Banner for White Horse Energy

White Horse Energy Avis 

3 127
•
TrustScore 4 sur 5

4,2

Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus

Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus

Lisez les avis des autres

Noté 5 sur 5 étoiles

Easy ordering through the Website. The delivery taking a few days as expected. The driver kindly brought the max crate on a pallet truck to the garage and wheeled inside, perfect. Thank you White �... Voir plus

Noté 3 sur 5 étoiles

I arranged with you for the pellets to be delivered last Wednesday when my son would be around to stack them for me and they arrived on the Thursday. At least 10 bags of the pellets were damaged and a... Voir plus

Noté 5 sur 5 étoiles

All happy the only thing is when I booked delivery i choose a nominated day option and picked wed but after I booked i realised it was from wed so I thought I messed up as I was only off that day bu... Voir plus

Noté 1 sur 5 étoiles

They are marketing 6.5kg of kindling on Amazon - I weighed the bag and it’s less than 4kg - I have an image Showing scale weight I returned it using the code provided but instead of refund They... Voir plus

L'entreprise a répondu


À propos de l'entreprise

  1. Fournisseur de bois de chauffage
  2. aussi dans
  3. Fournisseur de carburant
  4. Fournisseur de chauffage

À propos de White Horse Energy

Écrit par l'entreprise

White Horse Energy

Cosy fireplace with a basket of logs, stacked briquettes and natural firelighters

UK biomass fuel specialists. We supply wood pellets, kiln dried firewood, wood briquettes and premium coal to homes and businesses across the UK, with fast, reliable nationwide delivery.

DISCOVER OUR RANGE White Horse Energy is a trading name of Zebra Renewables Ltd, and we've built our reputation on genuine customer service backed by real technical knowledge — not just fast checkout.

Certified, not just claimed. We hold ENplus A1 certification (UK 340) — Europe's highest wood pellet quality standard — and are registered on the UK Biomass Suppliers List (BSL) for Renewable Heat Incentive eligibility. Our kiln dried logs and briquettes carry the Woodsure-backed Ready to Burn mark, confirming moisture content below 20%. Every product page states clearly which grade and certification you're buying, so you can choose on price, performance or compliance with full information.

Real fuel, real certification, real people answering the phone.

White Horse Energy is led by Stuart Fitzgerald, a biomass fuel specialist with nearly two decades in the sector. Stuart oversees fuel sourcing and quality control personally. "We only supply products we'd use ourselves," is the standard we hold every delivery to.

Coordonnées de contact

4,2

Bien

TrustScore 4 sur 5

3 k avis

5 étoiles
4 étoiles
3 étoiles
2 étoiles
1 étoile

Demande des avis aux clients

Cette entreprise invite régulièrement ses clients à laisser des avis, qu’ils soient positifs ou négatifs.

A répondu à 99 % de ses avis négatifs

Répond généralement dans un délai d'une semaine

Comment cette entreprise utilise Trustpilot

Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.

4,2

Tous les avis

(3 127)

907 avis reçus au cours des 12 derniers mois

Écrire un avis
Les entreprises sur Trustpilot n’ont pas le droit d’offrir des incitatifs ni de payer pour masquer des avis. Les avis reflètent l’opinion des utilisateurs et non celle de Trustpilot. En savoir plus

Noté 1 sur 5 étoiles

Could not deliver to my address as…

Could not deliver to my address as lorry was to big I had to arrange for the crate to be picked up and brought to my property . Nothing has been heard from White's regarding this so shall not be doing anything with them again

21 août 2026
Logo de White Horse Energy

Réponse de White Horse Energy

Thank you for taking the time to leave your review.

We're very sorry to hear about your experience and understand how frustrating this must have been. We appreciate that having to arrange collection and onward transport of your crate yourself due to vehicle access issues is far from the convenient delivery service you expected.

We're also sorry to learn that you feel there was a lack of communication from us following the delivery issue. This is certainly not the level of customer service we aim to provide, and we apologise for any disappointment caused.

Your feedback is important to us, and we sincerely regret that this experience has left you feeling unable to order from us again.

Thank you for bringing this to our attention.

