Bestilte et abonnement på 12 blade. På 9 måneder har jeg fået leveret 3 rigtige blade og ellers har jeg enten ikke modtaget noget eller modtaget det forkerte blad. Så det er åbenbart standard at man s... Voir plus
L'entreprise a répondu
Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus
Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus
Bestilte et abonnement på 12 blade. På 9 måneder har jeg fået leveret 3 rigtige blade og ellers har jeg enten ikke modtaget noget eller modtaget det forkerte blad. Så det er åbenbart standard at man s... Voir plus
L'entreprise a répondu
Bladet, abonnering og velkomstgave fungerer som man bør forvente, men så startet telefon terror: annenhver uke ringer noen med tilbud på blad. Har klaget på det uten at det hjelper (bare en kort st... Voir plus
L'entreprise a répondu
Alla våra prenumerationer har strulat. Leveranser uteblir ständigt och vi måste ringa och meddela detta. Kundtjänst är trevliga och skickar ut tidningarna som saknas men det är otroligt jobbigt att be... Voir plus
Jag har en prenumeration på sex nummer som ska gå vidare i tillsvidareprenumeration. Döm om min förvåning när det dras från mitt konto för tidning nummer sju 3-4 veckor innan utgivningsdatum på det... Voir plus
L'entreprise a répondu
Vi udgiver stærke magasiner og driver succesfulde forretninger inden for digitale medier, e-handel og agencies. Vi er publicister af hjertet og har med udgangspunkt i storytelling bygget vækstforretninger, så vi både laver indhold og journalistik i verdensklasse samtidig med, at vi skaber stærke forbrugerfællesskaber og brands.
Strødamvej, 2100, København Ø, Danemark
Aucune trace de demande d’avis
Cette entreprise n’a pas invité ses clients à l'évaluer, donc les avis ne sont peut-être pas représentatifs.
A répondu à 17 % de ses avis négatifs
Répond généralement dans un délai de 24 heures
Comment cette entreprise utilise Trustpilot
Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.
Begge gange, jeg har tegnet et abonnement, er det gået galt. Sidste gang fik jeg slet ikke bladet. Ringede og skrev 5 mails, før jeg fik svar. Telefontiden åbner kl. 9, jeg var der i samme sekund; jeg var nr 1 i køen - og ventede 19 minutter. Helt uhørt. Lover at sende det manglende blad indenfor 48 timer. Efter 120 timer er der intet sket. Kan kun fraråde at tegne abonnement hos Story House
Bestilte 6 nr af Anders And Junior, og pengene blev trukket med det samme. 1. blad var lovet 9/2 i postkassen, så den 16/2 skriver jeg at bladet ikke er leveret. De skriver samme dag at det vil blive leveret inden 48 timer. Nu er det d. 19/2 og der er stadig ikke leveret noget. Min 6 årige spørger hver dag efter det.
Vi har modtaget blade i 1 1/2 år nu til tiden. Desværre er der ikke kommet for 01-26, og ej heller efter deres online reklamation. Nu mangler så også 02-26. Måske pga. dao har overtaget posten?? Jeg kan ikke anbefale mitblad.
Indledningsvis må jeg beklage at det ikke er muligt at tildele 'minus' stjerner - selv een er for meget.
Jeg har tidligere haft abonnement på et blad i deres portefølje.
Nu oplever jeg tilbagevendende at blive kontaktet af deres sælgere, der prøver at sælge nye abonnementer.
I dag blev det for meget, og jeg ville have mit nummer slettet fra deres opkaldsliste.
'Det skal du gøre gennem vores hjemmeside...'
Godt, det gør jeg så - de har endda en online formular til formålet.
MEN....
Efter at have udfyldt formularen og trukket sendt, modtager jeg en mail, at jeg skal oprette en bruger konto "For at vi kan være sikre på at du er den ud udgiver dig for at være"
Jammen, jeg har jo lige givet dem mit telefonnummer og tilhørende email addresse - og de er i stand til at sende mig en mail på den oplyste adresse.
Jeg ønsker ikke at sende FLERE persondata til dem, men derimod at få SLETTET mine oplysninger.
Jeg mindes ikke at have oplevet ringere kundeservice nogetsteds...
