Bestilte et abonnement på 12 blade. På 9 måneder har jeg fået leveret 3 rigtige blade og ellers har jeg enten ikke modtaget noget eller modtaget det forkerte blad. Så det er åbenbart standard at man s... Voir plus
L'entreprise a répondu
Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus
Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus
Bestilte et abonnement på 12 blade. På 9 måneder har jeg fået leveret 3 rigtige blade og ellers har jeg enten ikke modtaget noget eller modtaget det forkerte blad. Så det er åbenbart standard at man s... Voir plus
L'entreprise a répondu
Bladet, abonnering og velkomstgave fungerer som man bør forvente, men så startet telefon terror: annenhver uke ringer noen med tilbud på blad. Har klaget på det uten at det hjelper (bare en kort st... Voir plus
L'entreprise a répondu
Alla våra prenumerationer har strulat. Leveranser uteblir ständigt och vi måste ringa och meddela detta. Kundtjänst är trevliga och skickar ut tidningarna som saknas men det är otroligt jobbigt att be... Voir plus
Jag har en prenumeration på sex nummer som ska gå vidare i tillsvidareprenumeration. Döm om min förvåning när det dras från mitt konto för tidning nummer sju 3-4 veckor innan utgivningsdatum på det... Voir plus
L'entreprise a répondu
Vi udgiver stærke magasiner og driver succesfulde forretninger inden for digitale medier, e-handel og agencies. Vi er publicister af hjertet og har med udgangspunkt i storytelling bygget vækstforretninger, så vi både laver indhold og journalistik i verdensklasse samtidig med, at vi skaber stærke forbrugerfællesskaber og brands.
Strødamvej, 2100, København Ø, Danemark
Aucune trace de demande d’avis
Cette entreprise n’a pas invité ses clients à l'évaluer, donc les avis ne sont peut-être pas représentatifs.
A répondu à 17 % de ses avis négatifs
Répond généralement dans un délai de 24 heures
Comment cette entreprise utilise Trustpilot
Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.
Bestilte et abonnement på 12 blade. På 9 måneder har jeg fået leveret 3 rigtige blade og ellers har jeg enten ikke modtaget noget eller modtaget det forkerte blad. Så det er åbenbart standard at man skal reklamere næsten hver måned...

Réponse de Story House Egmont
Bestilte abonnement + gave.
Efter 6 uger har jeg intet hørt omkring levering af gaven. Skriver mail høre intet.
14 dage efter jeg har skrevet en mail ringer jeg til “kundeservice” som er ikke eksisterende. Efter 15 minutters ventetid trods jeg er nr.1 i køen får jeg at vide af en meget ligeglad dame at min gave er i restordre og jeg skal forvente yderligere 1,5 måneds leveringstid. Dvs. der kommer til at gå 3 måneder før jeg modtager min gave. I har intet information sendt til mig omkring at gaven skulle være i restordre.
Det er simpelthen ikke i orden.
Er spændt på om jeg nogensinde modtager den gave.
Ikke et firma jeg kan anbefale at handle med. Og jeres kundeservice er seriøst dårlig. Uforskammet dame som på ingen på beklagede eller prøvede at hjælpe.
Første og sidste gang jeg bestiller dameblad hos jer.

