Väldigt dålig service. Jag besökte butiken för att köpa ett smycke som födelsedagspresent och frågade butikschefen om det gick att byta storlek om smycket skulle visa sig vara för litet eller för stor... Voir plus
Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus
Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus
Lisez les avis des autres
JAG VILL VARNA ANDRA FÖR MQ!! Extremt besviken på MQ!!! Som kund känner jag mig väldigt illa behandlad i detta ärende. Jag mottog inte alla varor i mitt paket, trots att de hävdar att allt ska... Voir plus
Jag bokade personal shoppar i butiken i Luleå. Jag är så nöjd! Vilken duktig personal shopper: bra förslag på kläder, bra blick för vad som passar mig, supertrevligt bemötande! Jag kände mig ompysslad... Voir plus
Lite sur faktiskt. Krångel med beställlningen. Först fattades två delar i beställningen, sedan tog det lång tid innan returen var på plats och jag kunde häva delar av köpet. Orkar nog inte med denna... Voir plus
À propos de l'entreprise
- Magasin de vêtements
- Magasin de vêtements pour enfants
- Magasin de vêtements pour hommes
- Magasin de vêtements pour femmes
Informations provenant de diverses sources externes
Säsongens nyheter från våra varumärken. När du vill, var du vill. 1-3 dagars leverans. Fri frakt till butik. Fri retur.
Coordonnées de contact
Aucune trace de demande d’avis
Cette entreprise n’a pas invité ses clients à l'évaluer, donc les avis ne sont peut-être pas représentatifs.
Comment cette entreprise utilise Trustpilot
Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.
Les gens ont aussi consulté
Kommer aldrig gynna denna butik
Jag har arbetat på MQ och det var den värsta arbetsplatsen jag har arbetat på. Fanns inget positivt alls. Dåliga chefer, bara resultat orienterad men brydde sig inte alls om personalen. Kommer aldrig att gynna denna kedja genom att handla där och det bör ingen annan göra heller.
Ingen prismatch
Visade olika priser på hemsidan och när jag ville ha det lägsta priset erbjöds det inte. Företaget erbjuder inte prismatch som nästan alla andra föredrag gör idag, synd tycker jag som annars gillat MQ tidigare
Jag bokade personal shoppar i butiken i Luleå
Jag bokade personal shoppar i butiken i Luleå. Jag är så nöjd! Vilken duktig personal shopper: bra förslag på kläder, bra blick för vad som passar mig, supertrevligt bemötande! Jag kände mig ompysslad och uppskattade också det lilla bordet som var dukat med bubbelvatten, vindruvor och godis. Jag kan varmt rekommendera MQ butiken I Luleå och dess personal shopper😀
Örnsköldsvik
Örnsköldsvik: Supertrevlig personal som var väldigt hjälpsam och hämtade hela outfits medan jag stod i provrummet och provade. Bra tips, bra service och även när jag kom tillbaka ett par dagar senare för att reklamera ett par byxor som hade en dålig söm så var det inga konstigheter alls trots att jag tagit bort lappen, de bytte byxan rakt av och jag fick dessutom en storlek mindre på min önskan. Bara positivt och har nu hittat min nya favoritbutik. Lyckades bränna 4 tusen där på 1 vecka!
Otrevlig och okunnig personal…
Otrevlig och okunnig personal gällande bemötande och bedömande av faktisk storlek.
Hade kontakt med MQ kundservice genom…
Hade kontakt med MQ kundservice genom deras chattfunktion. Förutom att tjejen/kvinnan som börjar på "J" var okunnig om produkterna, svara precis samma sak som det stod på hemsidan så var hon också riktigt otrevligt. Måste haft en dålig start på dagen. Man blir både besviken och ledsen.
