Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus

Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus

Lisez les avis des autres

Noté 1 sur 5 étoiles

giver dem 1 stjerne da vær gang man prøver at bestille inde hos dem kommer man ind på Just eat seriøst hvem er den idiot som ikke har få stået at de har lukket i denmark og at Hungry.dk og just eat er... Voir plus

Noté 5 sur 5 étoiles

Altid en god oplevelse med Hungry. Mange restauranter at vælge i mellem og en effektiv kundesupport. Jeg har aldrig rigtigt haft problemer med en bestilling på Hungry, kun en enkelt gang hvor probleme... Voir plus

Noté 2 sur 5 étoiles

Jeg oplever ofte problemer med dem som skal levere maden. Aka deres budbringere eller hvad de kalder dem. Har oplevet ofte de kommer meget forsent og endda engang haft en forfærdelig oplevelse hvor h... Voir plus

Noté 2 sur 5 étoiles

Deres leverandøre kan lyve for en og selv vælge hvor meget af din bestilling de vil køre ud med, værste service og Hungry selv gør ikke noget ved sådan en ansat. De beklager og refundere det der ikk... Voir plus

L'entreprise a répondu

À propos de l'entreprise

  1. Service de commande de repas en ligne
  2. Service à emporter

À propos de Hungry

Écrit par l'entreprise

Hungry kan du få lækker frisk take away leveret fra tusindevis af lokale restauranter over hele Danmark.
  • Bestil take away online
  • Få gratis bonusmåltider
  • Betal nemt med kort, mobil eller kontant
Bestil også fra mobilen med vores gratis apps til iPhone og Android. Vi har bl.a. et stort udvalg i Aarhus, Odense, Aalborg, København og mange mange flere byer. Kig ind og forkæl dig selv med lækker pizza, sushi eller andet take away bragt lige til døren.

Coordonnées de contact

2,6

Bas

TrustScore 2.5 sur 5

6 k avis

5 étoiles
4 étoiles
3 étoiles
2 étoiles
1 étoile

Aucune trace de demande d’avis

Cette entreprise n’a pas invité ses clients à l'évaluer, donc les avis ne sont peut-être pas représentatifs.

N'a pas répondu aux avis négatifs

Comment cette entreprise utilise Trustpilot

Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.

Les entreprises sur Trustpilot n’ont pas le droit d’offrir des incitatifs ni de payer pour masquer des avis. Les avis reflètent l’opinion des utilisateurs et non celle de Trustpilot. En savoir plus

Noté 1 sur 5 étoiles

Maden dukkede aldrig op

Jeg har på 3 dage bestilt mad gennem Hungry.dk 2 gange. Ingen er gangene er maden leveret. Jeg har naturligvis klaget, og jeg får mine penge igen. Det kunne være rart, hvis kundeservice handlede på henvendelser, så det i det mindste kun skete 1 gang. I stedet fik jeg første gang en rabatkupon på 50 kr, som jeg nu har brugt på anden levering, der altså heller ikke kom. Denne gang har jeg ikke fået tilbudt en rabatkupon, men måske kunne medarbejderen høre på min stemme, at jeg ikke ville få den brugt...

10 juillet 2022
Avis spontané
Logo de Hungry

Réponse de Hungry

Tak for din besked.

Vi bestræber os hele tiden på at levere den bedst mulige oplevelse og takker derfor for din feedback. Det betyder meget for os :)

Hvis du ønsker yderligere dialog, er du meget velkommen til at sende en mail til info@hungry.dk - så sikrer jeg, at din henvendelse bliver fulgt til dørs :-)

Bedste hilsner
Hugo, Hungry

Noté 1 sur 5 étoiles

Kunne simpelthen ikke forstå hvorfor…

Kunne simpelthen ikke forstå hvorfor mine stempler ikke blev registreret i deres app og valgte så endelig at kontakte kundeservice (hvilket er virkelig dejligt i har) jeg får så at vide at de er blevet registreret men jeg den anden vej desværre kæmper mod tiden, da mine tidligere stempler løber ud efter 6 måneder.
Med andre ord, skal du have lavet 10 bestillinger inden for 6 måneder før du kan få dit gratis måltid.
Jeg tager den på min egen kappe da jeg ikke har læst vilkårene om denne patetiske ordning, før jeg tilmeldte mig.
Kan ikke se hvorfor jeg skal bestille gennem jer i fremtiden når det åbenbart kun er de folk som spiser pizza hver dag, som har glæde af jer.
(At sætte denne slags ordning op er så grådigt som noget kan være, føj!)