Hvis jeg kunne give 0 stjerner ville jeg gøre det. Har bestilt 24 numre af Her & Nu til et familiemedlem. Vi er nu på nummer 7 blad. Levering er så mangelfuld, 3 blade er ikke kommet, eftersendelser kommer heller ikke. Det er så mega frustrerende og tidskrævende. Nu vil jeg gerne opsige abb. D.D - men nej nej det vil mitblad ikke - der er en måneds opsigelse og det vil sige vi prøver igen med dette cirkus 4 uger mere. Kan absolut ikke anbefales
Ikke svært at se, at andre har samme oplevelser som jeg. Sikke dog en gang svindel. Beklagevis har jeg haft stor glæde af Basserne i mange år, både som abonnement og gave modtager. Det stopper omgående. Kan godt forstå der er lang ventetid på at komme i kontakt på dem på telefonen.
Allan
1 stjerne fordi bladet i sig selv er ok.
Vi købte et abonnement på 1 år januar 2025 på Hendes Verden, hvorefter det automatisk sluttede.
I januar 2026 blev vi telefonisk kontaktet af en ung mand som orienterede om at abonnementet udløb.
Vi sagde nej tak til forlængelse. Han ville vende tilbage med tilbud dagen efter.
Vi hørte ikke fra ham og regnede derfor abonnementet, som ophørt sidst i januar. Vi fik heller ikke noget skriftligt.
I februar modtog vi endnu et blad og en mail med restance betaling.
Kontakt til kundeservice medfører en undren over at det købte abonnement i januar 2025, som var med automatisk udløb, tilsyneladende er blevet forlænget af den unge mands opringning. Det nu giver en efterbetaling for de blade vi har modtaget for meget, men ikke har bedt om.
Det er usædvanlig dårlig service.
Vi kan absolut ikke anbefale andre at benytte deres abonnements tilbud.
Absolut abonnementsfælde "virksomhed"
Hvis du bestiller et gaveabonnament til en anden, så vil de automatisk forsæge at trække igen når perioden udløber. De vil ikke informere dig først, eller påminde dig at abbonnament udløber.
De vil ikke lade dig afmelde med det samme, og man skal vente mindst 24 timer, eller 1 måned før endt peiode.
De vil forsæge at trække 3 gane så meget.
De vil absolut ikke informere dig om det over email eller SMS om "manglende betaling", selv om de har muligheden. Når man ringer til dem, så siger de bare "vi sender ikke emails". I stedet sender de girokort med rykkere.
De er smadder usympatiske når man ringer til dem. Enormt nedladende, og uden skam.
Abonnerte en liten stund på ViMenn... det var ikke like interessant som tidligere... ville ikke gi de 1 stjerne pga det, men etter oppsigelse har jeg sikkert hatt 100 telefoner for å få meg til å abonnere på alt fra Norsk ukeblad til gudene vet hva... Møkka lei av å blokkere nummer fra dere, og kommer i alle fall ikke til å si ja til noe etter dette...
Ingen telefonservice: Vi har travlt, ring en anden gang, Klik. Jeg prøvede at opsige den 9/1, umuligt, der var ingen aktivt abb. 23/1 svar vi leverer 26 nr. til 1600 Kr.
30 Dages opsigelse, nope, de insisterer på at levere det næste halve år. Efter prøveperioden fortsættet abb til normalpris. Men, jeg har ikke sagt ja til at betale 6 måneder forud. Bondefangere.
Jeg købte i december 2024 en julegave til min far. 26 numre af basserne, betalte med det samme. Tilbuddet stod der højt og tydeligt at det udløb automatisk og jeg intet skulle gøre. Jeg loggede efterfølgende ind for at sikre mig at det ikke var et fortløbende abonnement og blev igen mødt med at jeg intet skulle gøre og det ville udløbe automatisk efter 26 numre.
Nu bliver jeg mødt med en rykker og et krav på 1400kr og en enormt ubehøvlet kundeservice som påstår at alle deres abonnementer er fortløbende og at kunden aldrig har ret.
Jeg kan på ingen måde anbefale at købe blade her.
Købte et Gastroabonnement i julegave til vores svigersøn. Fik en ordrebekræftigelse, som sagde at de kom tilbage med yderligere information. Januar kom og ingen information hvordan 1. nr kunne tilgåes digitalt. Skrev 2 emails til Mitblad.dk - ingen reaktion. Idag bruger jeg så 30 min på ventetone før man kommer igennem. Det viser sig, at deres email som ordrebekræftigelse sendes ud på, ikke kan tilgåes på mail... Det kunne Story House nok havde gjort mere tydeligt, men som andre skriver - det er ikke let at kommunikere med Egmont...
