Fayrouz Tile & Stone Avis 

1 405
•
TrustScore 4.5 sur 5

4,7

Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus

Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus

Lisez les avis des autres

Noté 5 sur 5 étoiles

From ordering samples to the finished work, I have no fault to find with this company. Their selection of tiles was so refreshingly different and interesting and I'm so pleased with the Persia Kashan... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 5 sur 5 étoiles

Samples arrived superbly wrapped in one piece. Customer service is excellent, with advice of grout colour and coverage. Collection from Doncaster went seamlessly, easy to find and quick collect... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 5 sur 5 étoiles

I just want to say a big thank you for the entire journey with this company. Throughout my project, which was stressful in many ways, this company was outstanding. Their customer service was excep... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 5 sur 5 étoiles

What stands out in this organisation is their level of genuine care and support for your vision. Karmen in their North London branch couldn't have been more helpful! I highly recommend Karmen and Fayr... Voir plus

L'entreprise a répondu

À propos de l'entreprise


Coordonnées de contact

4,7

Excellent

TrustScore 4.5 sur 5

1 k avis

5 étoiles
4 étoiles
3 étoiles
2 étoiles
1 étoile

Aucun historique récent de demande d’avis

Cette entreprise n’a pas récemment invité ses clients à l'évaluer, donc les avis ne sont peut-être pas représentatifs.

A répondu à 100 % de ses avis négatifs

Répond généralement dans un délai de 48 heures

Comment cette entreprise utilise Trustpilot

Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.

4,7

Tous les avis

(1 405)

138 avis reçus au cours des 12 derniers mois

Écrire un avis
Les entreprises sur Trustpilot n’ont pas le droit d’offrir des incitatifs ni de payer pour masquer des avis. Les avis reflètent l’opinion des utilisateurs et non celle de Trustpilot. En savoir plus

Noté 5 sur 5 étoiles

Arrived on time and well packed

Arrived on time and well packed.
Thank you

6 novembre 2025
Avis spontané
Logo de Fayrouz Tile & Stone

Réponse de Fayrouz Tile & Stone

Hi Maggie,

Thank you for your review — we’re really glad to hear your order arrived on time and well protected.

Many thanks,
Your Tiles

Noté 5 sur 5 étoiles

Lovely tiles!

Easy to order - arrived on time - tiles were accurate to photo! All good!

4 novembre 2025
Avis spontané
Logo de Fayrouz Tile & Stone

Réponse de Fayrouz Tile & Stone

Hi Jo,
Thanks so much for your kind review! We’re so pleased to hear the tiles lived up to expectations and that everything from ordering to delivery ran smoothly.

Many thanks,
Your Tiles

Noté 5 sur 5 étoiles

Fabulous Quality and Service

Fabulous tiles arrived earlier than expected, amazingly well wrapped and matched the previous sample I'd sent for - really pleased with the service and quality.

30 octobre 2025
Avis spontané
Logo de Fayrouz Tile & Stone

Réponse de Fayrouz Tile & Stone

Hi Tracey,

Thank you for the fantastic review! We’re so pleased to hear the tiles arrived ahead of schedule, matched your sample perfectly, and that you’re happy with the quality and service. It’s always lovely to know everything came together just right.

Many thanks,
Your Tiles

Noté 5 sur 5 étoiles

The whole experience with this company…

The whole experience with this company was very good. Sample tile arrived quickly and so did the tiles when I ordered them. All packaged well and delivered with care. Good price too. Very pleased

28 octobre 2025
Avis spontané
Logo de Fayrouz Tile & Stone

Réponse de Fayrouz Tile & Stone

Hi,

Thank you for the lovely review! We're so pleased to hear you had a smooth experience from start to finish. It's great to know everything arrived safely and at a good price too.

Many thanks,
Your Tiles

Noté 4 sur 5 étoiles

Brilliant tiles well packed

Brilliant tiles well packed. Surprised at the vost of delivery for just 4 tiles. This could have been massively reduced i think if the box hadn't been so ridiculously big.

23 octobre 2025
Avis spontané
Logo de Fayrouz Tile & Stone

Réponse de Fayrouz Tile & Stone

Hi Sarah,

Thanks for your review! We're really pleased to hear you’re happy with the tiles and packaging. Delivery can seem high even on small orders, as tiles are heavy and fragile. We really appreciate your feedback and will pass it on to the team.

Many thanks,
Your Tiles

Noté 5 sur 5 étoiles

It is a beautiful and well made design.

It is a beautiful and well made design.

