Zentorno Avis 

36
•
TrustScore 1.5 sur 5

1,5

Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus

Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus

Lisez les avis des autres

Noté 1 sur 5 étoiles

Such a freaking scam site.. I've waited MONTHS for a game, when I canceled my order I didn't get my money back either. I rarely get pissed off but unfortunately, I am

Noté 2 sur 5 étoiles

Intressant affärsidé. Det finns potential, men dessvärre hade jag under min provperiod flera beställningar som inte kunde levereras pga felaktig lagerstatus, vilket drar ner betyget. Hade det fungerat... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 1 sur 5 étoiles

VARNING! Om du köper något startas automatiskt ett abonnemang hos dem där det dras 270 kr varje månad från ditt kort - utan att de aviserar dig om dragningarna. Jag upptäckte detta efter 6 månader. De... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 1 sur 5 étoiles

Bedrägeri. Som flera har påpekat nedan ägnar sig Zentorno åt rent bedrägeri. Jag beställde en deodorant från dem i september 2022. Idag upptäckte jag av en ren slump att Zentorno har dragit 274... Voir plus

L'entreprise a répondu

À propos de l'entreprise

  1. Argent & assurance

Écrit par l'entreprise

Sign up today for your Zentorno 1st. membership and experience e-commerce 2.0. One shop, one membership, thousands of products at lower than low prices (with free shipping). Welcome to Zentorno, shopping – made better. Zentorno 1st is an exclusive members club providing a wide range of products, for the entire household, successfully creating a one-stop shopping experience. A store, whether physical or online, is nothing more than a connecting layer between you and the producer. It is common for the stores to charge a huge fee for this simple service. Why should you pay, more to the store than the price of the product itself? The role of the store rapidly becoming redundant and outdated, which is why we are dead set on offering a better solution.


Coordonnées de contact

1,5

Mauvais

TrustScore 1.5 sur 5

36 avis

5 étoiles
4 étoiles
3 étoiles
2 étoiles
1 étoile

Aucun historique récent de demande d’avis

Cette entreprise n’a pas récemment invité ses clients à l'évaluer, donc les avis ne sont peut-être pas représentatifs.

Comment cette entreprise utilise Trustpilot

Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.

1,5

Tous les avis

(36)

0 avis reçus au cours des 12 derniers mois

Écrire un avis
Les entreprises sur Trustpilot n’ont pas le droit d’offrir des incitatifs ni de payer pour masquer des avis. Les avis reflètent l’opinion des utilisateurs et non celle de Trustpilot. En savoir plus

Noté 2 sur 5 étoiles

Rather shady site

Rather shady site. The 1st membership that so many complain about is described as a "free-trail" that can be "terminated during the trail period" with ease in your account settings when you make your first purchase. However, there is no way to actually cancel the membership for me, nowhere whatsoever. As the live chat has not been online since I first checked yesterday morning I have had to mail the company, requesting cancelation of the membership. I am excited to see how customer-caring the reply will be.

Prices with the membership are good, but a new concept with this type of service requires a good support-unit that helps uncertain customers feel safe. No phone number and a chat that has not been online for over 24-hours as of writing this review just is not enough today where competitors offer service by phone and live chat for many hours per day, some even on weekends.

Summary: interesting concept but the current membership model and support-unit will probably scare customers away. Wider support and easier handling of your account would give customers a bigger feeling of safety, as is needed with new e-commerce experiences. No one will return to a company they end up needing to pay for more than they believed.

18 décembre 2020
Logo de Zentorno

Réponse de Zentorno

Hi Wille,

Thank you for the review and for taking the time to offer us such constructive feedback. We greatly appreciate it!

I agree that quick and efficient support should, due to our concept, be expected from us. Usually, our live chat is live Monday to Friday from 9:00 am to 4:00 pm (GMT+1), but throughout the last two weeks, we've had to disable it due to the massive traffic surge we've experienced due to the Christmas shopping. This demand surpassed our expectations by far, and in order for us to offer the best possible customer service, we've had to exceptionally turn off the live chat so that we could allocate resources to our e-mail support.

