blankstyle.com Avis 

149
•
TrustScore 5 sur 5

4,8

Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus

Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus

Lisez les avis des autres

Noté 5 sur 5 étoiles

They are great!!!!! Super fast shipping and reliable! If im in a hurry they got me and ship me everything on time! Customer service exceptional too!

Noté 5 sur 5 étoiles

I've ordered probably five times from Blankstyle. The are my go-to for my personal tees. I have a particular Tultex that is my favorite and I cannot find it from anywhere else. Blankstyle always ships... Voir plus

Noté 5 sur 5 étoiles

I received exactly what I asked for. That seems like a rare statement these days. My design and ordering process was a breeze. I had to submit one change, received feedback right away, and received my... Voir plus

Noté 5 sur 5 étoiles

Wow what phenomenal service. I needed to order some shorts for my son and found Blankstyle by searching for the brand/style#. I wasn’t 100% sure that these were the correct ones so I opened the chat w... Voir plus

À propos de l'entreprise

  1. Fournisseur de textile

Écrit par l'entreprise

Wholesale t-shirts, cheap polo shirts, blank apparel, and screen printing services for less. Free shipping, no account or resale license necessary to purchase. Largest selection of blank clothing online from brands American Apparel, Next Level, Alternative Apparel, Tultex, Bella Canvas and much more. Now offering whole sale apparel For All!


Coordonnées de contact

4,8

Excellent

TrustScore 5 sur 5

149 avis

5 étoiles
4 étoiles
3 étoiles
2 étoiles
1 étoile

Aucun historique récent de demande d’avis

Cette entreprise n’a pas récemment invité ses clients à l'évaluer, donc les avis ne sont peut-être pas représentatifs.

A répondu à 100 % de ses avis négatifs

Répond généralement dans un délai de plus d'un mois

Comment cette entreprise utilise Trustpilot

Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.

4,8

Tous les avis

(149)

22 avis reçus au cours des 12 derniers mois

Écrire un avis
Les entreprises sur Trustpilot n’ont pas le droit d’offrir des incitatifs ni de payer pour masquer des avis. Les avis reflètent l’opinion des utilisateurs et non celle de Trustpilot. En savoir plus

Noté 5 sur 5 étoiles

great company!

this company has reasonable prices, and super fast shipping, even with covid-19 happening! Had another issue and Riley was able to assist me! Thank you, blankstyle.com! I will be back to order more!

2 juin 2021
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

Blankstyle.com saved me

Blankstyle.com saved me! My daughter’s club vollleyball team had a last minute tournament in Vegas and I wanted to make them hoodies. I called in directly and they helped me tremendously. Not only did they get me the right color hoodie, olive green, they made sure each size I needed was delivered on time!!! They even followed up on the order making sure it arrived on time. I will definitely be using Blankstyle.com again!

2 avril 2021
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Misleading advertising on shipping

Their website had one of those cute little countdown timers- order within the next 7 hours and 3 minutes and get it by Wednesday.
I placed the order for an event on Friday, so perfect!
But on Tuesday I realized I haven’t received an update: “your order has shipped” email.
So I used their CS chat and the rep said “don’t worry it’s slated to ship today and should arrive tomorrow”
It’s now Thursday and still no email I talked to two different representatives from the company and had the response: the disclaimer says that was just an estimate and it’s our shippers fault... but the item wasn’t sent to the shipper yet. And it was a third party sellers fault.
When I reminded them that it was their website that had the countdown, their business partner that was the third party seller and their selection is shipping company that they blamed (for not delivering a package the day before they even received it). When I voiced my frustration that their estimate was off by literally double the response I received was (direct quote) “who cares of its a good estimate or a bad estimate? We’re arguing semantics.”
Thanks Robert

“WHO CARES IF THE ESTIMATE IS GOOD OR BAD”
^ that’s a pretty crappy way to do business. And, for the record, the estimate was bad. By more than double so far.

