Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus

Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus

Lisez les avis des autres

Noté 1 sur 5 étoiles

Literally found many of their products on Temu, Ali, etc. They clearly just dropshipping clothes and Im expecting my order to be fully shit. They also using the same shipping provider as Temu, dont tr... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 5 sur 5 étoiles

Dieser shop is der wahnsinn habe mir 2 bestellt und was soll man sagen die gr ist toll der tragekomfort ist ne 1+* und das designs sind extrem geil grad wenn man auf ausgefallen steht und die quali i... Voir plus

Noté 1 sur 5 étoiles

Ordered some Jeans that looked different in person than they did online, sent them back to their returns address in China around 10 weeks ago costing £17.65 and haven't been refunded or heard anything... Voir plus

À propos de l'entreprise

  1. Magasin de streetwear

Écrit par l'entreprise

Providing high-end street wear at affordable prices since 2017. Free Shipping Worldwide, Customs and Duties Paid. Check our Instagram tagged photos to see our customers tagging us in their order!


Coordonnées de contact

3,0

Moyen

TrustScore 3 sur 5

212 avis

5 étoiles
4 étoiles
3 étoiles
2 étoiles
1 étoile

A répondu à 73 % de ses avis négatifs

Répond généralement dans un délai de 2 semaines

Comment cette entreprise utilise Trustpilot

Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.

Les entreprises sur Trustpilot n’ont pas le droit d’offrir des incitatifs ni de payer pour masquer des avis. Les avis reflètent l’opinion des utilisateurs et non celle de Trustpilot. En savoir plus

Noté 4 sur 5 étoiles

IMPRESSED Cargo shorts V3- Hunter Green ×…

Ordered Cargo shorts V3- Hunter Green × 1
34, I must admit I was sceptical after reading some of the comments on here, however, the shorts did arrived and it was exactly how it looks and described as advertised, love them. Delivery is long but, wasn’t in rush to receive it. I will definitely order from here again, thanks

31 juillet 2025
Avis spontané
Logo de hesntls.co

Réponse de hesntls.co

Hi Dale!

Thank you for taking the initiative to leave a review after your purchase!

Glad to hear that you love them and definitely look forward to seeing you again at HESNTLS. We'll definitely look into improving the delivery time!

Cheers,
Jamie.

Noté 1 sur 5 étoiles

Terrible Customer Service – Avoid This Company

I had an incredibly disappointing experience with this company. I ordered an item that looked nothing like what was shown or described on their website — it was completely misrepresented. I returned it, and despite the issue being entirely their fault, I was told I had to cover the return shipping myself.

That return cost me £31.85 out of my own pocket.

To make matters worse, I wasn’t even given the option of a refund — I was forced to accept store credit for an item that was wrongly advertised in the first place. On top of that, they refused to refund the £31.85 return cost or even offer that amount in additional store credit, which would have been the bare minimum gesture of goodwill.

When I raised these concerns, I received a cold and dismissive email from someone on their "Customer Experience Team" telling me it wouldn’t be “fair” to give me any credit — because other customers also paid their own return costs. Apparently, someone else paying £100 to return an item somehow justifies me having to pay £31.85 for something that wasn’t as advertised.

There was no apology, no accountability, and no attempt to make things right — just excuses and an unwavering reference to “policy.”

It’s clear this company doesn’t stand behind its products or care about its customers. I won’t be shopping here again, and I’d strongly advise others to stay away — especially if you value honest service, product accuracy, and basic fairness.

25 juillet 2025
Avis spontané
Logo de hesntls.co

Réponse de hesntls.co

Hey Jay

Thank you for the kind review.

I'm Ashley, Head of Customer Service for HESNTLS.

Sincere apologies on the unpleasant experience caused.

While we do understand your situation, please understand that return shipping costs are not within our control and the amount is dependent on the courier and service chosen when you return the parcel.

We'd be more than happy to provide a full refund back to your original payment method once we have received your parcel back.

