Wilde bescherming tegen slakken. Koper werd beschreven als dé oplossing. Wat een prijzen worden er gevraagd voor hetzelfde product. Kwam terecht bij de Bosrand, prima prijs, besteld voor 15.00u, de... Voir plus
Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus
Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus
Lisez les avis des autres
Ik had 16 potten besteld, waarvan er 9 kapot aankwamen. Keurig netjes verpakt, dus ik verwacht dat dit door het transport is gekomen. Ik krijg nieuwe potten opgestuurd, dus de klacht is keurig afgehan... Voir plus
Kadobon besteld met thuisbezorgen. Track and trace was goed te volgen (hoewel het een ander bedrijf was dan de aagegeven post.nl). Zat in een verpakkingsdoosje met een geprinte kaart met de aangevenb... Voir plus
Heel tevreden over aankoop en levering. Enig minpuntje was dat de tafel op de webshop maar 1 afbeelding had en niet heel veel verdere informatie. Desondanks de juiste keuze gemaakt, dus blij!
Aucune trace de demande d’avis
Cette entreprise n’a pas invité ses clients à l'évaluer, donc les avis ne sont peut-être pas représentatifs.
N'a pas répondu aux avis négatifs
Comment cette entreprise utilise Trustpilot
Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.
Mooi tuincentrum/restaurant
Mooie inrichting, ruime keuzes, vriendelijk personeel, grote parkeerplaats.
Bezoek aan de outlet altijd de moeite waard
Komen er graag!
De bosrand afdeling bloemen
De bosrand afdeling bloemen. Omdat men aan de balie druk bezig was vroeg de medewerkster bij de balie bij de ingang af te rekenen. Echter die medewerkster vond het belangrijker om met haar collega in discussie te gaan en mij ook na vriendelijk verzoek niet te helpen. Boeket bloemen maar weer terug gelegd. Moeilijk hè om een beetje klantvriendelijk te zijn.🥵
Mooie kerstshow en fijn tuincentrum
Heel fijn tuincentrum. Beste kerstshow in 2023. Mooier dan Intratuin. We waren dit jaar echt onder de indruk.
Pas op met zaterdagleveringen
Pas op met aankopen van waarde die door ID logistics geleverd worden en toezegging op zaterdag leveringen.
Na vele pogingen om met ID Logistics, en de Bosrand, op zaterdag contact te leggen moet ik toch kwijt dat ik aardig teleurgesteld ben in de Bosrand, service en communicatie. Nog maar hopen dat het product wel in goede orde aan komt.
ID logistics levert klaarblijkelijk
helemaal niet op zaterdag, ondanks dat de Bosrand hem zo inpland en het tracking nummer dit aangaf.
Zoals telefonisch al aangegeven ben ik er de hele dag thuis voorgebleven en geen updates ontvangen, niets.
in het restaurant wilde ik bij mijn…
in het restaurant wilde ik bij mijn croissant een plakje kaas, het lag niet op de balie een medewerkster kwam het brengen en en gafhet zonder handschoenen tussen haar vingers zo aan mij, uiterst onhygiënisch.
Km's om voor verkeerde info
Telefonist weet niet waar ze het over heeft . :-(
Na 2 tuincentra gehad te hebben eerst even bellen naar Bosrand te Alphen aan den Rijn. Om te voorkomen dat ik een stuk voor niets rij. Heeft u substraatrol voor Sedum ?? Even wachten, want de dame moet het navragen... Ja hoor , dat hebben wij. En dan blijkt in de winkel: Ja , Sedum hebben wij wel , maar de substraatmat niet.. Oftewel km,'s omgereden voor NIETS
Mooie lounge set via webshop
Mooie lounge set gezien in de winkel in Wassenaar. Besteld via de webwinkel en keurig thuisbezorgd. Wel een dag later dan afgesproken maar ik denk dat dat aan de vervoerder lag. Wij zijn blij met onze set
Slechte communicatie zonder oplossing
Laatst o.a. een aubergineplant gekocht. We zagen bij het in de auto zetten "iets" zitten, maar dachten dat kan nooit bladluis zijn bij een tuincentrum. Zal wel iets onschuldigs zijn. Maar een paar weken later zat toch heel de plant vol met bladluis. Ik heb hierover gemaild naar de bosrand. Krijg ik als reactie: waar ze vandaan komen is moeilijk te zeggen. Er kunnen er een paar ingezeten hebben, maar er kunnen er ook zijn aan komen waaien. Op mijn reactie dat ik 5 hoog in het centrum woon met een afgeschermd balkon, heb ik niets meer gehoord. De plant is ondertussen ver kapot. Zoiets kan inderdaad een keer gebeuren, maar ik ben alles behalve tevreden met geen oplossing.....
