Bestilte et abonnement på 12 blade. På 9 måneder har jeg fået leveret 3 rigtige blade og ellers har jeg enten ikke modtaget noget eller modtaget det forkerte blad. Så det er åbenbart standard at man s... Voir plus
L'entreprise a répondu
Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus
Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus
Bestilte et abonnement på 12 blade. På 9 måneder har jeg fået leveret 3 rigtige blade og ellers har jeg enten ikke modtaget noget eller modtaget det forkerte blad. Så det er åbenbart standard at man s... Voir plus
L'entreprise a répondu
Bladet, abonnering og velkomstgave fungerer som man bør forvente, men så startet telefon terror: annenhver uke ringer noen med tilbud på blad. Har klaget på det uten at det hjelper (bare en kort st... Voir plus
L'entreprise a répondu
Alla våra prenumerationer har strulat. Leveranser uteblir ständigt och vi måste ringa och meddela detta. Kundtjänst är trevliga och skickar ut tidningarna som saknas men det är otroligt jobbigt att be... Voir plus
Jag har en prenumeration på sex nummer som ska gå vidare i tillsvidareprenumeration. Döm om min förvåning när det dras från mitt konto för tidning nummer sju 3-4 veckor innan utgivningsdatum på det... Voir plus
L'entreprise a répondu
Vi udgiver stærke magasiner og driver succesfulde forretninger inden for digitale medier, e-handel og agencies. Vi er publicister af hjertet og har med udgangspunkt i storytelling bygget vækstforretninger, så vi både laver indhold og journalistik i verdensklasse samtidig med, at vi skaber stærke forbrugerfællesskaber og brands.
Strødamvej, 2100, København Ø, Danemark
Aucune trace de demande d’avis
Cette entreprise n’a pas invité ses clients à l'évaluer, donc les avis ne sont peut-être pas représentatifs.
A répondu à 17 % de ses avis négatifs
Répond généralement dans un délai de 24 heures
Comment cette entreprise utilise Trustpilot
Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.
Jeg blev sendt til inkasso af Story House Egmont.
Story House Egmont mener jeg har modtaget faktura og 3 rykkere i postkassen. Jeg får aldrig post, så det ville jeg have opdaget.
Jeg har både snakket i telefon og E-mail med dem tidligere, så de havde alle chancer for også at sende en rykker på mail eller ringe.
Jeg har været glad abbonnent i et par år, men det her synes jeg er en uordentlig måde at gøre det på.
Jeg fortryder at jeg har tegbet abonnement. De sender slet ikke bladet. De har ikke engang sendt det først i udgaven og jeg har opsagt med det samme. Hold jer væk fra dem
Imponerende dårlig service.
Bestilte et abonnement på otte numre af Gastro. Modtog det første, og tilsyneladende sidste, nummer relativt hurtigt med posten, men derefter skete der ikke mere. Jeg gik lidt naivt ud fra, at der bare var bøvl med leveringen - eller at bladet udkom med noget større interval end jeg troede, men nej. Da jeg stadig ikke har modtaget de følgende to numre henvender jeg mig for at høre, om de kan sende mig de manglende blade. Her får jeg koldt og køligt at vide, at det kan jeg ikke, da der er to ugers reklamationsfrist, og da fristen er udløbet, så er det mit problem. Undskyld, men siden hvornår er det kundens problem, at man ikke får leveret den vare, man har betalt for? Jeg tilbyder så, at de bare kan forlænge mit abonnement med to måneder, så jeg kan få de sidste syv numre jeg har betalt for. Men igen er svaret nej, da reklamationsfristen er overskredet. Der står i øvrigt intet om nogen reklamationsfrist i de mails, jeg har modtaget fra mitblad - i så tilfælde havde jeg jo nok reageret noget før. Det er så patetisk ringe service, at de ikke bare erkender fejlen og forlænger abonnementet, da det ville koste dem nærmest ingenting. Burde nok have læst på Trustpilot først, da deres kundeservice åbenbart sejler. Not recommended!
Glad kunde i mange år men aldrig igen! Købte gave til min mor på Bolig Liv et år siden ca. Pludselig kommer der brev fra Intrium Inkasso. Aldrig prøvet lignende. Egmont har både min mail, tlf og adresse, men ingen kommunikation, bare direkte til inkasso. De påstår at have sendt rykker til mig 5 gange men intet modtaget! Nu har de overhånd og jeg må betale 1732,40 kr. For hvordan kan jeg bevise at jeg ikke har modtaget noget i min postkasse? Er faktisk i chok og Egmont “kundeservice” kan ikke kommentere når det er en inkasso sag. Så er fanget. Fuldstændig uacceptabel forretningsmodel, for kan nu se jeg ikke er alene om oplevelsen, det virker næsten overlagt. Vil fraråde alt handel med dem!!
Gav for 2024 et blad til min datter betalt for 1 år. Abonnementet fortsatte ....og pludselig i marts 2025 kom mail fra inkasso intrum, om ubetalte regninger . Jeg havde ikke fået mail derom fra Story House Egmont!!!! De kunne intet gøre, da "sagen" var sendt til inkasso. De har nu "behandlet sagen" og for 2 blade kunne sagen afsluttes med betaling: 1732,40 kr. For at betale skal cpr nummer opgives!!!!!
Forfærdeligt firma der beskyldte mig for at snyde da jeg ville købe abonnement til min mor. Jeg skulle åbenbart kunne vide at hun nogle uger forinden havde benyttet sig af et medlemstilbud og jeg derfor ikke kunne give hente et abonnement. Da gaven var en overraskelse til mors dag kunne jeg naturligvis ikke spørge hende om hun allerede havde et.
Efter endt periode på 1 år er mit medlemskab blevet fornyet uden at få nogen former for notifikation på det. Nu koster det så bare 3000,- i stedet for 999,- som jeg gav for 12 blade. Hold jer langt væk, kundeservice er til ingen hjælp og den form for forretningsmodel burde ikke være lovlig.