Dålig kvalitet
Hej. Jag köpte en långärmad tröja hos er. Den kostade 500 kr. Bedrövlig kvalitet. Tröjan luddar hela tiden. Släpper ludd över allt. Kommer aldrig mer att handla hos er😡😡😡 Man kan begära mer av en tröja som kostar 500 kr. Skäms på er på mq
Tar man inte kontanter så ska man inte…
Tar man inte kontanter så ska man inte ha kunder heller!
BOJKOTT!
Företaget vägrar reklamation!
Företaget vägrar sedan en vecka att ta emot reklamationer på varor som är köpte från det gamla bolaget med hänvisning till en intern policy (ej utskriven i allmänna villkor), trots att 3 års reklamationsrätt gäller. Det ska tilläggas att bolaget uppstod genom en rekonstruktion så helt nedlagt var det aldrig. Förfarandet är anmält till Konsumentverket.
Beställde en vara
Beställde en vara. Dagen efter kommer ett Mail om att varan är slut och att orden tas bort.
Presentkort
Alltså, varor, leverans är mycket bra. Men att inte kunna använda presentkort på nätet är ju värdelöst. Kundtjänst informerar att det inte funkar på nätet, utan endast i butik. Suget bottenlöst. Hoppas jag hinner nyttja innan konkursen.
Tveksam kvalitet o bemötande
Ja, kundbemötande i butikerna kan vara lite si och så. Känns som om personalen är ur balans i och med omstruktureringen (ingen ursäkt). Deras egna märken är alldeles för dyra i förhållande till kvaliteten. Men så har de stora reor också. Där kan man fynda om man väljer rätt plagg.
glöm det förtaget,svindyra
Riktigt dålig onlinebutik.
Riktigt dålig onlinebutik.
Inte nog med att de utlovar 1-3 dagar för leverans. Det tog typ 10 dagar. Beställde 6 varor, varav två kom för de andra fanns inte på lager. Det meddelades efter nio dagar. Kommer aldrig mer handla hos er. Lycka till i framtiden.....
Skyller på kunderna!
Min tjej köpte ett par byxor på Backaplan i Göteborg och dessa gick sömmen upp på, hon hade använt dessa endast 2 gånger. Väl i butiken så anklagade dom henne att hon hade gjort sönder dom, hur då. Jo, enligt dom så har hon fastnat i en stol, stol! Otrevliga och försöker få skulden till kunden. Nej, hon har inte fastnat någon stans. Hon blev förbannat och kastade byxorna på personalen och bad dom behålla skiten. Hon har handlat mycket under alla år på MQ men detta var sista gången, aldrig mer MQ, hon förlorade ca 399:-, så nu kan ni på NQ FIRA, en mindre kund har ni fått!
Tyvärr väldigt dåligt och otrevligt…
Tyvärr väldigt dåligt och otrevligt bemötande i butiken Trelleborg.
Vill man överleva efter konkurs, får ledningen nog tänka om och anställ på nytt.
Detta då, om man önskar att kunderna ska återkomma.
Har tyvärr upplevd detta dåliga bemötande vid flera tillfällen, och var nog sista gången jag handlar där.
Tråkigt !
MQ Södertälje!
Kommer aldrig mer sätta min fot i butiken i Södertälje, fruktansvärt dålig service och bemötande! Jag och många av mina bekanta har tidigare handlat mycket hos er då utbudet har fyllt vårt behov, men nu är det slut på detta! Otrevlig och nonchalant personal sist jag var där och till råga på allt så fick jag veta att det var chefen, nej ni, jag tackar för mig!
VÄLDIGT BRA
VÄLDIGT BRA! Enda saken jag kan klaga på är att sortimentet man oftast gillar byts ut för fort
L’expérience Trustpilot
Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.
Les entreprises peuvent utiliser nos invitations automatiques pour collecter des avis. Ils sont accompagnés du statut « Vérifié » pour indiquer qu'il s'agit d'expériences authentiques.
En savoir plus sur les différents types d'avis.
Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.
En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.
La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.
Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.








