Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus

Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus

À propos de l'entreprise


Coordonnées de contact

2,8

Moyen

TrustScore 3 sur 5

16 avis

5 étoiles
4 étoiles
3 étoiles
2 étoiles
1 étoile

Aucune trace de demande d’avis

Cette entreprise n’a pas invité ses clients à l'évaluer, donc les avis ne sont peut-être pas représentatifs.

Comment cette entreprise utilise Trustpilot

Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.

Les entreprises sur Trustpilot n’ont pas le droit d’offrir des incitatifs ni de payer pour masquer des avis. Les avis reflètent l’opinion des utilisateurs et non celle de Trustpilot. En savoir plus

Noté 3 sur 5 étoiles

Valt laatste jaren tegen

Ik kom hier al een paar jaar, maar de laatste tijd valt het eten steeds tegen. Saté van kippendij viel tegen. Weken later een pokebowl genomen die smaakloos was. Gisteren een hamburger geprobeerd maar die was taai met zeentjes en een glibberige uitgeharde plak kaas eromheen, waardoor de hamburger tussen de bruinig uitgeslagen ijsbergsla uitglibberde. Onderste broodje was doorweekt en leek al een tijdje met de plak tomaat klaar te hebben gestaan. Ik kom hier voortaan alleen nog voor een stokbroodje met kruidenboter ofzo en voor het mooie uitzicht op het terras. 2 sterren voor het eten, 3 voor uitzicht en vriendelijke bediening.

21 juin 2026
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

Totale beleving van een leuke avond.

26 mei 2026 in het Paviljoen van Zoet of Zout in Stellendam naar de Magic/Cabaret/Dinershow van Rob &Emiel geweest met een gezelschap van 23 mensen om e.e.a. te vieren. Zonder uitzondering waren wij erg enthousiast over de totale beleving van deze interactieve avond en kijken met een zeer tevreden gevoel terug. Een aanrader als je iets te vieren hebt voor bedrijf, familie of klein gezelschap.

26 mai 2026
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Naar gevoel

Anderhalf uur gewacht op ons eten. Fout van de kok, komt er over 1 minuut aa , aldus bediening. Toen ik daarna vroeg of we alvast een frietje konden krijgen omdat ik trek had, zei ze dat ze: '' ik zei net al dat het er over 1 minuut aan kwam'. Los van dat dit inmiddels alweer een kwartier later was, ben ik geschrokken van deze felle reactie van deze jongedame en voelde ik me totaal niet op mijn gemak. Om vervolgens te ontdekken dat de vis taai en slecht was, en ik ben een makkelijke eter. Ronduit slecht en een naar gevoel van het respectloze gedrag. Water van het huis en excuses gehad van een ander toen ik mijn beklaag deed bij het afrekenen. Maar dit was zonde van het geld.

25 mai 2026
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Heel vaak gegeten bij dit restaurant!

Heel vaak gegeten bij dit restaurant!
Het was altijd heerlijk.
Maar nu zo slecht. De soep niet te eten! Andere maaltijden kraak nich smaak!

Vandaag koffie met appeltaart. Wat een teleurstelling. De appeltaart was niet te eten. Keihard en oud! Lieten hem verder staan! Brrrr
Zout en zoet advies: Let op uw zaak! Dit gaat echt de verkeerde kant op!
We gaan er niet meer heen

19 mai 2026
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Zoetofzout voorlopig even niet.

Na een half uur eindelijk drankjes opgenomen, doorbakken burger gevraagd. Hoe moeilijk kan het zijn? Tot twee keer angus burger rood en rauw van binnen op het bord gekregen. Serveerster vond de samen loop ook vervelend, burger is ook niet berekend. Misschien de naam van de “kok” bij de ingang zetten als extra stimulans.

