Jeg betalte mer enn jeg fikk beskjed om da jeg bestilte, pluss at de ikke engang fullførte føningen og stylingen av håret mitt ordentlig. Etter at jeg forlot stedet var ansiktet mitt fullt av små hår,... Voir plus
Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus
Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus
Lisez les avis des autres
Jeg ba om stussing av slitte tupper helt nederst og kom ut av salongen med helt skeivt hår. Aldri opplevd lignende før. Håret er også helt fettete etter vask og jeg kjenner såperestende i store deler... Voir plus
Heidi F. hos Nikita på Tasta senteret er min yndlings frisør. Alltid fornøyd etter besøk hos henne. Hun klarer å stripe håret mitt sånn at etterveksten ser naturlig ut når den kommer ut. Jeg har gansk... Voir plus
Nikita Storo og spesielt Elisabeth W er bare helt fantastisk. Alltid et smil og kundeservicen er topp. Klipp og stiling er alltid spot on. Hun lytter og anbefaler produkter uten å pushe på deg noe du... Voir plus
À propos de l'entreprise
Informations provenant de diverses sources externes
Bestill frisørtime, kjøp hårprodukter, hudpleie og makeup. Få eksperthjelp av Nikitas dyktige frisører. Les og bli inspirert av vår blogg.
Coordonnées de contact
Solheimveien 85, 1473, Lørenskog, Norvège
- nikita.no
Aucune trace de demande d’avis
Cette entreprise n’a pas invité ses clients à l'évaluer, donc les avis ne sont peut-être pas représentatifs.
Comment cette entreprise utilise Trustpilot
Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.
Les gens ont aussi consulté
Dårlig service
Jeg betalte mer enn jeg fikk beskjed om da jeg bestilte, pluss at de ikke engang fullførte føningen og stylingen av håret mitt ordentlig. Etter at jeg forlot stedet var ansiktet mitt fullt av små hår, og det var hår som satt fast på buksene mine også. Jeg forventet bedre.
Helt skeivt klippt hår.
Jeg ba om stussing av slitte tupper helt nederst og kom ut av salongen med helt skeivt hår. Aldri opplevd lignende før. Håret er også helt fettete etter vask og jeg kjenner såperestende i store deler av håret og hodebunnen.
Anbefaler ikke denne salongen videre.
Helt ok.
Helt ok.
Hadde kur og vask, håret var penere da jeg kom…
Utrolig frusete etter, og fortsatt vått? Selv etter forespørsel om å føne mer.
Ikke fornøyd
Å ringe kl 1600 på fredag for å avlyse…
Å ringe kl 1600 på fredag for å avlyse time tidlig på lørdag ER MEGET DÅRLIG KUNDEBEHANDLING. Er du, slik som jeg, avhengig av å få gjennomført time, så tenk deg om! Finnes mange andre der ute som kan levere!
Var Hos lærling Amanda på Byporten plan…
Var Hos lærling Amanda på Byporten plan 1 , farget ettervekst superfornøyd , absolutt og anbefale , fått mye skryt av fargen på håret mitt
Aldri mer Nikita...
Jeg bestilte en "hastetime" etter et mislykket forsøk på å farge ettervekst lyst, som resten av håret. Bestilte time hos en lærling på salongen ved nytorget på Sandvika, men jeg gikk til salongen som er ved elva, (visste ikke at det var to). Uansett så sier frisøren at hun kunne gjøre det og ringte til den andre salongen og ga beskjed... Jeg reagerte på at hun brukte spissen på kammen og laget annenhver farge, virket rart når håret tross alt var helt oransje i etterveksten. Resultatet ble et hår som fortsatt oppfattes som gult og oransje, jeg må til en annen frisør for å rette opp i dette, men da jeg skulle betale så sier dama at prisen er 3800.-!! (Så det må bli en stund til jeg kan dra å fikse dette). Merkelig at frisøren ikke opplyste meg om at dette var en helt annen pris hun tok enn det jeg hadde bestilt?
Klippet meg der for et par dager siden…
Klippet meg der for et par dager siden og jeg syntes prisen man betaler for en herreklipp ikke er verdt det. De gjorde meg dirty og jeg blir mobbet på skolen pga den nye hårfrisyren min, så det blir caps og lue på meg i en snapp måned.
Fornøydgaranti på Nikita CC Hamar!
Nikita CC Hamar rettet opp fargen to ganger gratis. Første gang ble det for lyst etter hva jeg ba om, og andre gang gikk fargen veldig fort ut. Nå er jeg kjempefornøyd og har absolutt opplevd at deres «fornøydgaranti» stemmer :-)
Skulle egt være minus stjerne
Skulle egt være minus stjerne, et godt råd ligg lagt unna Nikita , 4 ganger feil på håret. Nå her sist ble jeg skamklippet av en som kaldte seg frisør. Kom inn med halvlangt hår , skulle klippe en pixi , endte til slutt med veeeeeldig kort hår, vi hadde avtalt hvor mye henne skulle klippe men det ble totalt jævlig. Hun stod sa hun var nøye og et godt resultat var viktig for henne , så vet ikke helt hva hennes standar var. Dette er Nikita i Askim , på Askim torget , beste hvis du ikke ønsker skamklippet og bli tatt imot på en god måte styr unna.
Alltid en god opplevelse hos Bashar ved Nikita Rygge
Nikita Rygge er en flott salong med dyktige og hyggelige ansatte.
Sønnen min på 9 år går fast til Bashar og er superfornøyd etter hvert eneste besøk. Bashar er en kul fyr som har god kontakt med kundene i tillegg til å være faglig dyktig!
