Moonpod Avis 

418
•
TrustScore 2.5 sur 5

2,3

Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus

Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus

Lisez les avis des autres

Noté 1 sur 5 étoiles

Any 5 star review is listed as U.S. Buyers beware I bought this piece of rubbish last year Cheap Chinese import

Noté 1 sur 5 étoiles

This company owned by ByTech has very poor customer service for its vacuums. Does not deliver service. Delays - only response by email - several hours to 1 day after receipt. Refuses to take return... Voir plus

Noté 1 sur 5 étoiles

MOONPOD=CAVEAT EMPTOR STOP! Before you buy one of these things be aware that the RETURN process for these things is beyond painful! It should be a clue that there is NO TELEPHONE NUMBER to contac... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 5 sur 5 étoiles

I have been on a spinal care kick for many years, roughly 15 of them. MoonPod not only is the most comfortable zero gravity seating solution for spinal alignment, it is also the most economically viab... Voir plus

L'entreprise a répondu

À propos de l'entreprise


Coordonnées de contact

2,3

Bas

TrustScore 2.5 sur 5

418 avis

5 étoiles
4 étoiles
3 étoiles
2 étoiles
1 étoile

Aucun historique récent de demande d’avis

Cette entreprise n’a pas récemment invité ses clients à l'évaluer, donc les avis ne sont peut-être pas représentatifs.

N'a pas répondu aux avis négatifs

Comment cette entreprise utilise Trustpilot

Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.

2,3

Tous les avis

(418)

7 avis reçus au cours des 12 derniers mois

Écrire un avis
Les entreprises sur Trustpilot n’ont pas le droit d’offrir des incitatifs ni de payer pour masquer des avis. Les avis reflètent l’opinion des utilisateurs et non celle de Trustpilot. En savoir plus

Noté 5 sur 5 étoiles

There was a missing cover

There was a missing cover. I sent a reply email from the shipping confirmation on Sunday and had a response by Monday. Everything was sorted by Tuesday with a shipment confirmation of my missing piece.

8 janvier 2023
Avis spontané
Logo de Moonpod

Réponse de Moonpod

Hi Eddie,
Thank you for your wonderful feedback!
And although we are really sorry to hear that your package came incomplete -- we're glad to know that you are satisfied with the service our team has provided! Here at Moon Pod, it is our goal to provide the best customer experience we can to all customers!
Thank you once again for your amazing feedback and support of the Moon Pod!

Noté 5 sur 5 étoiles

I had a small rip on one of the sleeves…

I had a small rip on one of the sleeves and they emailed me back right away and sent a replacement. Impeccable customer support and extremely friendly and responsive. Am absolutely a lifelong customer and will buy many more moon pods from them.

24 décembre 2022
Avis spontané
Logo de Moonpod

Réponse de Moonpod

Hi Jon, and thank you for your wonderful feedback!
Although we did not intend for this to happen on your order, we are glad to know that you are very satisfied with the service we have provided and correcting this for you -- here at Moon Pod, it is our goal to provide the best customer experience we can to all customers!
Thank you once again for your amazing support and feedback of the Moon Pod!

Noté 5 sur 5 étoiles

Absolutely incredible product and even…

Absolutely incredible product and even more incredible customer experience. I had my car broken into and all my sleeves stolen and they were quick to help me out with replacing and taking care of me. Amazing service and product! 10/10 recommend.

3 janvier 2023
Avis spontané
Logo de Moonpod

Réponse de Moonpod

Hi Patrick and thank you for your wonderful feedback!
We're glad to know that you love the comfort the amazing Moon Pod products bring, and that you are very satisfied with the service we have provided -- here at Moon Pod, it is our goal to provide the best customer experience we can to all customers!
Thank you once again for your amazing support and feedback of the Moon Pod!

Noté 1 sur 5 étoiles

Dont buy unless you like pay 10 times…

Dont buy unless you like pay 10 times more for somthing that you can buy from walamrt. The colors dont even match if you order the set, they will come in differant shades of grey and look pretty bad and gives a very sloppy look.

2 janvier 2023
Avis spontané
Logo de Moonpod

Réponse de Moonpod

Hello and thank you for your input.
And while we regret that you feel this way about Moon Pod, we appreciate you taking the time to provide us with your product feedback.
Please know that our ears are always open to customer feedback, as it will help us gain insight into how other customers feel. Rest assured, we will take this into consideration in order to improve our work at Moon Pod.
Thank you once again for your input, and we appreciate your consideration of the Moon Pod.

