Tedooo Avis 

960
•
TrustScore 3.5 sur 5

3,5

Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus

Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus

Lisez les avis des autres

Noté 5 sur 5 étoiles

Loosing a member of your family is one of the most difficult emotional challenges one must face. The true unconditional love we shared with our sweet pooch was genuine. In an effort to keep his spirit... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 1 sur 5 étoiles

Ordered and paid for a product to isle of man uk On online order form has United Kingdom for delivery of product. Twice emailed that product is being made . Twice emailed with address iss... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 2 sur 5 étoiles

Giving 2 stars as the shipping timeline was actually great. Lost other all other stars for quality of work. DO NOT and I repeat do not order the resin portrait. ALL you get is a light cheap canva... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 5 sur 5 étoiles

Absolutely chuffed to bits with my 50cm Suncatcher of Finn. The image was exactly as the photo attached, but the depth of detail was incredible. I felt like I could stroke him and talk to him. Sadly,... Voir plus

L'entreprise a répondu

À propos de l'entreprise

Écrit par l'entreprise

Tedooo is the perfect platform to shop unique handmade or customized items, sell without paying fees, and socialize with over 1M creative people!💙 Join Tedooo today - it's free!


Coordonnées de contact

3,5

Moyen

TrustScore 3.5 sur 5

960 avis

5 étoiles
4 étoiles
3 étoiles
2 étoiles
1 étoile

Demande des avis aux clients

Cette entreprise invite régulièrement ses clients à laisser des avis, qu’ils soient positifs ou négatifs.

A répondu à 98 % de ses avis négatifs

Répond généralement dans un délai d'une semaine

Comment cette entreprise utilise Trustpilot

Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.

3,5

Tous les avis

(960)

874 avis reçus au cours des 12 derniers mois

Écrire un avis
Les entreprises sur Trustpilot n’ont pas le droit d’offrir des incitatifs ni de payer pour masquer des avis. Les avis reflètent l’opinion des utilisateurs et non celle de Trustpilot. En savoir plus

Noté 1 sur 5 étoiles

I was charged 80.00 usd for a product…

I was charged 80.00 usd for a product that never arrived. They strung me along to make me believe it was still coming. Then, finally acknowledge it probably won't. But now it's past my credit card period to dispute the charge.

6 juin 2026
Avis spontané
Logo de Tedooo

Réponse de Tedooo

Hi Kim,

We’re sorry for the concern regarding your order. We’ve sent you an email with an update on the current status of your order.

We’re here to assist you and will continue doing our best to make sure your order reaches you as soon as possible.

Best regards,
Emma from Tedooo Support

Noté 1 sur 5 étoiles

Buyer beware!

I was extremely hopeful when I ordered from this company on July 25th. I read the reviews on the website and felt that they were legitimate and weren't proctored. I reached out to customer service on August 15th hoping to get an update on my order. I received an email the day after I placed my order, with the email saying they would send me a picture of what it was going to look like prior to making. I never received the picture. That was the first clue that something was wrong.
Instead of getting somebody from this company to message me back, I was prompted to have communication with an AI bot. And for the next 2 weeks, the AI bot was the only form of communication I had with this company. They kept saying they were going to escalate my request to their supervisors but nothing ever came out of it. DAILY I reached out asking to speak to a person, but was met with the generated AI bought response of " we've escalated this to our supervisors and apologize for the inconvenience"
Finally on Aug 28th, I received an updated email letting me know my product was completed and on its way to me. Still did not have a photo of the finished product like promised, nonetheless I was just excited to get the email saying my product was on the way. Here we are , September 11th, and my product finally made it to my door. I was so excited to open it and see how great it was going to look because I waited so long to get it.
When I opened the box I was met with what looks like a printer generated picture of my dog's head and cricket style plastic carefully placed on top of it. Granted it's raised so it looks like it could be some sort of glass material but it's definitely not glass. Not to mention the picture is in a box frame with the outer "clear glass" warped. It's not glass at all, its a thin plastic material made to look like glass. And due to what I can only assume is extensive traveling and sitting in warehouses, it warped from the heat.

To have waited all this time, not have any communication with the maker or an actual customer service person, and then get the product to find that it looks like it was made by a high schooler in graphic arts class, at best, is beyond disappointing. For $130, I expected a lot more.

If you order from this company please beware. There may be good reviews on here with the few that lucked out but for the most part this company does not communicate, and their products are lackluster.

11 septembre 2026
Avis spontané
Logo de Tedooo

Réponse de Tedooo

Hi Renee,

We’re truly sorry for the long wait, lack of communication, and that the finished piece did not meet your expectations.

We’ve sent you an email and would be more than happy to review your concerns. If we confirm a quality issue, we’ll arrange a replacement at no additional cost.

