Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus

Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus

Lisez les avis des autres

Noté 4 sur 5 étoiles

Hele handlen er foregået upåklageligt. Ordrebekræftelse med tracking no . på både 1. (4PX) og 2. (DAO) transportør var påført fra start. ------ Efter at have købt 2 par shorts samt en kjole, forst... Voir plus

Noté 1 sur 5 étoiles

Jeg tilslutter mig koret af kritiske bemærkninger. Hold jer langt væk ! Plejer at tjekke firmaer, men blev distraheret af et solidt dansk navn - dumt, dumt, dumt af mig !!!! Måneders ventetid og et sk... Voir plus

Noté 1 sur 5 étoiles

Jeg har lige modtaget min pakke fra Møller og Madsen. Den lever desværre ikke op til forventningerne og kan selt ikke sammenlignes med de billeder som de har på deres hjemmeside. Hold jer lang væk fra... Voir plus

Noté 1 sur 5 étoiles

Havde jeg dog bare tjekket her først.....venter på 3 uge på tøj, supporter svare på mail, og beklager. Useriøst firma og absolut ingen oplysninger om, at varer sendes fra Kina🙈og priserne er jo almi... Voir plus

À propos de l'entreprise


Coordonnées de contact

1,7

Mauvais

TrustScore 1.5 sur 5

24 avis

5 étoiles
4 étoiles
3 étoiles
2 étoiles
1 étoile

Aucune trace de demande d’avis

Cette entreprise n’a pas invité ses clients à l'évaluer, donc les avis ne sont peut-être pas représentatifs.

Comment cette entreprise utilise Trustpilot

Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.

Les entreprises sur Trustpilot n’ont pas le droit d’offrir des incitatifs ni de payer pour masquer des avis. Les avis reflètent l’opinion des utilisateurs et non celle de Trustpilot. En savoir plus

Noté 4 sur 5 étoiles

Hele handlen foregik upåklageligt

Hele handlen er foregået upåklageligt. Ordrebekræftelse med tracking no . på både 1. (4PX) og 2. (DAO) transportør var påført fra start.
------
Efter at have købt 2 par shorts samt en kjole, forstod jeg at varerne ville blive afsendt fra Kina. Intet tøj havde oplysning omkring stof typer. Nå, jeg fløj straks på Trustpilot, og opdagede at firmanavnet desværre ikke kunne ses på Google Maps. Desuden noterede jeg mig et par dårlige anmeldelser. Så jeg kontaktede min bank for at tilbageføre beløbet, hvilket var for sent, da sælger allerede havde reserveret det. Banken oplyste at modtager ikke var M&M, men derimod et udenlandsk firma. Jeg spærrede mit kort for at undgå evt. ekstra transaktioner, hvilket viste sig at være komplet unødvendigt. Tak for handlen som blev lidt forsinket - som jeg blev oplyst om i god tid. 👍🏼👌🏼

23 juin 2026
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Jeg har lige modtaget min pakke fra…

Jeg har lige modtaget min pakke fra Møller og Madsen. Den lever desværre ikke op til forventningerne og kan selt ikke sammenlignes med de billeder som de har på deres hjemmeside. Hold jer lang væk fra dem. Nu er det spændende om jeg kan få mine penge retur

21 juin 2026
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

NUL stjerner...!

Bestilte sko i str. 48
Fik dem leveret efter en del ventetid, det viste sig at de kom derekte fra Kina...
Jeg ved ikke hvad de forstår ved en str. 48, men skoen var nærmere en str. 45/46, så den passede SLET ikke.
Forsøgte at retunere den, men efter mange skriverier, endte det med at jeg fik 10% af beløbet retur.
Hvilekt ikke er det som deres returpolitik lover.
Så det er under ALT kritik, de skal have NUL tjerner...!
For mig og se er det det rene bedrageri, og jeg kan kun helt og aldeles fraråde at man køber noget som helst fra Møller og Madsen !!!!!

/ Frank M.

17 mai 2026
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Køb ikke ved det FIRMA

Køb ikke ved det FIRMA - hold jer væk !!
Kjolen var 3 uger undervejs og da den endelig kom var det noget værre bras som kommer fra Kina - selvom det er en Dansk hjemmeside fra København.
Det er ikke svarende i str. og så grim at jeg ikke engang vil bruge den som natkjole.

20 juin 2026
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Snyd

Snyd
Det er et svindelfirma. Returnering til Kina, de forsøger med at man kan få 10% tilbage med det samme og beholde varen. Men varen koster Max 10% - så de scorer lige 90% 🤬. Direkte bedrageri

18 juin 2026
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Svindel

De køber ting hos Shein/temu og videresælger det i Danmark til trippel pris.

17 juin 2026
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Uetisk Firma!!Betalte 598 kr for 2 kjoler hos dansk…

Betalte 598 kr for 2 kjoler hos dansk firma. Modtog disse fra Kina??!. Kjolerne var ikke dem jeg havde bestilt. Sendte dem tilbage, men fik efter mange mails besked på at de skulle sendes til Kina. Firmaet køber kjoler/tøj i Kina til en billig pris og sælger for en meget dyrere pris i DK. Har kun haft vrøvl og bøvl. Har mistet 423 kr. kan ikke finde et CVR.NR på firmaet. Betaler firmaet skat??

23 mai 2026
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Elendigt produkt…

Jeg tilslutter mig koret af kritiske bemærkninger. Hold jer langt væk ! Plejer at tjekke firmaer, men blev distraheret af et solidt dansk navn - dumt, dumt, dumt af mig !!!! Måneders ventetid og et skodprodukt. Hvorfor er det ikke muligt slet ikke at give nogle stjerner :-/

15 juin 2026
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

SNYD

SNYD.
Bestiller en fin broderet kjole.
Får leveret en Kina kjole i polyester med tryk.

12 juin 2026
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Fup.

Vær opmærksom på at man ikke kan betale med hverken dankort eller mobilpay. Det er et Fup - firma

9 juin 2026
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Havde jeg dog bare tjekket her…

Havde jeg dog bare tjekket her først.....venter på 3 uge på tøj, supporter svare på mail, og beklager.
Useriøst firma og absolut ingen oplysninger om, at varer sendes fra Kina🙈og priserne er jo almindelige og ikke engang særlige billige...

9 juin 2026
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Kina-firma

Kina-firma. Ikke dansk. Køb ikke. Virkelig dårlig kvalitet. Returvarer skal sendes til Kina for egen regning/ansvar/toldafgifter.

8 juin 2026
Avis spontané

Cette entreprise vous appartient ?

Revendiquez votre profil pour accéder aux outils gratuits de Trustpilot et renforcer vos relations clients.

Créez un compte gratuit

L’expérience Trustpilot

Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.

Les entreprises peuvent utiliser nos invitations automatiques pour collecter des avis. Ils sont accompagnés du statut « Vérifié » pour indiquer qu'il s'agit d'expériences authentiques.

En savoir plus sur les différents types d'avis.

Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.

En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.

Voici 8 conseils pour écrire des avis de qualité.

La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.

Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.

En savoir plus