26 avril 2026
Avis spontané
Noté 4 sur 5 étoiles

Na een mail van een teleurgesteld etenjes

Na een mail van een teleurgesteld etentje met de kerst met 3 vriendinnen, heb ik een mail gedaan met de klacht.
We hebben nav hiervan een etentje gratis aangeboden gekregen,en het was geweldig en genoten ,het eten was perfect en wat een goede service, en wat zijn we verwent we voelden ons prinsesjes,dankjewel Zoet of Zout jullie kunnen bij ons niet meer stuk,dit heeft ons goed gedaan, wij komen zeker terug.

26 décembre 2025
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Niet verfijnd en smakeloos.

Voor de 1e keer diner omdat we in de buurt waren. Personeel op zich best vriendelijk en de entourage ook prima. Vooraf een garnalencocktail. De garnalen op zich prima, wat wil je ook in Stellendam!? Maar verder totaal niet verfijnd. Een dikke laag supermarkt sla uit een zak eronder. Op het glas gestoken, een lomp stuk citroen inclusief pitten! Echt zonde van de mooie garnalen. Erbij een ongepelde garnaal compleet met een vol darmkanaal. En dat voor €19,-!? Buiten de kaart om beiden kabeljauw besteld. Dat was ook een lompe schotel. Kabeljauw zat geen smaak aan, erbij zat een dik kreeftsausje, wat totaal niet bij de vis paste en niet lekker smaakte. Als garnituur zag ik op bijna elk bord, ook bij ons, een tros tomaatjes. Die werden nauwelijks gegeten maar hoe lomp, met tak en al. Zo ook het bij de soep geserveerde brood. Totaal niet verfijnd een groot lomp brood, aan één stuk. Smaakloos en lomp. Zonde hoor want het hoeft gewoonweg niet.

24 mars 2026
Avis spontané
Noté 2 sur 5 étoiles

En teleurstellende lunch.

Gisteren hier geluncht met een oud-collega. Vanwege het weer voor een tafeltje binnen gekozen. Mijn collega koos voor Surf&Turf. Een wat smakeloos geheel, waarin de geplukte spareribs overheersten. Het vlees van de spareribs was erg taai. Ik had een Half-Eentje. De pomodorisoep was vergeven van de knoflook, het gehaktballetje was diep ondergedompeld in een potje met satésaus. Het kuipje boter was keihard en dus niet te smeren, zeker niet met een steakmes. Ook het broodje eiersalade hield niet over qua smaak.
Kortom geen succes en zeker niet voor herhaling vatbaar. Overigens: de bediening was vriendelijk en prima.

23 mars 2026
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Nu ik de reviews hier lees

Nu ik de reviews hier lees, snap ik het asociale gedrag van de blonde serveerster met de engelen tattoos. Wij zijn op zoek naar een locatie voor onze 25 jarige bruiloft met 150 personen. En u snapt 't al dit wordt 'm zeker niet. We zijn een kopje koffie gaan drinken om de sfeer te proeven. Met een appel puntje. 't appel puntje was echt slecht. 't leek bevroren en er zaten duidelijk harde klokhuis stukken in. Mijn man heeft er 3 happen van genomen, maar toen toch maar neer gezet. De serveerster kwam vragen of 't smaakte dus we gaven gelijk aan dat de appeltaart echt niet lekker is. Ze nam 't mee maar wist niet wat ze er mee aan moest. Dus ik zeg netjes haal 'm maar van de rekening, das 't simpelste en gastvrij. ( Ik heb zelf veel horeca papieren en 30 jaar ervaring). Maar helaas verkeerd gedacht, ze mocht zelf niks beslissen en na 't mee genomen te hebben vond deze dame 't niet belangrijk om gelijk een terug koppeling te doen. Na een tijdje rond gelopen te hebben kwam ze toch met de mededeling dat zij toch besloten had 't van de rekening te halen maar we hadden daar zeker geen recht op en ze zei ons dat we toch zeker wel moesten onthouden dat dit de volgende keer dus echt niet gaat gebeuren 🫣😂😂😂 wat denkt u na deze ervaring dat wij nogmaals überhaupt hier komen / dit gaan bestellen 🫣Ze behandelde ons als onwetende mensen en 'n btje dom. Dus ik zei haar dat ze aan haar baas moest terugkoppelen dat 't misschien raadzaam is haar op 'n gastvrouwen opleiding te doen want dan zou zij dit beter oplossen. Nou dat was echt teveel gezegt want wie dachten we wel dat we waren, ZIJ had heel veel ervaring en 't was zeker niet nodig al scheldend achter onze rug liep ze weg. Wij zijn nog nooit zo ordinair behandeld. Als dit wicht bij mij in dienst was stond ze een uur later buiten. Dus conclusie ga hier vooral niet heen en nee ons feestje gaat naar Eat and see daar heeft de eigenaar en 't personeel al jaren een hele leuke super gastvrije houding zij begrijpen wat Horeca inhoud