Réponse de Story House Egmont
Købte gaveabonnement til nevø. Det skulle løbe i 6 md. Tre år senere får jeg varsel fra inkassofirma, at jeg skylder for 2 1/2 års abonnement, og at der er lagt ca. 1000,- oveni regningen til administration og i rykkergebyr. Jeg har aldrig modtaget opkrævninger og troede, at abonnementet automatisk stoppede efter de 6. md. Da jeg udbad mig dokumentation fra inkassofirmaet, fik jeg en kopi af sidste opkrævning, der angiveligt skulle være sendt til min hjemadresse. Jeg gentager; jeg har aldrig modtaget noget. Ved opkald til Storyhouse i dag, var det første hun sagde, at de ikke sælger gaveabonnementer, da alle abonnementer automatisk kører, indtil man opsiger. Det var nærmest indøvet, så det er nok en hyppig form for henvendelse. Da gaven blev leveret til min nevø, anede jeg ikke, det fortsatte. Det er bondefangeri af værste skuffe. Jeg har betalt det skyhøje beløb, da jeg ikke kan bevise, at jeg ikke har modtaget opkrævningerne, men føj, hvor er det grim praksis.
Jeg blev kontaktet telefonisk med et tilbud på Hjemmets Bedste MAD. Tilbuddet lød umiddelbart attraktivt, og jeg takkede ja.
Da jeg senere modtog fakturaen, blev jeg usikker og begyndte at undersøge firmaet nærmere. Jeg fandt mange negative anmeldelser om problemer med opsigelse af abonnementer, og derfor ønskede jeg ikke længere at fortsætte abonnementet.
Jeg har sendt en opsigelse på e-mail, men har ikke modtaget svar. Samtidig har det været meget svært at komme igennem til kundeservice telefonisk.
Det mest frustrerende for mig er, at et abonnement til 149 kr. hurtigt voksede til 349 kr. på grund af gebyrer og rykkere. Som kunde føler man sig presset til at betale uden mulighed for at få afklaret sin situation.
Bladet i sig selv fejler måske ikke noget, men min oplevelse med kundeservice og håndteringen af abonnementet har været meget utilfredsstillende. Derfor kan jeg desværre ikke anbefale dette abonnement.

Réponse de Story House Egmont
Hvis de forsøger at lave Danmarks dårligste "kundeservice",- så er til fulde lykkedes. Anbefaling,- køb aldrig et abonnement igennem Storyhouse.

Réponse de Story House Egmont
Vi havde abonnement på Anders And-bladet. Efter jeg stoppede det, bliver kundeservice ved med at ringe hver 2.-4. uge og prøver at få mig tilbage. Da jeg først blev kontaktet - svarede jeg høfligt, anden gang - også. Ved det tredje opkald bad jeg om at markere min konto som "må ikke ringes til" og stoppe med at ringe til mig. Personen, der ringede, lovede at gøre det, men to uger senere fik jeg et opkald fra en anden om det samme. Nu er det mindst 6 gange, de har ringet, og jeg ved ikke, hvordan jeg ellers kan forklare, at de skal stoppe og slette mine oplysninger fra databasen.

Réponse de Story House Egmont
Jeres service er ikke eksisterende og når i laver fejl, så tager det igen 7-10 bankdage at rette det. 12 maj skrev jeg til jer om min 88 årige demente mor og hendes abonnement, hvor hun havde betalt for 26 numre for 499 kr, men det var ikke gyldigt, så jeg skulle tegne et andet med 37 numre til 869 kr.. I dag var de 499 stadig ikke gået ind på min mors konto og i skrev der gik 7-10 bankdage. Det er der gået og oplyser det var fejlet og i får min mors konto nr. og reg.nr. nu vil der så gå yderligere 7-10 bankdage igen. Det er for ringe. Det er en 88 årig dement dame, hvad bilder i jer ind!