As a member of Zentorno 1st. you should expect an online live chat, and we doing our best to reactivate it as soon as possible. We are also actively working on offering our customer support via a phone number.

In terms of the process regarding the cancellation of your membership, you can easily cancel your membership from your account. If you're unsure as to how you do this, you follow our guide: https://zentorno.kb.help/zentornocom/how-do-i-cancel-my-zentorno-1st-membership/. It should only take a couple of clicks, but we are constantly striving on improving the cancellation process and making your options more transparent. As evidence of this, we have just (30 minutes ago) updated the "Membership"-page and "View membership" based on user feedback, making it even easier to cancel your subscription.

If you have requested a cancellation of your membership, I expect that you already have received a response from our customer support.

Wish you a merry Christmas and all the best
Team Zentorno.

Noté 4 sur 5 étoiles

Modtog ordre hurtigt

Modtog ordre hurtigt.
Gik dejligt hurtigt og virkede som det skulle.
Havde problemer med opsigelse på deres hjemmeside men kundeservice var god til at hjælpe.

16 décembre 2020
Avis spontané
Logo de Zentorno

Réponse de Zentorno

Hej August,

Tak for din anmeldelse og feedback.

Jeg er glad for at høre at din bestilling kom hurtigt, men jeg er ked af at høre at du havde problemer med opsigelsen. Vi har dd. foretaget en opdatering af vores hjemmeside, som gerne skulle gøre det endnu nemmere fremadrettet at opsige sit medlemskab :-)

God jul!
Team Zentorno

Noté 1 sur 5 étoiles

Bedragare

Bedragare! Det är otydligt att man tvingas på ett medlemsskap som debiteras månadsvis 274kr på VISA kortet. Uselt. Aldrig mer. Inleder ett ärende hos konsumentverket idag /Henrik

Edit:

Deras support skrattar bara och menar att deras advokater sett till att dom agerat lagligt.

Dom försökte även få bort min review genom att rapportera den som falsk.

Edit2: Ja ni ser ju deras ignorans och totala avsaknad av hänsyn genom att outa mig här. Brott mot GDPR där så det skriker om det. Då blir det även en snack med datainspektionen idag. Bra jobbat!

HÅLL ER UNDAN FRÅN ZENTORNO!

16 décembre 2020
Logo de Zentorno

Réponse de Zentorno

Edit:
Henrik T., you have presented several false claims, and we honestly don't understand why you feel the need to both lie and harass our customer support. As such we regard your review as containing defamatory content which is in direct violation of Trustpilot's guidelines.

Our customer support has never laughed at you but has instead solely treated you politely and with respect. You have, instead, harrassed our customer support and, instead of giving us feedback as to how we could improve the information of the membership, you have relapsed to name-calling and using slurs. Since you have presented false accusations and claims without providing any proof at all, we are forced to share the only conversation we've had with you, in order for us to prove that your claims are false. We have redacted all identifying personal data from the documentation, and only used the information you have shared on Trustpilot such as "Henrik T." (your public Trustpilot username), why our response is not infringing GDPR. Below we have inserted the conversation, where our customer support supposedly is laughing at you:

CONVERSATION START

FIRST MESSAGE:
HENRIK T (Wed, 16 Dec 2020, 12:51 pm):
This was not very good from your side. I expect you refund my membership I did not actively request. I bought a game that's all.

Will start an issue with Konsumentverket today

AUTOMATED MESSAGE (Wed, 16 Dec 2020, 12:51 pm):
Hi Henrik T,

Thank you so much for reaching out to us!

This auto-reply is just to let you know that we have received your message and will get back to you with a (human) response as soon as possible. That’s usually within 2 business days - weekends and holidays not included.

If you have any additional information that you think will help us to assist you, please feel free to reply to this email.

We look forward to chatting soon!

Cheers,
Zentorno.com

CUSTOMER SUPPORT AGENT (Wed, 16 Dec 2020, 01:38 pm):
Hi Henrik,

Thank you for your inquiry. We're sorry to hear that you do not believe that you have been informed about your Zentorno 1st membership in connection with your purchase on our website.

