sensoryeducation.co.uk Avis 

2 718
•
TrustScore 3 sur 5

2,9

Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus

Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus

Lisez les avis des autres

Noté 5 sur 5 étoiles

Easy website, good description of items available with suitable ages stated. Prices seem reasonable and items available are interactive, Sensory and great colours. I can’t comment on the quality of th... Voir plus

Noté 1 sur 5 étoiles

My POV - do not risk losing your money from this company. Still not received my £50+ toy for my daughter’s birthday. Endless cycles of emails, AI useless phone line… spanning a month so far. From revi... Voir plus

Noté 1 sur 5 étoiles

When I received my order it was missing two items for which I have already been charged. I messaged immediately explaining what had happened and they have never responded to me. I have chased with mu... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 5 sur 5 étoiles

Despite leaving £1 tip and clear direction to my safe space , the postal delivery person had the autonomous & thoughtful intelligence to just post it through the letter box & did not take the tip .... Voir plus

À propos de l'entreprise


Coordonnées de contact

2,9

Moyen

TrustScore 3 sur 5

3 k avis

5 étoiles
4 étoiles
3 étoiles
2 étoiles
1 étoile

Aucun historique récent de demande d’avis

Cette entreprise n’a pas récemment invité ses clients à l'évaluer, donc les avis ne sont peut-être pas représentatifs.

A répondu à 87 % de ses avis négatifs

Répond généralement dans un délai de plus d'un mois

Comment cette entreprise utilise Trustpilot

Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.

2,9

Tous les avis

(2 718)

1 737 avis reçus au cours des 12 derniers mois

Écrire un avis
Les entreprises sur Trustpilot n’ont pas le droit d’offrir des incitatifs ni de payer pour masquer des avis. Les avis reflètent l’opinion des utilisateurs et non celle de Trustpilot. En savoir plus

Noté 5 sur 5 étoiles

Fab and Fast

Fab service, needed replacement items for stocking fillers put order through with a note and items arrived really quickly. Thank you

22 octobre 2026
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Very disappointing

I ordered two items for my 4 year old grandson’s 4th birthday . He has autism and I thought these would be ideal for him. One item arrived but the other worth £17 never appeared. I have contacted the company on several occasions without success. Ver upset and disappointed

25 octobre 2026
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Missing items and unfulfilled faster delivery

Ordered 2 sensory chews for my little boy. Paid £5.99 for faster delivery so he could have them asap for school. Only one arrived. No information about missing product. Have asked for refund of missing product and for the unfulfilled promise of faster delivery but no clear response to confirm of either. Will admit, did not do my due diligence of research before placing my order. Will not be purchasing from them again.

22 octobre 2026
Avis spontané
Noté 4 sur 5 étoiles

Box damaged.

Arrived on time. Unfortunately box was battered about a bit but nothing damaged. Picture was taken by EVERI.

16 octobre 2026
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

Excellent experience.

At last, a parcel that was wrapped and delivered correctly. The order was promptly dispatched and arrived in tact,delivered carefully and cheerfully by the dispatcher. Excellent communication throughout, easy ordering. A good experience.

23 octobre 2026
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Stay away

Incorrect items sent and items missing from my order. Very difficult to contact and doesn’t reply back to the website enquiries. When managed to get hold of them they didn’t apologise for the mess up of my order and stated I return back to them at a charge of £3.99!!!! Stay away!!!

23 octobre 2026
Avis spontané
Logo de sensoryeducation.co.uk

Réponse de sensoryeducation.co.uk

Hi Laura,

We’re sorry your order didn't meet your expectations and that your first experience ordering from us was disappointing.

We have reviewed the full email trail and the return request connected with your order. We received your follow-up on 23 October and responded later that afternoon after identifying that your earlier website enquiry had not reached our Customer Care inbox. We asked you to provide details of the items you believed were missing and submit a return request so we could formally assess the matter.

Our returns process states that the Returns Team reviews submitted requests within three working days, after which we confirm the appropriate next steps. This process helps us distinguish between items that may have been supplied incorrectly and items returned for another reason.

The return request includes some items selected under the reason **“Didn’t like colour”**. This indicates a change-of-mind return rather than a report that the items were incorrect, faulty or damaged. If you wish to proceed only with the items you believe were supplied incorrectly, please remove the items marked **“Didn’t like colour”** from the existing return request. We can then review the remaining items together under the same request.

At no point in our email correspondence did we state or suggest that you would be charged £3.99. That figure does not appear anywhere in the messages sent to you. Our correspondence directed you to submit a return request for assessment and explained that the Returns Team would confirm the appropriate process after review. No specific return charge was communicated or imposed in those emails.

We also acknowledge your concern about the time taken to receive a response. Once your message reached this support ticket, we responded and followed up the same day. Our customer service process and automated responses set out the expected review times for website enquiries and return requests.

We are reviewing the missing-item issue and the return request through the appropriate processes. We apologise for the frustration and hope this clarifies what was communicated, why some items appear on the return request, and the steps needed to progress the matter.

Kind regards,
**Customer Care**
Sensory Education

Noté 5 sur 5 étoiles

Despite leaving £1 tip and clear…

Despite leaving £1 tip and clear direction to my safe space , the postal delivery person had the autonomous & thoughtful intelligence to just post it through the letter box & did not take the tip .
Thank You

22 octobre 2026
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Never received the ordered item nor a…

Never received the ordered item nor a refund. Beware of this scam company!!!

23 octobre 2026
Avis spontané
Logo de sensoryeducation.co.uk

Réponse de sensoryeducation.co.uk

Good afternoon
Please reach out to our customer care team via our help centre.
The system shows this as cancelled and a refund attempt on the 25th August at 16:04
If you can reach out we can get this resolved to your satisfaction.

L’expérience Trustpilot

Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.

Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.

En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.

Voici 8 conseils pour écrire des avis de qualité.

La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.

Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.

En savoir plus