Bestilte et abonnement på 12 blade. På 9 måneder har jeg fået leveret 3 rigtige blade og ellers har jeg enten ikke modtaget noget eller modtaget det forkerte blad. Så det er åbenbart standard at man s... Voir plus
L'entreprise a répondu
Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus
Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus
Bestilte et abonnement på 12 blade. På 9 måneder har jeg fået leveret 3 rigtige blade og ellers har jeg enten ikke modtaget noget eller modtaget det forkerte blad. Så det er åbenbart standard at man s... Voir plus
L'entreprise a répondu
Bladet, abonnering og velkomstgave fungerer som man bør forvente, men så startet telefon terror: annenhver uke ringer noen med tilbud på blad. Har klaget på det uten at det hjelper (bare en kort st... Voir plus
L'entreprise a répondu
Alla våra prenumerationer har strulat. Leveranser uteblir ständigt och vi måste ringa och meddela detta. Kundtjänst är trevliga och skickar ut tidningarna som saknas men det är otroligt jobbigt att be... Voir plus
Jag har en prenumeration på sex nummer som ska gå vidare i tillsvidareprenumeration. Döm om min förvåning när det dras från mitt konto för tidning nummer sju 3-4 veckor innan utgivningsdatum på det... Voir plus
L'entreprise a répondu
Vi udgiver stærke magasiner og driver succesfulde forretninger inden for digitale medier, e-handel og agencies. Vi er publicister af hjertet og har med udgangspunkt i storytelling bygget vækstforretninger, så vi både laver indhold og journalistik i verdensklasse samtidig med, at vi skaber stærke forbrugerfællesskaber og brands.
Strødamvej, 2100, København Ø, Danemark
Aucune trace de demande d’avis
Cette entreprise n’a pas invité ses clients à l'évaluer, donc les avis ne sont peut-être pas représentatifs.
A répondu à 17 % de ses avis négatifs
Répond généralement dans un délai de 24 heures
Comment cette entreprise utilise Trustpilot
Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.
mitblad.dk har bevidst gjort det besværligt at melde sig ud af abonnementsordning. Det er ikke muligt at afmelde abonnement online.
ikke den bedste oplevelse.
Bestilte 12 numre af EuroMan for 399 kr..
Bliver nu et år senere trukket 1.343 kr for det samme.
Kontakte virksomheden, og fik lavet af aftale med dem om afbestilling, og fik dele af beløbet tilbage.
Jeg stoppede med at modtage mit blad og blev efterfølgende opkrævet for 6 mdr's blade jeg aldrig har set. Kundeservice var ubehagelig og uforskammet. Køb ikke produkter her.
Vildledende beskrivelser på hjemmesiden og efterfølgende utrolig dårlig kundeservice, mega ærgerligt😞
Tilslutter mig kritikken
De fornyer automatisk abonnementer som er givet som gave og til en pris der er tre gange højere end gaven der er givet. Når man kontakter dem er de vældig flinke og hjælpsomme og vil tilbyde dig at forlænge til en meget billigere pris end den de har sendt opkrævning på. Når man siger nej får man en bekræftelse på opsigelse - EFTER EN FORNYET PERIODE som koster netop tre gange den pris man oprindelig gav i gave.
Ordered a magazine on xmas eve. Waited until 6th January to contact them as ive still not received the item. Its now 8th January still not had a response and no magazine.
Umuligt at kontakte kundeservice!
Først skrev jeg en klage over manglende levering -> efter en måned rykkede jeg for svar - efter 3 måneder har jeg stadig ikke fået svar.
Man kan også ringe - der er ventetiden 2-4 timer.
Opsiger abonnement på bogserie uden at fortælle mig noget som helst. Der står intet når man logger ind. “På grund af problemer med betalingen” — fordrukken sludder. Alle regninger ER BETALT I fuld!!! Det her firma or deres inkompetente medarbejdere bør gå neden om og hjem.
Er ikke til at komme i kontakt med. Hold jer jer væk fra dem....
Umulige at få kontakt med - Modtager ud af det blå et Anders and blad - et par dage senere modtager jeg et girokort. Får skrevet til dem at jeg ikke har bestilt Anders and blad. Modtager så et blad mere og en rykke på betaling - prøver igen at få kontakt og skriver igen til dem.
Modtager nu igen et blad - har de nogen ansat i deres kundeservice
Hendes Verden. Engang et fint håndarbejdsblad. Nu AI genererede strikkeopskrifter og sære ubrugelige ting. Det er dog simpelthen min dårligst abonnements oplevelse. Da jeg ønskede at opsige bladet efter 8 ugers prøvetilbus, viste det sig at jeg SKULLE købe 13 numre, før jeg kunne slippe ud af abonnementet. Må advarer om både produktet og forvaltningen af abonnement.