Please kindly drop us an email at help@hypeessentials.co and attention the email to Ashely and I'll take over the refund from there on.

Once again, sincere apologies on the unpleasant experience caused.

Cheers,
Ashley.

Noté 1 sur 5 étoiles

I received no tracking number

I received no tracking number. It's been over 12 days. I don't know if I'm going to receive my merchandise or not.

4 avril 2025
Avis spontané
Logo de hesntls.co

Réponse de hesntls.co

Hi Brezzy

Thank you for the kind review.

Please drop us an email at help@hypeessentials.co with your order number so we can assist you with the order checking.

Cheers,

Jamie.

Noté 1 sur 5 étoiles

Ich kann mich meinen Vorrednern nur…

Ich kann mich meinen Vorrednern nur anschließen. Mit easy Return hat das nichts zu tun.
Ich haben in dem Shop bestellt, weil ich dachte das die den Sitz in England haben und die Retouren auch dahin geschickt werden müssen. Als dann die Mail kam mit der Retourenadresse, war mir klar, daß das ein Verarschungsladen ist. Die wollen keine Retourenabwicklung. Man soll seine bestellten Klamotten behalten.
In meinem Fall habe ich 2 Hosen bestellt, mit der selben Größe. Leider fallen die total unterschiedlich aus. Die eine ist fast ein wenig zu groß und die andere um einiges zu klein. Eine Hose hat, abzüglich Gutschein 75,-€ gekostet. Wenn ich eine Hise zurück schicke für 45,-€ Versand um dann nur eine Gutschrift zu bekommen, wo ist da der Sinn? Die 45,-€ Rückversand sind weg und werden nicht erstattet.
Hier bestelle ich nie wieder.

5 mars 2025
Avis spontané
Logo de hesntls.co

Réponse de hesntls.co

Hi Anika

Thank you for your kind review.

To clarify on your case,

First off, we promptly provided you with the return instructions(within 2hrs from receiving your email) and how to send it back to us. We are more than happy to receive the parcel back from you so please do not be misunderstood that we want you to keep the clothes you ordered.

Secondly, we do not control the shipping cost of how much is quoted to you by whichever post-office you went with. To blanket statement a €45 on return shipping fee is not correct as different couriers charges differently ( ie DHL/UPS/Fedex vs DHL.DE/DPD etc) We also like to mention that this shipping fee is not quoted and paid to us as well.

Hope that clarifies,

Cheers,
Jamie.

Noté 1 sur 5 étoiles

TERRIBLE QUALITY

I bought the Baggy Fit | Distressed Blue, and after waiting close to a month for them to arrive i was shocked by the poor bad quality of the "denim"

They claim to be denim but i honestly doubt its even denim as they are pure white and see through on the inside.

And then the "distressing" is literally painted onto the pants. The pants have no distressing what-so-ever and are just painted to look like distressing, all under the guise of: "extremely complicated workmanship as the distressing are done" (taken from the item description).

If i didnt have to pay so much in shipping and taxes, i would request a refund immediately, but unfortunately it looks like i will have to keep these sorry excuses for "distressed baggy denim" pants. (wich btw. are super tight fitting, both around the waist and leg opening even though i followed their own measurement system)

18 février 2025
Avis spontané
Logo de hesntls.co

Réponse de hesntls.co

Hi Oliver

Thank you for your review.

You might have misunderstood on what you've ordered without reading the description.

It's mentioned specifically in the description the item you've ordered, multiple times,

"3D-Laser Printed"

"every piece is cut and sewn before printing to ensure sizing and placement matches identically"

"extremely complicated workmanship as the distressing are done before hand on a fresh denim, then screened and printed on another fresh denim"

We wish we could bold the amount of time the word "printed" is mentioned in the description.

You choose to quote the first part of our description and deliberately miss out on the part where it says printed.

We'd be more than happy to offer you a full refund to get the item back.

Drop us an email at help@hypeessentials.co for us to assist you with the return procedure.

Cheers,
Ashley.

