giver dem 1 stjerne da vær gang man prøver at bestille inde hos dem kommer man ind på Just eat seriøst hvem er den idiot som ikke har få stået at de har lukket i denmark og at Hungry.dk og just eat er... Voir plus
Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus
Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus
Lisez les avis des autres
Altid en god oplevelse med Hungry. Mange restauranter at vælge i mellem og en effektiv kundesupport. Jeg har aldrig rigtigt haft problemer med en bestilling på Hungry, kun en enkelt gang hvor probleme... Voir plus
Jeg oplever ofte problemer med dem som skal levere maden. Aka deres budbringere eller hvad de kalder dem. Har oplevet ofte de kommer meget forsent og endda engang haft en forfærdelig oplevelse hvor h... Voir plus
Deres leverandøre kan lyve for en og selv vælge hvor meget af din bestilling de vil køre ud med, værste service og Hungry selv gør ikke noget ved sådan en ansat. De beklager og refundere det der ikk... Voir plus
L'entreprise a répondu
À propos de l'entreprise
À propos de Hungry
Écrit par l'entreprise
- Bestil take away online
- Få gratis bonusmåltider
- Betal nemt med kort, mobil eller kontant
Coordonnées de contact
Voldbjergvej 24, 8240, Risskov, Danemark
- 70209770
- kundeservice@hungry.dk
- www.hungry.dk
Aucune trace de demande d’avis
Cette entreprise n’a pas invité ses clients à l'évaluer, donc les avis ne sont peut-être pas représentatifs.
N'a pas répondu aux avis négatifs
Comment cette entreprise utilise Trustpilot
Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.
Maden dukkede aldrig op
Jeg har på 3 dage bestilt mad gennem Hungry.dk 2 gange. Ingen er gangene er maden leveret. Jeg har naturligvis klaget, og jeg får mine penge igen. Det kunne være rart, hvis kundeservice handlede på henvendelser, så det i det mindste kun skete 1 gang. I stedet fik jeg første gang en rabatkupon på 50 kr, som jeg nu har brugt på anden levering, der altså heller ikke kom. Denne gang har jeg ikke fået tilbudt en rabatkupon, men måske kunne medarbejderen høre på min stemme, at jeg ikke ville få den brugt...

Réponse de Hungry
Kunne simpelthen ikke forstå hvorfor…
Kunne simpelthen ikke forstå hvorfor mine stempler ikke blev registreret i deres app og valgte så endelig at kontakte kundeservice (hvilket er virkelig dejligt i har) jeg får så at vide at de er blevet registreret men jeg den anden vej desværre kæmper mod tiden, da mine tidligere stempler løber ud efter 6 måneder.
Med andre ord, skal du have lavet 10 bestillinger inden for 6 måneder før du kan få dit gratis måltid.
Jeg tager den på min egen kappe da jeg ikke har læst vilkårene om denne patetiske ordning, før jeg tilmeldte mig.
Kan ikke se hvorfor jeg skal bestille gennem jer i fremtiden når det åbenbart kun er de folk som spiser pizza hver dag, som har glæde af jer.
(At sætte denne slags ordning op er så grådigt som noget kan være, føj!)

Réponse de Hungry
Jeres app er ikke tilfredsstillende
Super irriterende app der ikke virker særligt godt. Bliver bedt om at logge ind hele tiden og taste min adresse ind - som åbenbart ikke findes
Derudover er det 50/50 om du får en banged up pose mad som buddet har drønet over med hans knallert

Réponse de Hungry
Vi har haft et bud som er løbet med…
Vi har haft et bud som er løbet med vores mad og vi kontakter så hungry for at få noget nyt for vi afvide at de desværre ikke kan levere det da der er meget travlt men vi kan så selv bestille fra det samme sted uden problemer med den normale leveringstid og vi skriver så til dem at vi er uforstående over at dette kan lad sig gøre hvor vi bare for afvide at vi kan få pengene til bare og et gavekort på 50 kr 50KR !! Det skriver vi så tilbage at vi er meget utilfreds med og for at vide at de er meget ked af det over dette er sket men ønsker os nu alligevel en god aften ! Vi har begge to været på arbejde og er kommet hjem sent og skulle bare ha noget nemt og hurtigt så nu går vi så i seng uden mad. Ville ønske at at dette ikke må ske for andre dette er ikke den første gang det er sket for os 2 gange og begge gange har vi fået et gavekort på f...king 50 kr virkelig dårlig stil og virkelig en dårlig måde at drive virksomhed på sidste gang vi bruger hungry dette var dråben