Julestress
Jeg er en pensjonist, mann, som skulle klippe meg litt til Jul. Hadde ikke time men damen hos Nikita kunne ta meg mellom to kunder. Møtte opp 5 minutter før timen fikk(SMS) med klokkeslett. Det var ikke sitteplass inne i salongen så jeg gikk å tråkket utenfor og satt litt på en benk 5 meter fra inngangen. Det gikk noe over slik at jeg gikk inn og spurte om det snart var min tur. Fikk da beskjed om at det var Jul og mye å gjøre slik at hun ikke rakk meg. Kunne sette meg opp til en lærling i slutten av dagen. Dette er for dårlig. Heldigvis finnes det flere frisørsalonger på Hamar.
nikita i haugesund
nikita i haugesund. skulle stripe håret, men håret ser hjemmestripet ut.
Liliana på Nikita Kvadrat Sør
Liliana på Nikita Kvadrat Sør er den beste på striper og blondt hår! Alltid fornøyd hos henne😍
Nikita Hair Larvik - alltid veldig fornøyd!
Salongen i Larvik har hyggelig og dyktig personale. Jeg har kun klippet, farget og stripet hår, i tillegg til farging og forming av bryn, hos Alex - som er utrolig dyktig på alle disse tingene. Jeg blir alltid veldig fornøyd og føler meg godt ivaretatt. Blant annet får jeg beskjed om de neste stegene, så jeg vet hva som kommer, spesielt om frisøren går bort fra stolen. Det skaper forutsigbarhet, som jeg setter veldig stor pris på. I tillegg sikrer det at vi er på samme side, og det ikke oppstår misforståelser.
STYR UNNA!!!!
Har aldri før gått gråtende ut av en frisørsalong. Mest skuffende frisøropplevelsen. Jeg kom uten særlig forventning, men hadde et mål om å gjøre overgang fra ettervekst til hårfarge litt mindre synlig. Gikk ut derfra med helfarget mørkt hår, og 1 år med å gro ut min egen hårfarge helt forgjeves. Så skuffet at jeg gråt hele veien hjem. Finnes bedre måter å kaste bort 3000kr på.
Det var dårlig det var krangel og…
Det var dårlig det var krangel og veldig dårlig frisyre jeg spurte om midtskill men ga meg den laveste sideskillen som noen gang er lagd
Og de vet engang ikke hva en fade er så dette er den værste frisør salongen jeg noen gang har vært på IKKE DRA DIT!!!!!
Som en fabrikk der man aldri kan vite resultatet
1. Var hos frisør jeg har vært fornøyd med og ba om samme farge som sist. Da jeg kom hjem, så jeg hvor annerledes fargen var. Jeg gikk tilbake og frisøren sa hun hadde brukt samme som sist, men at det sikkert bare var årstiden som gjorde at det så annerledes ut (altså...). Noen måneder senere spurte jeg hvilken farge hun hadde brukt. Da oppga hun en helt annen fargekode. M.a.o.: det var ikke årstiden det var noe galt med, men at hun hadde løyet om fargen hun hadde brukt da jeg kom tilbake for å klage.
2. Hos en annen frisør samme salong: Jeg ba om litt endring av fargen og var spesifikk på hva jeg ønsket: "Ja, det skal vi ordne", sa hun. Da jeg skulle gå, sa hun at hun hadde lagt til farge XX for å tilpasse det jeg ba om, men det var jo bare den helt vanlige fargen jeg alltid har fått der. Hun visste bare ikke at jeg visste det.
3. En annen salong: Jeg ba om litt mer av XX type farge. Ja, kanskje vi gjør det samme i dag, så kan vi heller ta det senere", sa hun og gjorde det samme som alltid. Siden jeg stadig får flere grå hår, spurte jeg om vi bør tenke på hvordan vi kan løse det fremover, dvs ikke mørkere farge som gir synligere ettervekst. Men nei, ingen interesse å spore. Hun gjorde som vanlig og jeg kom ikke lenger i spørsmålet om hvordan farge håret når man stadig får flere grå hår.
Samlet har dette kostet kr 6000. Nikita er en fabrikk uten sjel og interesse for faget. Nå er jeg ferdig med Nikita.
Nikita CC Drammen
Nikita CC Drammen: veldig hyggelig time. Rolig sted hvor man kan lade batteriene. Følte meg veldig godt ivaretatt av frisør med gode fagkunnskaper og erfaring. Pluss for hodebunnsmassasje og kaffemeny!😊 Anbefales.
Gir ikke beskjed
Bestilte klippetime hos Nikita Sandvika Storsenter Nytorget for en stund siden. Kl 8 i dag tidlig fikk jeg en påminnelse om timen i dag kl 14.30. Når jeg dukker opp er lærlingen, som skulle klippe meg, sykemeldt og de har ikke gitt beskjed, men til og med sendt meg en påminnelses sms! Ingen hjelp å få videre derfra!
Nikita Nei aldri igjen!
Nikita har en polisi hvor man blir prakket på shampo og balsam. Ikke minst tvunget til å bestille ny time når du har klippet deg. HELT FORKASTELIG. De virker sure om du sier nei takk. Ente med å bli lagt i kunde portalen, selv om jeg fortalte jeg hadde fast frisør jeg gikk til. Kjente meg uvel da jeg gikk derfra. Klippen i seg selg seg var vel grei, bare jeg ble 3 cm kortere en jeg ønsket.
L’expérience Trustpilot
Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.
Les entreprises peuvent utiliser nos invitations automatiques pour collecter des avis. Ils sont accompagnés du statut « Vérifié » pour indiquer qu'il s'agit d'expériences authentiques.
En savoir plus sur les différents types d'avis.
Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.
En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.
La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.
Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.