Ekstremt dårlig service. Når jeg ringer op, er jeg altid nr. 4 i køen. Der bliver sagt, at det er en meget travl dag (det er alle dage hos Egmont!!), og at jeg kan ringe en anden dag. Så endnu en gang har jeg givet op efter 30-40 minutters ventetid, hvor jeg stadig er nr. i køen)! Hhmm
I 2025 gav jeg mit barnebarn et års abonnement (Anders And &Co.) i julegave. Tilsyneladende fik jeg ikke afsagt abonnement (det må jeg undersøge nærmere). Da jeg igen ville give A.And 2026 i julegave, kostede det ca. 500 kr mere end sidste år. Jeg spurgte, om der ikke var en billigere måde at gøre det på, men det blev fuldstændig afvist. Altså betalte jeg 1.548 kr 20/12 25 samtidig med, at jeg så så mig nødsaget til at bestille og betale. Og så 28/12 25 lå der en opkrævning i postkassen på de 1.548 kr (incl. girokort gebyr 49 kr.
Abonnementet er nu opsagt, og så får vi, hvordan Egmont kan klodse i det.
Blot ærgerligt, at der ikke kan gives 0 stjerner for ekstremt dårlig service.
Blev kontaktet af en telefonsælger om et gavekort.
Afviste muligheden, alligevel modtog jeg regning på gavekortet.
Sidder nu i telefonkø på 45 min.
Forfærdelig oplevelse. Havde givet min mor en abonnements periode på hendes verden. Jeg opsagde den ved udløb, men Story House Egmont vælger at fortsætte abonnement til udløb af næste periode. Da jeg snakker med kundeservice nægter hun at kunne stoppe perioden med mindre end en måneds varsel og siger at jeg kunne have valgt denne metode på deres hjemmeside. Dette var ikke muligt. Til gengæld fik jeg, da jeg afmeldte på hjemmesiden, tilbud om at køre kommende abonnement til 1/2 pris. Da jeg sagde til kundeservice at det da var det mindste de kunne gøre, løbende måned som jeg åbenbart skulle tage, var svaret nej og at de aldrig kørte tilbud videre på abonnement da "alle på et tidspunkt skal betale fuld pris". - Hvorfor så det tilbud ved opsigelse på hjemmesiden.
Nu afventer jeg regning for løbende måned og bekræftelse på samtalen. Så jeg får lov til at betale for at de på egen hånd vælger at køre et abonnement videre. Sikke en måde at sikre sig kunder. Øv en træls oplevelse!!!
Skulle have penge tilbage for et abonnement som jeg havde købt til min mor i julegave. Kunne ikke forstå at det først startede i 2027. Det viser sig jeg ikke vidste hun havde et abonnement, og blev ikke oplyst om det da jeg købte abonnementet. Der ville så gå 8 til 10 bankdage før pengene ville komme tilbage. De 10 dage er gået og har ikke fået pengene endnu. Gad vide om jeg får dem ???
Bondefangeri! Forlænger abonnement uden reminder. Langt højere pris end hvad første periode kostede.
Hold jer langt væk!
Nul stjerner.... skulle være en mulighed.
Er I et svindelfirma der bare stjæler folks penge? I har vanvittigt dårlige anmeldelser. Har som så mange andre bestilt et kort abonnement af hjemmet til min mor. Har aldrig modtaget nogle blade hvorfor jeg via telefon har opsagt abonnementet. Sendt mail til jer som jeg blev bedt om med mit kontonummer....men indtil videre er der sket nada... virkelig ikke ok. Stram op for dælen....det er jo pinligt og må være så nederen at være ansat i et sådan lusket firma.
Burde give 0 stjerner, for vanvittigt bondefangeri. At låse folk til opsigelse et år ud i fremtiden, det er simpelthen så ringe og dårlig stil. Skam jer.
Jeg har et abonnement på Hjemmet.
Jeg har ikke modtaget Hjemmet nr. 48.
Jeg ringede derfor til kundeservice om tirsdagen. Her blev det aftalt at bladet skulle efterleveres. Jeg blev oplyst om, at jeg ville modtage bladet onsdag eller torsdag.
Da jeg ikke havde modtaget bladet torsdag, ringede jeg IGEN til kundeservice. Her blev det igen aftalt at bladet skulle efterleveres. Jeg blev oplyst om, at jeg ville modtage bladet fredag eller lørdag.
Lørdag modtog jeg så Hjemmet nr. 49. Men jeg har stadig ikke modtaget Hjemmet nr. 48.
Jeg finder det som en meget dårlig service, at jeg trods 2 kontakter til jer. Stadig ikke har modtaget Hjemmet nr. 48.
Da der åbenlyst ikke er styr på leveringen af bladet. Anbefaler jeg, at man ikke bestiller et abonnement.
Efter et introduktionstilbud, så fortsætter abonnementet forståeligt nok, men man får ingen reminder, og er man inde i næste periode, så skal betales for et helt år, som du så ikke kan afmelde online! Kundeservice har selvfølgelig kun åbent mellem 9-15, hvor vi som arbejdende folk ikke har mulighed for at ringe.
Virkelig dårlig stil, og man kan heller ikke nøjes med blot at betale regningen og afmelde sig. Man skal betale ved at tilmelde kortet/mobile til automatisk betaling fremadrettet.
Hold jer væk fra abonnementer !
Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.
Les entreprises peuvent utiliser nos invitations automatiques pour collecter des avis. Ils sont accompagnés du statut « Vérifié » pour indiquer qu'il s'agit d'expériences authentiques.
En savoir plus sur les différents types d'avis.
Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.
En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.
La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.
Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.