Réponse de Story House Egmont
Rent svindel. Efter første abbonements periode, er prisen næsten tredoblet, som er trukket på MobilPay uden nogen form for notifikation
Benny Christiansen
Utroligt skuffende og tæt på svindel
Jeg tegnede et abonnement på Jumbobøger til min søn, som elsker dem. Det startede fint med et introduktionstilbud, men efter tilbudsperioden steg prisen markant. Nu trækker virksomheden 245 kr. for 3 bøger – det svarer til over 80 kr. per bog!
Det giver ingen mening, når man kan købe de samme Jumbobøger i en kiosk til ca. 65 kr. stykket. Det burde jo være billigere at abonnere, ikke dyrere. Jeg har svært ved at se, hvordan det kan forsvares.
Det virker uærlig og som bevidst vildledning
My son got an issue of Lego Ninjago magazine that we regularly buy. In the number 2/2025, there was written that in the next issue (3/2025) there will be playing cards -spillekort. We bought the next issue, but no playing cards were included. I contacted mitblad and after an email exchange, where they tried to blame the shop we got it from, they accepted that "a mistake has occurred" and when I asked them for a compensation they replied that they "reserve the right for printing errors, and therefore, we are unable to take further action from our side"
Dette er den største svindel med dine data
Jeg ved ikke hvad jeg har gjort for at ende i dette cirkus. Men allerede i efteråret ringede jeg til min bank ang
Nogle mystiske transaktioner på min konto men banken kunne ikke se hvem der trak disse penge på min konto. Skulle så selv prøve at finde deres konto.
Navnet på transaktionen var op boks
Jeg søgte forgæves der var ingen der reageret på det navn. Så banken spæretde så kontoen
Resultat, har fået ind indkrævning fra en kredit bureo på 1748 kr
Prøvede og ringe til firmaet men de ville ikke snakke med mig fordi det var gået til inkasso
Udover det var rykkeren sendt til en forkert adresse
Jeg prøver lige Forbrugerstyrelsen da ikke ser ud til at jeg er den eneste der er faldet dette
Så gik det igen galt hos Story House Egmont
0 stjerner herfra.
På trods af aftale om stop af abonnement (på Her og Nu) kommer jeg til at betale næsten 50 kr pr blad for et blad til 29,95 kr i løssalg.
Faktisk bare dårlig kundepleje !
Bliver (åbenbart) ringet op fra kundeservice, da jeg tidligere har givet et abonnement i gave.
Kvinden kunne lave et “godt tilbud” til mig, da jeg jo havde været kunde før og det kunne ikke fås billigere.
Efter endt samtale, tjekker jeg deres hjemmeside ud, hvor det rent faktisk var billigere selv at bestille derinde!! Jeg skriver til dem, at jeg ikke ønsker deres tilbud, da det jo er billigere over nettet. Eneste svar var “ok - modtaget”. What? Hvor er kundeservicen egentlig henne her?! Det er simpelthen at snyde folk og ovenikøbet at ringe mig op, for at stikke mig en løgn, så elendigt!
I 2022 modtog jeg en barselsgave fra min svigerindes mor – 6 numre af Vores Børn magasinet fra Story House Egmont. Hun bestilte og betalte det som gave, og bad blot om min adresse og mail for levering. Jeg har aldrig selv bestilt, accepteret eller tilmeldt mig noget abonnement.
Jeg modtog de 6 blade, og troede naturligvis, at gaven var slut der. Jeg blev aldrig informeret om, at det ville fortsætte som et abonnement, eller at jeg selv skulle afmelde noget, jeg ikke havde tilmeldt mig i første omgang.
I 2025 finder jeg så ud af, at jeg har fået rykkere og et inkassokrav sendt til en gammel adresse – på noget jeg ikke kendte til, ikke har modtaget, og ikke har sagt ja til. Tilmed er mit navn stavet forkert i deres system. Det virker mildest talt uprofessionelt og vildt urimeligt.
Hvordan kan man sende en gave – og så ende med at modtageren af gaven bliver bondefanget af et skjult abonnement og ryger i inkasso flere år senere?
Jeg håber virkelig, Story House Egmont begynder at tage ansvar for deres gaveabonnementer og den måde, de bliver videreført på. Det her burde ikke kunne ske.
Jeg vil desuden politianmelde dem for deres praksis!
En stjerne fordi man ikke kan give mindre.
Jeg skal hjælpe min svigermor, der ikke er digital på nogen måde, med at opsige sit abonnement. Der bliver ikke svaret på telefonen, da der er travlt, og man kan ikke opsige via mail. Fantastisk service.
Det eneste tidspunkt man kommer igennem på er, når det er uden for åbningstid. Absolut ikke anbefalelsesværdigt.
Da jeg så kom igennem et par dage efter, fik jeg den bedste betjening. Så jeg har lavet min anmeldelse om.
Tak for det.