While you are welcome to start a case with Konsumentverket, we comply with the legal requirements that apply to online sales of subscriptions and follow the local authorities' recommendations. Our website is also reviewed and regularly checked by our Swedish lawyers to ensure that we remain compliant.

In connection with your purchase of products on our website, you have been informed throughout the order flow that you are also purchasing a membership. In this context, you have been informed about what the membership entails, the price of the membership, the duration of the membership, and when the membership must be paid for the first time. This information, and the membership itself, is also clearly stated in the order overview and on the payment page.

You have also been made aware of what the membership entails, the price of the membership, the duration of the membership, and when the membership must be paid for the first time in your receipt, where we also attach the conditions in a separate document. I'd, therefore, strongly encourage you to go through your order confirmation again.

You have, further, confirmed the purchase of the membership via 3d-secure. It requires that you, as the cardholder, has entered a one-time code that you have received via SMS or Bank-id with your bank, which is why the creation of the membership could not be completed without your permission.

For your convenience, a screenshot of a sample product page, the order overview, the payment page, and an example order confirmation (e-mail) has been attached.

Please let us know if you have any further questions or concerns about our website.

HENRIK T (Wed, 16 Dec 2020, 01:42 pm):

Fuck you! Fraud!

HENRIK T (Thu, 17 Dec 2020, 01:45 pm):

Also today a deep and honest FUCK YOU ALL!!! RETARDS!!!!

--


CONVERSATION END

Pictures that displays the entire conversation can be seen here:
https://zentorno.com/wp-content/uploads/2020/12/henrik-t.png
https://zentorno.com/wp-content/uploads/2020/12/henrik-t2.png

As can be seen in the conversation, after we politely and thoroughly explained how exactly you signed up for the membership, you responded within 4 minutes with an insult. Four minutes is no way enough to read our response, and since you also cancel your membership, we were honestly perplexed as to how we should respond to your unconstructive response.

ORIGINAL TRUSTPILOT RESPONSE:

Hi Henrik,

While you are welcome to start a case with Konsumentverket, our Swedish lawyers have ensured that we comply with the legal requirements that apply to online sales of subscriptions and follow the local authorities' recommendations.

In connection with your purchase of products on our website, you have been informed throughout the order flow that you are also purchasing a membership.

It is stated, for example, on the starting page, at every product, and on the checkout page. As a customer, you actively have to choose whether you want to buy a product at 1st. price or normal price. At the 1st. price we inform that you start a 1st. membership when you purchase a product for a 1st. price. A membership is also added to your shopping cart when you purchase products for 1st. prices for the first time. The payment obligation for the 1st. membership is as visible as the product you buy at 1st. price. Furthermore, you have received confirmation to your email with information about your membership when you placed your first order. In this email, the membership and the price per month is the first line in the order overview and is mentioned before the product that you bought at 1st. price.

If you have any suggestions as to how we could improve the information regarding the membership or if you have any concerns about our website, please reach out to us at hey@zentorno.com. Any feedback would be greatly appreciated!

All the best,
Team Zentorno

Noté 1 sur 5 étoiles

Conmen. They charge a non refundable membership

If buying in Sweden. As I’m out of work I was looking for a cheap birthday present. I got last years FIFA 2020 from Zentorno at a good price. I then check my bank account and an extra 270kr has been taken from my bank account for a membership I knew nothing about. I can’t get the money back. An absolute scam. Read the small print. These types of companies prey on people not reading it. They won’t refund the membership. Conmen. Stay away

27 novembre 2020
Logo de Zentorno

Réponse de Zentorno

Hi Michael,

Thank you for leaving a review. I'm genuinely not sure if you have mistaken us for another site.

1. Currently, we only sell to customers located in Denmark and Sweden. We do, therefore, only use the currencies DKK and SEK, and, as such, the British pound is not supported when shopping on our website.

2. If you were to convert the price of the Zentorno 1st. membership to GBP, the monthly price would be noticeably lower than £30.

