Just Baths Avis 114

TrustScore 4.5 sur 5

4,4

Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus

Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus

Lisez les avis des autres

Noté 5 sur 5 étoiles

We'd researched our need for a new bath extensively and in doing so found Just Baths to be extremely helpful, friendly and indeed fair in how they helped us finalise the correct product. Often busines... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 5 sur 5 étoiles

I ordered a p shaped bath panel in error without checking dimensions properly. I contacted the company & spoke to a lovely lady called Stacey who helped me through the process to return the item.... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 1 sur 5 étoiles

Ordered a bath panel. Unfortunately it was the wrong size, my fault. Arranged to send back, had to pay for their courier to collect. I’m still chasing a refund 3 weeks later. Emails are replied to, sa... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 5 sur 5 étoiles

Myself and partner visited thw shop 17/12/2024. We were greeted by Jayde, and she showed us around the show room, incredible knowledge on all radiators and fittings, as well as shower furnishings. Wi... Voir plus

L'entreprise a répondu

À propos de l'entreprise

  1. Magasin d'articles de salle de bains
  2. Magasin de radiateurs

Écrit par l'entreprise

Just Baths are a leading supplier of freestanding baths and all your bathroom products. We are proud to supply the leading brands in bathrooms and with our award winning customer service team, you are sure to receive the best service. View our full collection online and call us direct to discuss your requirements in further detail and we'll be happy to help.


Coordonnées de contact

4,4

Excellent

TrustScore 4.5 sur 5

114 avis

5 étoiles
4 étoiles
3 étoiles
2 étoiles
1 étoile

A répondu à 100 % de ses avis négatifs

Répond généralement dans un délai de 24 heures

Comment cette entreprise utilise Trustpilot

Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.

Les entreprises sur Trustpilot n’ont pas le droit d’offrir des incitatifs ni de payer pour masquer des avis. Les avis reflètent l’opinion des utilisateurs et non celle de Trustpilot. En savoir plus

Noté 5 sur 5 étoiles

Great product delivered quickly

Product delivered quickly and was bought at a fair price with extra filters to meet next 2 years needs

15 avril 2026
Logo de Just Baths

Réponse de Just Baths

Hi J Gandhi, thank you for your 5-star review! If you need any further assistance, don’t hesitate to reach out – Just Baths

Noté 5 sur 5 étoiles

Delivery was really quick and it is a…

Delivery was really quick and it is a very good product for the price. Excellent

15 avril 2026
Logo de Just Baths

Réponse de Just Baths

Hi Marian, thank you for your 5-star review! If you need any further assistance, don’t hesitate to reach out – Just Baths

Noté 5 sur 5 étoiles

Customer service far beyond the norm

We'd researched our need for a new bath extensively and in doing so found Just Baths to be extremely helpful, friendly and indeed fair in how they helped us finalise the correct product. Often businesses don't listen or take reasonable steps to assist customers these days but Just Baths and Erica in particular helped us to quickly and effectively solve our queries. I would have no hesitation recommending Just Baths to others.

28 avril 2026
Avis spontané
Logo de Just Baths

Réponse de Just Baths

Hi Timothy, thank you for your 5-star review! If you need any further assistance, don’t hesitate to reach out – Just Baths

Noté 5 sur 5 étoiles

Fast efficient service and delivery

Fast efficient service and delivery. Excellent product

30 mars 2026
Logo de Just Baths

Réponse de Just Baths

Hi Steve, thank you for your 5-star review! If you need any further assistance, don’t hesitate to reach out – Just Baths

Noté 5 sur 5 étoiles

the quality is top

the quality is top. but even though there was a chip in one of the radiators. they came well wrapped up. it must have been in transition.

1 avril 2026
Logo de Just Baths

Réponse de Just Baths

Hi Stuart, thank you for your 5-star review! If you need any further assistance, don’t hesitate to reach out – Just Baths

Noté 1 sur 5 étoiles

Flimsy bath panel ended up going to b&q…

Flimsy bath panel ended up going to b&q for replacement and the one we bought from just baths went the trip

29 mars 2026
Logo de Just Baths

Réponse de Just Baths

Hi Anthony, thank you for your feedback. I’m sorry to hear you were disappointed with the bath panel.

The product you purchased is from our budget range, which is designed to offer a more cost-effective option, as a result, it may not feel as sturdy as some of our premium ranges.

I’ve tried to reach you using the phone number provided with your order, but it doesn’t appear to connect. I would still really like the opportunity to speak with you and see how we can help resolve this.

Please could you give me a call on 01772 954749 at your convenience, and we’ll be happy to discuss a suitable resolution. Thank you - Cameron, Sales Manager

Noté 5 sur 5 étoiles

Very efficient staff handling order

Very efficient staff handling order, and the driver was great with my mirror . Prompt delivery as bathroom installers were wanting it onsite to assess position of installation.I would definitely order from company again.

16 mars 2026
Logo de Just Baths

Réponse de Just Baths

Hi Zo ay, thank you for your 5-star review! If you need any further assistance, don’t hesitate to reach out – Just Baths

Noté 5 sur 5 étoiles

Arrived promptly

Arrived promptly, good quality and easy to fit

21 mars 2026
Logo de Just Baths

Réponse de Just Baths

Hi Catherine, thank you for your 5-star review! If you need any further assistance, don’t hesitate to reach out – Just Baths

Noté 5 sur 5 étoiles

Excellent price

Excellent price. Staff very helpful on phone

8 mars 2026
Logo de Just Baths

Réponse de Just Baths

Hi Carolyn, thank you for your 5-star review! If you need any further assistance, don’t hesitate to reach out – Just Baths

Noté 1 sur 5 étoiles

It wasnt just for baths it was who they…

It wasnt just for baths it was who they use to deliver the goods. Kartell absolute garbage

7 mars 2026
Logo de Just Baths

Réponse de Just Baths

Hi Kerry, thank you for your feedback, and we’re very sorry to hear about your experience.