10 juillet 2022
Avis spontané
Logo de Hungry

Réponse de Hungry

Tak for din besked.

Vi bestræber os hele tiden på at levere den bedst mulige oplevelse og takker derfor for din feedback. Det betyder meget for os :)

Hvis du ønsker yderligere dialog, er du meget velkommen til at sende en mail til info@hungry.dk - så sikrer jeg, at din henvendelse bliver fulgt til dørs :-)

Bedste hilsner
Hugo, Hungry

Noté 2 sur 5 étoiles

Jeres app er ikke tilfredsstillende

Super irriterende app der ikke virker særligt godt. Bliver bedt om at logge ind hele tiden og taste min adresse ind - som åbenbart ikke findes

Derudover er det 50/50 om du får en banged up pose mad som buddet har drønet over med hans knallert

10 juillet 2022
Avis spontané
Logo de Hungry

Réponse de Hungry

Mange tak for din feedback, det betyder meget for os :-)

Hvis du oplever en ordre bliver leveret uhensigtsmæssigt eller i dårlig stand, er du altid velkommen til at kontakte vores kundeservice, så vi kan finde en løsning med det samme!

Hvis du ønsker yderligere dialog, er du meget velkommen til at sende en mail til info@hungry.dk - så sikrer jeg, at din henvendelse bliver fulgt til dørs :-)

Bedste hilsner
Hugo, Hungry

Noté 1 sur 5 étoiles

Vi har haft et bud som er løbet med…

Vi har haft et bud som er løbet med vores mad og vi kontakter så hungry for at få noget nyt for vi afvide at de desværre ikke kan levere det da der er meget travlt men vi kan så selv bestille fra det samme sted uden problemer med den normale leveringstid og vi skriver så til dem at vi er uforstående over at dette kan lad sig gøre hvor vi bare for afvide at vi kan få pengene til bare og et gavekort på 50 kr 50KR !! Det skriver vi så tilbage at vi er meget utilfreds med og for at vide at de er meget ked af det over dette er sket men ønsker os nu alligevel en god aften ! Vi har begge to været på arbejde og er kommet hjem sent og skulle bare ha noget nemt og hurtigt så nu går vi så i seng uden mad. Ville ønske at at dette ikke må ske for andre dette er ikke den første gang det er sket for os 2 gange og begge gange har vi fået et gavekort på f...king 50 kr virkelig dårlig stil og virkelig en dårlig måde at drive virksomhed på sidste gang vi bruger hungry dette var dråben

9 juillet 2022
Avis spontané
Logo de Hungry

Réponse de Hungry

Tak for din besked.

Vi bestræber os hele tiden på at levere den bedst mulige oplevelse og takker derfor for din feedback. Det betyder meget for os :)

I forhold til at genlevere noget nyt mad, hvis ordren ikke bliver leveret, så afhænger det desværre af, hvor travlt vi har. Det er naturligvis beklageligt, at I ikke har kunnet få tilbudt en genlevering, når nu I selv har kunne gå ind og bestille.

Hvis du ønsker yderligere dialog, er du meget velkommen til at sende en mail til info@hungry.dk - så sikrer jeg, at din henvendelse bliver fulgt til dørs :-)

Bedste hilsner
Hugo, Hungry

Noté 1 sur 5 étoiles

Så vi ville bare have noget nemt

Så vi ville bare have noget nemt. Vi bestilte fra hungry 16:45.
De ringede så ret hurtigt tilbage, at der var travlt, så maden kunne først være her kl18:45, og gav os det halve af beløbet tilbage. Det var fint nok.
Så ringede vi kl18:45, og det kunne så blive leveret 19:25, og vi fik hele beløbet tilbage.
Igen var det fint nok.
Så kl19:30 ringede vi for at høre, fordi vi fik en besked om, at restauranten først var begyndt at lave maden nu. Så vi ringede og brokkede os igen igen igen, og fik et gavekort på 50kr…..
Og så 5min senere, ringer hungry tilbage og siger, at restauranten har lukket, så de laver ikke vores mad. De beklager, men de kan ikke gøre noget……
Hold da op en oplevelse… Så bliver man sgu hangry…

9 juillet 2022
Avis spontané
Logo de Hungry

Réponse de Hungry

Tak for din besked.

