Zodeya Avis 

62
•
TrustScore 2 sur 5

2,2

Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus

Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus

Lisez les avis des autres

Noté 3 sur 5 étoiles

I tried a 1EUR free trial out of curiosity and without prompting it charged me ~50 EUR after this period what is a 12 week plan without a current bonus on the subscription plan. There is no way to ca... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 1 sur 5 étoiles

I only clicked one star because there was no option for zero. I paid for a one-off service and was automatically charged for a subscription service. When I emailed to complain and ask for a refund t... Voir plus

Noté 5 sur 5 étoiles

I love the in depth detail it brings with the pros and cons, do's and don'ts and the help back to alignment is welcoming at the very least

L'entreprise a répondu

Noté 1 sur 5 étoiles

Wow what a scam. I have been emailing to cancel a 3 day subscription that ended up into a reoccurring debit. I have been told they can't find the email, Blah blah.. I have emailed Racheal as per the c... Voir plus

À propos de l'entreprise

Écrit par l'entreprise

Short, thoughtful guides and daily insights based on personal cycles, wellness practices, and self-growth. Grounded wisdom for modern life.


Coordonnées de contact

2,2

Bas

TrustScore 2 sur 5

62 avis

5 étoiles
4 étoiles
3 étoiles
2 étoiles
1 étoile

Aucun historique récent de demande d’avis

Cette entreprise n’a pas récemment invité ses clients à l'évaluer, donc les avis ne sont peut-être pas représentatifs.

A répondu à 92 % de ses avis négatifs

Répond généralement dans un délai d'une semaine

Comment cette entreprise utilise Trustpilot

Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.

2,2

Tous les avis

(62)

58 avis reçus au cours des 12 derniers mois

Écrire un avis
Les entreprises sur Trustpilot n’ont pas le droit d’offrir des incitatifs ni de payer pour masquer des avis. Les avis reflètent l’opinion des utilisateurs et non celle de Trustpilot. En savoir plus

Noté 1 sur 5 étoiles

Scam

Scam, they took payment for a trial and when i cancelled with the period asked they took another payment of 50 euro, sent multiple emails and they never reply, dont trust them, such a bad company, have blocked their payment and filed a complaint with the card company

9 septembre 2026
Avis spontané
Logo de Zodeya

Réponse de Zodeya

Hi, Rachel from Zodeya here. I'm sorry this experience left you feeling this way, especially after already cancelling within the window and reaching out multiple times without a reply. Please send your account email to me at rachel@zodeya.com so I can check what happened and make sure your case gets a high priority.

Noté 1 sur 5 étoiles

I looked at palm reading for one dollar…

I looked at palm reading for one dollar didn’t know anything about 41.99 charge and you can’t contact anybody to cancel it. Total scam…

7 septembre 2026
Avis spontané
Logo de Zodeya

Réponse de Zodeya

Hi there, I'm sorry the charge caught you off guard and that you weren't able to get through to anyone to sort it out. Please email me directly at rachel@zodeya.com with your account details, and I'll personally make sure this gets looked into.

Noté 1 sur 5 étoiles

SCAM!

SCAM!! I paid £1 for a 3 day access no mention of subscription. I also sent a cancellation email within a hour of paying for this noted they cancel within 24/48 hours didn't think any more of it. Until my bank was charged £39.99!! Which isn't even in their subscription amounts! Contacted the bank immediately to block and will be raising a dispute if the pending money goes out! Absolutely disgusting and stressful for anyone! I will be making a federal complaint about this also!

8 septembre 2026
Avis spontané
Logo de Zodeya

Réponse de Zodeya

Hi Caroline, I'm sorry the amount taken from your account didn't match what you'd expected, and that your cancellation email didn't get a response. I'd like to look into this myself. Please send me your account email at rachel@zodeya.com so I can check what happened on our end.

Noté 4 sur 5 étoiles

I am not in a good place mentally

I am not in a good place mentally at the moment. Seeing positive stuff about myself makes it a bit better.

9 septembre 2026
Avis spontané
Logo de Zodeya

Réponse de Zodeya

We are always there for you!

Noté 1 sur 5 étoiles

Subscription …

I have been trying to cancel my subscription for a month I keep emailing nothing happens they still try debit my account every week
I will be filing a federal complaint

9 septembre 2026
Avis spontané
Logo de Zodeya

Réponse de Zodeya

Hi Sanelisiwe, a month of emailing without any resolution is far longer than it should take, and I'm sorry for that. Please get in touch with me directly at rachel@zodeya.com with the email tied to your account, and I'll make sure this is reviewed personally and properly this time.