We understand how disappointing delivery issues can be. While this was handled by one of our delivery partners, we do feel it’s a little unfair for this alone to result in a 1-star review.

I’ll be in touch shortly to gather a few more details and see how we can help put things right. Thank you - Cameron, Sales Manager

Noté 5 sur 5 étoiles

The fact that if you’re turning the toilet waste pipe left or right the you need enough gap at rear of toilet spout thus this provides that. As it’s got a low level cistern has flush pipe to pan

The company sent the toilet set promptly after a telephone call to determine the times of the day when it’s suitable to deliver and confirming address details etc

28 février 2026
Logo de Just Baths

Réponse de Just Baths

Hi Mohamed, thank you for your 5-star review! If you need any further assistance, don’t hesitate to reach out – Just Baths

Noté 5 sur 5 étoiles

I recently ordered a bath from Just…

I recently ordered a bath from Just Baths, and couldn't be happier with the customer service I received. The delivery was fast and the bath arrived in great condition, and the customer service team were so helpful from the initial purchase, to order and delivery updates. Couldn't be happier, would definitely order from this company again

11 mars 2026
Avis spontané
Logo de Just Baths

Réponse de Just Baths

Hi Ben, thank you for your 5-star review! If you need any further assistance, don’t hesitate to reach out – Just Baths

Noté 5 sur 5 étoiles

I ordered a towel radiator for my…

I ordered a towel radiator for my bathroom from this company, they went above and beyond to arrange delivery to suit me and also helped me with placing the order. Brilliant company!

17 mars 2026
Avis spontané
Logo de Just Baths

Réponse de Just Baths

Hi Jade, thank you for your 5-star review! If you need any further assistance, don’t hesitate to reach out – Just Baths

Noté 5 sur 5 étoiles

Great service and easy to deal with…

Great service and easy to deal with will recommend to friends

18 mars 2026
Avis spontané
Logo de Just Baths

Réponse de Just Baths

Hi Colin, thank you for your 5-star review! If you need any further assistance, don’t hesitate to reach out – Just Baths

Noté 5 sur 5 étoiles

Amazing service and stunning bath

Amazing service and stunning bath! Thank you to the just baths team! 10/10

23 mars 2026
Avis spontané
Logo de Just Baths

Réponse de Just Baths

Hi Christopher, thank you for your 5-star review! If you need any further assistance, don’t hesitate to reach out – Just Baths

Noté 1 sur 5 étoiles

Never again

Would never buy another item from this company, I bought a £50 radiator that didn't fit (my fault) but they wanted £25 to return it, absolute sham of a company

28 février 2026
Logo de Just Baths

Réponse de Just Baths

Hi Lee, thanks for your feedback. I personally contacted you to help resolve this and offered to collect the radiator for £10, or alternatively provide a returns address for you to send it back yourself.

I’ll try to contact you again today so we can revisit the return and hopefully get this resolved. Thank you - Cameron, Sales Manager

Noté 1 sur 5 étoiles

Absolutely shocking service ordered a…

Absolutely shocking service ordered a sunburst radiator was suppose to be Brand new mint condition. These Lot sent me a damaged product paint coming off the radiator bubbles on the radiator like some amateurs painted the radiator orange in return they offered me paint to paint the radiator and £30 refund loll Absolutely joke of a company do not buy do not risk £30 QUID is a insult plus u want me to paint a radiator which was suppose to be painted allready

27 février 2026
Logo de Just Baths

Réponse de Just Baths

Hi Awais, I am sorry to hear that your order did not arrive in acceptable condition.

I can see we offered to replace the radiator for you as well as offering the refund amount and touch up paint in case you could not wait for a replacement.

I have tried to reach out to you today via telephone to offer a more suitable resolution but unfortunately the number would not connect. I have emailed you my details if you could get in touch - Jade, Just Baths.

Noté 1 sur 5 étoiles

Still chasing refund on returned item

Ordered a bath panel. Unfortunately it was the wrong size, my fault. Arranged to send back, had to pay for their courier to collect. I’m still chasing a refund 3 weeks later. Emails are replied to, saying they need to check with manufacturer that it has been received. The order was sent back with their own courier and tracked, so delays not acceptable.

23 février 2026
Logo de Just Baths

Réponse de Just Baths

Hi Paul, I’m sorry to hear there’s been a delay with your refund. I’ve just tried calling the number listed on your order but wasn’t able to get through.

When you have a moment, please give me a call back on 01772 954749 and I’ll make sure this is sorted for you as quickly as possible. Thank you - Cameron, Sales Manager

Noté 5 sur 5 étoiles

Reasonable price

Reasonable price, good quality item, quick turnaround.

9 février 2026
Logo de Just Baths

Réponse de Just Baths

Hi Martin, thank you for your 5-star review! If you need any further assistance, don’t hesitate to reach out – Just Baths

L’expérience Trustpilot

Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.

Les entreprises peuvent utiliser nos invitations automatiques pour collecter des avis. Ils sont accompagnés du statut « Vérifié » pour indiquer qu'il s'agit d'expériences authentiques.

En savoir plus sur les différents types d'avis.

Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.

En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.

Voici 8 conseils pour écrire des avis de qualité.

La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.

Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.

En savoir plus