The White Horse Energy Team

Noté 5 sur 5 étoiles

Everything great!

Spot on.
Product is great, well packed logs giving value for money. Delivered when I’d requested it to. Ordered on Tuesday and delivered on the Friday. Courier was great, calling in advance. Couldn’t ask for anymore.

21 août 2026
Logo de White Horse Energy

Réponse de White Horse Energy

Thank you for your fantastic 5-star review!

We're thrilled to hear that everything went exactly as it should. It's great to know that you were pleased with the quality of the logs, the packaging, and the value for money they provided. We're also delighted that your order arrived on your requested delivery date and that our courier kept you informed with an advance call before arrival.

Comments like "Couldn't ask for anymore" are wonderful for our team to receive and make all the hard work worthwhile.

If you have a moment, we'd be incredibly grateful if you could also share your experience on Google: https://g.page/r/CV5WDhmg_H1MEAE/review

Thank you for your support and for choosing White Horse Energy.

The White Horse Energy Team

Noté 3 sur 5 étoiles

Great products and price let down by a…

Great products and price let down by a poor delivery service. They didn’t turn up on the day they were supposed to, I had a series of texts pushing the time back up until 8pm when the delivery was cancelled. No explanation or apology. It then showed up next day with a solo driver who struggled with the heavy load almost sliding off the back of his truck. Surely pallets weighing upwards of a ton need two people?!
I would recommend finding another delivery company…

14 août 2026
Logo de White Horse Energy

Réponse de White Horse Energy

Thank you for taking the time to leave a review.

We're pleased to hear that you were happy with our products and pricing. However, we're very sorry to learn about your delivery experience and understand your frustration.

Having your delivery repeatedly delayed throughout the day, only for it to be cancelled late in the evening without an explanation or apology, is understandably disappointing. We also appreciate your concerns regarding the delivery the following day and the difficulties faced by the driver handling such a heavy load.

Please accept our sincere apologies for the inconvenience caused. While we're glad your order was ultimately delivered, this is not the level of service we want our customers to receive.

Thank you for bringing this to our attention and for sharing your feedback. We value all customer comments and will ensure your concerns are passed on to the relevant teams for review.

The White Horse Energy Team

Noté 4 sur 5 étoiles

Excellent

Excellent - bit of a hiccough on the tracking but that was not a mistake by White Horse just tracking oddity

20 août 2026
Logo de White Horse Energy

Réponse de White Horse Energy

Thank you for your 5-star review!

We're delighted to hear that you had an excellent experience with us. We appreciate your understanding regarding the tracking issue and are pleased that it was only a minor tracking oddity rather than a problem with your order itself.

It's great to know that everything else went smoothly, and we thank you for taking the time to share your feedback.

If you have a moment, we'd be incredibly grateful if you could also share your experience on Google: https://g.page/r/CV5WDhmg_H1MEAE/review

Thank you for your support and for choosing White Horse Energy.

The White Horse Energy Team

Noté 1 sur 5 étoiles

Utterly disgusting customer service had…

Utterly disgusting customer service had nothing but hassle from the start and after nearly two weeks of asking for a manager call back I’m still waiting. This company should not be allowed to trade

20 août 2026
Logo de White Horse Energy

Réponse de White Horse Energy

Dear Customer,

Thank you for taking the time to speak with me yesterday.

Firstly, I would like to sincerely apologize for the experience you have had with us. After speaking with you, I completely understand your frustration and disappointment, particularly with your delivery being left with your neighbor and the inconvenience this caused when you then had to handball the goods to your own property as they were causing an obstruction.

We also fully appreciate your concerns regarding the communication throughout the process. As we discussed, this situation could have been avoided with clearer and more timely communication, and we are genuinely sorry that this was not the case.

This is certainly not the level of service we want to provide to our customers, and we understand why you were so unhappy. Your feedback regarding the communication gaps has been highly appreciated, and I have assured you that we will take this seriously and treat it as a priority. We will use your experience to look at where we fell short and how we can improve moving forward.

We never want our customers to feel that they no longer want to use us, and we are truly sorry that your experience has left you feeling this way.

