... Voir plus

À propos de l'entreprise

  1. Magasin de vêtements pour femmes
  2. Magasin de vêtements pour enfants
  3. Magasin de vêtements
  4. Magasin de vêtements pour hommes
  5. Magasin de chaussures

Informations provenant de diverses sources externes

Al 7 jaar een vertrouwd gezicht op internet. Kinderkleding voor iedereen. Merken:.Vingino ,.R.Y.B ,.Carbone ,.Eager.Beaver (en veel meer). Kom kijken, 50.000 anderen zijn je al voorgegaan.


Coordonnées de contact

2,8

Moyen

TrustScore 3 sur 5

56 avis

5 étoiles
4 étoiles
3 étoiles
2 étoiles
1 étoile

Aucune trace de demande d’avis

Cette entreprise n’a pas invité ses clients à l'évaluer, donc les avis ne sont peut-être pas représentatifs.

Comment cette entreprise utilise Trustpilot

Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.

Les entreprises sur Trustpilot n’ont pas le droit d’offrir des incitatifs ni de payer pour masquer des avis. Les avis reflètent l’opinion des utilisateurs et non celle de Trustpilot. En savoir plus

Noté 5 sur 5 étoiles

Retour…

Even een reactie op de negatieve berichten over het zelf betalen van de retourzending....je kan toch serieus niet verwachten dat dit gratis is....de kleding is al zeer aangenaam geprijsd....je kan toch realistisch bedenken dat jezelf verantwoordelijk bent voor de verzendkosten....ook nog zelf ervaren dat je aankoop bedrag zeer snel weer op je rekening is terug gestort

9 septembre 2022
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Niet kopen! Zeer slechte negatieve communicatie en niet professioneel.

Iets verkeerd gegaan op de site met bestellen. Gelijk mail (lees: elke dag) met agressieve hoofdletters dat ik moest betalen. Gemaild en teruggeven dat zoveel SPAM niet wenselijk is en niet klantvriendelijk. Mailtje terug over dat mensen meestal wanbetalers zijn, alsof dat de agressieve communicatie verdedigt. Ook met goede klanten gaan ze uiteindelijk slecht om. Mail terug gehad met emotionele chantage en verre van professionele communicatie! Ze blijven je mailen en doen niets professioneels met feedback. Ze gaan papagaaien en gaan de strijd met je aan. Echt trieste manier van met klanten omgaan. Zeer slechte service. Niet kopen, zeer zeer onaardig en zeer onproffesioneel. Elders hier beweren ze 30.000 klanten te hebben, beetje ongeloofwaardig voor een bedrijf aan huis. En tja op Facebook kan je likes kopen. Zegt niets.

27 mai 2022
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Verkeerde kleur jasje

Ik heb vaker besteld, ging prima. De laatste keer bestelde ik een jasje donkerblauw en kreeg een flets blauw jasje. Ik gemaild: kreeg een antwoord terug, over retourbeleid onderaan de site. Geen begrip, geen link, kortom zoek het maar uit en je draait zelf op voor de verzendkosten. Ik gaf aan dat ik het zeer klantonvriendelijk vond en kreeg een hele sarcastische mail terug. Wat onprofessioneel. Ook heeft ze me direkt geblokt op social media. Zeer onprofessioneel ook

11 avril 2022
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

Wat een heerlijke kleding

Wat een heerlijke kleding! Sinds een paar weken ben ik helemaal verkocht!
Ik ben begonnen met een travelbroek, tuniek en leatherlook jasje. Besteld, 3 dagen later ontvangen, gepast en gelijk andere kleuren besteld. Het zit heerlijk! Ik kocht het om op kantoor te dragen. Het draagt zich als een huispak maar je ziet er toch netjes gekleed uit. Gewoon je eigen maat bestellen en het is prima!

29 janvier 2022
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Hebbez.com service slecht minder dan 1…

Hebbez.com service slecht minder dan 1 ster. Zending retour gestuurd. Zelf je verzendkosten betalen. Tijdje gewacht geen terugbetaling. Gemaild met bewijsje van track en tracé. Nee ligt aan post. nl, wij hebben niks ontvangen. Kopie van track en tracé dat het afgeleverd is en opgehaald op dat post adres nee wij hebben niks ontvangen ik moet maar een onderzoek laten opstarten bij PostNL. Hallo post nl heeft zijn werk gedaan hoor. Ik heb trouwens 2 dagen na ontvangst jurkje met maat die ik terug gestuurd had op site zien staan terwijl die daarvoor uitverkocht was. Maar ja bewijs dat maar weer eens.Makkelijk verdienen he Hebbesssssssss.com

21 juillet 2021
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Niks ontvangen geen reactie

Voorheen nooit problemen gehad nu dus wel. 28 mei besteld, geen bevestiging ontvangen. Geen reacties op mails. Best een aardig bedrag kwijt dus vind dit echt niet kunnen!