Noté 1 sur 5 étoiles

Guy I ve got scammed from this shop…

Guy I ve got scammed from this shop don’t buy please they are scammer

10 février 2025
Avis spontané
Logo de hesntls.co

Réponse de hesntls.co

Hi Samuel,

Thank you for your kind review.

As mentioned in your previous review, it's cited by the post-office that the address you've provided to us is incorrect/incomplete.

We have advised you to contact them directly so they're able to amend the address.

Should the parcel be returned back to us, we will inform you process the redelivery.

Apologies on any delay and inconvenienced caused.

Cheers,
Jamie.

Noté 1 sur 5 étoiles

My order is not yet arrived

My order still not arrived yet
I have been waiting my order more than 5month I haven’t received yet I try to reach out the on email and direct message they block me please guys don’t buy from this company they are scammers !!!

9 septembre 2024
Avis spontané
Logo de hesntls.co

Réponse de hesntls.co

Hi there,

Thank you for your kind review.

With reference to your order, based on the tracking that was sent to you, it's cited by the post-office that the address you've provided to us is incorrect/incomplete.

We have advised you to contact them directly so they're able to amend the address.

Should the parcel be returned back to us, we will inform you process the redelivery.

Apologies on any delay and inconvenienced caused.

Cheers,
Jamie.

Noté 1 sur 5 étoiles

I need to know about my order

I need to know about my order, is going to be a month even though I wrote a email already and didn’t get any answer and I order Dec 31 so wtf is going on? Or I’ll report it.

31 décembre 2024
Avis spontané
Logo de hesntls.co

Réponse de hesntls.co

Hi Andy,

Thank you for your kind review.

Please drop us an email at help@hypeessentials.co with your order number and we'll assist you with the order checking within 24hrs.

Sincere apologies on the delay.

Cheers,
Jamie.

Noté 5 sur 5 étoiles

seen a couple of other brands selling…

seen a couple of other brands selling similar stuff, but no one came close in terms of the quality and customer service like here. Like they just steal the photos on their website. Been shopping here for a few years and it never disappoints.

18 janvier 2025
Avis spontané
Logo de hesntls.co

Réponse de hesntls.co

Hi Terry

Thank you for your kind review.

There's lots of copies around with similar designs but none has the same heritage, quality and offerings as us.

We've seen multiple sites using our photos to scam other customers who have came to us to let us know.

Stay safe!

Hope to see you again at HESNTLS!

Cheers,
Oliver.

Noté 5 sur 5 étoiles

messed up the sized initially and their…

messed up the sized initially and their team sorted out the exchange for me rather promptly. Would highly recommend shopping here.

11 janvier 2025
Avis spontané
Logo de hesntls.co

Réponse de hesntls.co

Hi Jordan

Thank you for your kind review.

Always here to help!

Hope to see you again at HESNTLS!

Cheers,
Oliver.

Noté 5 sur 5 étoiles

Delivery smooth as butter despite some…

Delivery smooth as butter despite some delay during the holidays. Price is too good to pass.

10 janvier 2025
Avis spontané
Logo de hesntls.co

Réponse de hesntls.co

Hi Stephen

Thank you for your kind review.

Apologies on the delay as year-end usually has some minor delays due to the amount of parcels packed at the post-office coupled with the holidays.

Hope to see you again at HESNTLS!

Cheers,
Oliver.

Noté 5 sur 5 étoiles

snugged a couple of jorts and denim…

snugged a couple of jorts and denim during the sale. Quality 100% worth every penny.

15 janvier 2025
Avis spontané
Logo de hesntls.co

Réponse de hesntls.co

Hi Moore

Thank you for your kind review.

Tag us in a story or post when you rock them!

Hope to see you again at HESNTLS!

Cheers,
Oliver.

Noté 5 sur 5 étoiles

crazy good fit on the tracksuit

crazy good fit on the tracksuit. The quality is fire no cap. Smm will go ordering soon.

14 janvier 2025
Avis spontané
Logo de hesntls.co

Réponse de hesntls.co

Hi Phillip

Thank you for your kind review.

