Jeg skal ikke gi en stjerne fordi butik…
Jeg skal ikke gi en stjerne fordi butik er fup jeg har bestil 14 dages siden, jeg har ikke set min kjole endnu.
Træls sørgelig
Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus
Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus
Aucune trace de demande d’avis
Cette entreprise n’a pas invité ses clients à l'évaluer, donc les avis ne sont peut-être pas représentatifs.
Comment cette entreprise utilise Trustpilot
Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.
Jeg skal ikke gi en stjerne fordi butik er fup jeg har bestil 14 dages siden, jeg har ikke set min kjole endnu.
Træls sørgelig
Ingen pakke modtaget. Forsendelsen kan ikke spores, og pengene er trukket på kontonummer.
Forsøgte, at ringe på det oplyste mobilnr. I deres butik i Kbh.
Fik et engelsktalende robotsvar. Kunne ikke komme til at tale med nogen. Har derfor sendt en mail til dem d.d.
Ville spørge til tolkning af deres størrelsesguide. Den kjole jeg ville købe har jeg også set på Temu. Det er ikke Ok.
Tak for advarsel fra anmeldelserne. Tør ikke bestille noget hos møllerogmadsen.
Køb af dunjakke, 610 kr. Det var en gave. Ville returnere den da modtageren allerede havde en tilsvarende. Det kunne jeg ikke - tilbud om 15 % nedslag ved et nyt køb! Og jeg er velkommen til at beholde jakken (som jeg HAR betalt for men ikke set skyggen af her en uge efter! ALTID TJEK TRUSTPILOT!
Jeg skriver det mens jeg stadig venter på min bestilling. Der er gået 14 dage og min bestilling er ikke kommet. Der står at leveringstid er 3- 8 dage..varen kommer åbenbart fra Kina men det oplyser de ikke. Jeg har prøvet at skrive et par gange, men det er e robot der svarer til øst og vest. Rigtig dårlig
Købte en t-shirt i god tro, da jeg troede det gik til Kræftens Bekæmpelses kampagne "Støt brysterne"
Det viser sig så desværre det er et fup firma fra Kina.
Hold jer langt væk det er kun billige kina varer købte for 14 dages siden en guldring Der var intet guld ren kobber som ikke må sælges i dk
Den dårligste kundeservice når man skal have penge tilbage. Har ikke fået mine varer. De siger dem der skulle levere varerne skal erstatte. Det er 3 parts firma, i et andet land, som hedder Yunexpress(Who's that😳
Nu må vi se om mine penge overhovedet kommer☹️
Kan se andre her på trustpilot har haft samme oplevelse med dette “firma”
Jeg har fået min t-shirt fra Hongkong og sikke noget skrammel, ligner slet ikke den jeg bestilte på deres billeder . Brug aldrig denne hjemmeside det er fup
Og tænk at de ydermere skriver ved køb af denne T-shirt skriver man “støtter brysterne” derfor bestilte jeg den faktisk oprindeligt, men det er også fup
BRUG IKKE DENNE HJEMMESIDE
fup og fake. Er i den grad blevet snydt. De burde politi anmeldes for, at bruge Kræftens Bekæmpelses navn.
Total fake og varen kommer fra Hong Kong så lang vente tid. Varen leves ikke op til, hverken pasform og farve.
Køb ikke herfra. De reklamerer med støt brysterne. Der sidder noget et sted og lever fedt på at det er umuligt at få pengene tilbage og sende produktet retur. Total scam. Siden burde lukkes ned.
Fup fup fup. Opdagede desværre først efter at have bestilt og modtaget en t shirt til støtte for brystkræft at det var fup. Den dårligste kvalitet - sendt fra Kina. Og så slet ikke ud som på billedet. Ærgeligt jeg ikke læste trust pilot først
Største fup firma ever
Bestilte en t shirt, som skulle støtte brystkræft… den har været længe undervejs, og jeg tror ikke på conceptet… den kommer jo fra Kina… det eneste gode er at den er af bomuld, ellers ligner den noget fra Temu… lidt øv, gav jo over 200kr for den
Fup og fidus, de påstår man støtter brystkræft og hjerteforening. Det passer ikke. Heldigvis købte jeg kun en billig t-shirt, og derned kun lidt snydt. Kvaliteten ER billig, stift stof, dårligt tryk. Laaang leveringstid samtidig med "opmuntrende" mails om at pakken er på vej. Det vakte min mistanke om at pakken kom langvejs fra og ikke fra Danmark. Køb ikke noget fra denne hjemmeside.
Fake hjemmeside - Hold nalderne væk. Bliver harm over at annoncerer sig på lyserød August med kræfttema, når det ikke støtter formålet, men benytter det som salgstrick.
Virksomheden er uden CVR og varer kommet fra Østen.
OBS. Det er en falsk hjemmeside !!!!
Køb ikke noget der fra …
Ingen cvr nr. og varerne skal returneres til HONGKONG !!!!!!!
Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.
Les entreprises peuvent utiliser nos invitations automatiques pour collecter des avis. Ils sont accompagnés du statut « Vérifié » pour indiquer qu'il s'agit d'expériences authentiques.
En savoir plus sur les différents types d'avis.
Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.
En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.
La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.
Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.