Réponse de Hungry
Så vi ville bare have noget nemt
Så vi ville bare have noget nemt. Vi bestilte fra hungry 16:45.
De ringede så ret hurtigt tilbage, at der var travlt, så maden kunne først være her kl18:45, og gav os det halve af beløbet tilbage. Det var fint nok.
Så ringede vi kl18:45, og det kunne så blive leveret 19:25, og vi fik hele beløbet tilbage.
Igen var det fint nok.
Så kl19:30 ringede vi for at høre, fordi vi fik en besked om, at restauranten først var begyndt at lave maden nu. Så vi ringede og brokkede os igen igen igen, og fik et gavekort på 50kr…..
Og så 5min senere, ringer hungry tilbage og siger, at restauranten har lukket, så de laver ikke vores mad. De beklager, men de kan ikke gøre noget……
Hold da op en oplevelse… Så bliver man sgu hangry…

Réponse de Hungry
Igen igen igen
Igen igen igen. Om end en del er min fejl. Jeg bestiller hos mit yndlingssted som jeg har gjort hundredevis af gange før. Jeg er ikke opmærksom på at levering ikke fremgår. Fordi jeg altid bestiller med levering overser jeg dette. Jeg er fast kunde så det plejer at være en no-brainer. En time efter jeg troede maden kom ringede spisestedet så (Cadeu for det) og jeg indså misèren. Jeg bliver lettere desperat og siger "send det bare ud jeg betaler ekstra for levering". Lakonisk svarer spisestedet: "vores bil er brudt sammen så det kan vi ikke". Således 200+ kroner mindre for madvarer, der sikkert er solgt til den næste kunde i butikken, kan jeg måbende stå tilbage og iagttage den dårligste kundeservice ever. Jeg fatter det simpelthen ikke. Nuvel jeg lavede en fejl som kunde. Men som fast kunde, hvorfor er der ingen, der reagerer? Jeg bruger også Just eat. Der er aldrig problemer med Just Eat. Kundeservice og deslige fungerer altid med Just Eat.

Réponse de Hungry
Har brugt hungry hyppigt i mange år
Har brugt hungry hyppigt i mange år, de senere år er de begyndt at fralægge deres ansvar ved ordre som der er fejl i.
Jeg har tre gange nu på kort tid oplevet at mangle noget i min ordre, alle gange nægter de at gøre andet end at refundere det man mangler, resten må man selv vælge om man spiser, det er jo kommet frem så det må man betale for. Selv hvis den manglende ting gør at det man rent faktisk fik leveret ikke rigtigt længere er interresant.
Bestilte en menu fra maccen + en ekstra burger og 5 pomfritsovse.
Jeg bestilte alle tre cheeseburgere ens, den ene kom uden kød? altså kun med ost. De to andre kom korrekt udover der var ketchup i (Som jeg havde trykket nej til, kan ses på ordre bekræftelsen) 5 pomfritsovse manglede og sodavanden var flad (Det forventer man lidt i og med det bliver fragtet på cykel)
Jeg får meget hurtigt afvide jeg kun kan blive refunderet for mad jeg ikke har fået, spørgsmålet er om jeg også kan blive refunderet for den manglende bøf? :D
Lidt skør tilgang til kundeservice at man ikke kigger på om kunden overhovedet har fået noget ud af sin ordre, når så meget mangler. Jeg valgte at smide det ud dog hentede jeg lige en burger for at bevise der var ketchup i, dog var det der jeg fandt ud af der var en burger helt uden kød......

Réponse de Hungry
Det er ofte jeg bestiller mad fra…
Det er ofte jeg bestiller mad fra hungry, men her på det seneste er det godt nok det dummeste valg jeg har taget. I dag valgte jeg at bestille mad. Ikke nok med at maden var forsinket over en time, så leverer de det simpelthen også til de forkerte. Ikke engang min bygning, men et helt andet sted. At deres bude ikke engang kan finde ud af at ringe inden de leverer maden hvis der skulle være tvivl, er mig en gåde. Da man så skriver til dem, så kan de desværre ikke nå at få et nyt bud ud men her er der da lige en lille rabatkode på 50 kr. Det er sidste gang jeg bestiller fra hungry, magen til dårlig kundeservice har jeg ikke oplevet andre steder.

Réponse de Hungry
Er dum nok til at prøve at stolle på…
Er dum nok til at prøve at stolle på det igen. Men det samme vær gang og kundeservice holder med de spise steder de har med sig. hungry i behøver ikke svar pfh tak

Réponse de Hungry
Meget fin lidt skuffelse
I de fleste tilfælde syntes jeg at Hungry er meget fint. Jeg har bestilt en masse gange når man lige vil have noget varmt mad, men der var en gang hvor jeg skulle vente omkring 45 min - 1 time, men så da den tid var gået fik jeg en besked om de ikke kunne komme og så blev det ikke til noget

Réponse de Hungry
Jeres stempelregler er virkelig lavet…
Jeres stempelregler er virkelig lavet til at hustle folk.
I prøver at markedsføre og trække folk til med jeres "få 10 stempler og få gratis mad"
I er bare så smarte, at I gemmer hvornår de forsvinder, og I reminder ikke om hvornår de forsvinder. Når man så spørg ind til de forskellige regler er det kun dårlig service og attitude og ingen hjælp man møder. Ærgeligt I nærmest har monopol på markedet, så I har ingen grund til at gøre noget ved det.

