Qubox Avis 

99
•
TrustScore 2.5 sur 5

2,4

Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus

Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus

Lisez les avis des autres

Noté 1 sur 5 étoiles

Ordered a starburst mirror in August and paid by PayPal over 3 months. Never received mirror I ordered from them but originally got my first payment back, however after that 2 more payments taken fr... Voir plus

Noté 1 sur 5 étoiles

Have called on several occasions the past 3 days to no answers of phone line but cut off ! Left messages today nothing ! Should have received refund by now but have not .. will report to ombudsman... Voir plus

Noté 5 sur 5 étoiles

The Terrace Dragonfly Natural Taupe Indoor Outdoor Rug I recently purchased was exactly as described on the QuBox website. Looks good and will serve its purpose well in my kitchen. Excellent value for... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 5 sur 5 étoiles

We ordered the Barcelona outdoor corner lounge set, after confirming on the phone that it was in stock, as other sites had it advertised as still in stock, which turned out not to be the case. Communi... Voir plus

L'entreprise a répondu

À propos de l'entreprise

  1. Magasin de meubles
  2. aussi dans
  3. Magasin d'articles de barbecue
  4. Magasin de mobilier de jardin

Écrit par l'entreprise

Shop at Qubox for 1000's of amazing and inspirational products for your home & garden. Browse the best in Home & garden furniture, home accents & outdoor living products. Fast & Free mainland UK delivery on all orders with flexible finance options available.


Coordonnées de contact

2,4

Bas

TrustScore 2.5 sur 5

99 avis

5 étoiles
4 étoiles
3 étoiles
2 étoiles
1 étoile

Aucun historique récent de demande d’avis

Cette entreprise n’a pas récemment invité ses clients à l'évaluer, donc les avis ne sont peut-être pas représentatifs.

Comment cette entreprise utilise Trustpilot

Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.

Les gens ont aussi consulté

2,4

Tous les avis

(99)

1 avis reçu au cours des 12 derniers mois

Écrire un avis
Les entreprises sur Trustpilot n’ont pas le droit d’offrir des incitatifs ni de payer pour masquer des avis. Les avis reflètent l’opinion des utilisateurs et non celle de Trustpilot. En savoir plus

Noté 5 sur 5 étoiles

Absolutely fantastic customer services!

Absolutely fantastic customer services!
The customer services team really went above and beyond to sort out a fault which had developed on an item purchased 8months ago, they liaised directly with the supplier and kept me updated, the issue was very quickly resolved and I can't fault their work. Thank you.

27 novembre 2023
Avis spontané
Logo de Qubox

Réponse de Qubox

Thank you for taking the time to leave this wonderful review, we really appreciate. We are so pleased to know that you had a great experience with our support team. We hope to see you shopping with us again soon!

Noté 5 sur 5 étoiles

Excellent customer service all round!

Excellent customer service all round!
The team helped with a small issue, which was rectified super quick.

If you need garden/home furniture these come highly recommended.

2 septembre 2023
Avis spontané
Logo de Qubox

Réponse de Qubox

Thank you for the great review, we really appreciate it! We always aim to give our customers the best service. We hope to see you shopping with us again soon.

Noté 5 sur 5 étoiles

Can’t recommend this company enough

Can’t recommend this company enough!

Had a missing part from an item and they responded immediately and sent straight away with no hassle.

Loungers are stunning and the service was even better.

12 août 2023
Avis spontané
Logo de Qubox

Réponse de Qubox

Thank you for taking the time to leave this lovely review, we really appreciate it! We hope you enjoy your new loungers for many years to come and we welcome you back anytime to shop with us again!

Noté 5 sur 5 étoiles

Qubox is as it describes

Qubox is as it describes, very good service, kept up to date and arrived on time.
I brought a bedside set of drawers and was not disappointed, very good solid quality and easy to assemble with easy to read instructions (always follow in order) Will use this company again when required.

12 juillet 2023
Avis spontané
Logo de Qubox

Réponse de Qubox

Thank you for taking the time to write this review. It's great to hear your kind comments for our service and product and it means a lot to the team. We hope to welcome you back soon to shop with us again!

Noté 5 sur 5 étoiles

Effortless online shopping

Ordered a large 18kg bag of Louisiana grill pellets online, within 24hours received an email of dispatch and within 48 hours they were delivered via courier, effortless online shopping just as it should be.

12 juillet 2023
Avis spontané
Logo de Qubox

Réponse de Qubox

Thanks for shopping at Qubox and for taking the time to leave this great review! We hope to have you back shopping with us again soon!