Thank you again for giving me the time to speak with you openly and for sharing your concerns and feedback with me. I genuinely appreciate the opportunity to listen to you and address the issues you raised.

Once again, please accept our sincere apologies for the frustration and inconvenience caused.

Kind regards,

ML

Noté 5 sur 5 étoiles

A very fast delivery service The driver…

A very fast delivery service The driver was very polite and placed the pallet where I asked

20 août 2026
Logo de White Horse Energy

Réponse de White Horse Energy

Thank you for your 5-star review!

We're delighted to hear that you were impressed with our fast delivery service. It's also wonderful to know that the driver was polite and able to place the pallet exactly where you requested. We understand how important a smooth and convenient delivery experience is, and we're pleased we could deliver that for you.

If you have a moment, we'd be incredibly grateful if you could also share your experience on Google: https://g.page/r/CV5WDhmg_H1MEAE/review

Thank you for your support and for choosing White Horse Energy.

The White Horse Energy Team

Noté 4 sur 5 étoiles

Wood Quantity

Firstly, delivery was excellent - paid for a specific date, and arrived on schedule with good Comms. However, what wasn't so great was the content of the bags- I have ordered the same bags (20l Hessian) for the last 3 years and the quantity has definitely reduced this year- every bag without exception was about one third less wood than last year's. 20l is 20l....
However, following the review the company reached out for some further information and have provided compensation via some further bags- great service.

17 août 2026
Avis spontané
Logo de White Horse Energy

Réponse de White Horse Energy

Hi Neil,

Thank you for taking the time to leave such detailed feedback. We're pleased to hear that the delivery itself was excellent, particularly that your specific delivery date was met and that the communication was good throughout.

However, we're genuinely sorry to hear about your concerns regarding the quantity of wood in the 20L Hessian bags. We completely understand why this would be frustrating, especially as you've been ordering the same bags from us for the past three years and have noticed a clear difference compared with previous orders. As you rightly point out, a 20L bag should be a 20L bag, and we take your concerns seriously.

We've passed your feedback on to the relevant team, and a representative will be in contact with you directly to discuss this further and look into what may have happened with your order.

Thank you again for bringing this to our attention and for your continued custom. We appreciate the opportunity to investigate this properly.

Kind regards,
KM

Noté 5 sur 5 étoiles

Great logs

Great logs, great price, great delivery

26 juillet 2026
Logo de White Horse Energy

Réponse de White Horse Energy

Hi Penny,

Thank you for your lovely review! We're delighted to hear that you're happy with the logs, the price, and the delivery. It's always great to know we've got all three right!

If you have a moment, we'd really appreciate it if you could also leave us a Google review using the link below:

https://g.page/r/CV5WDhmg_H1MEBM/review

Thank you again for your support, and we look forward to serving you again in the future.

Kind regards,
KM

Noté 5 sur 5 étoiles

The quality and quantity are excellent

The quality and quantity are excellent, the delivery team were polite and helpful, have recommended and details to others in the village.

25 juillet 2026
Logo de White Horse Energy

Réponse de White Horse Energy

Thank you for your wonderful 5-star review!

We're delighted to hear that you were pleased with both the quality and quantity of your order. It's also great to know that our delivery team provided a polite and helpful service, as we always strive to make every delivery a positive experience.

We're especially grateful that you've recommended us and shared our details with others in your village. Personal recommendations mean so much to us, and we truly appreciate your support.

If you have a moment, we would be very grateful if you could also share your experience on our Google Reviews page:

https://g.page/r/CV5WDhmg_H1MEAE/review

Thank you again for your kind words and for choosing us. We look forward to serving you again in the future.

Kind regards,
The White Horse Energy Team

Noté 5 sur 5 étoiles

Good quality wood with a wide choice

Good quality wood with a wide choice. Prices are reasonable and delivered on time. Driver was very helpful with the placement of the delivery. All in all a first class experience all round.

24 juillet 2026
Logo de White Horse Energy

Réponse de White Horse Energy

Thank you for your fantastic 5-star review!

We're delighted to hear that you were pleased with the quality of our wood, the range of products available, and our competitive pricing. It's also wonderful to know that your delivery arrived on time and that the driver was able to assist with the placement of your order.