Noté 1 sur 5 étoiles

I subbed for a 3 day trail of 1$ no…

I subbed for a 3 day trail of 1$ no mention of 55$ premium. After 3 days 55$ comes out my bank account and I cant unsubscribe. I sent an email to unsubscribe. Thats when things get fishy at first it dont even allow me to compile an email but after some time, finally the email goes through. All i want is to unsubscribe and get my refund... the little money i had is gone

7 septembre 2026
Avis spontané
Logo de Zodeya

Réponse de Zodeya

Hi Craig, I'm sorry the trial amount and the later charge weren't clearly connected for you, and that sending a cancellation email turned into such a struggle. If you email me directly at rachel@zodeya.com with your account details, I'll make sure your case is looked into and handled properly.

Noté 1 sur 5 étoiles

I took a trial with them

I took a trial with them, but the product they promised in the sign-up wasn't delivered. I raised a query, but their customer service didn't respond. I then cancelled the subscription in line with the required policy - more than 24 hours before the sub went active and when I logged in, I found an active subscription. And they still won't respond.

They have also taken money from my account even though I had cancelled more than 24 hours before the end of the trial period as written in their terms and conditions.

So far, they have refused to even acknowledge any emails.

A terrible experience.

6 septembre 2026
Avis spontané
Logo de Zodeya

Réponse de Zodeya

Hi Elaine, I'm sorry the product didn't match what was promised at sign-up, and that your cancellation didn't seem to be reflected in your account afterward. That's worth a proper look. Please send me your account email at rachel@zodeya.com and I'll make sure it's reviewed personally, with your timeline in hand.

Noté 1 sur 5 étoiles

"Formal dispute of $59.99 charge — cancellation submitted before renewal"

I only received an email on September 9th stating that the refund would be processed, but to date, it hasn't been executed; it is not true—I haven't received a resolution.

I am following up here because, as of today, I still have not received a response or a refund from Zodeya.

For clarity, here is the timeline of my case:

My free trial started on August 27, 2026 at 2:49 AM Spain time.
I sent my cancellation request by email on August 28, 2026 at 1:02 AM Spain time, using the email address associated with my Zodeya account and following the cancellation procedure indicated on your website.
Despite submitting my cancellation request before the renewal, I was charged $59.99 on August 29, 2026 at 7:48 PM Colombia time.
I contacted Zodeya to report the charge and request a refund, but I have continued to receive no substantive response and no refund.

Your cancellation policy states that cancellation requests should be submitted at least 24 hours before the end of the current subscription term to avoid the next charge. I submitted my cancellation request within that timeframe.

I have just sent another email to your support team with the subject:

"Formal dispute of $59.99 charge — cancellation submitted before renewal"

In that email, I provided the complete timeline and formally requested the immediate refund of the $59.99 charge, confirmation that my subscription is cancelled, and confirmation that no further charges will be made.

I am posting this here as well because I want to make sure there is a clear record that I have followed the cancellation procedure, contacted Zodeya repeatedly, and have still not received a proper response or my money back.

I expect Zodeya to review the evidence and process the $59.99 refund immediately.

If this matter is not resolved promptly, I will escalate the charge dispute through my credit card issuer and provide the complete documentation of my timely cancellation request, the subsequent charge, and my attempts to obtain a refund directly from Zodeya.

5 septembre 2026
Avis spontané
Logo de Zodeya

Réponse de Zodeya

Hi Camila, thank you for laying out the timeline so clearly! I can see you cancelled promptly and have followed up in good faith since. I'm sorry this has dragged on without a proper response. I've noted your formal dispute email and will make sure your case gets personal attention; if it helps to have another point of contact, you're also welcome to reach me directly at rachel@zodeya.com.

Noté 1 sur 5 étoiles

Deliberately misleading

I signed up for a nominal amount then a day later a substantial amount was taken off my card. There were no follow up emails to confirm the subscription or the amount that was going to be taken off my card. It feels deliberately misleading. I’ve emailed numerous times since but have had no response. I finally requested for the subscription to be cancelled and still no response. Very unhappy with the service and follow on support. I await a response.

1 septembre 2026
Avis spontané
Logo de Zodeya

Réponse de Zodeya

Hi Vanessa, I'm sorry there was no confirmation of the amount before it was charged, and that your follow-up emails and cancellation request have gone unanswered. That shouldn't happen. Please email me directly at rachel@zodeya.com with your account details, and I'll get this checked and followed up on properly.

Noté 1 sur 5 étoiles

SCAM< they charged without any…

SCAM< they charged without any subscription, I have sent emails, I filed a federal complaint they have not answered me

26 août 2026
Avis spontané
Logo de Zodeya

Réponse de Zodeya

Hi Angie!

We are sorry you had to wait so long for a response, especially after reaching out to us several times. Our team has now investigated your case and issued a full refund for the charge.

I hope this brings your case to a satisfactory resolution, and we appreciate your patience while we looked into it.

L’expérience Trustpilot

Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.

Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.

En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.

Voici 8 conseils pour écrire des avis de qualité.

La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.

Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.

En savoir plus