Jeg har alltid klippet meg hos vanlig frisør , men når jeg flyttet ble det til at jeg brukte dere jeg må si at det var med litt skeptisk kan det bli fint på 15 minutter + at det var en som ikke kunne... Voir plus
L'entreprise a répondu
Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus
Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus
Jeg har alltid klippet meg hos vanlig frisør , men når jeg flyttet ble det til at jeg brukte dere jeg må si at det var med litt skeptisk kan det bli fint på 15 minutter + at det var en som ikke kunne... Voir plus
L'entreprise a répondu
Jeg hadde dessverre en svært dårlig opplevelse hos Cutters. Jeg opplevde at frisøren ikke lyttet til eller forsto ønskene mine, til tross for at jeg forklarte flere ganger hvordan jeg ønsket håret... Voir plus
L'entreprise a répondu
Cutters er fantastiske på kundeservice! Etter 5-6 klipp i året de siste sju årene, var jeg i januar for første gang misfornøyd. Da jeg skrev til kundeservice at jeg var skuffet og lei meg, refunderte... Voir plus
L'entreprise a répondu
First time cutting my hair at Cutters in Vinterbro, and I gotta say im very satisfied with the cut, and the friendly service they give Warmly recommended 👌
L'entreprise a répondu
Aucune trace de demande d’avis
Cette entreprise n’a pas invité ses clients à l'évaluer, donc les avis ne sont peut-être pas représentatifs.
A répondu à 96 % de ses avis négatifs
Répond généralement dans un délai d'une semaine
Comment cette entreprise utilise Trustpilot
Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.
Jeg hadde dessverre en svært dårlig opplevelse hos Cutters. Jeg opplevde at frisøren ikke lyttet til eller forsto ønskene mine, til tross for at jeg forklarte flere ganger hvordan jeg ønsket håret klippet. Det ble klippet betydelig mer enn avtalt – omtrent 5 cm i stedet for 1 cm – og formen ble ikke slik jeg ba om.
Resultatet var så ujevnt at jeg måtte rette opp kantene selv da jeg kom hjem. For meg er det uakseptabelt å betale for en hårklipp som jeg selv må korrigere i etterkant. Jeg forstår at misforståelser kan skje, men jeg forventer at en frisør behersker grunnleggende klippeteknikk og følger kundens ønsker.
På bakgrunn av denne opplevelsen kommer jeg ikke til å benytte denne salongen igjen.

Réponse de Cutters
Jeg klipte meg på Cutters i Moss og ser ikke ut . Denne frisøren kan umulig være utdannet. Er langt på en side, kort på den andre siden og hår som spriker her og der ! Styr unna !

Réponse de Cutters
First time cutting my hair at Cutters in Vinterbro, and I gotta say im very satisfied with the cut, and the friendly service they give
Warmly recommended 👌

Réponse de Cutters
Frisøren spurte om jeg ville stusse øyenbrynene. Jeg sa ja takk til det, og regnet med at hun ville bruke kam og saks - for å stusse forsiktig, slik frisører pleier. Isteden satte hun barbermaskina på korteste setting (1mm?) og barberte VEKK øyenbrynene mine. Jeg har måttet bruke litt tid på å prossesere dette: var det en ondskapsfull handling, eller var det en slags misforståelse? Jeg har kommet frem til at det antageligvis var det siste. Men uansett: man barberer ikke vekk øyenbrynene til folk!

Réponse de Cutters
Ba om en blunt bob og fikk en skjev overteksturert bob som jeg må gå å korrigere i en annen salong.. værste klippen jeg noen gang har fått å jeg hadde spart ut håret lenge for å klippe det i en stilren bob😩😩 betal heller noen lapper mer å gå til en ordentlig salong

Réponse de Cutters
Hyggelig betjening med god serviceinnstilling. Ble meget fornøyd med klippen, frisøren ga god anbefaling for klippen også.

Réponse de Cutters
Dyktig frisør Nadir. Proff og strøken klipp på kort tid.
Sartor senter Sotra.
Godt tilbud til grei pris med god service.

Réponse de Cutters
They know how to cut hair. But no longer cuts cost. Same price as my local hairdresser. Also, the beachspray doubled in price. I go back to my local hair dresser. He also speaks Norwegian.

Réponse de Cutters
Raskt, effektivt, ok pris og ikke minst dyktige frisører.

Réponse de Cutters
Lenge siden jeg klippet meg sist. Ble godt ivaretatt og var en behagelig opplevelse, der resultatet ble fantastisk. Topp stemning. 👍

Réponse de Cutters
Hos cutters får jeg den samme klippen som hos andre frisørkjeder- men til en pris jeg setter pris på. En fin klipp til en god pris. De leverer på tid og kvalitet- det er viktig for meg, og like viktig jeg er alltid fornøyd-

Réponse de Cutters
Ventet i nesten 2 timer ⌛ personen brukte laaaang tid selv om det va masse kø. Heller ikkje mulig å få tilbake beløpet man har betalt

Réponse de Cutters
Sjanseløst at jeg må betale det samme for mine 5 minutter i stolen som Gudrun som sitter der i 35! Få tilbake herreklippen til en billigere penge.

Réponse de Cutters
Jeg har alltid klippet meg hos vanlig frisør , men når jeg flyttet ble det til at jeg brukte dere jeg må si at det var med litt skeptisk kan det bli fint på 15 minutter + at det var en som ikke kunne snakke norsk. Jeg må jo bare si at jeg ble mektig imponert det gikk jo unna i 900 + at jeg fikk brukt litt av di ned glemte engelske glosene mine , så jeg anbefaler dere til alle kjente 6 av 6 mulige.

Réponse de Cutters
Hyggelige og service innstilte frisører. Meget fornøyd med digitale løsning

Réponse de Cutters
Kjapt og greit og veldig fornøyd med frisyre og frisør.

Réponse de Cutters
Hyggelig frisører og faktisk bedre til å klippe enn hos defleste konkurrenter

Réponse de Cutters
Jeg er alltid fornøyd etter et besøk hos Cutters! Uansett salong eller frisør så blir det bra. De har flinke og effektive frisører. Betal, klipp og POW ferdig! Easy peasy!

Réponse de Cutters
Really nice place and really friendly folks, had really nice experience cutting my hair there and really satisfied with my haircut 😁. 10/10 hightly recommended

Réponse de Cutters
Super fornøyd med klippen på Xibition i Bergen.

Réponse de Cutters
Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.
Les entreprises peuvent utiliser nos invitations automatiques pour collecter des avis. Ils sont accompagnés du statut « Vérifié » pour indiquer qu'il s'agit d'expériences authentiques.
En savoir plus sur les différents types d'avis.
Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.
En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.
La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.
Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.