Vi bestræber os hele tiden på at levere den bedst mulige oplevelse og takker derfor for din feedback. Det betyder meget for os :)

Jeg beklager, at du har haft denne oplevelse ved at bestille mad gennem os. Vi har vores ordre i kø, hvor de afventer en ledig chauffør inden de bliver sendt ned til restauranten, for at undgå, at maden står og bliver kold. At vi ikke når at få en chauffør på inden restauranten lukker, er naturligvis ikke hensigten. Jeg beklager, at vi ikke har kunnet se den komme efter så lang ventetid for dig.

Hvis du ønsker yderligere dialog, er du meget velkommen til at sende en mail til info@hungry.dk - så sikrer jeg, at din henvendelse bliver fulgt til dørs :-)

Bedste hilsner
Hugo, Hungry

Noté 1 sur 5 étoiles

Igen igen igen

Igen igen igen. Om end en del er min fejl. Jeg bestiller hos mit yndlingssted som jeg har gjort hundredevis af gange før. Jeg er ikke opmærksom på at levering ikke fremgår. Fordi jeg altid bestiller med levering overser jeg dette. Jeg er fast kunde så det plejer at være en no-brainer. En time efter jeg troede maden kom ringede spisestedet så (Cadeu for det) og jeg indså misèren. Jeg bliver lettere desperat og siger "send det bare ud jeg betaler ekstra for levering". Lakonisk svarer spisestedet: "vores bil er brudt sammen så det kan vi ikke". Således 200+ kroner mindre for madvarer, der sikkert er solgt til den næste kunde i butikken, kan jeg måbende stå tilbage og iagttage den dårligste kundeservice ever. Jeg fatter det simpelthen ikke. Nuvel jeg lavede en fejl som kunde. Men som fast kunde, hvorfor er der ingen, der reagerer? Jeg bruger også Just eat. Der er aldrig problemer med Just Eat. Kundeservice og deslige fungerer altid med Just Eat.

8 juillet 2022
Avis spontané
Logo de Hungry

Réponse de Hungry

Tak for din besked.

Vi bestræber os hele tiden på at levere den bedst mulige oplevelse og takker derfor for din feedback. Det betyder meget for os :)

I tilfælde af, at en bestilling bliver lagt som en afhentning fremfor en levering, bliver vi ikke gjort opmærksomme på det i vores system, da mange vælger at lave en afhentningsordre. Hvis du selv opdager det hurtigt, kan vi tage kontakt til restauranten og se, om vi kan nå at få den annulleret.

Hvis du ønsker yderligere dialog, er du meget velkommen til at sende en mail til info@hungry.dk - så sikrer jeg, at din henvendelse bliver fulgt til dørs :-)

Bedste hilsner
Hugo, Hungry

Noté 1 sur 5 étoiles

Har brugt hungry hyppigt i mange år

Har brugt hungry hyppigt i mange år, de senere år er de begyndt at fralægge deres ansvar ved ordre som der er fejl i.

Jeg har tre gange nu på kort tid oplevet at mangle noget i min ordre, alle gange nægter de at gøre andet end at refundere det man mangler, resten må man selv vælge om man spiser, det er jo kommet frem så det må man betale for. Selv hvis den manglende ting gør at det man rent faktisk fik leveret ikke rigtigt længere er interresant.

Bestilte en menu fra maccen + en ekstra burger og 5 pomfritsovse.