Noté 5 sur 5 étoiles

Customer service is excellent

Customer service is excellent! I love my Mood Pod! Thank you!

15 décembre 2022
Avis spontané
Logo de Moonpod

Réponse de Moonpod

Hi Mary and thank you for your wonderful feedback!
We're glad to know that you are very satisfied with the service we have provided, and that you love the comfort the amazing Moon Pod products bring!
Thank you once again for your amazing support and feedback of the Moon Pod!

Noté 5 sur 5 étoiles

Wonderful product and satisfying…

Wonderful product and satisfying customer service.

29 décembre 2022
Avis spontané
Logo de Moonpod

Réponse de Moonpod

Hi Keith, first of all, thank you for your wonderful feedback!
We're glad to know that you love the comfort the amazing Moon Pod products bring, and that you are satisfied with the service we have provided -- here at Moon Pod, it is our goal to provide the best customer experience we can to all customers!
Thank you once again for your amazing support and feedback of the Moon Pod!

Noté 5 sur 5 étoiles

Great Experience

I contacted customer support because an item was missing from my order. Chris was very pleasant and quick to send out a replacement. Great product and service!

28 décembre 2022
Avis spontané
Logo de Moonpod

Réponse de Moonpod

Hi Monique, first of all, thank you for wonderful feedback!
And although we did not intend for an item to be missing on your order, we're glad to know that you are very satisfied with the service Chris has provided -- here at Moon Pod, it is our goal to provide the best customer experience we can to all customers!
Thank you once again for your amazing support and feedback of the Moon Pod!

Noté 5 sur 5 étoiles

A company who stands behind their product

We had a little issue with delivery due to weather I contacted the company and Maiko got back to me within the hour. He took care of it and made sure that we were left as satisfied customers. It's nice to see a company who stands behind their products we will be back.

26 décembre 2022
Avis spontané
Logo de Moonpod

Réponse de Moonpod

Hi Van and thank you for your wonderful feedback!
We're glad to know that Maiko was able to assist you well with your order's delivery issue and that you are very satisfied with her service -- here at Moon Pod, it is our goal to provide the best customer experience we can to all customers!
Thank you once again for your amazing feedback and support of the Moon Pod!

Noté 1 sur 5 étoiles

Caused me spasms in my back so bad I…

Caused me spasms in my back so bad I had trouble walking and almost fell once. Moon Pod is Not for anyone over 25 years of age. Do not buy it unless you are young and in perfect physical condition. It will Not help your pain, only make it worse.

17 décembre 2022
Avis spontané
Logo de Moonpod

Réponse de Moonpod

Hello InPain, and we thank you for your input.
And while we regret that you feel this way about Moon Pod, we appreciate you taking the time to provide us with your product feedback.
Please know that our ears are always open to customer feedback, as it will help us gain insight into how other customers feel. Rest assured, we will take this into consideration in order to improve our work at Moon Pod.
Thank you once again for your feedback, and stay safe!

Noté 5 sur 5 étoiles

Chris from customer service…

I contacted Chris from customer service regarding a pricing discrepancy on the website. He got back to me very quickly and was able to resolve the pricing issue once the order was placed. I was extremely happy with his customer service… five stars.!!

21 décembre 2022
Avis spontané
Logo de Moonpod

Réponse de Moonpod

Hi Robert and thank you for your wonderful feedback!
We're glad to know that you are very satisfied with the service Chris has provided with your order's pricing issue, and we are really sorry for this inconvenience here!
Rest assured, here at Moon Pod, it is our goal to provide the best customer experience we can to all customers!
Thank you once again for your amazing feedback and support of the Moon Pod!

Noté 3 sur 5 étoiles

Moonpod Pillow a Bust

I bought the Moonpod pillow, to help with my neck. I am a side sleeper, and regular pillows are just too big. I used this pillow for about 2 months, and my neck pain became increasingly worse. Finally, I had to switch back to my old Bucky neck pillow.
Why do companies ask you to rate a product so quickly after purchase? And I noticed they did not show any “poor” reviews on their website.
My conclusion - a lot of money for a disappointing result.

1 décembre 2022
Avis spontané
Logo de Moonpod

Réponse de Moonpod

Hi Joan, and we thank you for your product input.
And while we regret that you feel this way about Moon Pod pillow, we appreciate you taking the time to provide us with your product feedback.
Please know that our ears are always open to customer feedback, as it will help us gain insight into how other customers feel. Rest assured, we will take this into consideration in order to improve our work at Moon Pod.
Thank you once again for your input, and should you need anything else, feel free to reach out to us via chat on our website, or you may also email us at cx@moonpod.co. Stay safe!