Love to hear that from our customers! Glad you like them!

Hope to see you again at HESNTLS!

Cheers,
Oliver.

Noté 1 sur 5 étoiles

They are celling fake items from China

They are celling fake items from China verry expensive, the same item they celling to us more then 50 pounds you can find them on aliexpress around 15 dollars. I don't recommand any one to buy from them. For my self this is the last time I buy from Hesntls

14 janvier 2025
Avis spontané
Logo de hesntls.co

Réponse de hesntls.co

Hi Joel

Thank you for your kind review.

To clarify, we're not selling any fake item and we're sure AliExpress doesn't sell the same product as us.

Our production are all with our licensed factory and all photos of our products are taken by our professional studio and model engaged under us.

If you check our IG, you can see all our behind the scene video footage of our factory and the warehouse of our in-stock production.

Please do not be misled.

Cheers,
Oliver.

Noté 5 sur 5 étoiles

Coming in reviewing my Black Friday…

Coming in reviewing my Black Friday haul, and it's fire. Packaging is clean, and the jacket? Mad premium. Doesn't even feel like it's under 60 quid. Definitely copping more soon.

7 janvier 2025
Avis spontané
Logo de hesntls.co

Réponse de hesntls.co

Hi Jeremy

Thank you for your kind review.

Love to hear that from our customers! Glad you like them!

Hope to see you again at HESNTLS!

Cheers,
Oliver.

Noté 5 sur 5 étoiles

dripping in the tracksuit

dripping in the tracksuit. Sick drop on those in tiffany, gutted the pink ones are sold out.

13 janvier 2025
Avis spontané
Logo de hesntls.co

Réponse de hesntls.co

Hi Brewer

Thank you for your kind review.

We love the Baby Blue colorway as well! We have some final pieces of the Pink one available in Size XL if that's your size!

Hope to see you again at HESNTLS!

Cheers,
Oliver.

Noté 2 sur 5 étoiles

The pants I ordered were very low…

The pants I ordered were very low quality. The price is very high so my expectations were very high. Buy from mnml.la. way better. And the pants stink. Even after wash the smell doesnt go. I waited almost a month and tried to get a refund and they said I could only get store credit. Very bad store

10 janvier 2025
Avis spontané
Logo de hesntls.co

Réponse de hesntls.co

Hi Luc

Thank you for your kind feedback.

Unfortunately, we can only offer store-credit if you've already worn and washed the denim as we can't sell it again.

As for the smell, we thank you for your feedback and will look to include some form of fragrance in it in the future.

Cheers,
Jamie.

Noté 5 sur 5 étoiles

James handling the email absolute…

James handling the email absolute legend. Perfect size recommended to me and exactly what I was looking for. No regrets.

11 janvier 2025
Avis spontané
Logo de hesntls.co

Réponse de hesntls.co

Hi Timonthy,

Thank you for the kind review!

We'll definitely pass on the word to James for your compliment!

Hope to see you again at HESNTLS.

Cheers,
Jamie.

Noté 5 sur 5 étoiles

please add an option for express…

please add an option for express shipping for those willing to pay more. Free shipping is a nice touch but I needed my order like next day for a trip. Back to the jeans and jacket I ordered, quality is premium and no complains there.

8 janvier 2025
Avis spontané
Logo de hesntls.co

Réponse de hesntls.co

Hi Sam,

Thank you for the kind review!

We'll definitely look into opening up Express Shipping in the future for those customer who are willing to pay extra!

Hope to see you again at HESNTLS.

Cheers,
Jamie.

L’expérience Trustpilot

Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.

Les entreprises peuvent utiliser nos invitations automatiques pour collecter des avis. Ils sont accompagnés du statut « Vérifié » pour indiquer qu'il s'agit d'expériences authentiques.

En savoir plus sur les différents types d'avis.

Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.

En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.

Voici 8 conseils pour écrire des avis de qualité.

La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.

Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.

En savoir plus