Jeg bestilte alle tre cheeseburgere ens, den ene kom uden kød? altså kun med ost. De to andre kom korrekt udover der var ketchup i (Som jeg havde trykket nej til, kan ses på ordre bekræftelsen) 5 pomfritsovse manglede og sodavanden var flad (Det forventer man lidt i og med det bliver fragtet på cykel)

Jeg får meget hurtigt afvide jeg kun kan blive refunderet for mad jeg ikke har fået, spørgsmålet er om jeg også kan blive refunderet for den manglende bøf? :D

Lidt skør tilgang til kundeservice at man ikke kigger på om kunden overhovedet har fået noget ud af sin ordre, når så meget mangler. Jeg valgte at smide det ud dog hentede jeg lige en burger for at bevise der var ketchup i, dog var det der jeg fandt ud af der var en burger helt uden kød......

8 juillet 2022
Avis spontané
Logo de Hungry

Réponse de Hungry

Tak for din besked.

Vi bestræber os hele tiden på at levere den bedst mulige oplevelse og takker derfor for din feedback. Det betyder meget for os :)

Jeg beklager, at vi ikke har haft mulighed for at genlevere de ting, som manglede i din bestilling. Desværre er det ikke altid muligt at tilbyde dette, hvorfor alternativet er er refundere for det, som du ikke har modtaget. Hvis ikke der er en bøf i den burger du har bestilt, skal vi naturligvis også finde en løsning på dette, hvis ikke det blev fundet den pågældende dag.

Hvis du ønsker yderligere dialog, er du meget velkommen til at sende en mail til info@hungry.dk - så sikrer jeg, at din henvendelse bliver fulgt til dørs :-)

Bedste hilsner
Hugo, Hungry

Noté 1 sur 5 étoiles

Det er ofte jeg bestiller mad fra…

Det er ofte jeg bestiller mad fra hungry, men her på det seneste er det godt nok det dummeste valg jeg har taget. I dag valgte jeg at bestille mad. Ikke nok med at maden var forsinket over en time, så leverer de det simpelthen også til de forkerte. Ikke engang min bygning, men et helt andet sted. At deres bude ikke engang kan finde ud af at ringe inden de leverer maden hvis der skulle være tvivl, er mig en gåde. Da man så skriver til dem, så kan de desværre ikke nå at få et nyt bud ud men her er der da lige en lille rabatkode på 50 kr. Det er sidste gang jeg bestiller fra hungry, magen til dårlig kundeservice har jeg ikke oplevet andre steder.

7 juillet 2022
Avis spontané
Logo de Hungry

Réponse de Hungry

Mange tak for din feedback, det betyder meget for os :-)

Jeg er ked af at høre om din oplevelse. Det vil jeg naturligvis gerne kigge på, så vi kan se, om der kan gøres andet. Jeg kan desværre ikke finde din bestilling ud fra de oplysninger, jeg har her på siden.

Hvis du ønsker yderligere dialog, er du meget velkommen til at sende en mail til info@hungry.dk - så sikrer jeg, at din henvendelse bliver fulgt til dørs :-)

Bedste hilsner
Hugo, Hungry

Noté 1 sur 5 étoiles

Er dum nok til at prøve at stolle på…

Er dum nok til at prøve at stolle på det igen. Men det samme vær gang og kundeservice holder med de spise steder de har med sig. hungry i behøver ikke svar pfh tak

7 juillet 2022
Avis spontané
Logo de Hungry

Réponse de Hungry

Tak for din besked.

Vi bestræber os hele tiden på at levere den bedst mulige oplevelse og takker derfor for din feedback. Det betyder meget for os :)

Du må gerne uddybe den oplevelse du har haft, så vi kan finde en løsning, hvis du er interesseret. Så er du du meget velkommen til at sende en mail til info@hungry.dk - så sikrer jeg, at din henvendelse bliver fulgt til dørs :-)

Bedste hilsner
Hugo, Hungry

Noté 4 sur 5 étoiles

Meget fin lidt skuffelse

I de fleste tilfælde syntes jeg at Hungry er meget fint. Jeg har bestilt en masse gange når man lige vil have noget varmt mad, men der var en gang hvor jeg skulle vente omkring 45 min - 1 time, men så da den tid var gået fik jeg en besked om de ikke kunne komme og så blev det ikke til noget

7 juillet 2022
Avis spontané
Logo de Hungry

Réponse de Hungry

Tak for din besked.