Providing a first-class experience from ordering through to delivery is exactly what we aim for, so your kind comments are greatly appreciated and will be shared with the team.

If you have a moment, we would be very grateful if you could also share your experience on our Google Reviews page:

https://g.page/r/CV5WDhmg_H1MEAE/review

Thank you again for your support and for choosing us. We look forward to serving you again in the future.

Kind regards,
The White Horse Energy Team

Noté 5 sur 5 étoiles

Quick delivery

Quick delivery. Load easier to manage.

24 juillet 2026
Logo de White Horse Energy

Réponse de White Horse Energy

Thank you so much for your wonderful 5-star Trustpilot review.

We're delighted to hear that you were pleased with the quick delivery and found the load easier to manage. It's great to know we were able to provide a positive experience for you.

If you have a moment, we'd be incredibly grateful if you could also share your experience on Google using the link below:

https://g.page/r/CV5WDhmg_H1MEAE/review

Thank you again for your support and for choosing White Horse Energy.

Kind regards,
The White Horse Energy Team

Noté 1 sur 5 étoiles

Delivery service awful.

Delivery service awful.
Paid extra for delivery date. No show
No contact from courier or white horse
Had to chase repeatedly all day
Promised delivery next day before 12
No show. Delivered eventually mid afternoon to wrong yard! Not one apology! Waste of my time

Tbf the product is excellent. Would definitely recommend it.
Hopefully next time delivery service will be better .

26 juillet 2026
Logo de White Horse Energy

Réponse de White Horse Energy

We're very sorry to hear about your experience. You are absolutely right to be disappointed given the missed nominated delivery date, lack of communication, and the eventual delivery to the wrong location. We fully acknowledge that we let you down on this occasion and sincerely apologise.

We have contacted you directly with further details regarding your experience and the steps we have taken to address your concerns.

The White Horse Energy Team

Noté 5 sur 5 étoiles

Great customer service

Great customer service! I had a delivery query, my call was dealt with efficiently and politely.

24 juillet 2026
Logo de White Horse Energy

Réponse de White Horse Energy

Thank you so much for your wonderful 5-star Trustpilot review.

We're delighted to hear that our team was able to assist with your delivery query efficiently and politely. Providing great customer service is something we take great pride in, so it's fantastic to know that this was reflected in your experience.

If you have a moment, we'd be incredibly grateful if you could also share your experience on Google using the link below:

https://g.page/r/CV5WDhmg_H1MEAE/review

Thank you again for your support and for choosing White Horse Energy.

Kind regards,
The White Horse Energy Team

Noté 5 sur 5 étoiles

Always delivered on time.

Always delivered on time.
Always dry and easy to light.
Just a good reliable company.
Fair prices too

20 juillet 2026
Logo de White Horse Energy

Réponse de White Horse Energy

Hi Mike,

Thank you for your fantastic review. We're delighted to hear that you've consistently found our deliveries to be on time and our logs dry and easy to light.

It's especially rewarding to know that you consider us a reliable company offering fair prices. Feedback like yours means a great deal to the whole team and reassures us that we're delivering the service our customers expect.

If you have a moment, we'd really appreciate it if you could also leave us a Google review using the link below:

https://g.page/r/CV5WDhmg_H1MEBM/review

Thank you again for your continued support, and we look forward to serving you again in the future.

Kind regards,
KM

Noté 3 sur 5 étoiles

Rubbish delivery experience

Pellets are great but sadly, yet again, delivery was a problem. Bags had slipped sideways on the pallet so couldn't be unloaded by the driver. What a palaver.

24 juillet 2026
Logo de White Horse Energy

Réponse de White Horse Energy

Hi Nicola,

Thank you for taking the time to leave your review. We're really pleased to hear that you're happy with the quality of our pellets, but we're very sorry that the delivery let you down again.

We completely understand how frustrating it must have been to find that the bags had shifted on the pallet, making it impossible for the driver to unload it properly. What should have been a straightforward delivery clearly became far more difficult than it needed to be, and we sincerely apologise for the inconvenience.