16 octobre 2025
Avis spontané
Logo de Fayrouz Tile & Stone

Réponse de Fayrouz Tile & Stone

Hi,

Thanks for the kind review! We’re so pleased to hear you’re happy with the design and quality — we hope the tiles look fantastic in your space.

Many thanks,
Your Tiles

Noté 4 sur 5 étoiles

Prompt service

Prompt service, but delivery service left the tiles at the end of my drive, next to road at 530am, with a text message saying sorry for the early delivery.

16 octobre 2025
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

Received tiles promptly

Received tiles promptly. No breakages and the driver was really helpful.

20 octobre 2025
Avis spontané
Logo de Fayrouz Tile & Stone

Réponse de Fayrouz Tile & Stone

Hi Kate,

Thanks so much for your lovely review! We’re really glad the tiles arrived safely and that the driver was helpful — it’s always great to hear when everything goes smoothly.

Many thanks,
Your Tiles

Noté 5 sur 5 étoiles

A Perfect Solution.

A good website with a good range of contemporary tiles. Helpful service from phone enquiries. The tiles came securely packaged and there was even a small discount.Looking for an alternative to granite, I chose these tiles as an economic but effective heat resistant solution, but most especially because they will look superb in the kitchen of our historic house

16 octobre 2025
Avis spontané
Logo de Fayrouz Tile & Stone

Réponse de Fayrouz Tile & Stone

Hi,

Thank you for the fantastic review! We're so pleased you found what you were looking for. Great to hear the tiles arrived safely and that our team could assist along the way. We hope they look great in your kitchen!

Many thanks,
Your Tiles

Noté 5 sur 5 étoiles

Went above and beyond to fulfil my…

Went above and beyond to fulfil my order on hard to get tiles

8 octobre 2025
Avis spontané
Logo de Fayrouz Tile & Stone

Réponse de Fayrouz Tile & Stone

Hi Aaronn,

Thank you for your kind words! We’re so pleased we could get the tiles you were looking for.

Many thanks,
Your Tiles

Noté 5 sur 5 étoiles

Great value and excellent quality

The tiles arrived very quickly and were well packaged. I am happy with my purchase. They are great quality and will look great. Thanks.

16 octobre 2025
Avis spontané
Logo de Fayrouz Tile & Stone

Réponse de Fayrouz Tile & Stone

Hi Julie,

Thank you for the lovely review! We’re so glad to hear your tiles arrived quickly and safely, and that you’re happy with the quality — we’re sure they’ll look fantastic once in place.

Many thanks,
Your Tiles

Noté 5 sur 5 étoiles

Great selection of tiles and customer service

Great selection of tiles, fast delivery and great customer service. I had an issue with some broken tiles and they replaced them without any hesitation and sent them out straight away so I could complete my tiling mission. I would definitely buy from them again.

14 octobre 2025
Avis spontané
Logo de Fayrouz Tile & Stone

Réponse de Fayrouz Tile & Stone

Hi Sarah,

Thank you so much for your kind review. We’re really glad to hear you were happy with both the tiles and the service — and that the replacements arrived quickly so you could finish your project without delay. We really appreciate your recommendation!

Many thanks,
Your Tiles

Noté 4 sur 5 étoiles

Great tiles

The tiles arrived a day early and I love them. My only criticism could be that the two full boxes were wrapped in ‘cling film’ and the cardboard was wet and the others were just wrapped in the film with no protection. Luckily none of them were broken

7 octobre 2025
Avis spontané
Logo de Fayrouz Tile & Stone

Réponse de Fayrouz Tile & Stone

Hi Emily,

Thanks so much for your kind review! We’re really glad to hear you love the tiles and that they arrived safely — even a day early! We appreciate your feedback on the packaging and will pass it along.

Many thanks,
Your Tiles

Noté 1 sur 5 étoiles

We felt gaslit by their customer services

We needed to top up our order to complete a tricky bathroom. The tiles arrived, seemingly all was well until the tiler pointed out that they were a different size to the previous lot. This was only evident after he'd put up 4 rows.

At this point Your Tiles really let us down. They tried to blame us for not realising that different batches come in different sizes. However the honing had also changed and a standard customer orders the same product and expects them to be the same. Surely? They gave us back 100 quid in the end but they lost a customer and got this review.

21 septembre 2025
Avis spontané
Logo de Fayrouz Tile & Stone

Réponse de Fayrouz Tile & Stone

Hi Keir,

We were surprised to read your review — particularly the suggestion that you felt “gaslit” by our customer service — as we did everything possible to help resolve this situation in good faith. After speaking directly with your tiler, we agreed to issue a £100 goodwill refund so that you weren’t left out of pocket, even though we were under no obligation to do so. We also took the time to liaise with your tiler at your request to ensure everyone fully understood what had happened and to offer as much support as possible.