We sincerely apologize for the disappointment and hope we can make this right.

Best regards,
Emma from Tedooo Support

Noté 1 sur 5 étoiles

Very disappointing purchase

Very disappointing purchase. The item was advertised as mosaic glass dog art, but what I received looked like a poorly made 3D-printed plastic piece rather than individual glass pieces. The material and finish resembled melted spaghetti, and the quality was not what I expected from the listing.

The order was also repeatedly delayed. After waiting five weeks, I was told that the finished item had a flaw and that production was starting over. The long delay, poor appearance, and lack of quality made this a very frustrating experience. I would not recommend it.

9 septembre 2026
Avis spontané
Logo de Tedooo

Réponse de Tedooo

Hi Paul,

We’re truly sorry that the finished piece did not meet your expectations, and we apologize for the long wait and production delay.

We tried to locate your order using the information available to us, but unfortunately couldn’t find it. Please email us at support@tedooo.com with the subject “Trustpilot - Paul” and include your order number.

We’ll be more than happy to look into this and assist you.

Best regards,
Emma from Tedooo Support

Noté 3 sur 5 étoiles

Not real tile

First of all, it’s not mosaic tile or any kind of tile. It’s plastic. It’s printed out into little square made it look like tile. But it’s just one piece or sheet glued onto a piece of wood. That was very disappointing. Although the photo that I sent turned out very well on the product they printed or made whatever they did, but it definitely was not tile. Ordered it on June 27 and it took 7 1/2 weeks to get it. My card got charged but I thinking it was a scam. Disappointed that it wasn’t real tile. And it is not worth the cost for sure.

27 juin 2026
Avis spontané
Logo de Tedooo

Réponse de Tedooo

Hi Deb,

We’re truly sorry that your order did not meet your expectations, especially after the long wait. We’ve reached out to you directly by email regarding your order so we can better understand your concerns and assist you accordingly.

Please reply to our email with photos of the piece you received so we can properly assess the issue and work toward a resolution.

We’re here to help and would really appreciate the opportunity to make things right.

Best,
Emma from Tedooo Support

Noté 5 sur 5 étoiles

Great product

I really love how its made. Very beautiful

10 septembre 2026
Avis spontané
Logo de Tedooo

Réponse de Tedooo

Hi Debby,

Thank you so much for your lovely feedback! We’re so happy to hear that you love how your piece was made and find it beautiful. We truly appreciate your support and hope it continues to bring you joy!

Best,
Emma from Tedooo Support

Noté 1 sur 5 étoiles

I have marks on the plastic cover ,I…

I have marks on the plastic cover ,I got to replace it .If they would have chosen a different color around the picture it would have high lighted the artwork better. Dose not look like what I ordered for my wife .I ordered 3 pictures 1 each of our 3 Maine Coons. Only have received 2 of the 3 after weeks of waiting. On top haven to replace the aka as front glass.

10 septembre 2026
Avis spontané
Logo de Tedooo

Réponse de Tedooo

Hi Tim,

We’re sorry to hear that the piece did not meet your expectations. We’ve reached out to you by email to better understand the quality concerns and help with a possible replacement. We’ve also included the latest details and tracking update for your remaining order.

Please check your inbox when you have a chance. We’re here to help and will do our best to make sure everything is resolved.

Best,
Emma from Tedooo Support

Noté 1 sur 5 étoiles

63 days later nothing has arrived

63 days later nothing has arrived. Tracking number provided but refuse to name a company so unable to use it. No production pics and no updates. Copy and pasted reply’s when I email them and website uses a AI chat bot. Do not order

10 septembre 2026
Avis spontané
Logo de Tedooo

Réponse de Tedooo

Hi Steven,

We’re truly sorry for the long wait and the lack of updates regarding your order. We’ve reviewed your order and can confirm that it has already been completed and shipped.

We’ve reached out to you directly by email with more details and the latest update on your shipment. We’ll continue keeping a close eye on it and doing our best to have it delivered to you as soon as possible.

We sincerely apologize again for the inconvenience and appreciate your patience.

Best,
Emma from Tedooo Support

Noté 1 sur 5 étoiles

Final product was a disappointment

The initial product during purchase is an AI generated product that totally does not match the final artwork. For example my original image shows glass pieces which were clearly opaque whitish in color where the final product has transparent glass lacking the color.

9 septembre 2026
Avis spontané
Logo de Tedooo

Réponse de Tedooo

Hi Raoul,

We’re truly sorry to hear that the final artwork did not meet your expectations, particularly regarding the opaque white areas shown in your original image.