Boeketje verdord
Donderdag 20 juli kreeg ik een boeketje van de Bosrand. Ik heb er toen al meteen een blad uitgeknipt dat helemaal verdord was. Vandaag is er van het boeketje bijna niets meer over. Ik vind dit voor degene die dit boeketje aan mij gaf ook heel vervelend. Ik hoop dat U mijn klacht serieus neemt en wacht Uw reactie af.
Zaterdag 3 juni 2023 heeft medewerker…
Zaterdag 3 juni 2023 heeft medewerker Casper van de Bosrand Oegstgeest op behulpzame en vakkundige wijze mijn bloembakken gevuld. Omdat de petunia’s van één bloembak er na een paar dagen troosteloos bij stonden heb ik dit gemeld en heeft medewerker Arie de bak opnieuw gevuld met nieuwe plantjes zonder extra kosten. Casper en Arie bedankt voor deze service.
2 jaar geleden kochten wij een Rio…
2 jaar geleden kochten wij een Rio grand hoekset bij de Bosrand in Woerden. Wij komen daar graag, voor mooie bloemen, spullen voor onze hond etc. We wilden een nieuwe lounge (hoekset) en daar stond een mooie Afgeprijsd van rond de 1600,00 voor 1195,00. Veel geld, maar het vakantiegeld was binnen, wij dachten bij een tuincentrum koop je een solide set. Na enkele weken in onze tuin verkleurden de kussens al, contact opgenomen en de kussens werden omgeruild. Vorig jaar hebben we door omstandigheden niet heel veel in de zon op de set gezeten, maar we zagen de kussens al wel wat verder verkleuren. Dit jaar na inmiddels wat mooi weer gaan de kussens nog verder achteruit. Zodoende hebben we nu grijze en blauwe kussens want ze verkleuren helaas niet tegelijk. Het ziet er niet uit en visite maakte er een opmerking over. Heeft jullie tuinset nou 2 kleuren kussens ? Net voor de garantie verliep toch contact opgenomen. We kunnen dus een 3e nieuwe kussen set krijgen voor de helft van de normale prijs van de kussens nl 174,50. Maar ja, vast staat deze gaan weer verkleuren en zitten we straks alsnog met hetzelfde probleem. Dit is toch bizar ! Zoveel geld en zo'n set daar moet je toch jaren mee vooruit kunnen...zo jammer dit. Hiervoor hadden we een set daar hebben we 10 jaar mee gedaan gekocht destijds bij Geels in Woerden. Maar deze werd te klein ivm kinderen die verkering kregen ed. Ik ga kijken hoever ik kom met onze rechtsbijstand....wij balen als een stekker hiervan.