Your first order was placed in January, with the second order made nine months later in September. As explained via email and outlined in section 6 of our Terms and Conditions, it isn’t possible to guarantee that tiles ordered at different times will be from the same production batch.

We don’t expect every customer to be familiar with the technical details of tiling, which is why we aim to show as much helpful information as possible on each product page — including details that customers most often ask about. However, it’s simply not possible to include every potential question or scenario within the product description itself. For that reason, our Terms and Conditions provide further details, including information about batch variations, sizing tolerances, and ordering advice.

As with any manufactured product, there are always small differences between batches, particularly with handmade-effect tiles that are not rectified. Slight variations in tone, texture, and size are entirely normal and are reflected in both our product information and terms. In the nine months between your two orders, we moved onto a new batch, so it would have been physically impossible to supply tiles from the original production run.

We also offered to fully refund you if you wished to return the tiles, but we understand your tiler has since completed the job. While we appreciate this was a frustrating situation, we acted transparently and in good faith — refunding part of your order, communicating clearly with both you and your tiler, and providing full information about why the variation occurred. We genuinely feel we went above and beyond to resolve this fairly and professionally.

We’ve also seen that you’ve shared this same complaint across multiple review platforms, but our position remains the same — we did everything possible to assist and resolve the matter in a fair and honest way.

Many thanks,
Your Tiles

Noté 5 sur 5 étoiles

Thank you for being so responsive

Thank you for being so responsive
Via email and tel calls! Great service

Will definitely be using them again

6 octobre 2025
Avis spontané
Logo de Fayrouz Tile & Stone

Réponse de Fayrouz Tile & Stone

Hi,

Thanks so much for the kind words! We're really glad to hear you had a great experience with our team — it’s always a pleasure to help. We look forward to assisting with your next project!

Many thanks,
Your Tiles

Noté 5 sur 5 étoiles

The tiles look great! The delivery was on time

Tiles look very nice. The delivery driver Jed was great and helpful. Everything from purchasing to delivery was good.

1 octobre 2025
Avis spontané
Logo de Fayrouz Tile & Stone

Réponse de Fayrouz Tile & Stone

Hi Sandra,

Thanks so much for your kind review! We're really pleased to hear you're happy with the tiles and that everything went smoothly — great to know the driver made a good impression too!

Many thanks,
Your Tiles

Noté 5 sur 5 étoiles

Beautiful tiles thank you

Beautiful tiles thank you

1 octobre 2025
Avis spontané
Logo de Fayrouz Tile & Stone

Réponse de Fayrouz Tile & Stone

Hi Pamela,

Thank you for the lovely review! We’re so glad to hear you’re happy with your tiles — we hope they look fantastic in your space.

Many thanks,
Your Tiles

Noté 5 sur 5 étoiles

Good store

Good store, great comms and helpful team

30 septembre 2025
Avis spontané
Logo de Fayrouz Tile & Stone

Réponse de Fayrouz Tile & Stone

Hi,

Thanks for the lovely review! We’re so glad to hear you had a positive experience with our team — we’re always here to help.

Many thanks,
Your Tiles

Noté 5 sur 5 étoiles

Excellent customer service

Excellent customer service. My Westminster victorian tiles received on time and in great condition. All my neighbours come to have a look at my front porch.

10 septembre 2025
Avis spontané
Logo de Fayrouz Tile & Stone

Réponse de Fayrouz Tile & Stone

Hi,

Thanks for the wonderful review! We’re so glad your tiles arrived safely and on time. Your front porch must look fantastic!

Many thanks,
Your Tiles

Noté 5 sur 5 étoiles

Simple & Swift

Your Tiles provided a swift, efficient service. The website was easy to navigate and it was clear and obvious as to what I was ordering. The tiles arrived promptly and I am really happy with the design/quality.

16 juillet 2025
Avis spontané
Logo de Fayrouz Tile & Stone

Réponse de Fayrouz Tile & Stone

Hi Leo,

Thanks so much for your fantastic review! We're really pleased to hear you found the website easy to use and that everything arrived promptly. Great to know you're happy with the design and quality too!

Many thanks,
Your Tiles

L’expérience Trustpilot

Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.

Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.

En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.

Voici 8 conseils pour écrire des avis de qualité.

La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.

Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.

En savoir plus