4 juin 2021
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Zeer klantonvriendelijk

Doordat er een te kleine maat werd geleverd moest ik het artikel terugsturen op eigen kosten, vervolgens het aankoopbedrag retour ontvangen min nogmaals de verzendkosten. Het heeft mij zo’n € 15 gekost en nog geen artikel, terwijl ze zelf de verkeerde maat sturen. Gelijktijdig nog een artikel besteld en betaald maar na 2 weken nog niets ontvangen. Antwoord was bij de leverancier is het materiaal op. Uiteraard kan dit gebeuren maar communiceer dit bij opdracht zodat ik nog de keuze heb om niet te bestellen. Uiteraard een mail hierover gestuurd maar met de eigenaresse is hierover niet te spreken, zij vindt dat zij zelf gelijk heeft en kreeg een onaardige mail terug. Het was voor mij de eerste en tevens de laatste keer dat ik bij Hebbez besteld heb. Dezelfde kleding verkopen ze ook elders en nog goedkoper ook!

28 mai 2021
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Vroeger vaak besteld bij hebbez

Vroeger vaak besteld bij hebbez. altijd tevreden. Nu jurk met gat /weefselfout gekregen. Onwijs gedoe. Willen eerst controleren of mijn klacht terecht is om dan wel of niet mijn betaling terug te storten een zelfde model of kleur is niet leverbaar. Leveren b kwaliteit. Geen sorry. Nu in coronatijd verplicht naar het postkantoor voor Hebbez die een kapot jurkje stuurt.En moet dus ook 2x portokosten betalen. Zeer onvriendelijk en niet meedenken over een oplossing.

15 octobre 2020
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

Prima geholpen

Prima geholpen. Item was bijna uitverkocht. Eigenaresse heeft er een voor me achtergehouden en meteen verzonden. Ben er erg blij mee.

3 décembre 2019
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Nooit meer...wat een drama!

Voor het eerst besteld.....wel 7 items. Bij ontvangst bleken er 2 items belachelijke fabrieksfouten te hebben, 2 items waren verkeerd( verkeerde kleur en ander model) en bij alle items was de kwaliteit totaal niet wat ik verwacht had. Dit had ik nog nooit meegemaakt...hier kon ik maar één ding mee doen....terugsturen.
Ik kreeg een mail terug met de mededeling dat dit kon gebeuren en werd verwezen naar het retourbeleid. Je kan alleen retourneren naar een postbusnummer! Dat kan alleen via Post.nl en zelfs bij Post.nl zijn ze niet blij met deze service. Is lastig te achterhalen en of je een handtekening krijgt...is maar de vraag. Ik had het gewone adres via de KvK achterhaald en daar aangetekend naar toe gestuurd. Ze heeft het geweigerd en na een pittige mailwisseling had ik geen andere keus dan het opnieuw te retourneren, maar dan naar het postbusnummer. Uiteindelijk dus 2 keer verzendkosten moeten betalen. Gelukkig heb ik mijn aankoopbedrag retour gekregen...maar wat een slechte kwaliteit en service!!

Nooit meer...wat een drama!!

8 octobre 2019
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Zeer klantonvriendelijke dame

Zeer klantonvriendelijke dame! Klant is koning heeft zij iig nog nooit van gehoord. Heb mij ook uit het klantbestand laten schrijven. En zoals ik hier wel meer lees zijn er velen met mij. Doet ze goed!

10 février 2018
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Geen Hebbez meer voor mij.

In het verleden regelmatig wat besteld en altijd tevreden. Tot ik wat terug moest sturen. Ondanks bewijs van track and trace wordt op niet al te vriendelijke wijze beweerd dat het pakketje nooit is aangekomen en dus geen geld terug. Ik ben klaar met deze web winkel.

22 août 2017
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

Super

Super. Geweldig geholpen door de eigenaresse. Vragen werden goed beantwoord en wat ik bestelde was het meer dan waard. Ik kom hier zeker terug.

4 juin 2017
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

NOOIT MEER HEBBEZ WAARSHUWING!!!

NOOIT MEER HEBBEZ WAARSHUWING!!!

Nadat 2 jaar geleden Annette een artikel niet wou ruilen terwijl ik een goede vaste klant ben stond ik erop om uit het klantenbestand te worden gehaald. Een zeer onprofessionele houding voor iemand die zich een "goede zakenvrouw "noemt. Echter het oud zeer is bij mij op de achtergrond geraakt totdat ik afgelopen week een bestelling wou plaatsen. De "zakenvrouw" heeft het voorval nog geen plekje kunnen geven en heeft besloten niet te leveren..........

3 juin 2017
Avis spontané

Cette entreprise vous appartient ?

Revendiquez votre profil pour accéder aux outils gratuits de Trustpilot et renforcer vos relations clients.

Créez un compte gratuit

L’expérience Trustpilot

Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.

Les entreprises peuvent utiliser nos invitations automatiques pour collecter des avis. Ils sont accompagnés du statut « Vérifié » pour indiquer qu'il s'agit d'expériences authentiques.

En savoir plus sur les différents types d'avis.

Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.

En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.

Voici 8 conseils pour écrire des avis de qualité.

La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.

Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.

En savoir plus