Wilde bescherming tegen slakken. Koper werd beschreven als dé oplossing. Wat een prijzen worden er gevraagd voor hetzelfde product. Kwam terecht bij de Bosrand, prima prijs, besteld voor 15.00u, de... Voir plus
Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus
Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus
Lisez les avis des autres
Ik had 16 potten besteld, waarvan er 9 kapot aankwamen. Keurig netjes verpakt, dus ik verwacht dat dit door het transport is gekomen. Ik krijg nieuwe potten opgestuurd, dus de klacht is keurig afgehan... Voir plus
Kadobon besteld met thuisbezorgen. Track and trace was goed te volgen (hoewel het een ander bedrijf was dan de aagegeven post.nl). Zat in een verpakkingsdoosje met een geprinte kaart met de aangevenb... Voir plus
Heel tevreden over aankoop en levering. Enig minpuntje was dat de tafel op de webshop maar 1 afbeelding had en niet heel veel verdere informatie. Desondanks de juiste keuze gemaakt, dus blij!
Aucune trace de demande d’avis
Cette entreprise n’a pas invité ses clients à l'évaluer, donc les avis ne sont peut-être pas représentatifs.
N'a pas répondu aux avis négatifs
Comment cette entreprise utilise Trustpilot
Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.
Slechte klantgerichtheid
De laatste twee buitenplanten van een bepaald soort waren voor de helft kapot (geknakte bladeren) en kostten € 11,99/stuk. Op mijn vraag of hier iets aan gedaan kon worden (ik dacht zelf aan bv € 2 korting) kreeg ik als antwoord dat dit hoorde bij de planten in deze tijd van het jaar (eind april). Heel vreemd als je ziet dat verder alle planten onbeschadigd zijn .. en dat voor een loyale klant .. nu niet meer dus …
Super slechte service
Super slechte service! Een plant gekocht die geen wortels blijkt te hebben. Woon 150km verderop en moet de plant dan maar terugbrengen. Koekoek! Zodat ze in Wassenaar de kliko in kunnen ipv hier?? Ik koop hier geen planten meer.
De bosrand in Alphen aan den Rijn is TOP!
De bosrand in Alphen aan den Rijn is echt een topper!!
Mijn beukenhaag was mis gegaan, speciale aarde met schimmels enzo erbij gedaan met planten... verder alle stappen gevolgd, toch bleven de blaadjes weg. Nu mocht ik een jaar later nieuwe komen halen, omdat er nog geen 1 het was gaan doen.. echt super tof!!!
Prachtige locatie en mooie spullen
Prachtige locatie en mooie spullen. In het restaurant gevraagd om lactosevrije cappuccino, en dat was geen probleem..
Fijne winkel
Konijnen vellen te koop?? !!
Bosrand,
Kom ik op 22 september 2021 bij de Bosrand locatie Alphen aan den Rijn en wat zie ik tot mijn grote verbazing?? Gekleurde konijnen vellen te koop. Bakken vol... is dit hoe de konijnen eindigen die niet worden verkocht op jullie dierenafdeling?
Waarom verkopen jullie in hemelsnaam dode konijnen??
De enige reden die jullie mij kunnen geven is dat het nep vacht betreft.
Dierenvrienden zijn jullie in iedergeval NIET. Dode Konijnen vellen tussen de kerstballen. Hoe durven jullie. Schaam je!!.
Omgang personeel tegenover mensen met huidskleur slecht
Ten eerste Ik was ontzettend verrast door de grote en ruime assortiment van deze tuincentrum. Ik had eindelijk een plant gehaald die ik al enig tijd wou hebben en niet echt goedkoop is. Bij het afrekenen vroeg de caissière ineens hard uit het niets waar andere klanten bij stonden van: je weet dat deze plant …€ kost? Ja duhh.. er staat toch overal stickers met prijzen op. Het ging mij om de toon hoe ze het zei alsof ik met mijn donkere huidskleur zoiets niet kon/kan betalen. Een mw die achter me stond wenkte van niet zo serieus nemen maar ik voelde me wel diep beledigd.. Vond ik wel jammer omdat ik een leuke ervaring op zich had in het tuincentrum maar door die opmerking en blikken die ik ook kreeg van ander personeelsleden dat je niet eens groet bij binnenkomst maar andere klanten wel. Vind ik jammer maar dat is nu de harde realiteit.