19 septembre 2025
Avis spontané
Noté 2 sur 5 étoiles

De kok had zijn dag niet (hoop ik)

We komen er graag. Een bijzondere locatie. Mooie inrichting, vriendelijk personeel en lekker eten. Het laatste bezoek was wat minder. Alsof er een andere kok in de keuken staat. Verheugd op een pannetje goudgele mosselen en een lekkere vis. De mosselen waren echter bleekjes en veelal te vinden onderin de pan. De vis verloren in een brei van saus en groenten. Wij zijn geen klagers. Hadden misschien moeten doen. Even geen Zoet of Zout meer.

1 septembre 2025
Avis spontané
Noté 2 sur 5 étoiles

Eten goed. Rest niet

Eten goed. Bediening en snelheid beroerd. Drinken besteld en minimaal een half uur wachten op drinken. Wachten op voorgerecht erg lang. En een uur eerder het hoofdgerecht kwam. En zelfs dan nog noet voor iedereen. Sommigen hadden het hoofdgerecht al op voordat de rest van het gezelschap het kreeg. We hebben dit nog nooit meegemaakt. Veel personeel niet erg vriendelijk en schelden tegen elkaar in de keuken. Zeer slecht. Daar komen we niet meer.

21 juin 2025
Avis spontané
Noté 2 sur 5 étoiles

Slecht en slordig

Recent brachten mijn vrouw en ik samen met vrienden een bezoek aan dit restaurant.
Het hoofdgerecht van ons beiden betrof tongfilets met garnalen. Sinds jaren niet zo slecht gegeten.
Drie opgestapelde volkomen kapot gebakken (het leek wel gekookt) smakeloze filets ongetwijfeld uit de diepvries, met een palingsaus die misselijkmakend is.
Smakeloze zeekraal waar geen ziltsmaak meer aan zat en dan uiteindelijk een rekening waarop ook nog € 170,00 van een andere tafel is opgenomen.
Toegegeven, wij hebben na afloop pas geklaagd, om het diner voor de anderen niet te verstoren, maar daar was het evenmin goed. De zalm was op, dus daarom werd het slibtong met asperges maar zonder saus, zoals die wel bij de zalm werd geserveerd.
Ondanks de prachtige ligging van deze locatie zullen wij die nooit meer aandoen en er ook geen reclame voor maken. Een mail met dezelfde inhoud als dit bericht werd een dag later door mij gestuurd, maar tot op heden alleen een ontvangstbevestiging en geen inhoudelijke reactie; vandaar deze review

26 avril 2025
Avis spontané

Cette entreprise vous appartient ?

Revendiquez votre profil pour accéder aux outils gratuits de Trustpilot et renforcer vos relations clients.

Créez un compte gratuit

L’expérience Trustpilot

Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.

Les entreprises peuvent utiliser nos invitations automatiques pour collecter des avis. Ils sont accompagnés du statut « Vérifié » pour indiquer qu'il s'agit d'expériences authentiques.

En savoir plus sur les différents types d'avis.

Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.

En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.

Voici 8 conseils pour écrire des avis de qualité.

La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.

Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.

En savoir plus