Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus

Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus

Lisez les avis des autres

Noté 1 sur 5 étoiles

I had a terrible experience with 18montrose and will never shop here again. I tried to return a pair of shoes, but they refused to accept them, even though they were unworn and in the original packagi... Voir plus

Noté 3 sur 5 étoiles

Be mindful that when you make an order, payment doesn't get cleared until about 3-5 days and once that's cleared, then your order should be shipped.. if you can find another site that has the same pro... Voir plus

Noté 1 sur 5 étoiles

I bought 2 pairs of shoes for my parents Christmas gifts November 2021, today is 15th Jun 2022 my shoes are still in backorder, after complain to ACCC and fair trading nothing has happened, no mone... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 1 sur 5 étoiles

These guys dont respond to emails, didnt apply a discount they said they would for one order, now its come to light another order i made on the same day they havent shipped 6 weeks later! They re... Voir plus

L'entreprise a répondu

À propos de l'entreprise


Coordonnées de contact

1,9

Bas

TrustScore 2 sur 5

190 avis

5 étoiles
4 étoiles
3 étoiles
2 étoiles
1 étoile

Comment cette entreprise utilise Trustpilot

Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.

Les entreprises sur Trustpilot n’ont pas le droit d’offrir des incitatifs ni de payer pour masquer des avis. Les avis reflètent l’opinion des utilisateurs et non celle de Trustpilot. En savoir plus

Noté 1 sur 5 étoiles

I ordered a pair of shoes in March

I ordered a pair of shoes in March, they were placed on back order.
I emailed Sneakerboy on a number of occasions to get a update on my order.
They kept telling me the sneakers are in the warehouse and will be shipped soon.
Sneakerboy often ignored by emails.
After almost 3 months i went instore and asked them to email the online store to request a refund.
They cant be reached by phone, only email and they often choose to ignore the email.
I think that because they were unable to fulfill my order i should have received a refund, but no, they gave me a credit.
I emailed them again and once again was ignored. Im totally frustrated with the Sneakerboy online store and feel they are totally unprofessional.

21 juin 2022
Avis spontané
Logo de SNEAKERBOY®

Réponse de SNEAKERBOY®

Hi there,
Thanks for taking the time to write us a review.
We're apologise for the delays that affected your order. 
Your request to cancel your order was actioned and refunded in line with our Returns and Cancellations policy which you cam find on our website.
If you require more information, please contact help@sneakerboy.com
Kind regards,

SNEAKERBOY

Noté 1 sur 5 étoiles

Fraudulent website

I have 2 orders outstanding since 25 May. 318600 and 318601.
I believe this website is trading without goods, which is against ACCC guidelines and breaking consumer law. After several follow ups with no response over the past month. I’ve come to the conclusion it’s fraudulent! Do not shop in this site.

21 juin 2022
Avis spontané
Logo de SNEAKERBOY®

Réponse de SNEAKERBOY®

Hi Michael,
Thank you for taking the time to leave us a review.
We can assure you we are a legitimate business and always operate within the scopes of the ACCC.
We are currently working through large volumes of orders and enquiries and we apologise that our service hasn't been of our usual standard. We advise all customers enquiries will be responded to within 5 days, please reach out to us at help@sneakerboy.com so we can look into your order status for you.
Kind regards,
Sneakerboy

Noté 1 sur 5 étoiles

Never shop with them

Never shop with them! They are fraud!!!!! Take the money and not send the items! I placed my order 3 weeks ago still hasn’t been sent out! No one reply emails and no one answer the phone!

21 juin 2022
Avis spontané
Logo de SNEAKERBOY®

Réponse de SNEAKERBOY®

Hi Winnie,
Thank you for taking the time to leave us a review.
We can assure you this is not the case. We're sorry to hear that you have had a poor experience shopping with us and would love to hear how we can improve this for next time.
Please note that during busy sales periods there are occasionally delays with preparing and shipping your order.
Please send us through a message at help@sneakerboy.com and a member of our support team will be in contact as a priority.
Kind regards,
Sneakerboy

Noté 1 sur 5 étoiles

DO NOT SHOP HERE!!!

Placed an order on 26/05/2022 and it's been almost a month with no updates.
I tried to contact their customer service via email - no response, tried to message them via Instagram - no response.
As a first-time customer, I wouldn't come back or recommend anyone to buy here!!
I will definitely bring this matter to fair traiding and police if required.

