Bosrand Avis 102

TrustScore 4 sur 5

4,0

Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus

Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus

Lisez les avis des autres

Noté 4 sur 5 étoiles

Heel tevreden over aankoop en levering. Enig minpuntje was dat de tafel op de webshop maar 1 afbeelding had en niet heel veel verdere informatie. Desondanks de juiste keuze gemaakt, dus blij!

Noté 4 sur 5 étoiles

Makkelijke webshop, netjes en snel geleverd. Via de webshop een grote bank en fauteuil besteld. Volgende dag al een mail ontvangen met de vraag wanneer we geleverd wilde hebben. 2 dagen later k... Voir plus

Noté 5 sur 5 étoiles

Kadobon besteld met thuisbezorgen. Track and trace was goed te volgen (hoewel het een ander bedrijf was dan de aagegeven post.nl). Zat in een verpakkingsdoosje met een geprinte kaart met de aangevenb... Voir plus

Noté 2 sur 5 étoiles

In het - overigens mooie - restaurant een clubsandwich besteld voor 9,95. Na zo'n 20 minuten ging de buzzer en kon ik de bestelling ophalen. Dit bleek twee sneetjes zeer licht geroosterde bruine tosti... Voir plus


Coordonnées de contact

4,0

Bien

TrustScore 4 sur 5

102 avis

5 étoiles
4 étoiles
3 étoiles
2 étoiles
1 étoile

Aucune trace de demande d’avis

Cette entreprise n’a pas invité ses clients à l'évaluer, donc les avis ne sont peut-être pas représentatifs.

N'a pas répondu aux avis négatifs

Comment cette entreprise utilise Trustpilot

Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.

Les entreprises sur Trustpilot n’ont pas le droit d’offrir des incitatifs ni de payer pour masquer des avis. Les avis reflètent l’opinion des utilisateurs et non celle de Trustpilot. En savoir plus

Noté 4 sur 5 étoiles

Heel tevreden over aankoop en levering

Heel tevreden over aankoop en levering.
Enig minpuntje was dat de tafel op de webshop maar 1 afbeelding had en niet heel veel verdere informatie. Desondanks de juiste keuze gemaakt, dus blij!

16 juin 2026
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

Celina is een topper!

Het duurde even voordat we de juiste persoon hadden die ons kon adviseren, maar Celina (Bosrand Oegstgeest) heeft alles goed gemaakt. In alle rust en met verstand van zaken heeft ze ons goed geadviseerd over de juiste potgrond én een druppelsysteem van Gardena. Ze heeft echt verstand van zaken! Heel fijn!

7 juin 2026
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

Kadobon besteld met thuisbezorgen

Kadobon besteld met thuisbezorgen. Track and trace was goed te volgen (hoewel het een ander bedrijf was dan de aagegeven post.nl). Zat in een verpakkingsdoosje met een geprinte kaart met de aangevenbtekst. Vanaf 50,- gratis bezorgd.
1 dag later aangekomen dan aangegeven.

1 juin 2026
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

Een woord; Top!

Ik kom hier regelmatig en de service is echt top! Kundig personeel en een prachtige winkel.
Onlangs een tuinset online bij hun besteld. Toch een paar dagen later even naar de winkel geweest om te kijken en ja hoor daar stond ern nog mooier set. Gevraagd of ik dit nog kon veranderen.
Zonder moeilijk te doen de bestelling geannuleerd en mijn geld zo terug gestort om vervolgens in de winkel de andere set te kopen! Das pas service!
Ga zo door! En tot snel.

22 mai 2026
Avis spontané
Noté 2 sur 5 étoiles

Vieze, saaie clubsandwich

In het - overigens mooie - restaurant een clubsandwich besteld voor 9,95. Na zo'n 20 minuten ging de buzzer en kon ik de bestelling ophalen. Dit bleek twee sneetjes zeer licht geroosterde bruine tostiboterhammen te zijn gevuld met naar mijn smaak mosterdsaus (die men kerriemayo noemde). De boterhammen waren allen dik gesmeerd met deze saus alsof het boter was. Het ene ronde plakje "kipfilet" en twee slappe sneetjes spek, een plakje komkommer en een plakje halfrijpe tomaat (geen ei of salade of cherrytomaten) plus een paar chips maakten de "clubsandwich" af. Een aanfluiting en zo sterk dat mijn tong de hele middag verbrand aanvoelde. Ik bracht de helft terug naar de keuken en kreeg een nieuwe, met saus in een apart bakje, een paar stukjes ei en wat sladblaadjes deze keer. Mijn vrouw had twee kroketten besteld en deze kwamen in twee kale supermarktwittepuntjes. Totaal sfeer- en smaakloze presentatie. Zo jammer, want de restaurantruimte zelf is sfeervol. Over smaak valt te twisten maar dit restaurant hoeft voor mij nooit meer.

11 mai 2026
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

Geweldige service

Ik had een tuinlantaarn gekocht, bij de Bosrand in Wassenaar, die erg lastig openging en ik een schroef al verdraaid had. Dus terug naar de winkel met de vraag of men hier iets aan kon doen. Lang verhaal kort; ik werd uiterst vriendelijk te woord gestaan en geholpen. Uiteindelijk heb ik een nieuwe lantaarn gekregen waarvan men al even de schroeven had losgedraaid en ik kreeg zelfs de schroevendraaier mee. Ik kan niet anders zeggen dan een geweldige service, door Marco en Jacqueline en voor mij een bevestiging waarom wij graag in deze zaak komen.

22 avril 2026
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

Makkelijke website

Makkelijke website om te zoeken en bestellen. Snel bezorgd en goed verpakt. Helemaal tevreden met mijn bijzettafeltje

14 avril 2026
Avis spontané
Noté 4 sur 5 étoiles

Makkelijke webshop, netjes en snel geleverd!

Makkelijke webshop, netjes en snel geleverd.

Via de webshop een grote bank en fauteuil besteld. Volgende dag al een mail ontvangen met de vraag wanneer we geleverd wilde hebben.
2 dagen later keurig afgeleverd. Kon vanaf ‘s morgens vroeg al zien hoe laat men ongeveer voor de deur zou staan en dat werd gedurende de dag steeds nauwkeuriger.
Pakketten waren in goede staat.

Enige minpuntje; we mochten de houten pallets niet mee terug geven en die passen niet in een auto!

10 avril 2026
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Zeer slechte klantenservice

Leuke winkel maar voor de service moet je hier niet wezen.
Binnen kussen van tuinbank waren kapot, of ik die zelf wilde laten maken en dan zou de bon vergoed worden.
Ik wacht nog op mijn geld, mail word niet beantwoord, aan de telefoon krijg je steeds te horen we gaan t overmaken.....gaan we gelijk doen, maar wacht nog steeds op 130 euro. Volgens de naaiwinkel was de binnenhoes van zeer slechte kwaliteit
Jammer van de service, mocht je er grote aankopen doen wees gewaarschuwd

12 mars 2026
Avis spontané

L’expérience Trustpilot

Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.

Les entreprises peuvent utiliser nos invitations automatiques pour collecter des avis. Ils sont accompagnés du statut « Vérifié » pour indiquer qu'il s'agit d'expériences authentiques.

En savoir plus sur les différents types d'avis.

Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.

En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.

Voici 8 conseils pour écrire des avis de qualité.

La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.

Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.

En savoir plus