11 février 2021
Avis spontané
Logo de blankstyle.com

Réponse de blankstyle.com

All dates displayed in the shopping cart at checkout are displayed as "estimated" and it displays that the are estimated dates a number of times as we are fully transparent about delivery dates being estimated. Due to the global pandemic, while we certainly wish we could guarantee delivery dates, in this current world climate, delivery dates is something that we cannot guarantee, nor does Blankstyle claim or display a guaranteed delivery date because we understand this is not a realistic expectation.

In addition to our shopping cart displaying the dates as estimated, we also have a large disclaimer banner at the top of the shopping cart, prior to checking out, that states the following:
"Due to shipping and processing delays as a result of the recent global health event, delivery times may be extended from those you see estimated in the shopping cart. Delivery estimates are based on transit times carriers provide us with and are not currently taking into account holiday delays or delays related to Covid-19. Please anticipate a delay in delivery we are very sorry for the inconvenience and will continue to work hard in getting orders out as fast as we are possibly able to"

At Blankstyle our goal is to ship orders as soon as possible. This customer placed an order on 2/7 that shipped to the customer on the east coast from our California warehouse. The customer received the package within 5 days of placing the order. We feel this is a reasonable amount of time for delivery, providing it shipped from coast to coast during a time of a global pandemic.

We are always happy to take in and consider a customer's deadline should they have an important date they are trying to meet. Once we are made aware of an important date or deadline, we will try and find a way to make it work if possible, however we were not made aware of any deadlines prior to this order being placed, or within the order comments when the customer checked out.

When the customer chatted in to share his frustration, we definitely were open to helping him and the order was escalated to management. Management reached out via phone call on the same day and offered this customer further assistance. We have yet to hear back from this customer but are still willing and would be happy to assist further.

Noté 3 sur 5 étoiles

Total sh!t show

Total sh!t show, website was having issues with bill to/ship to... spent an hour trying to rectify that, finally had them call me and confirm everything which went well. An hour later....items are out of stock.

I have used them 22 times in the past but the last 2 or 3 times have been a waste of time and money. Better and less expensive options are out there if you look.

11 février 2021
Avis spontané
Noté 2 sur 5 étoiles

good prices, but shady fees

Sure, the prices are undeniable great. The part I'm upset about is how there's "free shipping" on orders over $99. Well, they get you by breaking your orders into multiple groups that total less then $99 and charge you for shipping for each order. I just had an order with three items that were grouped into the same order. I went back to add another item and then one of my previous items (that were included in my last group) magically moved to another separate order causing me to pay two shipping fees. Definitely a bummer going in and expecting one thing and having another shady thing happen.

2 février 2021
Avis spontané
Logo de blankstyle.com

Réponse de blankstyle.com

Hi there and thank you for taking the time to leave us some feedback!

We are fully transparent about our free shipping policy and I believe you have mis-understood the policy surrounding free shipping. I am happy to clarify the free shipping policy for you. Free shipping is offered on SHIPMENTS that reach $99, not by ORDER as you have erroneously stated to be the case. Free shipping on shipments that reach $99 is boldly stated in green text at the header of every Blankstyle page you reach, this includes the shopping cart page and has always been displayed as such. The Free Shipping Policy can also be found on our policies page here for your review: https://www.blankstyle.com/policies#freeship

Because we ship from over 20 warehouses across the USA to provide the widest selection of blank apparel to our customers, sometimes depending on the order composition, the order may need to split ship. These shipments are displayed within the shopping cart prior to checking out. However it is always our goal to consolidate into as few shipments as possible and ship from the closest warehouses to our customers for a speedy delivery.

If you should ever run into a question on whether or not items can ship together you may always reach out to us via phone at (866) 792-5265 or by instant chat accessed directly from our home page www.blankstyle.com during our normal business hours 8am-5pm PST and we would be happy to take a look at the order for you and advise further.
Thank you again!
-Team Blankstyle

Noté 4 sur 5 étoiles

(Updated)

My first order caused a bit of frustration from items that i already ordered becoming out of stock. But the customer service made up for it and was phenomenal. Got everything worked out easily, fairly and timely. Everyone I spoke with was extremely helpful especially Gabe.

