Marshalls Garden Avis 20 610

TrustScore 4 sur 5

4,0

Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus

Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus

Lisez les avis des autres

Noté 3 sur 5 étoiles

Easy enough to order. Thought we were getting a bargain with the price. Accepted the almost £11 delivery fee, considering we were ordering a tree. Delivery was fairly quick. However, what arrived cou... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 3 sur 5 étoiles

Begonias a month late in delivery and tiny plugs which need growing on delaying replanting by a month. Calibracias fine. Tomato plants a bit battered but growing well. Bag of compost lost by UPS so ev... Voir plus

Noté 5 sur 5 étoiles

Good quality plants growing well. Timeframe for delivery a little long and was initially advised could delay order if it did not arrive before holiday. This not correct. Had to change address to a fri... Voir plus

Noté 5 sur 5 étoiles

The garden ready plants I received from Marshalls are excellent. They are big healthy plants and the packaging they used meant that every single plant arrived in perfect condition. Honestly, these... Voir plus

À propos de l'entreprise

  1. Jardinerie
  2. Jardinier
  3. Pépinière
  4. Fournisseur de semences

À propos de Marshalls Garden

Écrit par l'entreprise

Visit our Website
Shop Garden Plants
Shop Garden Tools
Shop Premium Seeds
Shop Fruit Plants & Trees
Shop Bird Care
Contact Us
Growing Guides

About Us

Trusted By Gardeners Since 1940.

With a rich heritage spanning 75 years, Marshall's Garden is a revered name in gardening, founded in the 1940s with a heartfelt passion for supplying premium vegetable seeds and plants. Evolving into a leading online garden retailer, we are run by gardeners, for gardeners.

At Marshalls Garden, we're dedicated to simplifying gardening, making it an accessible and enjoyable experience for all. Our commitment extends beyond providing reliable and easily understandable information to offering expert guidance from our UK-based team of gardening experts, available seven days a week.

Garnering a 4.5-star Google Trusted Stores rating and a stellar 5-star Feefo service rating, we pride ourselves on unparalleled customer service. Recognised by Gardening Which Magazine and the Royal Horticultural Society, we stand as a beacon of gardening excellence, ensuring every product we offer, from premium supplies to expert advice, meets the highest standards for the satisfaction of both seasoned and aspiring gardeners alike.

Marshalls Garden Premium Gardening Supplies

Écrit par l'entreprise

Trusted by Gardener’s for 75 Years
Founded in the 1940s, Marshall's Garden has been a trusted name in gardening for over seven decades. Our journey began with a passion for supplying vegetable seeds and plants, evolving into an online specialist garden retailer run by gardeners for gardeners with a profound love for plants.
Gardening Made Simple
At Marshalls Garden, our core mission is to make gardening an enjoyable and accessible experience for everyone. We believe that gardening should be a joy, not a challenge. That's why we've committed ourselves to providing information that is not only reliable but also easy to understand. Whether you're seeking basic tips for starting your first garden or looking to refine advanced techniques, Marshalls Garden is your go-to source for all things gardening.
Expert Assistance from a UK team
At Marshall's Garden, we pride ourselves on offering unparalleled customer service. Our UK-based team of gardening experts is available seven days a week, ensuring that you receive the guidance and support you need to nurture your outdoor space. Marshalls Garden has earned a 4.5-star Google Trusted Stores rating and a glowing 5-star Feefo service rating.
Commitment to Excellence
Recognised by Gardening Which Magazine and the Royal Horticultural Society, we stand as a beacon of gardening excellence. At Marshalls Garden, we understand the importance of having top-quality supplies for your gardening journey. Our premium gardening supplies are meticulously selected to meet the highest standards, ensuring that every customer is fully satisfied. Whether you're a seasoned gardener or just starting, our commitment to quality extends to every product we offer.


Coordonnées de contact

4,0

Bien

TrustScore 4 sur 5

21 k avis

5 étoiles
4 étoiles
3 étoiles
2 étoiles
1 étoile

Chez Trustpilot, nous privilégions le contenu écrit par des personnes réelles. Cependant, cette entreprise a accès notre outil de réponse assisté par l'IA pour l'aider à rédiger ses réponses.

Comment cette entreprise utilise Trustpilot

Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.

Les entreprises sur Trustpilot n’ont pas le droit d’offrir des incitatifs ni de payer pour masquer des avis. Les avis reflètent l’opinion des utilisateurs et non celle de Trustpilot. En savoir plus

Noté 1 sur 5 étoiles

2 dead plants out of 5

2 dead plants out of 5
only one was really healthy

23 avril 2026
Logo de Marshalls Garden

Réponse de Marshalls Garden

Good Morning Angela

We regret that some plants arrived in poor condition. We have refunded the 2 plants for you and sorry for the inconvenience caused.