19 juin 2022
Avis spontané
Logo de SNEAKERBOY®

Réponse de SNEAKERBOY®

Hi,
Thank you for taking the time to leave us a review and share your experience with us.
Here at Sneakerboy we pride ourselves with providing topnotch customer service and a seamless and easy shopping experience and we're so sorry to hear this is not the case.
Unfortunately during busy sales events there can be delays in picking and shipping orders and apologise that this has inconvenienced you.
Please reach out to us at help@sneakerboy.com with your order number and SBiD and someone will be in contact with you as a priority to look into your order status for you.
Kind regards,
Sneakerboy

Noté 5 sur 5 étoiles

Responsibility in store shopping

I just wanted to update and share my most recent experience. I had an order that was constantly delayed, and i had time to go a physical store. The staffs again were really friendly and helpful this time. I was able to fully refund my item in form of store credit, and swap it with a readystock item and just pay the difference. They did this quickly, and i genuinely believe that the sneakerboy staffs want their customer to have a great shopping experience.

I would recommend people having order issues to go instore rather than emails.

19 juin 2022
Avis spontané
Logo de SNEAKERBOY®

Réponse de SNEAKERBOY®

Hi Gabriel,
Thank you for taking the time to share your recent experience with us!
We are so happy to hear that our staff were able to resolve your order issue, we'd love to hear more about this experience at help@sneakerboy.com if you'd be willing to share.
Enjoy your new shoes!
Sneakerboy

Noté 1 sur 5 étoiles

Where is my refund #310620 I paid for a…

Where is my refund #310620 I paid for a $800 and 3 month later the order been canceled. No money is refund to my account yet.

18 juin 2022
Avis spontané
Logo de SNEAKERBOY®

Réponse de SNEAKERBOY®

Hi,
Thank you for sharing your recent experience with us.
We can confirm that this order has been refunded and your issue has been resolved.
If you are having any ongoing issues however, please reach out to us at help@sneakerboy.com and we can assist you further.
Kind regards,
Sneakerboy

Noté 1 sur 5 étoiles

Don’t ever buy from sneakerboy

I purchased 2 balenciaga in March 3 months later I have only received 1 the other is still on back order. I have emailed instagrammed 1000s of times but zero reply. I even bought an essentials jumper they created a courier document and it still has not been sent. I’m actually exhausted off this company now order number 321701 and 310206

PLEASE DONT BUY FROM SNEAKERBOY

18 juin 2022
Avis spontané
Logo de SNEAKERBOY®

Réponse de SNEAKERBOY®

Hi Tyrone,
Thank you for taking the time to leave us a review.
Unfortunately like most other companies, during busy sale periods there are likely to be picking and shipping delays while we work through higher volumes of orders. You can find more information about a sales wait times on our Customer Service page under the "Shipping Information" Subheading.
We understand these delays can be an inconvenience and we apologise wholeheartedly for this.
We’re looking forward to you receiving your order but please reach out to help@sneakerboy.com if you have any further concerns.
Kind regards,
Sneakerboy

Noté 1 sur 5 étoiles

DO NOT SHOP WITH THEM

DO NOT SHOP WITH THEM!

They will take your money but they don’t deliver. They have no stock. I’m still waiting for my order which I placed several weeks ago. They do not respond to emails. I can see now why your Sydney flagship store is now closed. This company will take your money but pretend they have stock, which they clearly don’t. Fair Trading and ASIC will be coming your way I can assure you of that.

DO NOT SHOP ONLINE WITH SNEAKERBOY. THEY WILL RIP YOU OFF.

17 juin 2022
Avis spontané
Logo de SNEAKERBOY®

Réponse de SNEAKERBOY®

HI Mark,
Thank you for taking the time to leave us a review.
We're sorry to hear that you have not had a good experience with us. We pride ourselves on providing top-notch service and we apologise that we've missed the mark this time.
Unfortunately during busy sales events there can be delays in picking and shipping orders and apologise that this has inconvenienced you. Please reach out to us at help@sneakerboy.com with your order number and SBiD and someone will be in contact with you as a priority to look into your order status for you.
Kind regards,
Sneakerboy

Noté 1 sur 5 étoiles

Where's my order!

Ordered over a month ago and have had no contact since, item was on sale so you'd think it would be in stock but apparently it's now on back order, no response through email and now silent on DMs, actually crazy how this is happening, obviously going downhill for a sneaker boy but I just want my shoes! Please! Order number 319096

17 juin 2022
Avis spontané
Logo de SNEAKERBOY®

Réponse de SNEAKERBOY®

Hi Patrick,
Thank you for your review.
We're sorry to hear that you have had a poor experience while shopping with us.
Unfortunately during our busy sales events there can be some delays in picking and shipping orders and apologise that this has inconvenienced you.
We will send you an email with an update as a priority.
In the meantime, feel free to reach out to us at help@sneakerboy.com.
Kind regards,
Sneakerboy

Noté 1 sur 5 étoiles

Ordered online last May 26

Ordered online last May 26, 2022. Still hasnt been shipped. No update. Email sent to ask where the shoes are, no response. Messages left on instagram, seenzoned. Tried ringing the phone numbers on their website but no one picks up the phone.
We need an update. If you wanna cancel the order and refund, that’s fine but atleast communicate.
Order number 319669

