giver dem 1 stjerne da vær gang man prøver at bestille inde hos dem kommer man ind på Just eat seriøst hvem er den idiot som ikke har få stået at de har lukket i denmark og at Hungry.dk og just eat er... Voir plus
Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus
Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus
Lisez les avis des autres
Altid en god oplevelse med Hungry. Mange restauranter at vælge i mellem og en effektiv kundesupport. Jeg har aldrig rigtigt haft problemer med en bestilling på Hungry, kun en enkelt gang hvor probleme... Voir plus
Jeg oplever ofte problemer med dem som skal levere maden. Aka deres budbringere eller hvad de kalder dem. Har oplevet ofte de kommer meget forsent og endda engang haft en forfærdelig oplevelse hvor h... Voir plus
Deres leverandøre kan lyve for en og selv vælge hvor meget af din bestilling de vil køre ud med, værste service og Hungry selv gør ikke noget ved sådan en ansat. De beklager og refundere det der ikk... Voir plus
L'entreprise a répondu
À propos de l'entreprise
À propos de Hungry
Écrit par l'entreprise
- Bestil take away online
- Få gratis bonusmåltider
- Betal nemt med kort, mobil eller kontant
Coordonnées de contact
Voldbjergvej 24, 8240, Risskov, Danemark
- 70209770
- kundeservice@hungry.dk
- www.hungry.dk
Aucune trace de demande d’avis
Cette entreprise n’a pas invité ses clients à l'évaluer, donc les avis ne sont peut-être pas représentatifs.
N'a pas répondu aux avis négatifs
Comment cette entreprise utilise Trustpilot
Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.
En dårlig kundeservice som ikke kan løse problemer
Bestilte noget mad fra dem men der var flere ting som manglede da jeg endelig fik maden, da jeg så skriver til dem kan de kun tilbyde 50 % af pengene tilbage hvilket slet ikke er godt nok når jeg ikke fik det jeg havde bestilt, prøvede også få dem til at sende ordren igen men det kunne de heller ikke

Réponse de Hungry
Utrolig hurtig levering
Utrolig hurtig levering. Har prøvet at bestille fra samme sted gennem just-eat, uden den samme gode service.
Vi fik maden 15 min før den tid der var angivet, dét ser man ikke ofte!

Réponse de Hungry
Fusker firma blev lovet for flere…
Fusker firma blev lovet for flere måneder siden at jeg ville for halvdelen af det havde bestilt tilbage da det tog 3 timer at levere og deres stempelkort snyder de osse med sq have 9 stempler nu har jeg pludselig kun 4
tilbage svar på svar: da jeg er den eneste i jeres system der hedder som jeg hedder så er det noget fis at du ikke kan finde mig på de her oplysninger

Réponse de Hungry
Konstante anulleringer af bestillinger.
Ja, jeg ville ønske at jeg kunne give 0 stjerner.
Jeg har nu oplevet 3 gange i træk, at have bestilt takeaway, hvorefter orden bare annulleres. Når jeg så kontakter kundeservice, beklager de og tilbyder en 20% rabatkupon. All 3 gange er det fra samme restaurant. Hver gang bliver beløbet jeg har bestilt for låst og er først tilgængeligt 3 dage efter. Jeg vil ikke anbefale nogen at gøre brug af denne udbyder, da de tydeligvis er ligeglade med deres kunder. Brug Wolt, Just-eat eller bestil direkte fra restauranten istedet. Så er I fri for en kaskade af ekstra gebyrer og en samtale med en ligeglad kundeservice medarbejder.

Réponse de Hungry
helt elendig service
helt elendig service. Skriver med 3 forskellige inde på appen om en skide durum til 41kr som de trak pengene fra, uden at sende en bekræftelse, så ku ik få min mad. Nu siger de at jeg skal vente op til 28 dage med at få pengene. Det er elendig service. De alle tre siger noget forskelligt.
Vil fraråde ALLE at købe fra hungry. Man bestiller ik mad for at spise det 28 dage efter. Hvad ville de gøre hvis det var en stor ordre på 500+ Sku man så også vente en måned.
Tør vædde med jeg aldrig får de penge at se igen

Réponse de Hungry
Snydt for stempler
Jeg har generelt indtil nu været glad for Hungry, de holder tiden og er ret hurtige. Men efter ikke at have modtaget nogle stempler for mine seneste 2 sushi bestillinger, er jeg godt nok forundret over deres kundeservice. De starter med at skrive at jeg har fået stemplerne, hvilket ikke passer, så skriver de bare at det tilfældigvis begge gange jeg bestilte, var samme dato som 1 stempel udløb (altså 2 gange, SOM OM!?) Jeg havde med vilje valgt at bestille fra Hungry i stedet for Wolt for at få stempler, men det gider jeg da ikke mere.

Réponse de Hungry
Skjulte betingelser
Jeg tænkte lige, jeg ville bruge mine stempler, inden de afskaffes om nogle måneder. Men så kan jeg se, at jeg har færre og færre stempler. Det viser sig at et stempel kun holder i 6 måneder. Det står der ikke noget om under min-profil/stempelkort/ - Nej, man skal ind og læse det med småt under /handelsbetingelser/
Vildledende og ulækkert.