Noté 5 sur 5 étoiles

Outdoor sofa

We ordered an outdoor Life corner sofa. Great price, way way cheaper than elsewhere. It was delivered 3 days later and is perfect. Will order again.

8 juin 2023
Avis spontané
Logo de Qubox

Réponse de Qubox

Thanks for taking the time to write this great review against your shopping experience with us. We look forward to welcoming you back soon!

Noté 5 sur 5 étoiles

Excellent service

I read with interest the below review with the Challenger T2 parasol, as I bought exactly the same product. Obviously, it's not made by Qubox and it is a higher spec product they retail to their customers. What I like about Qubox is, unlike so many others, you can ring them and they will answer the phone straight away. My product came fast and in perfect condition. I had a query and they looked into it and came back fast to help. Nothing wrong, I just wanted to double check on assembly. I bought the 120kg base, they even have 150kg, but good luck moving that. So when I set it up, it was pretty windy and the 120kg base did move out of position which surprised me, but it's because the parasol is so massive and very thick and strong. It moves about in the wind itself to prevent it getting damaged, but it's just not designed for windy days. In lighter winds, it is absolutely fine. If you really want to try and use in the wind, you can actually buy weights to go on top of the base, or with help, bolt 2 parasol bases together, so there's always a solution, but any large parasol will be like this, no matter who makes it. When we have the far more frequent hot weather we have been getting in recent summers, this parasol is amazing, as you can literally angle it into any position you like. Qubox supply good products, it's just important to thoroughly research what you buy to make sure you're going to be happy with it, but in terms of their service I think they did well and have already used them again, and will in the future.

2 juin 2023
Avis spontané
Logo de Qubox

Réponse de Qubox

Thank you for taking the time to write this kind and genuine review. It is great to hear you are pleased with your purchase and for the customer service we provided. We look forward to serving you again in the future. We really appreciate your business. Thank you!

Noté 5 sur 5 étoiles

Barcelona Outdoor corner set

We ordered the Barcelona outdoor corner lounge set, after confirming on the phone that it was in stock, as other sites had it advertised as still in stock, which turned out not to be the case. Communication was great throughout, we had a confirmation of the delivery date, then on the date itself had a phone call to say there were 15 minutes away. Packaged well on the pallets, and now it's constructed, we're delighted so far, very comfy and suits our garden space

16 juin 2023
Avis spontané
Logo de Qubox

Réponse de Qubox

Thank you for taking the time to leave a review here and we're so pleased to learn you're delighted with our service and your new outdoor furniture. We hope it brings years of enjoyment!

Noté 1 sur 5 étoiles

Poor experience with product and service

Purchased challenger 2 parasol together with manufacturers recommended base. This cost approx £600. Wanted to have a good reliable product for my wife who has had health problems.
You just cannot use the parasol when there is any wind
Also when tilted to lowest setting parasol and base would have toppled over if I hadn’t have stopped it
Customer service were next to useless and not interested in the problems I was experiencing
Be the warned, this product cannot be used even in light windy conditions. The company has a lot to learn with customer interaction as well. Will never buy from them again

And there we go, you failed again to understand the product is not fit for purpose. Yes I did open it and set it up, what else you do you expect
This is why your customer relations is so poor, I’m not arguing it’s a 14 day return, the product you sold is not fit for purpose,

12 juin 2023
Avis spontané
Logo de Qubox

Réponse de Qubox

Sorry to hear we did not meet your expectations. However, you fail to mention that you assembled the parasol, used the parasol, discarded the packaging and then asked to return the items for a full refund for which we refused. A standard policy with retailers. Our service is excellent as per our Feefo reviews and the parasol in question has sold well for many years without issue, is safely cantilevered with a heavy 90kg base and can be used in light winds. We did try to explain this to you.

Noté 1 sur 5 étoiles

Extremely Poor Service

Ordered parasol cover on 6th May and received 17th May 2023.. Extremely poor service.. given 3 different delivery dates.. the item ordered took 10 days to deliver.. I could have got next day delivery with my Amazon Prime but decided to give Qubox a chance as was getting 10% off.. boy was I wrong in my thinking.. eventually spoke to manager who could not compensate and told me to refuse delivery to get a refund? What? after waiting 10 days? Do you think customers are stupid or what? Need to get your act together Qubox!!!

16 mai 2023
Avis spontané
Logo de Qubox

Réponse de Qubox

Sorry to hear you had a poor experience with your delivery and for this we can only apologise. We are looking into why this rare event happened. As you can see from our Feefo reviews, our service is excellent and taken very seriously. You did ask us to cancel and refund while the item was in transit which is why our team correctly advised you to refuse the delivery and to not accept the goods prior to us issuing any refund. However, you decided to accept the goods.