17 juin 2022
Avis spontané
Logo de SNEAKERBOY®

Réponse de SNEAKERBOY®

Hi Julie,
Thank you for taking the time to leave us a review.
Unfortunately during busy sales periods customers may unfortunately experience some delays while we work through large volumes of orders.
Rest assured your order will be arriving to you shortly, and we will reach out to you with further updates as to when it is arriving.
In the meantime, please let us know if you require any further assistance.
Kind regards,
Sneakerboy

Noté 1 sur 5 étoiles

Total fraud

Total fraud. Take money and then ignore you without sending the products

@sneakerboy - I have emailed you 37 times, please just respond and give me my money back

17 juin 2022
Avis spontané
Logo de SNEAKERBOY®

Réponse de SNEAKERBOY®

Hi Alex,
Thank you for taking the time to leave us a review and letting us know about your recent experience with us at Sneakerboy.
We're sorry to hear you are not satisfied, please reach out to our team at help@sneakerboy.com with your order number and SBiD and we can look into the status of your order for you.
Kind regards,
Sneakerboy

Noté 1 sur 5 étoiles

This company is a joke

This company is a joke. Judging by the reviews from other shoppers, I don’t seem to be the only one having issues. I ordered an essentials jumper on the 18th of May 2022 and have not received anything. I’ve emailed them twice now and have not received a response as to where my order is. They have sent me generic emails with a tracking number which has no item assigned to it (seems like they’re trying to buy time and make it look like they’ve sent it). I’m only writing this review so that I can get a response back to my email because it seems like this is the only way. My order number is: 317075

16 juin 2022
Avis spontané
Logo de SNEAKERBOY®

Réponse de SNEAKERBOY®

Hi Elias,
Thank you for taking the time to share your review.
We're sorry to hear that you haven't have a good experience with your recent Sneakerboy purchase.
During busy sale periods, there are likely to be shipping delays. This is stated on our website. We understand these delays can be an inconvenience and we apologise for this. We have looked into your order and can assure you that your order has been lodged and is currently awaiting pick up from our courier. Due to the large volume of orders currently being shipped from our warehouse, there is an expected delay. You can keep an eye on your tracking link provided and we assure this this is not a generic link, this is your unique tracking link.
We’re looking forward to you receiving your order but please reach out to help@sneakerboy.com if you have any further concerns.
Kind regards,
Sneakerboy

Noté 1 sur 5 étoiles

Something wrong with this company never…

Something wrong with this company never on time very bad survice my order number is 321549

15 juin 2022
Avis spontané
Logo de SNEAKERBOY®

Réponse de SNEAKERBOY®

Hi There,
Thank you for taking the time to review Sneakerboy.
We take all reviews very seriously and are unfortunately unable to locate your order with the information provided.
Please send us an email at help@sneakerboy.com with your SBiD and order number and we can look into the status of your purchase.
Kind regards,
Sneakerboy

Noté 5 sur 5 étoiles

Good raffle system and delivered in 1 week

Good raffle system and delivered in one week, much better experience than before, yall should have a go!

15 juin 2022
Avis spontané
Logo de SNEAKERBOY®

Réponse de SNEAKERBOY®

Hi Guoan,
Thank you for taking the time to share your review with us here at Sneakerboy.
We love to hear about our customers experiences and are so pleased to hear that you are satisfied.
We hope you love your new sneakers!
Kind regards,
Sneakerboy

Noté 1 sur 5 étoiles

DO NOT USE!!!!

DO NOT USE!!!!

I've been trying to get in touch for over a month regarding an Essentials sweater that was "supposedly" in stock. It's been out for delivery now for over a week and the delivery carrier has told me they have not requested a shipping label yet and they cant pick it up. If you guys are reading this (STAFF) my order # is ORDER 317094 its a shame it has to come down to this.

15 juin 2022
Avis spontané
Logo de SNEAKERBOY®

Réponse de SNEAKERBOY®

Hi Eric,
Thank you for taking the time to leave us a review.
We're so sorry to hear that you haven't have a good experience with us here at Sneakerboy.
Unfortunately - and like a lot of other businesses - we have been experiencing some delays in shipping orders due to extenuating factors outside our control. We're so sorry for this inconvenience and are looking forward to sending your order out to you.
In the meantime, we will be in contact with a definitive ETA.
Kind regards,
Sneakerboy

Noté 1 sur 5 étoiles

I bought 2 pairs of shoes for my…

I bought 2 pairs of shoes for my parents Christmas gifts November 2021, today is 15th Jun 2022 my shoes are still in backorder, after complain to ACCC and fair trading nothing has happened, no money back, no shoes dispatched.
I will take sneakerboys to QCAT, I don't believe Australia doesn't have law and order!

