Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus

Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus

Lisez les avis des autres

Noté 1 sur 5 étoiles

Bought mosaic tile advertised as Colonial Glossy White Porcelain Mosaic 1x1, with stated size 12.875 x 11.75 size, but in fact this is just Merola Metro 1x1 tile sold at a premium. Horrible customer... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 3 sur 5 étoiles

Beautiful tile selection, but they sent the wrong tile sample. Colors online do not fully match reality, so we are glad we ordered a sample. But, the sample we ordered is not the one we received.... Voir plus

Noté 5 sur 5 étoiles

THERE AREN'T ENOUGH STARS TO APPLY TO THIS BUSINESS. TALK ABOUT "CUSTOMER SERVICE" AND BelTile IS ON ANOTHER LEVEL...THIS COMPANY AND THEIR "CUSTOMER SERVICE" PERSON WENT OVERBOARD TO MAKE SURE THAT... Voir plus

Noté 5 sur 5 étoiles

I ordered the San Diego tile on a Thursday, and it arrived from Tunisia on Monday to me on the East Coast, well packaged in perfect condition. I was hesitant to order online, but it worked out great.... Voir plus

À propos de l'entreprise

  1. Magasin de revêtements de sol

Écrit par l'entreprise

Serving our customers online since 2007, Shop at beltile.com or call 866-925-8453. We specialize in unique stone, handpainted Moroccan, Iznik and Italian tiles, stone mosaics, and hexagon floor patterns.


Coordonnées de contact

3,3

Moyen

TrustScore 3.5 sur 5

64 avis

5 étoiles
4 étoiles
3 étoiles
2 étoiles
1 étoile

Demande des avis aux clients

Cette entreprise invite régulièrement ses clients à laisser des avis, qu’ils soient positifs ou négatifs.

A répondu à 100 % de ses avis négatifs

Répond généralement dans un délai de plus d'un mois

Comment cette entreprise utilise Trustpilot

Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.

3,3

Tous les avis

(64)

4 avis reçus au cours des 12 derniers mois

Écrire un avis
Les entreprises sur Trustpilot n’ont pas le droit d’offrir des incitatifs ni de payer pour masquer des avis. Les avis reflètent l’opinion des utilisateurs et non celle de Trustpilot. En savoir plus

Noté 3 sur 5 étoiles

Sent wrong tile.

Beautiful tile selection, but they sent the wrong tile sample.
Colors online do not fully match reality, so we are glad we ordered a sample. But, the sample we ordered is not the one we received. Makes me concerned about ordering large quantity - what if they send the wrong one?
When we ordered the sample we did not get any confirmation of shipping, tracking, or estimated arrival so it was a bit of a mystery until the tile sample showed up by mail.

27 avril 2023
Noté 4 sur 5 étoiles

My sample tile arrived in perfect condition, but…

My sample tile arrived in perfect condition, thanks to lots of bubble wrap. But I learned the hard way why it cost $35 to ship a 2x8" piece of tile: it came from Tunisia, not the US! So I will not be ordering more tile to put into a bathroom.

6 juin 2022
Logo de BelTile

Réponse de BelTile

Hi Ann, we have another shipping option which is less expensive. Give us a call or email and we will see what we can do to help!

Noté 5 sur 5 étoiles

Great customer service

Really impressed with BelTile. They contacted me, on there own, in order to help me save a bit of money. I received a couple of sample tiles within a week and both were beautiful. Thank you!

24 mars 2022
Noté 5 sur 5 étoiles

Thrilled!

I ordered the San Diego tile on a Thursday, and it arrived from Tunisia on Monday to me on the East Coast, well packaged in perfect condition. I was hesitant to order online, but it worked out great. The tile is gorgeous, handpainted, classic pattern, color just as I expected, the perfect accent for my bathroom backsplash. Well worth the price + shipping.

24 mars 2022
Noté 1 sur 5 étoiles

Please do not buy your tile from this…

Please do not buy your tile from this company. The company did not update their website on quantity which leads the customer thinking that they can buy a minimum quantity, which in fact, they have to buy 100 times more the amount. Reason, the shipments are coming overseas and they want to avoid supply chain cost from Overseas. You will spend well over $1,000.00 in cost of what you originally want. You will see!!!

9 mars 2022
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

We received the tiles on Saturday

We received the tiles on Saturday. They arrived in good shape and were well packed. The tiles looked exactly as shown on the website. They are of very high quality and absolutely beautiful. The tiles came all the way from Tunisia and are so wonderful. Thank you!

23 août 2021
Noté 2 sur 5 étoiles

We found some trim tile on the site…

We found some trim tile on the site that we wanted for a backsplash we were putting up. They would not sell the trim piece without selling the base tile. Part of me understands this policy. However, I am not going to pay $200.00+ in freight for tile I can pick up locally. We figured something else out.

9 juillet 2021
Logo de BelTile

Réponse de BelTile

Hi we are sorry that we were not able to fulfill your order. We do our best to ensure this information is provided in the product description. For the tiles you requested it did state we cannot ship these trim pieces separate from the field tiles. I am glad you were able to figure out another option.

Noté 1 sur 5 étoiles

Not able to fulfill obligation

Not able to fulfill obligation, I put order in and then it confirmed order, wanted to charge me $35.00 in shipping for one box of tile I agreed, then 3 days later said they couldn't do it because the 10 sq I ordered wasn't enough. They wanted 75 sq of tile minimum. I don't even want to know what shipping that would have cost. Will not be a returning customer.

8 juillet 2021
Logo de BelTile

Réponse de BelTile

Hi sorry you were disappointed. Sometimes certain tile cannot ship UPS without breaking no matter how well it is packed. So that is why there are minimums listed on certain tile as they are required to ship freight. Sorry we were not able to ship the smaller quantity but we are trying to avoid breakage and even sadder outcomes.

Noté 4 sur 5 étoiles

Unhappy

Tile sample came from another country so it went through many places before it arrived to me, the box was smashed in and the tile was chipped as well.
Paid a hefty price for just a sample and wasn’t pleased.
They did offer to send me another sample and try to remedy my issue so I did bump their stars up for that!

4 mai 2021
Logo de BelTile

Réponse de BelTile

Hi sorry about the issue with the sample. Generally samples may have imperfections or may not be a full piece. We have reached out to you with a few options and hope one of them can resolve the issue.

L’expérience Trustpilot

Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.

Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.

En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.

Voici 8 conseils pour écrire des avis de qualité.

La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.

Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.

En savoir plus