Vi bestræber os hele tiden på at levere den bedst mulige oplevelse og takker derfor for din feedback. Det betyder meget for os :)

Vi er glade for at høre, at du tit oplever, at vores service er god, men beklager naturligvis at du har måtte vente så lang tid på en ordre, som derefter blev annulleret.

Hvis du ønsker yderligere dialog, er du meget velkommen til at sende en mail til info@hungry.dk - så sikrer jeg, at din henvendelse bliver fulgt til dørs :-)

Bedste hilsner
Hugo, Hungry

Noté 1 sur 5 étoiles

ikke godt nærmer sig svindel

4 juillet 2022
Avis spontané
Logo de Hungry

Réponse de Hungry

Tak for din besked.

Vi bestræber os hele tiden på at levere den bedst mulige oplevelse og takker derfor for din feedback. Det betyder meget for os :)

Jeg beklager, at du oplever vores service på denne måde. Ønsker du at uddybe det og indgå i yderligere dialog, er du meget velkommen til at sende en mail til info@hungry.dk - så sikrer jeg, at din henvendelse bliver fulgt til dørs :-)

Bedste hilsner
Hugo, Hungry

Noté 1 sur 5 étoiles

Jeres stempelregler er virkelig lavet…

Jeres stempelregler er virkelig lavet til at hustle folk.

I prøver at markedsføre og trække folk til med jeres "få 10 stempler og få gratis mad"
I er bare så smarte, at I gemmer hvornår de forsvinder, og I reminder ikke om hvornår de forsvinder. Når man så spørg ind til de forskellige regler er det kun dårlig service og attitude og ingen hjælp man møder. Ærgeligt I nærmest har monopol på markedet, så I har ingen grund til at gøre noget ved det.

2 juillet 2022
Avis spontané
Logo de Hungry

Réponse de Hungry

Tak for din besked.

Vi bestræber os hele tiden på at levere den bedst mulige oplevelse og takker derfor for din feedback. Det betyder meget for os :)

Jeg beklager, hvis du ikke er blevet informeret ordentligt om vores stempelordning. Man kan læse om dem inde på https://www.hungry.dk/ofte-stillede-spoergsmaal/#Hvordan-optjener-jeg-stempler?

Hvis ikke det svarer nok på dit spørgsmål er vi altid klar til at hjælpe i vores kundeservice.

Hvis du ønsker yderligere dialog, er du meget velkommen til at sende en mail til info@hungry.dk - så sikrer jeg, at din henvendelse bliver fulgt til dørs :-)

Bedste hilsner
Hugo, Hungry

Noté 1 sur 5 étoiles

Budet kom ikke maden sidst var maden…

Budet kom ikke maden sidst var maden kold da det kom hold jer væk fra dem og dårlig kundeservice

1 juillet 2022
Avis spontané
Logo de Hungry

Réponse de Hungry

Mange tak for din feedback, det betyder meget for os :-)

Jeg er ked af at høre om din oplevelse. Jeg kan desværre ikke finde din bestilling ud fra de oplysninger, jeg har her på siden, men jeg vil rigtig gerne hjælpe med at finde en løsning, hvis ikke du har modtaget din mad eller hvis maden var kold.


Hvis du ønsker yderligere dialog, er du meget velkommen til at sende en mail til info@hungry.dk - så sikrer jeg, at din henvendelse bliver fulgt til dørs :-)

Bedste hilsner
Hugo, Hungry

Noté 2 sur 5 étoiles

Igen igen forsætter hungry sin elendige…

Igen igen forsætter hungry sin elendige behandling og deres brugere her til aften dumper en besked op på tlf med foråret er igang og bla bla bla derfor får du en kode med 25 procent der udløber inden 5 dage men man skal trykke ok for at gå videre det gjorde jeg så pludselig var koden væk og jeg skriver til deres såkaldte kundeservice fik fat i en der hedder Rasmus lettere arrogant fyr han siger du skulle jo skrive den ned selv det er bare ærgerligt og det var tydeligt det ragede ham en disse da jeg så prikker lidt til deres "kundeservice" skriver han jo jo det går jeg videre medtil chefen go aften skrev han så og derefter svarede han ik mere de er ÅBENBART TYDELIGVIS SKiDE LIGEGLADE med os kunder/brugere bare vi bruger en masse penge og bestiller igennem dem så er de i øvrigt ligeglade med os eller sådan virker det ihvertfald..