Op 7/8/2021 hebben wij bij Tuincentrum…
Op 7/8/2021 hebben wij bij Tuincentrum De Bosrand in Alphen aan de Rijn diverse artikelen waaronder een tuintafel( in doos verpakt). Bij thuiskomst de tafel in elkaar gezet en blijkt dat er een voetsteuntje ontbreekt. Gelijk dezelfde dag nog over gebeld en gesproken met een medewerker en deze zou het per post versturen. Helaas na 2 weken nog niks ontvangen, heb ik op 28//8/2021 opnieuw over gebeld, maar krijg ik te horen dat het niet bij de service hoort van dit tuincentrum. Aangezien ik op afstand woon vind ik het belachelijk om voor een dopje terug te moeten rijden , terwijl het een kleine service is om zoiets te versturen per post( past zelfs door de brievenbus) ik heb zelfs aangeboden om de postzegel te betalen
Dus verwacht geen goede service bij de Bosrand in Alphen aan de Rijn mvr Peter T
Voor €90,00 uitgegeven aan plantjes…
Voor €90,00 uitgegeven aan plantjes etc. Op de vraag om een tray om alle plantjes in te zetten:"hebben we niet maar wel doosjes van 15 cent". Dag Bosrand #slecht
Groot tuincentrum maar onveilig
Groot tuincentrum met een zeer ruim assortiment. Mooie spullen. Minpunten: Men wordt geforceerd de hele winkel doorgestuurd. Korte route is grotendeels de vluchtroute en de doorgangen van die vluchtroute zijn afgesloten (om bezoekers te dwingen de hele winkel door te gaan). Dat is een fors probleem bij panieksituaties. Daar komt bij dat de wegbewijzering onder de maat is; heeft iets van een doolhof. Ik snap niet dat de brandweer dit goedkeurt.
Blij met onze tafel
Wij komen graag in tuincentrum de Bosrand in Alphen en Wassenaar. Vriendelijke medewerkers en het tuincentrum is erg gezellig en mooi ingericht. We hebben hier een mooie teak tafel gekocht en gevraagd of deze een paar maanden opgeslagen kon worden. Dit was geen probleem. De medewerker heeft ons netjes geholpen en de tafel is mooi op tijd geleverd. We hebben er veel plezier van.
Koop geen struiken bij DE Bosrand Wassenaar
Vorig jaar, online, beuken haag struiken gekocht bij De Bosrand Wassenaar, omdat ik dat een gerenommeerd bedrijf vond.
Toen ze geleverd werden schrok ik, want de bossen beuken takken leken meer op de roe van zwarte piet.
Toen op de labeltjes aan de struiken ook nog eens een lager bedrag per struik was vermeld, vond ik dit maar raar. (waren ze wel van De Bosrand zelf?). Het verschil heb ik wel als tegoedbon ontvangen.
Toen de haag, ondanks veelvuldig sproeien, niet aansloeg, en aan het eind van de zomer zo’n 48 van de 55 het niet deden, heb ik De Bosrand benaderd en gesproken met Jo.
Die adviseerde nog een jaartje te wachten, op basis van eerdere en eigen ervaring.
Nu alle omliggend beuken hagen volop zijn uitgelopen, is het bij die van mij nog steeds een drama.
Nu ik probeer om een afspraak te maken, om beelden te laten zien en te bespreken wat De Bosrand voor mij kan betekenen, wordt er structureel niet gereageerd op mails.
Struisvogel politiek. Ik ben er klaar mee.
Oplichters- de groothandel=> de…
Oplichters- de groothandel=> de olijfboom die wij gereserveerd hebben=> hebben ze aan iemand anders verkocht. De eigenaar van de groothandel kan het helemaal niets schelen. Zegt gewoon dat hij zijn biertje wil gaan drinken en dat hij niets weet van een olijfboom.
Dit tuincentrum is prachtig van buiten maar lelijk van binnen.
Begin april 2021 een tuinset voor 1999,00 en 260 euro aan planten gekocht. Alles in één keer voor 25 euro laten bezorgen. Vrachtwagen stond begin van de straat dus mijn gezin heeft geholpen om alles naar binnen te zetten. De chauffeur merkte wel op dat er twee kratjes bij zaten die gelijk mee terug moesten want daar hadden we niet voor betaald. Dus gelijk leeg gemaakt 🥴🙄
De punten op mijn Bosrand klantenpas kon ik bij de servicebalie laten bijschrijven als ik de bon mee nam, antwoordde hij op mijn vraag. Week later gedaan. Nou daar werden ze niet blij van. De medewerkster achter de balie had geen vriendelijk woord en was duidelijk geïrriteerd dat ik het lef had om over 2300 uitgegeven euro’s punten te vragen. Afdeling werd gebeld en er werd duidelijk gezegd dat er tegen klanten gelijk gezegd moet worden dat punten niet op aanbiedingen gelden. Zonder éénmaal iets tegen mij te zeggen werd de bon teruggegooid op de balie en zonder gedag te zeggen ging ze door met haar werk. Ik wist even niet wat te doen dus vroeg of nu alles in orde was. Ja hoor riep ze, de punten staan er bij. Maar na twee dagen stond er niks op de pas bijgeschreven. Dus een mail gestuurd. Ze gingen het in orde maken (mail was doorgestuurd naar de tuinmeubelen door de servicebalie) maar alleen punten op de ene tuinstoel en de planten. De set van 1500 euro was een aanbieding dus dat telde niet. Dus het maakt niet uit wat je uitgeeft maar meer wat je koopt.
Twee van de grote tuinplanten die nog geen twee weken terug bezorgd zijn staan al dood te gaan. Maar De Bosrand neemt geen planten terug. Dus die kan ik ook afschrijven en bijna 50 euro aan planten is weggegooid geld.