Réponse de Story House Egmont
Jeg gav min mor abonnement i julegave, derefter blev jeg trukket for næste abonnement, selvom det var en gave, lad vær med at tegne abonnement, det er det største bondefangeri og der er ikke noget at gøre, slet ikke når man har betalt med MobilePay, betal ALTID med Mastercard, så kan man lave indsigelse.

Réponse de Story House Egmont
Efter at have holdt Magasinet Gastro i over 8 år, smider Storyhouse Egmont sjovt nok et girokort afsted med en prisstigning på tæt på 400 kr. for et nyt abonnement.
Jeg mailer til dem, at jeg er uforstående overfor denne model, og prisstigningen.
Jeg hører først fra dem, da de sender mig en rykker?
Kommer jeg til at handle med Storyhouse Egmont igen, NEJ, ikke med den slags abonnementer.
Før i tiden skulle jeg selv oprette et nyt abonnement fremfor at blive bondefanget.
POLITIANMELD Story House Egmont.
Jeg vil opfordre alle til at politianmelde, da jeg kan læse på Trustpilot at stort set alle bliver snydt enten via abonnementer der "ikke er opsagte" selvom de er sagt op eller i mit tilfæde en sag hos et inkasso firma for et abonnement jeg ikke vidste jeg havde og ikke havde fået besked om at jeg havde. Jeg har heller aldrig modtaget de blade de siger de har sendt.
Den eneste måde store virksomheder kan stoppes på er hvis nok mennesker politi anmelder eller skriver til forbruger ombudsmanden.
Man anmelder online hos Politiet - kan ikke ligge link ind men skriv i søgefeltet "svindel ved køb af vare eller ydelse"
Alternativt kan man klage via Forbrugerombusmanden over Story House Egmont. De har en klageformular man kan udfylde online og det er gratis.

Réponse de Story House Egmont
Nærmest umuligt at få opsagt et abonnent. I den proces satte de en masse gebyrer på regningen.
Jeg kan simpelthen ikke fordrage forretningsmodellen med automatisk (og meget stille) fornyelse efter en given introduktionsperiode, især når prisforskellen er så stor.
En påmindelse via mail et par uger forinden burde være muligt, og havde resulteret i en glad kunde her.
I dét tilfælde var jeg nok blevet hængende hos Gastro i mange år. Nu er de næste 12 måneder uden tvivl mine sidste som kunde hos jer.
Bladet fejler som sådan ikke noget.
Jeg har forsøgt at kontakte deres kundeservice utallige gange, men hver gang får jeg bare standard svar uden reelle løsninger. Det virker som om, de ikke tager deres kunder alvorligt, og det er frustrerende. Jeg har endda sendt flere e-mails med dokumentation for mine henvendelser, men der er ingen forbedring. Det er simpelthen uacceptabelt, at man skal kæmpe så hårdt for at få det, man betaler for, og at man skal bruge så meget tid på at følge op på deres fejl.
Jeg ville ønske, at de kunne vise mere respekt for deres kunder og tage ansvar for deres handlinger. I stedet for at gøre det, har de skabt en oplevelse, der er fyldt med stress og irritation. Jeg kan ikke anbefale Story House til nogen, der ønsker en pålidelig service. Det er en skuffelse, og jeg håber virkelig, at de kan forbedre deres processer i fremtiden.

Réponse de Story House Egmont
Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.
Les entreprises peuvent utiliser nos invitations automatiques pour collecter des avis. Ils sont accompagnés du statut « Vérifié » pour indiquer qu'il s'agit d'expériences authentiques.
En savoir plus sur les différents types d'avis.
Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.
En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.
La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.
Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.