3. You don't have to read "the small print" to be aware of the membership on our site. In fact it is stated in several places on Zentorno.com that the 1st. prices are only for Zentorno 1st. members and that one becomes a member when purchasing products at 1st. prices.

It is stated, for example, on the starting page, at every product, and under the “terms”. As a customer, you actively have to choose whether you want to buy a product at 1st. price or normal price. At the 1st. price we inform that you start a 1st. membership when you purchase a product for a 1st. price. A membership is also added to your shopping cart when you purchase products for 1st. prices for the first time. The payment obligation for the 1st. membership is as visible as the product you buy at 1st. price. Furthermore, you have received a confirmation to your email with information about your membership when you placed your first order.

Have a great weekend.

Team Zentorno

Noté 5 sur 5 étoiles

Bra priser

Bra priser, snabb leverans

13 novembre 2020
Logo de Zentorno

Réponse de Zentorno

Hi Martin,

Thanks for leaving a review - we greatly appreciate your kind words! Have an awesome weekend.

Noté 1 sur 5 étoiles

Oseriöst

Ett oseriöst företag som du inte borde handla från.

Jag köpte ett spel från Zentorno, det var billigt och kom fram snabbt. Dock kunde jag inte hämta ut det i boxen då det inte var skrivet i mitt namn utan på Spelbutiken.se

Zentorno lyckades inte lösa detta utan gav mig två olika kollinummer jag inte kunde använda för att hämta. Till slut kontaktade jag spelbutiken.se och de kunde ge mig info jag behövde. De sa att de inte hade något som helst samarbete med Zentorno utan att Zentorno antagligen hade köpt via CDONs marknadsplats.

Dessutom vill dom att du ska skriva upp dig på en dyr prenumeration.

13 novembre 2020
Logo de Zentorno

Réponse de Zentorno

Hi Oscar,

Thank you so much for accepting our invitation and leaving a review!

I’m sorry to read about the rather confusing purchase experience you’ve had with us. Since you’ve accepted our review invitation, it has been possible for me to look into your specific order and investigate what exactly happened.

I can see that your order actually was out of stock, but in order for us to minimize the shipping time, we chose to buy the product you’ve ordered from another merchant - even though it meant that your order resulted in a net loss for us. I believe that you were notified of this via email.

Still, I understand how this could have resulted in an rather confusing purchasing experience, and I therefore hope that you’ll reach out to our support at hey@zentorno.com, so that we can make this right for you. Until then, I wish you an continued great weekend.

Noté 2 sur 5 étoiles

Intressant affärsidé

Intressant affärsidé. Det finns potential, men dessvärre hade jag under min provperiod flera beställningar som inte kunde levereras pga felaktig lagerstatus, vilket drar ner betyget. Hade det fungerat bättre hade jag kunnat tänka mig att vara betalande medlem av tjänsten.

13 novembre 2020
Logo de Zentorno

Réponse de Zentorno

Hey Andreas,

Thank you so much for taking the time to leave a review and your constructive feedback.

Our concept is still quite new, so we're continuously improving it to create a better experience for our members. One of the ways, we improve our concept is by expanding our assortment of products. This usually goes painlessly, but we faced some issues with our stock status in our latest expansion. I'm sorry that this has affected your orders with us and your impression of the 1st. membership.

I hope that you'd like to reach out to us at hey@zentorno.com, so we can resolve this with you as best as possible. Wish you a nice weekend until then!

Noté 2 sur 5 étoiles
Logo de Zentorno

Réponse de Zentorno

Hi Francisco,

Thank you so much for your review and feedback - we appreciate it!

I'm really sorry that there have been problems with the shipment of your order - I would very much like to this investigate further. It is VERY important to us that the goods are sent and that you receive your order as quickly as possible. It certainly sounds like an error occurred on this order.

I hope to hear from you soon so we can get to the bottom of this. Wish you a nice weekend until then!

Noté 5 sur 5 étoiles

I found my favorite theBalm highlighter

After searching forever for it, I found my favorite theBalm highlighter.......It gives a nice and discreet glow, along with making my skin look young & soft. I cant wait to use this high lighter tonight for my bae's birthday.