Your feedback is important to us, and we'll be sharing your comments with both our warehouse and delivery partner so we can look into how the pallet was stacked and help prevent this from happening again.

Thank you again for your honest feedback, and we hope we can provide you with a much smoother delivery next time.

Kind regards,
KM

Noté 5 sur 5 étoiles

Quick and easy ordering process

Quick and easy ordering process, Customer service good when I called with a query.

19 juillet 2026
Logo de White Horse Energy

Réponse de White Horse Energy

Hi Joanne

Thank you for taking the time to leave us such a positive review.

We're delighted to hear that you found our ordering process quick and easy, and that our customer service team was able to assist you with your query. Providing a smooth experience and helpful support is something we strive for every day.

We truly appreciate your feedback and look forward to serving you again soon!

Kind regards, ML CS Manager

Noté 1 sur 5 étoiles

BROKEN PROMISES

VERY UNHAPPY PAID FOR PREMIUM DELIVERY AND KEPT GETTING NUMEROUS STORIES YET NO LOGS

17 juillet 2026
Logo de White Horse Energy

Réponse de White Horse Energy

Dear Mr. Sopp,

I would like to sincerely apologize for the experience you had with your recent order.

After speaking with you, I completely understand your frustration. You paid for premium delivery with the expectation that your order would arrive on the specified day. Unfortunately, not only did your order arrive the following morning instead, but there was also a lack of communication to keep you informed of the delay. We recognize that this did not meet the standard of service you expected or deserved.

Thank you for taking the time to speak with me and for sharing your honest feedback. We truly appreciate you explaining what went wrong, as it helps us identify where we need to improve. Your comments regarding the poor communication have been taken seriously, and we will use this feedback to ensure we provide a better experience for our customers going forward.

I also want to thank you for your understanding during our conversation and for the positive feedback you gave after we spoke. We genuinely appreciate the opportunity to address your concerns.

Please accept our sincere apologies once again. We value your business and look forward to providing you with the excellent service you expect and deserve on your future orders.

Kind regards, ML CS manager

Noté 5 sur 5 étoiles

Always a pleasure ordering from you.

Always a pleasure ordering from you.
Quick easy and value for money.

24 juillet 2026
Logo de White Horse Energy

Réponse de White Horse Energy

Thank you for your fantastic 5-star review! ⭐

We're delighted to hear that ordering from White Horse Energy is always a pleasure for you. It's great to know that you found the process quick, easy, and good value for money.

If you have a moment, we'd really appreciate it if you could share your experience on our Google Reviews page too: https://g.page/r/CV5WDhmg_H1MEAE/review

Thank you for your continued support, and we look forward to serving you again soon.

Kind regards,
The White Horse Energy Team

Noté 5 sur 5 étoiles

Good service

Good service, good products.

21 juillet 2026
Logo de White Horse Energy

Réponse de White Horse Energy

Thank you for your kind review and for choosing White Horse Energy.

We're delighted to hear that you were happy with both our service and products. Customer satisfaction is very important to us, and it's great to know we've met your expectations.

If you have a moment, we would really appreciate it if you could also share your experience on our Google Reviews page: https://g.page/r/CV5WDhmg_H1MEAE/review

Thank you once again for your support, and we look forward to serving you again in the future.

Kind regards,
The White Horse Energy Team

Noté 5 sur 5 étoiles

Good price

Good price. Prompt delivery and very helpful delivery driver.

23 juillet 2026
Logo de White Horse Energy

Réponse de White Horse Energy

Thank you for your review and for choosing White Horse Energy.

We're pleased to hear that you found our prices competitive and that your delivery arrived promptly. It's especially great to know that the delivery driver was helpful, as we always strive to provide excellent service from order to delivery.

If you have a moment, we would be very grateful if you could also share your experience on our Google Reviews page: https://g.page/r/CV5WDhmg_H1MEAE/review

Thank you again for your support, and we look forward to serving you in the future.

Kind regards,
The White Horse Energy Team

L’expérience Trustpilot

Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.

Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.

En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.

Voici 8 conseils pour écrire des avis de qualité.

La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.

Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.

En savoir plus