Jeg var hos Cutters Horisont i dag for å klippe håret, og jeg er utrolig fornøyd! Anne Mette klippet meg, og hun var veldig hyggelig og hadde stor erfaring. Tiden jeg tilbrakte i stolen var utrolig av... Voir plus
Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus
Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus
Lisez les avis des autres
Jeg har alltid klippet meg hos vanlig frisør , men når jeg flyttet ble det til at jeg brukte dere jeg må si at det var med litt skeptisk kan det bli fint på 15 minutter + at det var en som ikke kunne... Voir plus
L'entreprise a répondu
Cutters er fantastiske på kundeservice! Etter 5-6 klipp i året de siste sju årene, var jeg i januar for første gang misfornøyd. Da jeg skrev til kundeservice at jeg var skuffet og lei meg, refunderte... Voir plus
L'entreprise a répondu
Jeg hadde dessverre en svært dårlig opplevelse hos Cutters. Jeg opplevde at frisøren ikke lyttet til eller forsto ønskene mine, til tross for at jeg forklarte flere ganger hvordan jeg ønsket håret... Voir plus
L'entreprise a répondu
Aucune trace de demande d’avis
Cette entreprise n’a pas invité ses clients à l'évaluer, donc les avis ne sont peut-être pas représentatifs.
A répondu à 96 % de ses avis négatifs
Répond généralement dans un délai d'une semaine
Comment cette entreprise utilise Trustpilot
Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.
Hyggelig frisør
Hyggelig frisør som ga en god opplevelse. Godt fornøyd med klippen.

Réponse de Cutters
Kjempego frisør!
Jeg er veldig fornøyd med klippen og å være kunde hos Cutters!

Réponse de Cutters
Effektiv klipp
Fornøyd med frisøren og forsåvidt klippen, med unntak av at jeg så spesifikt at jeg ønsket å beholde form på håret ved ørene. Alt bli klippet bort. Panneluggen forklarte jeg også hvordan jeg ønsket, ble ikke slik. Frisøren snakket dårlig norsk, men forstod visst ikke engelsk heller. Håret vokser fort ut, går nok fint likevel

Réponse de Cutters
Flott salong og mennesker
Flinke og hyggelige folk. Ren og pen salong sentralt plasser i Senteret. 🤩👌

Réponse de Cutters
Ble mottatt av en hjelpsom frisør og…
Ble mottatt av en hjelpsom frisør og klippet etter eget ønske av en dyktig, fagkyndig, effektiv, nøyaktig, hyggelig og blid frisør - en god kundebehandler. Anbefaler gjerne Cutters videre til andre kunder, selv kommer jag garantert tilbake! ❤️👍
Mvh. Marit

Réponse de Cutters
Det er en dame med langt hår og…
Det er en dame med langt hår og tatoveringer i alti mandal på cutters. Tror hun heter Natalie. Hun er veldig frekk og veldig dårlig service. Alle jeg kjenner syns det samma og d er mange som ikke vil gå der lengre pga henne. Syns ikke dette er noe bra og la henne heller jobbe i sin by en her i mandal.

Réponse de Cutters
Stor variasjon i frisører hos Cutters
Stor variasjon i frisører hos Cutters. Gårsdagens frisør var veldig flink. Jeg var glad hun snakket norsk da jeg skulle klippe meg kort, dvs fra skulderlangt til 4-5 cm lang, i påvente av at håret skal falle av pga medisinsk behandling. Greit å kunne snakke på morsmålet da👍

Réponse de Cutters

Réponse de Cutters
Hyggelig og profesjonell frisør.
Hyggelig og profesjonell frisør.Kom raskt til,kjøper alltid klippekort da det er enkelt å bruke i appen.Får alltid god service og blir klippet slik man ønsker.
Anbefales 😊

Réponse de Cutters
Jeg fortalte frisøren at jeg ønsket et…
Jeg fortalte frisøren at jeg ønsket et gradert klipp, men samtidig ville beholde lengden (håret mitt var ganske kort fra før). Resultatet ble dessverre helt feil. Lagene henger ikke sammen, og hun tok verken hensyn til ønskene mine eller ga meg råd underveis. Jeg sa flere ganger “I think it’s going to be too short”, men hun forsikret meg om at det ikke kom til å skje.
Hun spurte/viste heller ikke i starten om hvor mange centimeter jeg var komfortabel med å klippe bort; hun bare begynte å klippe- og startet med minst 5 cm fra toppen!!.
Resultatet: endte jeg opp med en Mick Jagger‑look — og jeg er ikke en fan! Venner spurt om jeg hadde klippet meg selv. Det ser ikke bare lite pent ut, men det er rett og slett et dårlig utført klipp.
Jeg er veldig lei meg. Jeg vet at hår vokser ut igjen, men dette var langt fra det jeg ønsket.
Det var mitt første — og garantert siste — besøk hos dere. Beklager.

Réponse de Cutters
Flott konsept
Brukt Cutters det siste året. Liker at en kan droppe inn når en trenger en hårklipp. Er fornøyd med hårklipp samt hyggelig frisør.

Réponse de Cutters
Skeiv klipp
Fornøyd med lengden, men ble klipt skeivt. Trodde det skulle være enkelt å klippe rett av, men neida. Dette er andre gangen jeg har sendt inn klage til de, og får da et robot-svar på at de skal forbedre seg, men gjør de det? NEI.

Réponse de Cutters
Enkel og grei måte å bestille på
Enkel og grei måte å bestille på. Hyggelig frisør som var service innstilt.

Réponse de Cutters
Fin og effektiv klipp
Cutters har historikk på hvordan jeg ønsker å bli klippet og forholder seg til det. Rask og fantastisk gjennomføring. Alltid meget godt fornøyd etter hver klipp. Brukt Cutters i 2-3 år. Aldri samme frisør, men gjør ingenting da jeg får d jeg ber om hver gang. Topp opplegg for mine behov.

Réponse de Cutters
Cutters Lagunen kan anbefales.
Meget god app. Antatt ventetid stemmer. Veldig god dialog med frisøren. Frisøren følger med på digitale opplysninger fra tidligere klipp, slik at resultatet blir slik kunden forventer ddet

Réponse de Cutters
Kyndig og effektivt
Kyndig og effektivt, som vanlig. Denne gangen var det ingen kø, og damen som klippet meg var vennlig og dyktig, med gode råd. En rabatt-kode gjorde det hele dessuten ekstra prisgunstig.

Réponse de Cutters
Veldig hyggelige,flinke og…
Veldig hyggelige,flinke og kundevennlige frisører💕🤩

Réponse de Cutters
Jeg var på Jessheim for en hårklipp
Jeg var på Jessheim for en hårklipp, salongen er ren og frisørene er erfarne, alle er alltid hyggelige!

Réponse de Cutters
L’expérience Trustpilot
Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.
Les entreprises peuvent utiliser nos invitations automatiques pour collecter des avis. Ils sont accompagnés du statut « Vérifié » pour indiquer qu'il s'agit d'expériences authentiques.
En savoir plus sur les différents types d'avis.
Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.
En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.
La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.
Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.