Réponse de Story House Egmont
Bindende abonnementer, IKKE eksisterende kundeservice, mangelfuld info og nu inkasso. Jeg tog imod et tilbud om fire Anders And blade til 1kr i Juni 2025, og på mystisk vis er man bundet til september. Der er ingen info på deres side, eller kundeportal, man kan ikke finde underrubrikker der kan fortælle hvorfor man er bundet i tre måneder af gangen, og deres kundeservice, som jeg har skrevet til to gange, har jeg dags dato ikke fået svar fra, selvom autosvar siger 2-3 dage. Jeg oplyser endda i mail nummer to at jeg endnu intet har hørt fra dem, og hvis de har svaret første gang, må de meget gerne kontakte mig på tlf, men det får jeg heller ikke svar på, og efterfølgende røg jeg i inkasso, og deres svar er at de har svaret mig... eller, den automatiserede email man modtager ved opsigelse, det er deres svar, så man behøver ikke svare på efterfølgende emails, ad to omgange?
D. 13-05-2025 benytter jeg mig af tilbuddet
D. 24-06-2025 opsiger jeg abonnementet, da jeg opdager at det er et abonnement, som UOPLYST kører i MINDST tre måneder efterfølgende
D. 24-06-2025 sender jeg følgende mail "Hej Jeg har nogle spørgsmål ift. det abonnement jeg åbenbart har tegnet i sidste måned. Jeg kan ingen steder se hvor længe et abonnement løber, hvor lang en periode er, og hvorfor at jeg først kan få opsagt mit abonnement til om tre måneder. Jeg har lige tjekket de mails jeg har fået fra jer, og jeg ser inden betingelser eller lign. vedhæftet, og jeg kunne umiddelbart heller ikke spotte noget her på siden, som skulle gøre mig klogere på hvordan og hvorledes. Jeg er skam tilfreds med bladende, men jeg er på ingen måde interesseret i at være bundet til et abonnement jeg ikke bruger, og især ikke i yderlig tre måneder. " Jeg modtager et autosvar om at de svarer inden for 2-3 dage
D. 28-10-2025 rykker jeg for manglende svar, med følgende besked "Jeg kontaktede jer d. 24-06-2025, med følgende besked" Hej Jeg har nogle spørgsmål ift. det abonnement jeg åbenbart har tegnet i sidste måned. Jeg kan ingen steder se hvor længe et abonnement løber, hvor lang en periode er, og hvorfor at jeg først kan få opsagt mit abonnement til om tre måneder. Jeg har lige tjekket de mails jeg har fået fra jer, og jeg ser inden betingelser eller lign. vedhæftet, og jeg kunne umiddelbart heller ikke spotte noget her på siden, som skulle gøre mig klogere på hvordan og hvorledes. Jeg er skam tilfreds med bladende, men jeg er på ingen måde interesseret i at være bundet til et abonnement jeg ikke bruger, og især ikke i yderlig tre måneder. " Jeg har endda også fået en kvittering for modtagelsen af min besked, men jeg har forsat ikke fået svar fra jer, men bladene blev ved med at komme. Jeg har så modtaget varsel om inkasso hvis jeg ikke betaler 885,35kr, hvilket jeg forsat ikke er interesseret i, og det er kun blevet værre på de fire måneder i umiddelbart ikke har svaret"
D. 31-03-2026 modtager jeg en besked fra Intrum, Inkasso, om at sagen er røget til Inkasso, pga. flere ubetalte rykkere. Jeg har ikke modtaget en rykker fra Egmont, på noget tidspunkt, men heller ikke et svar.
D. 12-04-2026 sender jeg en oversigt over beskederne til Intrum, og fortæller at jeg er uforstående da jeg ikke kan komme i kontakt med Intrum og mangler svar på to mails.
D. 05-05-2026 Intrum svarer og sætter min sag i bero imens de vil høre fra Egmont
D. 27-05-2026 Intrum har fået svar fra Egmont, at de har svaret på mine mails, og svaret er den automatiserede email jeg modtog ved opsigelse, tilbage d. 24-06-2025, og at de fastholder, da jeg jo har fået svar :))
Fire blade til 1kr endte med at koste 1300kr, fordi Egmont ikke kan finde ud af at svare på mails og have en mangelfuld hjemmeside, og som nok er tiltænkt til at kunne fungere 99% uden nogen form for menneskelig kontakt eller assistance, for det viser mange andres anmeldelser jo desværre også. Hold jer fra mitblad.dk og Story House Egmont
Jeg købte et magasin over telefonen, men der blev angivet en forkert adresse på ordren. Magasinet og fakturaen blev aldrig sendt til postkassen. Og kundeservicemedarbejderen Anna siger, at de ikke kan hjælpe med problemet.

Réponse de Story House Egmont
I januar kontakte jeg mitblad hvor jeg har et abonnement på hjemmet. Ringede , da jeg synes det var for dyrt. Fik så lavet mit abonnement om til et nyt med medlemstilbud. 52 uger til samme pris som jeg havde på 26 uger. Nu kan jeg se at der stadigvæk står 26 uger. Har skrevet til dem, for 14 dage siden uden svar, andet end undskyldning ventetiden.
KAN slet ikke ANBEFALE at købe deres blade.