Update: today is 25th Jun, I emailed their customer service again last week requesting refund, no one reply me☹ too much lies Sneakerboy! Lie to consumers and even to OFT

15 juin 2022
Avis spontané
Logo de SNEAKERBOY®

Réponse de SNEAKERBOY®

Hi Shan,
Thank you for your review.
We're deeply apologetic that you have experienced such a delay in receiving your order.
We'd love the opportunity to resolve this for you, please email help@sneakerboy.com with your order number and we will look into this matter further.
Kind regards,
Sneakerboy

Noté 1 sur 5 étoiles

Sale stock on backorder?

I've never seen a retailer put something on sale when they don't even have the stock yet which is what has happened in my case.

Ordered sneakers on May 25th, waited until Monday 30th to reach out via IG as my order had suddenly gone from 'stock allocated' to 'stock on backorder' status.

The team replied the next day saying the stock had arrived from supplier and was being allocated to my order. While the response seemed generic, I decided to go along with it.

A week later, the order is still on backorder, so I email the customer service team, who respond after a few days with a copy paste response - almost identical to the IG reply.

I have gone back and asked for a more accurate ETA which they seem unable/unwilling to provide, and will request an order cancellation if they do not respond, and put in a complaint if needed.

Overall, very disappointed as I've never had trouble with Sneakerboy but seeing the other reviews here it's obviously not just me.

EDIT: Seller replied saying to email them but they COULD simply respond to the email I sent 5 days ago..

14 juin 2022
Avis spontané
Logo de SNEAKERBOY®

Réponse de SNEAKERBOY®

Hi Manny,
Thank you for your review.
We are so sorry to hear your experience with us here at Sneakerboy did not meet your expectations. Unfortunately we have been experiencing some delays with stock fulfilment due to worldwide shipping issues that have affected many businesses during this time.
We would love to look into the status of your order and provide you with a more informative ETA than what you have received from us so far. Please email us at help@sneakerboy.com with your order number and we can look further into it for you.
Kind regards,
Sneakerboy

Noté 5 sur 5 étoiles

Always a pleasure to show with…

Always a pleasure to show with sneakerboy!
Love my brands and love their stock.
Keep up the awesome product supply

13 juin 2022
Avis spontané
Logo de SNEAKERBOY®

Réponse de SNEAKERBOY®

Hi Liam,
Thank you for taking the time to leave us a review!
We love to hear from our customers and are so pleased to hear you had a positive experience shipping with us.
We hope to see you again soon!
Kind regards,
Sneakerboy

Noté 1 sur 5 étoiles

Sneakerboy take a action or I will ask ACCC to step in on behalf me.

I has email Sneakerboy many time but until now they not reply and even solve my case.

Now my order take 2 weeks and still status process at warehouse and waiting for courier to pick up my order.

They just lies. I will submit complaint to ACCC to step in for my case.

10 juin 2022
Avis spontané
Logo de SNEAKERBOY®

Réponse de SNEAKERBOY®

Hi Danial,
Thank you for taking the time to review Sneakerboy!
We're so sorry to hear that you have had a poor experience with us, unfortunately we were experiencing a technical malfunction last week which meant we weren't able to get back to our customers in a timely manner - we apologise wholeheartedly for this inconvenience.
If you would like to send us another email at help@sneakerboy.com, we will be in contact with you as a priority and assist you further.
Kind regards,
Sneakerboy

Noté 1 sur 5 étoiles

Customer Service is extremely poor

I made an order about 3 weeks ago, have sent multiple emails and a couple of Direct Messages on their Instagram like their website says to do.

I have not received any kind of reply or order update - the last update was "Your order is being processed" which was the day after I made the order.

The order I made was very pricey and the cash has left my account, so I am out of pocket with no products or accountability.

If this continues I will attempt to try a refund, I just want to know what is going on with the order.

Customer Service seriously needs attention.

10 juin 2022
Avis spontané
Logo de SNEAKERBOY®

Réponse de SNEAKERBOY®

Hi Jordan,
Thank you for taking the time to leave us a review.
We're so sorry to hear you have not had a good experience with us here at Sneakerboy.
We pride ourselves in providing a great shopping experience, and we're so sorry to hear that we have missed the mark this time.
Unfortunately we have been experiencing some technical issues last week and were unable to respond to customers. This has now been solved, so feel free to send us another email at help@sneakerboy.com and we will be in contact with you as a priority.
Kind regards,
Sneakerboy

L’expérience Trustpilot

Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.

Les entreprises peuvent utiliser nos invitations automatiques pour collecter des avis. Ils sont accompagnés du statut « Vérifié » pour indiquer qu'il s'agit d'expériences authentiques.

En savoir plus sur les différents types d'avis.

Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.

En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.

Voici 8 conseils pour écrire des avis de qualité.

La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.

Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.

En savoir plus