We’ve reached out to you through email and offered a replacement with an improved, better quality piece at no additional cost. We’d really appreciate the opportunity to make this right and provide you with a piece you’ll be happy with.

Best,
Emma from Tedooo Support

Noté 1 sur 5 étoiles

SCAMMERS

If I could give a lower rating, I would; they are scammers. I will never buy from this website again. Don't waste your money and time—they are a total sham.💩💩💩

9 septembre 2026
Avis spontané
Logo de Tedooo

Réponse de Tedooo

Hi Enerido,

We’re sorry to hear about your experience. We’ve located your order and have reached out to you through email with the details.

Please reply to our email if you’re experiencing any issues with your order so we can properly assist you and work toward a resolution.

Best,
Emma from Tedooo Support

Noté 5 sur 5 étoiles

Purchased for my daughter

Purchased this for my daughter for Christmas. It looks stunning! I believe she’s going to love it! This is her 1st dog on her own & I wanted her to have a great memory. Mission accomplished.

9 septembre 2026
Avis spontané
Logo de Tedooo

Réponse de Tedooo

Hi Diana,

Thank you so much for your wonderful review! We’re so happy to hear that you love the piece and that it will be a special Christmas gift for your daughter.

What a beautiful way to celebrate her first dog and create a lasting memory. We hope she absolutely loves it!

Best,
Emma from Tedooo Support

Noté 5 sur 5 étoiles

Mosaics of my D❤️gs

I ordered a mosaic of each of my dogs and am very happy with what I received. They’re beautiful and make my heart smile!

8 septembre 2026
Avis spontané
Logo de Tedooo

Réponse de Tedooo

Hi Jodi,

Thank you so much for your wonderful review! We’re thrilled to hear that you’re happy with the mosaics of your dogs and that they make your heart smile. It means so much to us to know that the pieces brought your memories to life in such a special way.

We hope they continue to bring you joy for many years to come!

Best,
Emma from Tedooo Support

Noté 1 sur 5 étoiles

Save your money - SCAM

UPDATE- several months ago I was told Teedoo would be sending me a replacement, in higher quality. That was in August. I have been patiently waiting (but with no expectation of quality) and still keep getting emails from Teedoo that my item "is in production". Klarna also refused to issue a refund.

I ordered a stained glass work of my dog. It "went into production" minutes after placing the order and sent me a mock up. Weeks went by without an update. I tried to cancel and was unable to do so, because my work was in production. When the order finally arrived it was nothing at all like what was promised. I have been begging for a refund, but all I was promised was a new/improved product. I'm not holding my breath for the new product, IF it ever arrives.

Update- still no update on shipment, I doubt the replacement is coming, and I still haven’t gotten the refund I’ve requested.

6 juillet 2026
Avis spontané
Logo de Tedooo

Réponse de Tedooo

Hi Jaymie,

We’re truly sorry that your original piece did not meet the quality you expected, and we understand your frustration regarding the refund request.

We located and reviewed your order, and we’ve arranged a replacement at no additional cost with an upgraded, higher quality finish for a better result.

We’ve also emailed you all the details regarding the replacement and next steps. Thank you for giving us the opportunity to make this right.

Warm regards,
Emma from Tedoo Support 💙

Noté 5 sur 5 étoiles

Soul Dog

I lost my soul dog almost 3 weeks ago, and wanted to have something made in his memory. It came out beyond amazing. Thank you!!

8 septembre 2026
Avis spontané
Logo de Tedooo

Réponse de Tedooo

Hi Kathy,

Thank you so much for your kind words. We’re truly honored to have created something special in memory of your beloved companion, and we’re so happy to hear you love how it turned out. 💙

Warm regards,
Emma from Tedoo Support

Noté 1 sur 5 étoiles

The product I received was not what was advertised.

The product I received was not what I expected based on the advertising. Instead of the individual pieces of glass being cut and arranged to create the portrait, it looks like my dog’s photo was printed underneath and pieces of clear glass were placed over it.

The advertising made me believe I was purchasing an actual handcrafted glass portrait of my dog, not a printed photo covered with glass. The finished product looks nothing like what I thought I was paying for, especially for the price.

Very disappointing and absolutely not worth what I paid.

8 septembre 2026
Avis spontané
Logo de Tedooo

Réponse de Tedooo

Hi Carissa,

We’re truly sorry that the finished piece did not meet your expectations. We understand how disappointing it can be when the final result isn’t what you had hoped for.

We’d like to review your order and concerns personally and find the best way to make this right. We’ve sent you an email so we can review your order, and if there is an issue with the piece, we’d be happy to arrange a free replacement.