Réponse de Hungry
Budet kom ikke maden sidst var maden…
Budet kom ikke maden sidst var maden kold da det kom hold jer væk fra dem og dårlig kundeservice

Réponse de Hungry
Igen igen forsætter hungry sin elendige…
Igen igen forsætter hungry sin elendige behandling og deres brugere her til aften dumper en besked op på tlf med foråret er igang og bla bla bla derfor får du en kode med 25 procent der udløber inden 5 dage men man skal trykke ok for at gå videre det gjorde jeg så pludselig var koden væk og jeg skriver til deres såkaldte kundeservice fik fat i en der hedder Rasmus lettere arrogant fyr han siger du skulle jo skrive den ned selv det er bare ærgerligt og det var tydeligt det ragede ham en disse da jeg så prikker lidt til deres "kundeservice" skriver han jo jo det går jeg videre medtil chefen go aften skrev han så og derefter svarede han ik mere de er ÅBENBART TYDELIGVIS SKiDE LIGEGLADE med os kunder/brugere bare vi bruger en masse penge og bestiller igennem dem så er de i øvrigt ligeglade med os eller sådan virker det ihvertfald..

Réponse de Hungry
Virkelig dårlig kunde service.
Jeg bestilte lige mad og kage betalte de sidste kr på min konto, ikke flere tilbage og så ringer de og siger at de havde glemt at resturenten havde lukket i dag og pengene kommer først retur om 3 hverdage.
Jeg sagde det som det var, men det var han ked af, men kunne intet gøre ved det......
Hvorfor ikke give mig et eller andet alternativ, nu må jeg så sulte i aften.

Réponse de Hungry
Elendig bestillingsform og elendig service.
Ved bestilling hos jer står min bestilling som afhentes, jeg ændrer det efterfølgende til levering, men da siden ved en fejl i bestillingsflowet ikke får opdateret ændringen til levering, har jeg derved spildt hele ordren da restauranten i mellemtiden har lukket. Medarbejderen for kundeservice vil ikke krediterer beløbet for han mener det er min egen fejl.
Heldigvis er der andre der kan finde ud af det.

Réponse de Hungry
Decideret elendig oplevelse med…
Decideret elendig oplevelse med hungret.dk.
Bestiller til frokost i deres app til et selskab. Ordren accepteres og der står i deres app maden leveres indenfor 50 min. Efter 47 min. annullerer de ordren uden videre.
Ingen rabat at hente for en ny ordre, kun dårlig service. Elendigt firma jeg aldrig har tænkt mig at bruge igen.

Réponse de Hungry
Hvis man kunne give 0 stjerne havde jeg…
Hvis man kunne give 0 stjerne havde jeg det, jeg bestilte mad fra dem den 11 juni, hvor jeg IKKE modtog alt maden, jeg kontaktede dem derefter og sagde det og blev lovet refundering ingen for 4-5 arbejdsdage, du er der gået 7 arbejdsdage og pengene er stadig væk ikke kommet, jeg har prøvet at kontakte dem men så snart jeg nævner ordet refundering så er der ingen der svare mig mere, så mega dårlig service når man bruger 50kr på bare at få sin mad leveret!

Réponse de Hungry
Skåde pizza. Aldrig mere
Jeg bestilte i går en pizza og hvidløgsbrød, fra Skåde pizza.
Hvidløgsbrødet var det mest kedelige hvidløgsbrød jeg nogen sinde har fået.
Det var et tørt brød med lidt hvidløg på. Og jeg fik næsten hoste da jeg skulle spise det. Så der gør jeg aldrig mere.
Jeg bestilte også ekstra oksekød på min pizza, men fik i alt 8 små stykker oksekød på min pizza

Réponse de Hungry
Det er godt nok det værste
Det er godt nok det værste. Jeg har IGEN ventet i 2 timer fra bestillingstiden og får derefter fat i hungry som siger der IGEN har være en fejl levering fordi deres skide chauffører er pisse ligeglade

Réponse de Hungry
L’expérience Trustpilot
Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.
Les entreprises peuvent utiliser nos invitations automatiques pour collecter des avis. Ils sont accompagnés du statut « Vérifié » pour indiquer qu'il s'agit d'expériences authentiques.
En savoir plus sur les différents types d'avis.
Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.
En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.
La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.
Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.