13 novembre 2020
Avis spontané
Logo de Zentorno

Réponse de Zentorno

Hi Katrine,

Great to read your review - thank you so much for sharing your opinion!

I'm glad that you like our assortment, and I hope that you continue to give us the possibility to impress you.

Have an awesome party and weekend!

Noté 1 sur 5 étoiles

Fick inte mitt paket!!

Fick inte mitt paket som var Moving Out till Nintendo Switch beställde 12/9-2020.
Hade hoppas på att få det någon gång.

7 novembre 2020
Logo de Zentorno

Réponse de Zentorno

Hi Roger,

Thanks for your review!

Since you're review is verified, it's been possible for me to look up your order in our order system and support system. Your order should have been delivered in September, and I can not find any support tickets connected to your e-mail in our support system. Can you please reach out to our support at hey@zentorno.com as soon as possible, so that we can investigate the case with you?

Noté 1 sur 5 étoiles

Extremt dålig service

Extremt dålig service, ingen förvarning när de ska dra pengar. Testperioden avbryts direkt och de tar pengar från dig direkt. Avbryt medlemskapet så kan du inte använda de låga priserna mer även fast du har en månad kvar. Katastrof, jätte missnöjd. Ingen hjälp från kundservice heller.
Extremely bad customer support. I never received any help with anything I needed help with. I was charged of money way before my 14 fee days were over. And after I cancelled my membership (which there was no button or guidance for) I lost all benifits and could not buy a single product for the reduced price even though I was charged for a full month membership. Absolutely terrible, and when I needed assistance with the money that was robbed of me with no actual benefits or any service

6 novembre 2020
Logo de Zentorno

Réponse de Zentorno

Update: Thanks for the update, Abelardo. Looking up your case in our order system, I see that you signed up for membership directly on the sign up page here: https://zentorno.com/shop/24/1st-membership-reactivation-274-kr-month/, and that you didn't buy any products, and, as such, didn't qualify for the free period. As we have explained to you numerous time in the customer support (even with highlighted screenshots), you were informed on the order overview and payment page that you had to pay 274 SEK immediately. The payment was verified through 3d-secure, which means that you, as the cardholder, had to verify the payment with your bank by either entering a password, a one-time PIN, or via an app. Your order confirmation also clearly shows that you paid 274 SEK immediately.

Hi Abelardo,

Thank you for the review! I have translated your review via Google Translate, so I'd like to apologize in advance if I miss something in your review.

If you want to access the products on our site at the Zentorno 1st. price, you need a Zentorno 1st. membership. If it's the first time you shop with us, the first 14 days of the membership are free. You are informed of the payment obligation of the membership throughout the site, on the product page, order overview, on the payment page, and in your order confirmation. You can cancel it at any point via your control panel with a simple click on a button or by reaching out to our support, and if you cancel the membership within the free 14 days, then you will not be charged.

If you cancel your membership within the free period, you will lose access to the Zentorno 1st. benefits, including the 1st. prices. If you have paid for the membership, you will have access to all the benefits for 30 days regardless, if you cancel the membership in the meantime.

I'm very sorry to read that you haven't received assistance from our customer support. You can always reach out to us at hey@zentorno.com, and we always get back to you within 2 business days - weekends and holidays not included.

Have a great weekend!

Noté 5 sur 5 étoiles

I've had a positive and fast experience…

I've had a positive and fast experience with Zentorno. My order came after 24 hours and customer service was really great.

23 octobre 2020
Avis spontané
Logo de Zentorno

Réponse de Zentorno

Hi Karina,

Great to hear from you. We're grateful for the review, and we look forward to impress you again.

Have an awesome Wednesday!

Noté 5 sur 5 étoiles

Mycket bra service

Mycket bra service, billigaste produkten, tom mycket billigare än prisjakt!!!

21 octobre 2020
Avis spontané
Logo de Zentorno

Réponse de Zentorno

Hi Roland,

Thank you for leaving such a positive review! I'm glad you like our concept.

Have a great Wednesday.

