Dette er tredje bestilling hvor de bruker ekstremt lang tid på å sende pakken, når det står 2-5 dager levering så skal det ikke ta 2-5 uker å sende den!
Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus
Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus
Lisez les avis des autres
Ekstrem dårlig kundeservice! Har skjedd to ganger på 5 måneder at jeg ikke har mottatt bestillingen min. Og ikke svarer de på mail. Jeg skal nå slutte å bestille herfra. Man kaster penger ut av vindu... Voir plus
Kundeservice er fraværende. Svarer Ikke på mail og sending fører til ekstra toll avigift. Ifølge nettsiden skal man få tilbakebetalt hvis man må betale dobbel toll, men dette klarer ikke de å ryd... Voir plus
Kundeservice svarer ikke på henvendelser. De sender ikke pakker med sporing. Det er umulig å få refusjon eller returnere noe som helst. Selv om det står at produktet du bestiller er på lager, så er... Voir plus
Aucune trace de demande d’avis
Cette entreprise n’a pas invité ses clients à l'évaluer, donc les avis ne sont peut-être pas représentatifs.
N'a pas répondu aux avis négatifs
Comment cette entreprise utilise Trustpilot
Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.
Les gens ont aussi consulté
Handlet fra disse i åresvis uten…
Handlet fra disse i åresvis uten problemer. Tipp topp produkter.
Reklameres med "bestill nå så sender vi…
Reklameres med "bestill nå så sender vi pakken IDAG". Gått over 4 dager og ordre er fortsatt ikke gått til pakking.
Jeg har bestilt fra dem 5-6 ganger…
Jeg har bestilt fra dem 5-6 ganger siden september 2022, og har vært ganske fornøyd hele veien. Fikk en gang et ødelagt produkt, sendte inn klage og fikk nytt produk på neste bestilling. Liker godt at du får goder som mystery produkt gratis når du bestiller mer. Eneste jeg har å trekke på er at de ofte er utsolgt for mange av produktene og smakene. Den rimligste frakten tar mellom 1-2 uker men det er i grunn ikke deres feil.
Bestilling #575345
Bestilling #575345
Handlet fra disse i åresvis uten problemer. Storfornøyd!
Rask leveranse!
Jeg bestilte 3 Elf bars (2 Apple Peach og 1 Pink Lemonade) og fikk leveransen etter bare 4 virkedager. Den ene baren sto på italiensk, noe jeg stusset litt på, men utenom det var jeg veldig fornøyd med både produktet og rask leveranse!
I Wonder where my order is
I Wonder where my order is, cant get a tracking number, but my order says deutche post + tracking number. I cant get an answer from support, I hope my order will arrive sometime? #544078
Svarer ikke på reklamasjon.
Kjøpte noen forskjellige disposables fra dem. Der i blant 2 stk MAXXPOD med blackberry ice. De skal gi 2500 puffs. Den ene av dem sluttet å virke allerede samme kveld som jeg fikk pakken. Tror ikke jeg fikk 100 puffs ut av den en gang før den var død. Prøvde den dagen etter, men fikk bare 2 puffs, så virket den ikke mer.
Tror den er tom for strøm. Skrev en e-post til Evæske support. Nå har de hatt flere dager til å svare, men det skjer ikke noe. Har opplevd det samme en gang før da jeg skrev en klage på en Ziip Device jeg bestilte som ikke virket ordentlig. Fikk ikke noe svar da heller.
Er nok siste gang jeg handler hos Evæske. Nettbutikken ser fin ut, men det hjelper ikke når mesteparten av artiklene deres ikke er på lager/ utsolgt.
De bruker noen dager på å sende varene, og frakten fra Nederland er langsom.
Og de behandler ikke reklamasjoner når kvaliteten på produktene ikke er som forventet.
Ordered ZIIP 1.8% but were able to…
Ordered ZIIP 1.8% but were able to change my order later on to 5% before they had send it.
Great support!
L’expérience Trustpilot
Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.
Les entreprises peuvent utiliser nos invitations automatiques pour collecter des avis. Ils sont accompagnés du statut « Vérifié » pour indiquer qu'il s'agit d'expériences authentiques.
En savoir plus sur les différents types d'avis.
Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.
En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.
La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.
Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.