Should you have any further questions or queries, please do not hesitate to contact us directly via contact.us@marshallsgarden.com

Best Wishes
The marshalls garden Team

Noté 1 sur 5 étoiles

Plants arrived too late...

Plants arrived about 10 days after despatch and are all dead. Marshalls has issued a refund.

23 avril 2026
Logo de Marshalls Garden

Réponse de Marshalls Garden

Good Morning

We regret that the plants arrived deceased after the dispatch. We appreciate you bringing this to our attention, and we value your feedback.

Should you have any further questions or queries, please do not hesitate to contact us directly via contact.us@marshallsgarden.com

Best Wishes
The marshalls garden Team

Noté 5 sur 5 étoiles

Petunias.

Plants excellent. Frost-free position so put them straight in window boxes. Coming along nicely. All good.

22 avril 2026
Noté 5 sur 5 étoiles

Plug plant delivery

Extremeley happy with plants delivered, they were in superb condition despite the warm weather at the time of delivery.

Potted on they are growing nicley, super excited to see them in bloom.

23 avril 2026
Noté 5 sur 5 étoiles

the ordering experience was simple unfortuately EVRI have let you down…

the ordering experience was simple and good, I had to phone up customer services as the delivery had not arrived it was showing that 120 live plants was with EVRI and they had arrived at the hub and three weeks later they still had not arrived and showing that they was still at the hub. The customer service was so good they gave me a full refund as the plants still have not arrived and any chance of them still being alive if they arrived was very slim, we are now 8 weeks and they still have not arrived, unfortunately EVRI are letting you down, such a shame to have 120 plants die

23 avril 2026
Noté 1 sur 5 étoiles

Unfortunately I’ll never order again…

Unfortunately I’ll never order again from Marshall’s. The extra early brassicas they sent me were in terrible condition and ok they replaced them by sending me club root selection instead which arrived today after a full week packaged! As expected they were not plantable by the time I got then. Also the terrible packaging meant they were all mixed together so you had no idea which brassica was which! So in a way it’s probably for the best they were half dead as I could not have planted them not knowing what they were.ok I accept on this latest club root order Evri the couriers were to blame for the delay in delivery but the mixed up condition of the plants is firmly Marshals bad choice. You should look at Rocket gardens packaging it’s superb. Also Marshals is partly to blame delivery wise as they could choose a couriers that hasn’t appeared in a BBC panorama programme. People want good quality, swiftly delivered plants not cheap useless delivery.
Very disappointing.

7 mai 2026
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

Plants arrived in perfect condition .

I was wary of ordering plants by mail order but just could not find the particular plant I wanted in any Garden Centre locally .
The plug plants were very healthy stocky and within 1 day in the sun fully recovered .

23 avril 2026
Noté 2 sur 5 étoiles

Of the 3 plug plants

Of the 3 plug plants, one was drooping and has since died. Very disappointed and doubt that I'd buy from you again.

23 avril 2026
Logo de Marshalls Garden

Réponse de Marshalls Garden

Good Morning Maureen

We're sorry one plant arrived drooping and has since died. We appreciate your feedback and we'll review our processes to improve the quality of our plants. We have issued a refund for the one plant.

Should you have any further questions or queries, please do not hesitate to contact us directly via contact.us@marshallsgarden.com

Best Wishes
The marshalls garden Team

Noté 1 sur 5 étoiles

Plants arrived in a terrible state…

Plants arrived in a terrible state owing to method of packing and transportation
Would not order again

7 avril 2026
Logo de Marshalls Garden

Réponse de Marshalls Garden

Good Morning Alexander,

We regret that the plants arrived in poor condition due to packing and transportation. We appreciate your feedback and we'll review our processes.

Should you have any photographs, please do not hesitate to contact us directly via contact.us@marshallsgarden.com

Best Wishes
The marshalls garden Team

Noté 2 sur 5 étoiles

Sad looking plants

The plants arrived looking like they were hanging in the balance. It wasn’t even the journey that affected their appearance; I don’t think they were acceptable to begin with. I took photos and sent immediately to customer services. I repotted them in the meantime and didn’t hear back for over a week. Two out of the three plants did not survive. One is ok but not very strong.
I received an email about 9 days later and a refund.
I received plug plants from another company at the same time and the difference in service, packaging and quality was huge. I won’t be ordering plug plants from Marshall’s again I’m afraid.

23 avril 2026
Logo de Marshalls Garden

Réponse de Marshalls Garden

Good Morning

We're sorry the plants' condition was poor upon arrival, and two didn't survive. We appreciate you sending photos and are disappointed our response took so long. We'll review our processes and packaging to improve plant quality and service. Thank you for your feedback.