Réponse de Hungry
Beholder leveringsgebyerne man har…
Beholder leveringsgebyerne man har betalt og refunderer kun for maden når der er sket en fejl, så man skal betale leveringsgebyrer IGEN hvis du skal bestille noget.

Réponse de Hungry
Hvorfor kan man ikke kontakte Hungry
Hvorfor kan man ikke kontakte Hungry. Vi har oplevet problemer hvergang vi har bestilt måske til hungry fordel har vi fundet ud af de 3 pizzaria vi kan bestille fra har samme ejer. Men det hjælper ikke at kontakte pizzariaer da deres nr er ude af brug og man ikke kontakte Hungry. Det er virkelig dårlig stil

Réponse de Hungry
Man skal vente en time for at få en…
Man skal vente en time for at få en e-mail for at nulstille din adgangskode

Réponse de Hungry
De har et pizzaria
De har et pizzaria : Firenze pizza i Odense som var 45 minutter forsinket, løj om at de havde snakket med os, og så undskyldte de ikke engang de var forsinket. Hungry nærmest forsvarede dem da man klagede og så får man latterlige 50 kr på et tilgode bevis.
Service havde været man havde annulleret ordren(hvad de ikke ville), eller havde fået Firenze til at give noget for ulejligheden.. Bruger ALDRIG mere Hungry da der ingen service er..

Réponse de Hungry
Tidligere meget tilfreds med Hungry
Tidligere meget tilfreds med Hungry, men se seneste to gange vi har bestilt, har deres ifølge madsted ( to forskellige steder) været problemer med systemet hos den, så bestillingen ikke går igennem.

Réponse de Hungry
Blev løjet overfor.
Jeg finder mig ikke I at blive løjet overfor. Derfor bestiller jeg aldrig fra Hungry igen.
Jeg skrev ved en fejl til dem at jeg havde fået overført 3 stempler fra en tidligere konto som var forsvundet fra den nye.
Modtog en email hvor de skrev dato hvor de 3 stempler udløb.
For det første står der absolute ingen steder at stempler udløber efter 6 måneder.
For det andet fik jeg kun 2 stempler overført fra den tidligere konto og skrev 3 ved en fejl. Men på trods af det opdigtede de en dato for en udløbsdato til det 3 stempel.
Hele stempel systemet er tydeligvis svindel og jeg finder mig ikke I at blive snydt og løjet til.

Réponse de Hungry
Kunne man give 0 stjerner så ville jeg…
Kunne man give 0 stjerner så ville jeg egentlig gerne det.
Kl 17.58 bestiller jeg mad, 2 burgere. Kl 18.45 får jeg en bekræftelse på at min mad er leveret. Der er bare er problem, det er den ikke. Kunne dog se 20
Minutter forinden at buddet havde hentet maden.
Da jeg så skriver til kundeservice må jeg vente yderligere 15 minutter på at de kigger på sagen, fair nok. Men at de så vil refundere pengene og så være flinke og give 50kr i gavekort til dem, synes jeg ærlig talt er lidt tamt.
Yderligere så kan jeg så heller ikke længere bestille mad med levering da de kl 19.15 har lukket for dette. Super fedt.
Så jeg står uden mad men med 50kr gavekort til en service jeg egentlig ikke gider at bruge nogensinde igen.
Det er godt nok en ommer, men håber buddet blev mæt af min mad.

Réponse de Hungry
Hvis jeg kunne give 0 stjerner
Hvis jeg kunne give 0 stjerner, havde jeg gjort det. Vores mad er 30 minutter forsinket og da vi ringer ind for at annullere, vil de ikke, selvom den ikke engang er på vej endnu. De prøver at børste os af med en slatten rabatkode på 15% og vi har ingen mad fået 👎 de blev også ved med at lægge på hos os, når vi snakkede med dem
Der var et problem men det løste vi…
Der var et problem men det løste vi lynhurtigt igennem telefonsamtalen at jeg fik 20% til næste gang. Det vil de kunne lære noget af hos bl.a. Wolt, som ingen sans for kundeservice har.
Det har Hungry derimod, de er altid behjælpelige.

Réponse de Hungry
Dårlig kundeservice… havde bestilt…
Dårlig kundeservice… havde bestilt sushi til aftensmad men fik en rulle der var dårlig. Kundeservice kunne kun tilbyde at refundere den dårlige rulle, så mætte blev vi ikke…
Elendig app og langsom service
Deres app viser ikke hvor langt der er tilbage af leveringstiden efter at den er overskredet med 20 minutter og kan ikke finde den live map funktion som burde være der >:(

Réponse de Hungry
Holder ikke hvad de lover
Ringe service og app
Prøvede at bestille min ordre 5-6 gange uden den gik igennem. Jeg bestilte derefter på min computer hvorefter jeg får at vide at min ordre er placeret to gange.. De kunne intet gøre andet end at lade mig betale for min aftensmad 2x.
L’expérience Trustpilot
Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.
Les entreprises peuvent utiliser nos invitations automatiques pour collecter des avis. Ils sont accompagnés du statut « Vérifié » pour indiquer qu'il s'agit d'expériences authentiques.
En savoir plus sur les différents types d'avis.
Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.
En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.
La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.
Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.