30 juin 2022
Avis spontané
Logo de Hungry

Réponse de Hungry

Tak for din besked.

Vi bestræber os hele tiden på at levere den bedst mulige oplevelse og takker derfor for din feedback. Det betyder meget for os :)

Jeg beklager, at vi desværre ikke har haft mulighed for at finde den rabatkode, som blev tilsendt. Det er desværre ikke muligt med de push-beskeder, som vi sender ud.

Hvis du ønsker yderligere dialog, er du meget velkommen til at sende en mail til info@hungry.dk - så sikrer jeg, at din henvendelse bliver fulgt til dørs :-)

Bedste hilsner
Hugo, Hungry

Noté 1 sur 5 étoiles

Virkelig dårlig kunde service.

Jeg bestilte lige mad og kage betalte de sidste kr på min konto, ikke flere tilbage og så ringer de og siger at de havde glemt at resturenten havde lukket i dag og pengene kommer først retur om 3 hverdage.
Jeg sagde det som det var, men det var han ked af, men kunne intet gøre ved det......

Hvorfor ikke give mig et eller andet alternativ, nu må jeg så sulte i aften.

29 juin 2022
Avis spontané
Logo de Hungry

Réponse de Hungry

Tak for din besked.

Vi bestræber os hele tiden på at levere den bedst mulige oplevelse og takker derfor for din feedback. Det betyder meget for os :)

Jeg beklager meget, at din bestilling desværre blev annulleret. Det er der desværre en risiko for kan ske. I forhold til betalingen er det nogle kortbetingelser, som vi desværre ikke har indflydelse på herinde ved Hungry, hvorfor min kollega ikke har kunnet tilbyde at gøre noget ved reservationen.

Hvis du ønsker yderligere dialog, er du meget velkommen til at sende en mail til info@hungry.dk - så sikrer jeg, at din henvendelse bliver fulgt til dørs :-)

Bedste hilsner
Hugo, Hungry

Noté 1 sur 5 étoiles

Elendig bestillingsform og elendig service.

Ved bestilling hos jer står min bestilling som afhentes, jeg ændrer det efterfølgende til levering, men da siden ved en fejl i bestillingsflowet ikke får opdateret ændringen til levering, har jeg derved spildt hele ordren da restauranten i mellemtiden har lukket. Medarbejderen for kundeservice vil ikke krediterer beløbet for han mener det er min egen fejl.

Heldigvis er der andre der kan finde ud af det.

28 juin 2022
Avis spontané
Logo de Hungry

Réponse de Hungry

Tak for din besked.

Vi bestræber os hele tiden på at levere den bedst mulige oplevelse og takker derfor for din feedback. Det betyder meget for os :)

Jeg beklager, at vi ikke har kunne hjælpe dig yderligere. Vi kan desværre ikke ændre på en ordre, når den først er lagt.

Hvis du ønsker yderligere dialog, er du meget velkommen til at sende en mail til info@hungry.dk - så sikrer jeg, at din henvendelse bliver fulgt til dørs :-)

Bedste hilsner
Hugo, Hungry

Noté 1 sur 5 étoiles

Decideret elendig oplevelse med…

Decideret elendig oplevelse med hungret.dk.
Bestiller til frokost i deres app til et selskab. Ordren accepteres og der står i deres app maden leveres indenfor 50 min. Efter 47 min. annullerer de ordren uden videre.
Ingen rabat at hente for en ny ordre, kun dårlig service. Elendigt firma jeg aldrig har tænkt mig at bruge igen.

28 juin 2022
Avis spontané
Logo de Hungry

Réponse de Hungry

Tak for din besked.

