Valt laatste jaren tegen
Ik kom hier al een paar jaar, maar de laatste tijd valt het eten steeds tegen. Saté van kippendij viel tegen. Weken later een pokebowl genomen die smaakloos was. Gisteren een hamburger geprobeerd maar die was taai met zeentjes en een glibberige uitgeharde plak kaas eromheen, waardoor de hamburger tussen de bruinig uitgeslagen ijsbergsla uitglibberde. Onderste broodje was doorweekt en leek al een tijdje met de plak tomaat klaar te hebben gestaan. Ik kom hier voortaan alleen nog voor een stokbroodje met kruidenboter ofzo en voor het mooie uitzicht op het terras. 2 sterren voor het eten, 3 voor uitzicht en vriendelijke bediening.