21 janvier 2021
Avis spontané
Logo de blankstyle.com

Réponse de blankstyle.com

Dear Graiden ,
Thank you for taking the time to leave a review! We appreciate your honest feedback and we are definitely here to help! We are sorry to hear of the difficulty you experienced with your order! We would love to get more information about your order so we can find a resolution. I will reach out through a private message here for more info so that we can look into this for you. Thank you!

Noté 1 sur 5 étoiles

MISSING 10 SHIRTS

I SHOULD HAVE COUNTED MY ORDER AS SOON AS RECEIVED. UNFORTUNATE I DID NOT, AND JUST FOUND OUT IM MISSING 10 SHIRTS. WAS CHARGED FOR 770 BUT ONLY GOT 760 - MY ONLY ADVICE TO YOU IS: ""COUNT YOUR ORDER ASAP TO AVOID ANY MISSING ITEMS""

21 janvier 2021
Avis spontané
Logo de blankstyle.com

Réponse de blankstyle.com

Hello Angela!
Thank you for taking the time to bring this to our attention! In the unfortunate event you happed to be missing items from any order, please do get in touch with us so that we may have this resolved for you ASAP. We have specific channels and team members here to assist when it comes to Missing items, Defective items as well as Returns. We are avail Mon-Fri 8am-5pm PST via Instant Chat accessed from the top of our homepage as well as by phone at (866) 792-5265
I will send you a private message here so that I can get some more details on your order so that we can have this resolved for you ASAP. Thank you Angela~!

Noté 5 sur 5 étoiles

I started doing business with blank…

I started doing business with blank style almost 6 months ago. First, I put in a very large order of personalized jackets for over 300 pieces. The costumer service is very good. Robert the manager is very attentive and cares about the customer !! Since then we’ve ordered over 600 jackets from them that we’re all personalized and the quality of the embroidery is the best I’ve ever seen. Everyone of my customers are impressed. I definitely use blank style fr every order that I need!

25 décembre 2020
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

Overall amazing company!

I usually don't write reviews, but this company is amazing. I have been placing large orders with them for months now. The quality control is excellent, shipping time is great, and the prices are right! If I ever have an issue and call customer service; they are the most helpful and responsive. Every single person I talk with helps solve my problem. Thanks for making one happy customer!!

8 décembre 2020
Avis spontané
Noté 3 sur 5 étoiles

Never received items, okay customer support.

Next day shipping is not true. It's been over a week, and my shipment is still pending. After speaking with customer service, they told me they didn't have the sizes I wanted - only one size left. I was given a choice to get a refund, or have that one size shipped. I wanted the one size shipped, and no movement and no update has been given regarding it.

EDIT:
Customer service chat is non-existent, however, if you call you'll have more luck. Everyone is super nice and was very patient with me. Received a refund on the items that were out of stock, and will HOPEFULLY receive the other items soon. Changed from 2/5 to 3/5 stars, will update when I receive the items.

6 décembre 2020
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

This was my first order with…

This was my first order with Blankstyle. Everything went smoothly from the quoting process and the digital mock up they provide.You will actually get to talk with someone in the art department before they start the production process which helped put me at ease. They have a fast turn around time and great customer service overall . Would highly recommend.

26 février 2020
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

Blankstyle service is the best!

You guys delivered on response time all the way through delivery! Thank you for handling my order with great care and attention to detail. Will definitely be coming back for next time!

27 janvier 2020
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

Taylor gets my vote

Taylor gets my vote! I came to blankstyle on a referral. I didn’t have high expectations so to the fact that my design had various degrees of difficulties. Let’s start with the color match Pantone to thread process. Taylor was very detail oriented and mindful of the importance of quality over speed. After several emails and phone discussions we got the colors to my co Read more about review stating Taylor gets my votemplete satisfaction. Then we worked on getting the different elements in the design to appear in the sew out. Boy I tell you, had it not been for his willingness to go beyond providing the basic level of customer service, I know this process would have been a less pleasant experience. I hope your other team members are as patient, thorough, and will do their due diligence to aim to please customers all the while keeping in mind the company’s core values to move the project along in a timely manner. I was impressed that he was willing to allow me to help him match the thread colors instead of just doing it himself. No arrogance or ego trip there my friend. He did not hesitate to send me thread color schemes or show me them on marathons site. He even learned a new acronym, S.L.A.P. You have to ask him for the meaning.