Vi bestræber os hele tiden på at levere den bedst mulige oplevelse og takker derfor for din feedback. Det betyder meget for os :)

Jeg beklager, at din bestilling blev annulleret og at du ikke fik en ordentlig service i forbindelse med det.

Hvis du ønsker yderligere dialog, er du meget velkommen til at sende en mail til info@hungry.dk - så sikrer jeg, at din henvendelse bliver fulgt til dørs :-)

Bedste hilsner
Hugo, Hungry

Noté 1 sur 5 étoiles

Hvis man kunne give 0 stjerne havde jeg…

Hvis man kunne give 0 stjerne havde jeg det, jeg bestilte mad fra dem den 11 juni, hvor jeg IKKE modtog alt maden, jeg kontaktede dem derefter og sagde det og blev lovet refundering ingen for 4-5 arbejdsdage, du er der gået 7 arbejdsdage og pengene er stadig væk ikke kommet, jeg har prøvet at kontakte dem men så snart jeg nævner ordet refundering så er der ingen der svare mig mere, så mega dårlig service når man bruger 50kr på bare at få sin mad leveret!

27 juin 2022
Avis spontané
Logo de Hungry

Réponse de Hungry

Mange tak for din feedback, det betyder meget for os :-)

Jeg er ked af at høre om din oplevelse. Jeg kan desværre ikke finde din bestilling ud fra de oplysninger, jeg har her på siden.

Hvis du ønsker yderligere dialog, er du meget velkommen til at sende en mail til info@hungry.dk - så sikrer jeg, at din henvendelse bliver fulgt til dørs :-)

Bedste hilsner
Hugo, Hungry

Noté 1 sur 5 étoiles

Skåde pizza. Aldrig mere

Jeg bestilte i går en pizza og hvidløgsbrød, fra Skåde pizza.
Hvidløgsbrødet var det mest kedelige hvidløgsbrød jeg nogen sinde har fået.
Det var et tørt brød med lidt hvidløg på. Og jeg fik næsten hoste da jeg skulle spise det. Så der gør jeg aldrig mere.
Jeg bestilte også ekstra oksekød på min pizza, men fik i alt 8 små stykker oksekød på min pizza

25 juin 2022
Avis spontané
Logo de Hungry

Réponse de Hungry

Mange tak for din feedback, det betyder meget for os :-)

Jeg er ked af at høre om din oplevelse. Jeg kan desværre ikke finde din bestilling ud fra de oplysninger, jeg har her på siden, men jeg vil naturligvis gerne være behjælpelig med at finde en løsning på dette.

Hvis du ønsker yderligere dialog, er du meget velkommen til at sende en mail til info@hungry.dk - så sikrer jeg, at din henvendelse bliver fulgt til dørs :-)

Bedste hilsner
Hugo, Hungry

Noté 1 sur 5 étoiles

Det er godt nok det værste

Det er godt nok det værste. Jeg har IGEN ventet i 2 timer fra bestillingstiden og får derefter fat i hungry som siger der IGEN har være en fejl levering fordi deres skide chauffører er pisse ligeglade

24 juin 2022
Avis spontané
Logo de Hungry

Réponse de Hungry

Tak for din besked.

Vi bestræber os hele tiden på at levere den bedst mulige oplevelse og takker derfor for din feedback. Det betyder meget for os :)

Jeg beklager, at du har måtte vente så lang tid på din bestilling grund en fejl hos os. Det vil vi naturligvis bestræbe os på ikke sker igen.

Hvis du ønsker yderligere dialog, er du meget velkommen til at sende en mail til info@hungry.dk - så sikrer jeg, at din henvendelse bliver fulgt til dørs :-)

Bedste hilsner
Hugo, Hungry

L’expérience Trustpilot

Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.

Les entreprises peuvent utiliser nos invitations automatiques pour collecter des avis. Ils sont accompagnés du statut « Vérifié » pour indiquer qu'il s'agit d'expériences authentiques.

En savoir plus sur les différents types d'avis.

Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.

En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.

Voici 8 conseils pour écrire des avis de qualité.

La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.

Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.

En savoir plus