Noté 2 sur 5 étoiles

Disappointing Customer Service and product

We bought 2 cantilever parasols with concrete wheeled bases, ordering the advised base weight given by the website. Normally I’m a bit tight, but told myself that you get what you pay for, so paid £400+ for the parasol and £245 for the base - EACH.
One parasol had a faulty locking arm so we were entitled to a refund. Unfortunately, these parasols are not stable in any sort of breeze! (I have a small walled garden, not in a hill top!). They duck and dive above your head, and one of them nearly fell over - was luckily caught by swift action of friend.
I'm now left with a parasol that I'm afraid to use in any sort of breeze and a base at £245 as I don't want to buy another parasol - I think I'll go for a pergola/gazebo.
Qubox have refused to take back the redundant base which incidentally is the incorrect base according to Annie in CSs. - I have made many calls to CS! ( I reiterate this was the base suggested by the website). Basically I have products not fit for purpose.
I emailed finally to suggest I purchase the pergola with them at nearly 4 x the price if they accepted the return of the redundant base. Flat 'No!'. I had to call them twice to chase a response as they couldn't be bothered to respond to my email. Thank you Josh for your intransigence.
There is a 10% discount on the site atm but I will not buy my pergola from Qubox- especially after reading the review below on this product.

4 mai 2023
Avis spontané
Logo de Qubox

Réponse de Qubox

Firstly we apologise that you feel you have not had a good experience with us. However you fail to mention that your purchase was over one year ago prior to contacting us. You did in fact purchase the wrong bases for your parasols and not those recommended by our website. We collected and refunded the broken parasol as a gesture of goodwill and offered a replacement parasol at a discounted price that would fit your base but you refused. Perhaps your telephone manner towards members of the Qubox team is the reason for the lack of engagement in pursuing any further business with you?

Noté 5 sur 5 étoiles

Ordered a table lamp

Ordered a table lamp from here before checking any reviews. So was delighted when it arrived without any problems. Would order from them again

29 mars 2023
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

Great product and exceptional service

We hunted around to find a large, sturdy outside storage box and found it was a bit of a minefield. After reading product reviews we decided to pay a little bit extra and get a Qubox XXL box and it arrived the next day!

The assembly Instructions were very easy to follow and once built I’m really impressed with how sturdy it is - well worth the money.

Unfortunately there was some very slight damage on the lid but having contacted customer services they responded immediately and have dispatched a replacement without quibble.

Will be using these guys again for sure - great product and great service!

9 février 2023
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

A very incompetent company.

A very incompetent company.

Ordered a pergola which arrived badly damaged, they sent a replacement which was also damaged in some of the same places.

We almost managed to get one undamaged pergola from the two damaged ones but needed one more part.

Asked for a replacement part for one part which was damage on both pergolas. First, the wrong part was sent. We asked them to send it again and have just received the correct part but... it's also damaged.

This has been going on for 7 weeks and we still don't have one undamaged pergola after 4 attempts at delivery.

This company seems to be operated by monkeys

12 septembre 2022
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

Firepit

Ordered yesterday, arrived today. Fitepit purchased. I've seen some negative reviews, but from my point of view I cannot fault qubox. Great service and emails received when despatched and when delivery should be. Well done

1 septembre 2022
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

Great experience, great product

We ordered a gazebo from Qubox which we knew at the time was out of stock. The date given for restocking was spot on and contact was superb. We were given a dispatch date and on that day the gazebo arrived. Excellent company to deal with. Gazebo itself was good value for money and good quality, easy to put together too!

1 juillet 2022
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

Great price and delivery

Very happy with the parasol and base I purchased. They arrived quicker than promised, and both are great quality. The base was 90kg, but the delivery man was very helpful in getting it into our garden. I also found their price to be very competitive, but that's maybe because of their sale.

25 juin 2022
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

I bought a MWH curtain pergola for…

I bought a MWH curtain pergola for £1399 via qubox. The site said 14-21 days for delivery.
Afterwards I read the reviews on here and got very worried after spending so much money.
However less than 2 weeks later I get a phone call offering me a delivery for 2 days time.
Delivery day came and a chap called to say he was an hour away. Little over an hour he arrived and helped take the goods to the garden.
Later the same evening we built the pergola with no issues and are extremely happy.
Will buy from qubox again after having such a pleasant experience.

9 juin 2022
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

terrible customer service

terrible customer service. sent the wrong item, required photos of the wrong item and then disputed that it was the wrong item! no apology either

21 février 2022
Avis spontané

L’expérience Trustpilot

Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.

Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.

En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.

Voici 8 conseils pour écrire des avis de qualité.

La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.

Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.

En savoir plus