Warm regards,
Emma from Tedoo Support 💙

Noté 1 sur 5 étoiles

The product I received was not was the…

The product I received was not was the product advertised…your company placed glass over the picture of my dogs and etched the shape of cut glass..stop AI advertising like you actually do individual cuts. This is not worth what I paid for.

7 septembre 2026
Avis spontané
Logo de Tedooo

Réponse de Tedooo

Hi Jacqueline,

We’re sorry to hear that your order did not meet your expectations. We’d appreciate the opportunity to look into this for you.

Unfortunately, we couldn’t locate your order using the information in your review. Please email us at support@tedooo.com with the subject “Trustpilot Jacqueline” and your order details so we can review the issue.

If there is an issue with the piece, we’d be happy to arrange a free replacement.

Warm regards,
Emma
Tedooo Support

Noté 1 sur 5 étoiles

Absolute garbage

Absolute garbage. Purchased what I thought was going to be two 3D glass mosaics portraits of our dog. He was recently diagnosed with cancer and we wanted some beautiful memorials of him. Over $300 and 2 months later one of the two arrived and it looks literally NOTHING as advertised. There are no carefully placed glasses pieces, but rather a cheap looking epoxy pour against a heavily pixelated background that was supposed to be fabric backdrop. The image itself looks to have been stamped into the plastic. Absolutely false advertising in every way. Their website should be shut down.

I had my own fears after long delays in shipping made me start to look for reviews.... I started seeing others with the same issues and immediately attempted to cancel the order. They denied my request. Will be reporting this to my credit card company as it's fraud. I saved all the images of what it was supposed to look like and then what I received two months later.

6 septembre 2026
Avis spontané
Logo de Tedooo

Réponse de Tedooo

Hi Bree,

We’re truly sorry to hear about your experience, especially given how meaningful this piece was meant to be for you and your dog.

We’d like to look into this for you, but unfortunately, we couldn’t locate your order using the information in the review. Please email us at support@tedooo.com with the subject “Trustpilot Bree” and your order details so we can review the situation.

If there is an issue with the piece you received, we’d be happy to arrange a free replacement.

Warm regards,
Emma
Tedooo Support

Noté 5 sur 5 étoiles

I am in awe of this beautiful stained…

I am in awe of this beautiful stained glass picture of my Dudley! It is perfect!

7 septembre 2026
Avis spontané
Logo de Tedooo

Réponse de Tedooo

Hi Cheryl,

Thank you so much for your wonderful review! We’re absolutely delighted to hear that you love your beautiful piece of Dudley. It means so much to us to know that it turned out perfect for you! 💙

Warm regards,
Emma
Tedooo Support

Noté 5 sur 5 étoiles

Me encantó

Me encantó, quería tener un detalle con alguien especial quien quiso mucho a sus mascotas y la verdad quedé muy satisfecha, la calidad y el resultado final valen la pena la larga espera ( se demoró varias semanas en llegarme ) tengan en cuenta eso por si lo quieren para un regalo pídanlo con anticipación

4 septembre 2026
Avis spontané
Logo de Tedooo

Réponse de Tedooo

Hi Nas,

Thank you so much for your lovely review! We’re so happy to hear that you were satisfied with the quality and final result, and that the piece made such a meaningful gift for someone special. It truly means a lot to us! 💙

Warm regards,
Emma
Tedooo Support

Noté 3 sur 5 étoiles

Picture is fabulous. - broken frame Not happy

Picture is fabulous. However just received it and the frame is broken upon taking out of box. Sad

Brand new and broken frame. 👎🏻

6 septembre 2026
Avis spontané
Logo de Tedooo

Réponse de Tedooo

Hi Bam,

We’re really sorry to hear that the frame arrived broken, especially after you were excited to receive your picture. We’re glad to hear that you love the picture itself, but we completely understand how disappointing it is to receive a brand-new piece with a damaged frame.

We tried to locate your order using the information available to us, but unfortunately, we weren’t able to find it. We’d really like to make this right and arrange a free replacement for you.

Please email us at Support@Tedooo.com with the subject line “Trustpilot Bam”, and our support team will be happy to assist you further.

We sincerely apologize for the inconvenience and hope we can turn this experience around for you.

Best,
Emma from Tedooo Support

Noté 5 sur 5 étoiles

Wonderful piece

Wonderful piece. Feel lucky like hes alive

4 septembre 2026
Avis spontané
Logo de Tedooo

Réponse de Tedooo

Hi Kate,

Thank you so much for your kind words. We’re truly happy to hear that you love the piece and that it helps you feel like he’s still close to you. It means a lot to us to be part of something so meaningful.

Best,
Emma from Tedooo Support

L’expérience Trustpilot

Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.

Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.

En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.

Voici 8 conseils pour écrire des avis de qualité.

La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.

Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.

En savoir plus