Wederom weer ontzettend goed geholpen…
Wederom weer ontzettend goed geholpen bij het uitzoeken van iets waarvan ik nog niet wist wat precies. Heel cryptisch maar door doorvragen zijn wij tot mooi opgemaakte vaas gekomen. Lieve mensen van de Bosrand, super dank jullie wel
Fijn tuincentrum
Ik ga zowel naar de bosrand Woerden en soms naar alphen aan den Rijn. Ik vind het een leuk assortiment vooral met de kerst! Wij hebben onze kerstboom gekocht de dag na de kerst en toen was die de helft van de prijs. Hij werd door de medewerkers netjes ingepakt en bij de kassa afgeleverd. Hetzelfde geld voor onze elektrische weber Bbq. Dit was een show model, de medewerker is zelf met mij mee gelopen om te kijken hoe het beste in mijn fiat pasten. Restaurant is ook een plus.
Wij zijn afgelopen week bij de Bosrand
Wij zijn afgelopen week bij de Bosrand, Alphen aan den Rijn geweest voor het kopen van oplaadbare waxine lichtjes, overdonderd door het enorme aanbod van kerstspullen (de hele winkel is afgeladen met chinese wanproducten) toch maar besloten om een setje van vier te kopen, helaas werd mijn vermoeden bewaarheid inmiddels zijn er al twee lichtjes gesneuveld maar gezien de ervaring van andere klanten bij de klantenservice heb ik niet de moed ook maar enige stappen richting klantenservice te ondernemen.
Wat een klant onvriendelijk gedrag bij…
Wat een klant onvriendelijk gedrag bij Bosrand Oegstgeest. In de rij bij de kassa, medewerker maakt een fout en slaat een artikel 2 keer aan.
Gelukkige zien we dit en geven het aan, aan de betreffende kassamedewerker. Ja ik zie het zegt hij maar ik kan u het bedrag niet geven, want ik heb hier geen contanten, u moet dit bij de kaas naast mij vragen, die heeft wel contant geld. Wij in de rij bij de kassa ernaast. Nee zegt de dame achter de kassa, dit moet u bij de klantenservice doen, ons karretje is dan al twee keer gecontroleerd. Wij naar de klantenbalie, dan denk je toch we zijn eindelijk op de plek waar we moeten zijn, nee hoor de betreffende dame wilde ons doorsturen naar de bloemenhoek. Daar was ik er dus even klaar mee. Als je een fout maakt lijkt mij dat je, je excuses aanbied, en aangeeft ik ga het voor u in orde maken. Daar komt bij dat de dame bij de klantenservice totaal niet luisterde en geen begrip toonde naar de klant. Mij een grote mond gaf, dat ik door haar verhaal heen sprak, ja logisch was anders totaal niet tussen te komen uiteindelijk gaven wij aan dat wij zouden wachten tot zei het bedrag had geregeld in de plantenhoek, de dame vertrok met de sarcastische opmerking, oh ja daar staat ook zo'n lange rij, nogmaals totaal geen klantgerichtheid en haar taak niet waardig. Wij komen hier NOOIT meer
beste kwaliteit en klantgericht
Cactussen vol wolluis
Cactussen gekocht die wolluis blijken te hebben. Dit is nauwelijks te bestrijden en is overgegaan op mijn andere cactussen. Alles de vuilnisbak in gegaan. Kwestie geprobeerd te bespreken met medewerkster die duidelijk maakte het een hoop gezeur te vinden. Onvriendelijk en onprofessioneel. Geen oplossing mogelijk. Ben daar al jaren klant maar nu niet meer. Dag Bosrand!
Tuinparasol is na een jaar kapot gegaan…
Tuinparasol is na een jaar kapot gegaan Zeer vriendelijk en correct geholpen door Tim Na overleg met de leverancier een nieuwe gekregen Zeer tevreden over de service van Tuincentrum De Bosrand
ROUND UP
Schandalig dat de Bosrand nog steeds ROUND UP verkoopt!
Het doodt bijen en andere insecten!
L’expérience Trustpilot
Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.
Les entreprises peuvent utiliser nos invitations automatiques pour collecter des avis. Ils sont accompagnés du statut « Vérifié » pour indiquer qu'il s'agit d'expériences authentiques.
En savoir plus sur les différents types d'avis.
Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.
En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.
La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.
Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.