Noté 5 sur 5 étoiles

Great Customer Service

I had a very pleasant experience in doing an exchange. It was easy and no hassle. I was able to print a Fed Ex return mailing slip and Mark at Moonpod followed up in email to let me know they were on it. In this time of zero customer service, in most places, it was a shining example of how to treat a customer with expediency and professionalism.

22 décembre 2022
Avis spontané
Logo de Moonpod

Réponse de Moonpod

Hi Tracy and thank you for your wonderful feedback!
We're glad to know that you are very satisfied with the service Mark has provided regarding your exchange request -- here at Moon Pod, it is our goal to provide the best customer experience we can to all customers!
Thank you once again for your amazing feedback and support of the Moon Pod!

Noté 5 sur 5 étoiles

A company you can trust

Even though I was returning their product Cyrelle from Moon Pod customer service was helpful and professional. The return went without any problem. I would recommend this company as they stand behind their products.

1 décembre 2022
Avis spontané
Logo de Moonpod

Réponse de Moonpod

Hi Allan, and thank you for your wonderful feedback!
And although we're sad to know that you returned your Moon Pod order, we are glad to know that you are very satisfied with the service Cyrelle has provided regarding your return request -- here at Moon Pod, it is our goal to provide the best customer experience we can to all customers!
Thank you once again for considering the Moon Pod, and we truly appreciate your amazing feedback about our service!

Noté 5 sur 5 étoiles

We like our Moon pod so much but after awhile…

We like our Moon pod so much but after awhile called them for replacement fill. They are good and fast very helpful service .Chris did a  wonderful job We would keep useing are Moon pod happly

20 décembre 2022
Avis spontané
Logo de Moonpod

Réponse de Moonpod

Hi Bob and thank you for your wonderful feedback!
We're truly happy to know that you love the comfort the amazing Moon Pod brings, and that you are very satisfied with the service we have provided regarding your inquiry with the replacement fills -- here at Moon Pod, it is our goal to provide the best customer experience we can to all customers!
Thank you once again for your amazing support and feedback about our service!

Noté 5 sur 5 étoiles

Personally

Personally, I love the Moon pod. It is super comfortable and my favorite one to watch games on tv.
Most importantly, the customer service is absolutely amazing!! They are indeed on top of their stuff. Courteous, ready to assist with effective answers and quick to reply.
I also own Lunar lift and I find it a great compliment to my Moon pod. If I have to buy another set, I would not even think about it. But be aware, they are so comfortable, you may want to always find an excuse to use them. Superb purchase!!!

21 décembre 2022
Avis spontané
Logo de Moonpod

Réponse de Moonpod

Hi Luis, and thank you for your wonderful feedback!
We're glad to know that you love the comfort the amazing Moon Pod product brings, especially when you watch games!
We're also happy to know that you are very satisfied with the service we have provided -- here at Moon Pod, it is our goal to provide the best customer experience we can to all customers!
Thank you once again for your amazing feedback and support of the Moon Pod!

Noté 1 sur 5 étoiles

First of all bean bag chairs were…invented in 1969

First of all bean bag chairs were invented in Italy in 1969. So this is nothing new. There are hard to return and mine fell apart within 30 days, they would not return my emails. worst time ever, don't waste your money.

4 décembre 2022
Avis spontané
Logo de Moonpod

Réponse de Moonpod

Hi Darrell, and thank you for your input.
And while we regret that you feel this way about Moon Pod, we appreciate you taking the time to provide us with your note and feedback, and we're truly sorry to know that we were not able to return your emails -- we will look into this and investigate what happened.
Please know as well that our ears are always open to customer feedback, as it will help us gain insight into how other customers feel. Rest assured, we will take this into consideration in order to improve our work at Moon Pod.
Kindly let us know if there's anything else we can assist you with via chat on our website or email to cx@moonpod.co, and stay safe!

Noté 5 sur 5 étoiles

Quick response to my request with…

Quick response to my request with exactly the information I needed.

15 décembre 2022
Avis spontané
Logo de Moonpod

Réponse de Moonpod

Hi Dominic, and thank you for your wonderful feedback!
We're glad to know that you are very satisfied with the service our team has provided with your request -- here at Moon Pod, it is our goal to provide the best customer experience we can to all customers!
Thank you once again for your amazing support and feedback of the Moon Pod!