Noté 5 sur 5 étoiles

Thanks for ps4 game i got it like they…

Thanks for ps4 game i got it like they promised and it won't take more than two days delivery i'm glad thanks again

10 septembre 2020
Avis spontané
Logo de Zentorno

Réponse de Zentorno

Hi Jawid,

Thank you for your review! We're glad to read that you got your game two days after ordering.

Noté 3 sur 5 étoiles

Bad experience with zentorno.com

zentorno.com is a scam site. they charged me for a product which they never delivered, plus they sneakly gave me a 'membership' which was suppose to deduct money monthly from my account after a 'free' period of 2 weeks. Please note: i never ordered the membership. when i pointed this out they offered to 'cancel' the membership, and then still tried to deduct the money after the 'free' period even after cancelling the membership. It was lucky i had blacklisted them from my card before they could deduct further money. They then sent me an email claiming that my order is still in my cart and i never paid them (which i had), and when i looked in that cart it was that membership which i just got cancelled. All the red signs about this company says its a scam.

Edit: Adding this after answer from Zentorno below (4th September 2020):
1. i did get charged 2 days after i ordered my product. There was no reservation, the money was deducted from my account.
2. It's been 16 days (on the day of writing this) since i made the order, i still havent received it. Yesterday i received an email from your customer care that the product is on the way back to you, Today i got an email that you are reshipping it.
3. when i made the order online, it was not explained in a clear way about the membership. maybe redesign your website so customers dont miss that information like i did. I am sure i am not the only one who got 'confused'.
4. i shall edit my review after i actually receive the product i ordered half a month ago.
5. All above being said, i do appreciate you trying to get back to me to solve the situation rather than ignoring it. Like i said i shall edit my review once i get what i ordered.

Edit: (5th September 2020): I finally received what I ordered 17 days after I ordered it. Even though my overall experience with zentorno have been bad, I appreciate their customer care taking measures to correct things. But it took a lot of communication from my side to get that response. I will probably not do business with zentorno again anytime soon, but I hope no one else gets to experience all this. I am editing my rating from 1 to 3 stars (2 additional stars to the customer care for helping out in the end)

1 septembre 2020
Logo de Zentorno

Réponse de Zentorno

Hi Nitin,

Thank you for your review.

I'm sorry to read, that we have given you such a horrible impression of our website. There are numerous elements in your review, which should never happen when you shop with us, and I'll therefore answer them in multiple points below:

1. We will never charge you for a product that we can't deliver. In fact, we'll only charge you once we have shipped your order. When you create an order with us, we instead make a reservation on your card. This reservation automatically expires, if we don't ship your order.

2. We do not attempt to hide our membership. In fact, our entire website and concept are based on our Zentorno 1st membership. When you shop with us, you either choose to shop at a higher, but still competitive, normal price, or you can choose to shop at 1st prices. We have set our 1st prices so low, that we don't make a profit when you shop at this price. Instead, the monthly fee of the membership covers our costs. This means that you save more, when you shop more. You do always also get free shipping and other benefits when you shop at 1st prices. A Zentorno 1st membership is, however, required to purchase at the 1st price. If you do not have a membership, when you purchase at 1st prices, you'll have to sign up for the membership. You are informed about the costs of the membership and the free period of two weeks multiple times throughout the webshop, and it'll appear in the checkout in the exact same way as the product you are buying at 1st price. You are also clearly informed about the membership and its fee in your order receipt, where it's, again, displayed in the same way as the product you bought at 1st price.

3. You are free to cancel your membership within the free period, and you will not be charged for the membership if you do this. We will never charge you for the membership if you cancel your membership in the free period.

4. I'm sorry to read that you received an e-mail containing a reminder to complete your order. You shouldn't receive this e-mail unless you had attempted to buy a product, but didn't complete the payment step. This e-mail has been disabled, and we do not remind our customers regarding their carts.

It seems like there have been several misunderstandings, and I, therefore, hope that you'll reach out to our customer support at hey@zentorno.com so that we can assist you in the best way possible.

L’expérience Trustpilot

Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.

Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.

En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.

Voici 8 conseils pour écrire des avis de qualité.

La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.

Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.

En savoir plus