Should you have any further questions or queries, please do not hesitate to contact us directly via contact.us@marshallsgarden.com

Best Wishes
The marshalls garden Team

Noté 1 sur 5 étoiles

Of 3 dozen sweetcorn plugs over 2 dozen…

Of 3 dozen sweetcorn plugs over 2 dozen arrived crushed and compost scattered everywhere. I completed your contact sheet together with photograph(s?) 10 days ago and so far received NO reaction whatsoever barring this rating request.
NOt a happy customer (of considerable standing!).

23 avril 2026
Logo de Marshalls Garden

Réponse de Marshalls Garden

Good Morning

We're very sorry to hear about the damaged sweetcorn plugs and the lack of response. We have issued a refund for 2 dozen and sorry for the inconvenience caused in this matter.

Should you have any further questions or queries, please do not hesitate to contact us directly via contact.us@marshallsgarden.com

Best Wishes
The marshalls garden Team

Noté 1 sur 5 étoiles

Bare root raspberry canes

The bare root raspberry canes were packed in a loose paper bag with no moisture retention capability. Delivery took more than a week and the canes arrived totally dessicated. I put them in water for a couple of days to try to revive them, and they are now planted but have little hope of survival.
1. They should have been packed in at least wet cotton wool and wrapped in polythene
2.Choose a delivery company that takes less than a week

23 avril 2026
Logo de Marshalls Garden

Réponse de Marshalls Garden

Good Morning Tony

We appreciate your feedback and are sorry the raspberry canes arrived in poor condition after a long delivery. We'll review our packaging methods to improve moisture retention and discuss delivery options to reduce transit times. Thank you for bringing this to our attention.

Should the raspberry canes not thrive , please do not hesitate to contact us directly via contact.us@marshallsgarden.com

Best Wishes
The marshalls garden Team

Noté 1 sur 5 étoiles

!5 -20% germination over two plantings


BROAD BEAN DUET
!5 -20% germination over two plantings, have made up rows with a different variety that is doing well

7 mai 2026
Avis spontané
Logo de Marshalls Garden

Réponse de Marshalls Garden

Good Morning Graham

We're sorry the broad bean duet seeds had very low germination rates. We appreciate you letting us know; we have arranged a replacement packet for you and sorry for the inconvenience.

Should you have any further questions or queries, please do not hesitate to contact us directly via contact.us@marshallsgarden.com

Best Wishes
The marshalls garden Team

Noté 1 sur 5 étoiles

Impossible to return the Item bought .

Impossible to return the Item bought .
Courier company is abysmal, no number to call to customer service, order number says is invalid. If I had know the compost is not peat free I would never have bought it.

23 avril 2026
Logo de Marshalls Garden

Réponse de Marshalls Garden

Good Morning

We can see a return is in progress for you currently. The product description is on our website at the point of ordering and our telephone number is also on the bottom of the website under the contact us section. I am sorry you were unable to see this.

Should you have any further questions or queries, please do not hesitate to contact us directly via contact.us@marshallsgarden.com

Best Wishes
The marshalls garden Team

Noté 1 sur 5 étoiles

Can you get reliable couriers

Can you get reliable couriers? The first order got damaged on transit and with the replacement order, out of 20 plants only 9 survived the transit

23 avril 2026
Logo de Marshalls Garden

Réponse de Marshalls Garden

Good Morning Kristie

We appreciate you bringing this to our attention. We're so sorry to hear about the damage and plant survival rate. We have issued a refund for one packet and sorry for the inconvenience caused.

Should you have any further questions or queries, please do not hesitate to contact us directly via contact.us@marshallsgarden.com

Best Wishes
The marshalls garden Team

Noté 1 sur 5 étoiles

I've been sending emails to you

I've been sending emails to you. The packaging was crushed with two plug plants missing. I've asked for a replacement, but have not heard from you. Kindest regards
Yvonne Jackson

23 avril 2026
Logo de Marshalls Garden

Réponse de Marshalls Garden

Good Morning Yvonne,

We are sorry to hear about the damaged packaging and missing plants. We have issued a refund for you as we cannot replaced individual plants. We are sorry for the inconvenience caused.

Should you have any further questions or queries, please do not hesitate to contact us directly via contact.us@marshallsgarden.com

Best Wishes
The marshalls garden Team

L’expérience Trustpilot

Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.

Les entreprises peuvent utiliser nos invitations automatiques pour collecter des avis. Ils sont accompagnés du statut « Vérifié » pour indiquer qu'il s'agit d'expériences authentiques.

En savoir plus sur les différents types d'avis.

Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.

En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.

Voici 8 conseils pour écrire des avis de qualité.

La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.

Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.

En savoir plus