Wilde bescherming tegen slakken. Koper werd beschreven als dé oplossing. Wat een prijzen worden er gevraagd voor hetzelfde product. Kwam terecht bij de Bosrand, prima prijs, besteld voor 15.00u, de... Voir plus
Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus
Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus
Lisez les avis des autres
Ik had 16 potten besteld, waarvan er 9 kapot aankwamen. Keurig netjes verpakt, dus ik verwacht dat dit door het transport is gekomen. Ik krijg nieuwe potten opgestuurd, dus de klacht is keurig afgehan... Voir plus
Kadobon besteld met thuisbezorgen. Track and trace was goed te volgen (hoewel het een ander bedrijf was dan de aagegeven post.nl). Zat in een verpakkingsdoosje met een geprinte kaart met de aangevenb... Voir plus
Heel tevreden over aankoop en levering. Enig minpuntje was dat de tafel op de webshop maar 1 afbeelding had en niet heel veel verdere informatie. Desondanks de juiste keuze gemaakt, dus blij!
Aucune trace de demande d’avis
Cette entreprise n’a pas invité ses clients à l'évaluer, donc les avis ne sont peut-être pas représentatifs.
N'a pas répondu aux avis négatifs
Comment cette entreprise utilise Trustpilot
Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.
Snel geleverd Alles keurig ingepakt …
Snel geleverd Alles keurig ingepakt En een mooie prijs
Zeer slechte klantenservice
Leuke winkel maar voor de service moet je hier niet wezen.
Binnen kussen van tuinbank waren kapot, of ik die zelf wilde laten maken en dan zou de bon vergoed worden.
Ik wacht nog op mijn geld, mail word niet beantwoord, aan de telefoon krijg je steeds te horen we gaan t overmaken.....gaan we gelijk doen, maar wacht nog steeds op 130 euro. Volgens de naaiwinkel was de binnenhoes van zeer slechte kwaliteit
Jammer van de service, mocht je er grote aankopen doen wees gewaarschuwd
Dikke prima
Dikke prima, leuke prijs. Levering en producten zoals verwacht 👍
Betreft ASPLENIUM GIOIA X1
Betreft ASPLENIUM GIOIA X1. Gekocht 16 jan.2026 79,95 euro. Deze plant doet het bij ons niet goed. Veel gele bladeren enz. Telefonisch advies gevraagd. Deze raad opgevolgd, maar zonder gunstig resultaat. Vandaag 22 mrt 2026 de Bosrand bezocht om verder advies. Plantenexpert wordt geraadpleegd, vindt dat de plant zwaar is. Volgens de expert te nat,vandaar de zwaarheid van de plant. Wij deelden haar mede, dat dit al was bij de aankoop. Hier had zij kennelijk geen boodschap aan. Wij hadden de plant niet goed verzorgd en het advies na tefonisch onderhoud niet is opgevolgd.??? Ik kreeg de indruk bekijk het maar.Jammer dat het zo moet.
Met vriendelijk groet GERRIT HOLTSLAG.
Snelle en vlotte levering
Snelle en vlotte levering.
Scherp geprijsde solar fakkels.
Zeer goede service
Zeer goede service, vandaag besteld, morgen in huis, en zo was het ook, alles is zoals voorgesteld, zeer tevreden, beter kan niet. Groeten , Werner
Tuinset gekocht
Tuinset gekocht, binnen 3 dagen al binnen. Ik zit heerlijk in de zon
Goede service & een uniek aanbod
Via Instagram heb ik contact opgenomen met Tuincentrum de Bosrand over twee items die ik voorbij zag komen op mijn tijdlijn. Tuincentrum de Bosrand heeft mij goed geholpen. Vriendelijk personeel, duidelijke foto's en ik kreeg snel een reactie op mijn chatberichten.
+ uitstekende klantenservice, unieke items, alles was netjes verpakt
Een cadeaubon besteld
Een cadeaubon besteld, online, met een felicitatie-tekst.
De volgende de dag bezorgd.
Het is een cadeautje!!
Mooi verpakt, met een ‘extraatje’.
Écht super-verzorgd!!
Mijn complimenten!!!!!
Koffie met gebak tussen de schoonmakers
Restaurant is open tot 17.00 uur volgens de website .Maar als je om 15.30 koffie gaat drinken zit je tussen de stoelen die al op de tafels staan .En wordt er al met een stofzuiger schoon gemaakt. Zeer ongezellig en zeker niet klant vriendelijk. Maw ophoepelen we willen schoonmaken. Niets met gezellig en met sfeer te maken.
TOP SERVICE !
Ik zag de artikelen die ik graag wilde aanschaffen met een mooie korting (-€10 per stuk). Ik bekeek de reviews op Trustpilot en die waren niet bepaald positief, al ga ik ervan uit dat mensen vooral een review plaatsen na een slechte ervaring...
Toch heb ik besteld op 5/1 en mijn bestelling werd al op 7/1 geleverd door een zeer vriendelijke pakjesdienst. Ik kan absoluut niet klagen: alles verliep vlot, de levering was vriendelijk en de kwaliteit van het materiaal is top.
TOP SERVICE !
Kijk je bon goed na
Kijk je bon goed na. Vorige week 7 actieproducten gekocht met een korting van 40%. Bij 4 producten werd de korting niet van het product in mindering gebracht. Circa 10 euro via de service balie alsnog ontvangen. Zeer slording,
Kerstlampjes gekocht op 6 december en…
Kerstlampjes gekocht op 6 december en een deel ging dag voor kerst stuk. Gebeld en de 14 dagen retour zouden ze niet laten gelden. Vandaag terug gegaan en artikel geruild inclusief 8 euro retour gekregen omdat ze nu afgeprijsd zijn.
Dit noem ik nog eens goede service.
Erg vriendelijk geholpen door Bas
Erg vriendelijk geholpen door Bas! Na jaren zoeken naar een plant die mooi in mijn hoge vaas past, vandaag eindelijk gelukt. Ik kon merken dat hij wist waar hij het over had en hij nam de tijd voor ons!
Geen interactieve kerstversiering
Geen interactieve kerstversiering voor kinderen, het is kijken en niet aankomen - vreselijk koud binnen - capucino ter grootte van een zwarte koffie voor 3,50 😳
Prima oliebollenkraam voor de deur, maar die opent dus veel te laat.
Snauwerig ongeduldig personeell aan de…
Bosrand Noordwijk. Snauwerig ongeduldig personeel aan de kassa. Best leuk restaurant maar o die toiletten.. wat goor. Wat zegt dat over de keuken?
Kerstsfeer???
Kerstsfeer???? Trieste vertoning, saai, suf. Ik denk dat de grinch t allemaal heeft gedecoreerd. En ook nog eens duur en als kers op de kerstkrans vieze toiletten.
L’expérience Trustpilot
Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.
Les entreprises peuvent utiliser nos invitations automatiques pour collecter des avis. Ils sont accompagnés du statut « Vérifié » pour indiquer qu'il s'agit d'expériences authentiques.
En savoir plus sur les différents types d'avis.
Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.
En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.
La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.
Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.