Noté 5 sur 5 étoiles

Excellent Customer Support

My dad has been wanting a moonpod for sometime now. I purchased one with two accessories to add to it. No fault to Moonpod but when I received the items the boxes were damaged but looked for the most part all would be fine. I decided to put the sleeve/covers on the individual pieces. The one box more damaged then the others had been opened or became opened. Sleeve and packing slip were missing. I sent an email to Moonpod explaining the situation. Thinking that it would be days before hearing back, I received an email two hours after business hours started with the issue already resolved. Hands down they take the win with their superior customer service. Thank you for making what I thought would NOT be so easy and turning it into a simple process. Greatly appreciated. Happy Holidays and keep up the great work!
~Summer

13 décembre 2022
Avis spontané
Logo de Moonpod

Réponse de Moonpod

Hi Summer and thank you for your wonderful feedback!
And although we did not anticipate for this to happen when your packages arrived, we are thankful for your understanding as well as we're really happy know that you are very satisfied with the service we have provided -- here at Moon Pod, it is our goal to provide the best customer experience we can to all customers!
Thank you once again for your amazing feedback and support of the Moon Pod!

Noté 5 sur 5 étoiles

I ordered 3 moon pods and at checkout…

I ordered 3 moon pods and at checkout forgot to enter my discount code. I wrote the company and they refunded it within hours. Any company that makes it right is worth everything to me. It’s hard to find a company that’s honors customers anymore. I can’t wait to get ours! I have several friends that have them and can’t say enough good about them.

11 décembre 2022
Avis spontané
Logo de Moonpod

Réponse de Moonpod

Hi Natasha, and thank you for your wonderful feedback!
We're really happy to know that you are very satisfied with the service we have provided regarding your refund request -- here at Moon Pod, it is our goal to provide the best customer experience we can to all customers!
Thank you once again for your amazing feedback about our service, and we also know that you'll love the comfort our amazing Moon Pod products bring, stay safe!

Noté 2 sur 5 étoiles

Be wary of all 5 star reviews on the pillow

This is about the moonpod pillow. Like many companies, they write a lot of overblown hype about their products. I can only comment on the experience I had with the pillow. Ordering was easy and I even received it quickly. Once the pillow arrived, I thought there had to be a mistake, maybe they sent me a sample item or one to use on a plane, or for a 2 yr old. This thing is tiny, truly travel size, but I have seen things come in small packages that were really good, so I decided I would not know unless I tried. It did have just a slight bit of chemical odor, but not enough that bothered me, this is something common to many products and for some, you may want to air it out for a day or 2 before using it. When I put my head on it, it sank in nearly to the mattress and at this time, my head was about 1" off the mattress. It also made an indention, and every time I tried to move my head, it would sink back to that spot, SO, every time I moved my head, I would have to re-fluff the pillow to get the flat spot out, super annoying. Now they said this pillow is great for side sleepers, and for side sleepers, you need a pillow that keeps your head up and aligned, I am an average size guy, and I measured about 5" from the side of my head to the side of my shoulder, my other pillows are higher than this as they compress to about the 5" height to have proper alignment. After trying to sleep using the moonpod pillow, my arms and shoulders were numb from being so far out of alignment. There is NO way this pillow is good for side sleepers(unless you are 2 years old). After the first week, I sent a message I wanted to return it due to not being as advertised, they wanted to keep 18.00 of the original order, and have me pay for return shipping. After explaining to them that this pillow is wrongly advertised, and I wanted a complete refund, they said they would have to check with team members. The next email I received offered to send me another pillow. (Sadly, it would take at least 4 of these to make a regular-sized pillow, and possibly 6 or 8 for a side sleeper) I wrote them back saying I see that they were not willing to offer a refund for a misrepresented product and that I would open a case with the BBB and credit card company. They decided to refund. Also, when you look at their site, there are only glowing, 5-star reviews, no 1,2 or 3 star which is a BIG RED FLAG. I tried to write a review, since it was not 5 star, it was rejected. If you sleep on your back or stomach, this may work for you, but side sleepers would need at least 2, most likely 3 in order to get the right height and support, and at 90.00 a pillow, that would be 270.00.

1 décembre 2022
Avis spontané
Logo de Moonpod

Réponse de Moonpod

Hi Steve M, and we thank you for your input.
And while we regret that you feel this way about Moon Pod pillow, we appreciate you taking the time to provide us with your feedback.
Please know that our ears are always open to customer feedback, as it will help us gain insight into how other customers feel. Rest assured, we will take this into consideration in order to improve our work at Moon Pod.
Thank you once again for your input, and stay safe!

L’expérience Trustpilot

Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.

Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.

En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.

Voici 8 conseils pour écrire des avis de qualité.

La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.

Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.

En savoir plus