Eigenlijk had ik het al moeten weten toen ik ze begin april belde met vraag of er even iemands met mij mee kon kijken op de lijst met tuinplanten die ik opgeschreven had of deze geschikt waren voor een stadstuin en welke aarde ik het beste kon gebruiken. Geen tijd hiervoor hadden ze. Ook niet op afspraak.
Kortom dit tuincentrum is prachtig om te zien maar hun hart is van steen.
Zeer onzorgvuldige omgang regels met…
Zeer onzorgvuldige omgang regels met betrekking tot hygiëne Corona! Bij ingang buiten planten pakt iedereen maar een kar en zet terug zonder toezicht en schoonmaken! Is geen tafel met desinfectans, zoals je bij de supermarkten wel buiten ziet! Moet je binnen doen zeggen ze, maar word nergens aangegeven en je mag overigens niet zonder afspraak naar binnen!! Zij nemen het dus niet zo nauw met de Volksgezondheid! En in de winkel zag ik aantal bezoekers zonder mondkapje. Worden niet op aangesproken..! Slecht dus!
Slechte service
Wij komen normaal gesproken 2 á 3 keer per maand bij de Bosrand in Woerden. Kopen daar best veel planten en drinken ook altijd koffie met wat er bij. Nu alleen even oliebollen halen. Was met de motor en kon de zak met oliebollen nergens opbergen. Vroeg aan meisje buiten om een vuilniszak die ik dan met de oliebollen aan mijn bagagedrager kon binden. Met veel moeite kreeg ik een vuilniszak. Eigenlijk kon ze daar niet aan beginnen, was haar reactie. Ik zal de zak een volgende keer weer terugbrengen, was mijn reactie.
Uitermate treurig
Kregen 5 dagen gelegen van vrienden een op het eerste gezicht prachtig opgemaakte bos bloemen, zeker niet goedkoop... na 2 dg vielen de eerste bloemen al uit - ondanks dat wij de 'gebruiksaanwijzjngen' goed hadden opgevolgd. Na 5 dg was de pret over en konden wij alles, behalve de groentakken, weggooien! Bosrand is zodoende geen aanrader voor ons.
Boeket bloemen gekocht
Boeket bloemen gekocht, is daar niet goedkoop. Kwaliteit is waardeloos. Op de markt kun je betere bloemen kopen. Trap er niet meer in
Grote moeite met klantvriendelijkheid.
De Bosrand heeft grote moeite met klantvriendelijkheid. Als zij teveel aanslaan ( voor €23,-!) bij de kassa wordt jij als klant als een leugenaar aangekeken. Er moeten 4 mensen naar de bon kijken om inderdaad tot de conclusie te komen dat zij het niet goed hebben gedaan. Excuses kreeg ik niet.
Hun tuinmeubelen zijn kwalitatief slecht. Een tuinset dat binnen een jaar weg roest? Ze zeggen dat ze een goede oplossing bieden. Hun oplossing is dat ze geld terug geven en zichzelf erg zielig vinden want zij moeten nu de set terugsturen naar de fabrikant. Dat wordt dan tegen jou als klant verteld (?).Je krijgt een mail terug zonder aanhef en zonder afzender. Er zijn ook bedrijven waar iets mis gaat en je tòch als klant met tevreden gevoel weg gaat. Dat lukt in ieder geval niet bij de Bosrand!
Met mijn moeder 2 fruitboompjes gaan…
Met mijn moeder 2 fruitboompjes gaan halen bij de Bosrand in Rijsbergen. Op het rek van de fruitbomen hing een prijslijst van A t/m Z, op het kaartje van de fruitbomen was geen letter te vinden, onder een barcodesticker vind ik de lettercode i waar op de prijslijst €15,99- wordt aangegeven. Komen bij de kassa en er wordt €35,99- per boom aangeslagen. Wij geven aan dat dit niet klopt aangezien er code i op het kaartje staat. Werden uitgelachen en zeer onbeschoft behandelt, kom al heel wat jaren bij de bosrand en het is mij altijd al opgevallen dat ze bij de duurdere planten de prijs niet of slecht aangeven. Als je ook iets aan het personeel vraagt weten ze ook nooit iets. Dit is de laatste keer dat wij er geweest zijn want het zijn gewoon een stelletje oplichter die ook nog eens zeer klantonvriendelijk zijn. Ik zal elk forum op socialmedia over de bosrand aanschrijven. Mag hopen dat ze snel failliet gaan.
Twee jaar geleden bij jullie in het…
Twee jaar geleden bij jullie in het tuincentrum op bezoek geweest en vond het toen mooi, inspirerend en prettig. Nu vandaag vond ik het te warm, rommelig, stoffig niet aantrekkelijk. Het restaurant is erg ongezellig, niet uitnodigend om er te gaan zitten. Vond het bezoek tegenvallen.
L’expérience Trustpilot
Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.
Les entreprises peuvent utiliser nos invitations automatiques pour collecter des avis. Ils sont accompagnés du statut « Vérifié » pour indiquer qu'il s'agit d'expériences authentiques.
En savoir plus sur les différents types d'avis.
Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.
En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.
La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.
Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.