Like other comments state (and I wish I checked them earlier!)
Their website states that subscription DOES NOT auto renew.
Yet they charge after for a service I never ordered and then send penalties for not paying what I never asked for!
No email responses and 50min hanging to call center - when person states subscription auto renews until you cancel!
This is a total scam! Do not buy!
Skriver normalt aldrig anmeldelser - men bliver nød til det nu.. Jeg fik et abonnement på gastro bladet fødselsdags gave, og så frem til en at de ville komme hver måned. I det første lange stykke tid kiggedede jeg i min postkasse dagligt efter den første måned, men intet blad. Herefter har jeg ringet ind 3 gange, hvor hver gang blev der sagt "det er der inden for 2 dage" hvor det så aldrig kom. Det her var i oktober, jeg har stadig ikke modtaget nogle af bladene eller fået pengene igen :// øv øv det føltes helt kriminelt
Julegave ide fra helveXX
Jeg har i dag ventet 45 minutter på telefonisk kontakt, blot for at få den besked, at mit abonnement automatisk er blevet forlænget, og at jeg derfor hæfter for regningen på i alt 7 blade.
Dette på trods af, at jeg ikke har haft mulighed for at opsige abonnementet rettidigt, da MobilePay ikke blev fremsendt som lovet på grund af en teknisk fejl fra jeres side. Havde jeg modtaget MobilePay-betalingen rettidigt, ville abonnementet være blevet opsagt.
Derudover skal det bemærkes, at leveringen af de første blade var problematisk, idet de havde vanskeligt ved at finde frem. Set i lyset af både leveringsproblemer og den tekniske fejl mener jeg, at det er urimeligt, at jeg som kunde skal stå alene med regningen.
Særligt når 7 blade samlet set koster 391kr hvilket er mere end prisen i forretningerne.
Jeg anmoder derfor om, at I genovervejer sagen og foretager en rimelig løsning, eksempelvis hel eller delvis kreditering.
På linje med de andre her, så ja, de opkræver pludselige og urimelige høje gebyrer for regning, uden varsel, hvis ens kort eksempelvis er udløbet.
Værst har det dog været at de ikke kan finde ud af at levere bladene. skal rykke hver gang for manglende levering, og flere gange. vildt frustrerende når børnene glæder sig til at få deres blad at det så konstant udebliver.
Dårlig oplevelse hele vejen rundt, har opsagt begge abonnementer igen.
Helt urimeligt lange svartider - i hvert fald når det kommer til at opsige abonnement. Telefonslusetider på 30+ minutter og svartider på simple mailforespørgsler på 1-2 uger. I mellemtiden har jeg fået pålagt rykkergebyr på 150 kr., mens jeg afventede svar for at kunne betale. Det er brevdue-niveau her i 2026, og jeg mistænker, at det er en bevidst strategi for minimere opsigelser.
Det klæder jer ikke, Egmont!
Ikke engang en enkelt stjerne værd!!
Jeg gav min datter et abonnement på 6 blade. Efterfølgende får jeg en regning på over 700 kr. opsiger resolut abonnement, og bliver tilbudt et nyt, til en meget lavere pris.
Nu har jeg så fået en rykker, trods opsigelse- og jeg har ikke modtaget flere blade, end jeg oprindeligt betalte for. Sidder lige pt. i telefon kø, som nummer 5 ( på 10. minut)
Det er under al kritik
Jeg blev lovet af sælgeren at abonnementet ville stoppe automatisk med udløb af den betalte periode. Jeg var meget eksplicit i at forklare og aftale dette da det tog mig meget lang tid at komme ud af det forrige abonnement vi havde. Nu har jeg selv måtte lukke for abonnementet og betale for en periode mere. Det var sidste chance Egmont fik.
Bondefangeri af værste skuffe. Abonnementet blev opsagt, og alligevel kom der en opkrævning på et helt års abonnement. Gør det ikke !
Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.
Les entreprises peuvent utiliser nos invitations automatiques pour collecter des avis. Ils sont accompagnés du statut « Vérifié » pour indiquer qu'il s'agit d'expériences authentiques.
En savoir plus sur les différents types d'avis.
Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.
En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.
La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.
Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.