And one more thing, Taylor was easily accessible. When I called and he wasn’t there, I didn’t want to talk with anyone else, not because I didn’t think they could be of assistance, it was more of the fact we had a thing going and I didn’t want to have to reexplain or inject another person into our mix to possibly complicate my already complex design.

And I give blankstyle a big thumbs up for having real people answer the phone instead of solely relying on an email ticket number to do business and communicate with customers. If email was the only way, I would have been extremely frustrated because somethings are difficult to express or articulate in writing when it comes to trying to share ideas and thoughts or work through color schemes and matching.

Thanks Taylor

27 décembre 2019
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

Blankstyle has always been there to…

Blankstyle has always been there to assist me and meet my deadlines even on short notice. The prices are fair, quality is great and their customer service is amazing. I’ve spoken with a few people there and they are always kind and willing to help me find the best option. I would recommend to friends and family.

3 décembre 2019
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Blankstyle goes back on their word. DONT SHOP THERE

First they sent me the wrong shirts. Then when I called and talked to (sales lady) she set up the return number and said she would not charge me for the restocking fee. I then paid 10.50 to return the shirts. Then they only credited my card 16. 93 for my original order. Original shipping was 12.50. I called to complain and left a message. (sales lady) called back and said that they don't return shipping which I understand, but then she said restocking fee blah blah blah. Then get this she said that a 5% discount coupon I used in the original purchase would also be deducted from my refund. WHAAAAT?? Your now punishing me for a courtesy that you offered me in the first place???
I had to call my credit card company to reverse the charge and when I told them about the Coupon theft they gave me back the shipping too
DO not deal with this place or ( the sales lady ).

11 novembre 2019
Logo de blankstyle.com

Réponse de blankstyle.com

After reviewing this order, it was shipped correctly and completely. A return request was submitted by Derrick and as a courtesy, we waived all restocking fees and refunded everything except for the outbound shipping cost. Derrick received 5% off his order as a coupon discount, so when that order was returned and the order balance went to zero, 5% of zero is zero and the coupon disappeared. We in no way punished or charged Derrick for using a coupon. Derrick called in and was frustrated over the outcome of his return, so as a customer courtesy we elected to refund his initial outbound shipping and his cost of shipping to return the merchandise. At the time Derrick stated this had resolved his concern. We are sorry to see here that he was not fully satisfied.

Noté 5 sur 5 étoiles

Live USA Customer Service/Great Experience

Thanks blankstyle I love the products and ultimately was surprised and happy with the speed of delivery. I received my order and was missing almost half the items (or so I thought) ~!!Concerned, I called the number on their website and I was amazed by how easily I was actually able to reach them by phone and speak with an actual human (something you don't find much of these days, and if you do it's usually overseas and unhelpful!) I spoke with Chloe and she was very nice and informed me that it is common that orders will be shipped from more than one warehouse, resulting in multiple packages for delivery.
Chloe kindly explained that if I log into my Blankstyle account that all the tracking info should be there and sure enough it was! Thank you for the help Chloe, I will make certain to log in
next time first so that I can view all the tracking information.

28 octobre 2019
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

didn’t honor web pricing

I made a purchase and hours after check out I was emailed saying there was a glitch and the price of my items were wrong, they asked me to pay double what I had just paid or they’ll cancel my order. I asked them to honor the price on the website and they lied and said it was priced right but glitched at checkout, I wouldn’t have bought 3 of the same shirt for $22 each, I only wanted 3 because of the $10 price. Bad company policy

24 octobre 2019
Avis spontané

L’expérience Trustpilot

Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.

Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.

En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.

Voici 8 conseils pour écrire des avis de qualité.

La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.

Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.

En savoir plus