Réponse de Story House Egmont
Jag har en prenumeration på sex nummer som ska gå vidare i tillsvidareprenumeration. Döm om min förvåning när det dras från mitt konto för tidning nummer sju 3-4 veckor innan utgivningsdatum på det numret. Har aldrig betalt en tidning i förskott på detta vis.

Réponse de Story House Egmont
Bladet, abonnering og velkomstgave fungerer som man bør forvente, men så startet telefon terror: annenhver uke ringer noen med tilbud på blad. Har klaget på det uten at det hjelper (bare en kort stund), og har sagt opp abo i protest (med dette so begrunnelse). Heller ikke det hjelper: de ringer fremdeles, bare litt mindre ofte.
Ikke fall for abo, kjøp heller bladet i butikk!

Réponse de Story House Egmont
Ikke-eksisterende kundeservice, der nu giver mening efter at have set andre anmeldelser

Réponse de Story House Egmont
Jeg fik et Euroman blad i gave og 4 gange kom det ikke med posten, hvor jeg hver gang skulle tage kontakt til dem. De skriver de er kede af det, men handling eller kompensation er der ikke skyggen af. Dårlig kundeservice og dårlig smag. De skriver alle gangene, hvor jeg henvender mig tålmodigt til dem, at de har fået besked at de ikke kunne levere bladet, grundet en manglende nøgle. Men de kommer mig ikke i forkøbet og undskylder er aktivt prøver at gøre noget. Kort fortalt, de er rimelige ligeglade. Efter 4. gang, giver jeg dem muligheden for at kompensere, hvilket de bare ikke svare på og siger at jeg kan få alle mine penge igen. Det har jeg så gjort. Men det er ærgeligt når den negative oplevelse kunne været været undgået på den ene eller anden måde.

Réponse de Story House Egmont
Fornyer automatisk et abonnement givet i gave og hæver på givers konto virkelig fræk !! Fik ingen warning - ikk omtalt mig venligst !

Réponse de Story House Egmont
Når man starter et abonnement, stopper det ikke før du aflyser. Man skal ringe ind for at aflyse sit abonnement. Når man så ringer ind, får de en til at vente 30 minutter fordi de har "meget travlt". Dog sagde de, at der kun var 3 foran mig. Hvorfor tager det mig under 1 minut at aflyse et abonnement, men Story House har mig på hold i 30 minutter fordi der er 3 foran? Det føles som et lumsk trick til at få en til at opgive og beholde/glemme abonnementet. Virkelig dårlig stil. ALDRIG MERE!!!

Réponse de Story House Egmont
Abonnementsfælde. Bliver fornyet under underretning. Elendig kundeservice.

Réponse de Story House Egmont
Jeg har være kunde på Her & Nu og benyttede mig deres tilbud. Her finder jeg så ud af, at man ikke kan opsige et løbende abonnement hos dem og starte et nyt tilbuds abonnement. Det står ingen steder på siden når man bestiller, at eksisterende kunder ikke kan benytte et af deres tilbud, på et blad man allerede modtager. Samtidig bliver jeg opkrævet et girokort gebyr selvom jeg altid har betalt mit abonnement online på deres hjemmeside. Der har været en lang korrespondance med Mit Blad om deres tilbud og at der ikke står noget om at eksisterende kunder kan benytte sådan et tilbud. Jeg er i hvert fald færdig med ar være kunde hos dem. Det er et elendigt firma med dårlig kundeservice. Som har stjålent nogle af mine penge

Réponse de Story House Egmont
Giv ikke gaver fra story house
Leveringen forsætter automatisk efter abonnements perioden er udløbet og prisen er sat op !!!
Hold jer langt væk fra dette selskab. Man drukner i fakturaer, rykkere og inkassotrusler og man kan ikke komme i kontakt med nogen som helst.
Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.
Les entreprises peuvent utiliser nos invitations automatiques pour collecter des avis. Ils sont accompagnés du statut « Vérifié » pour indiquer qu'il s'agit d'expériences authentiques.
En savoir plus sur les différents types d'avis.
Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.
En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.
La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.
Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.