Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus

Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus

Lisez les avis des autres

Noté 5 sur 5 étoiles

Well what can I say, ordered Wednesday and item delivered Friday. Absolutely brilliant service, amazing Prices literally more than half the price of other sites. Norton doesn’t like this websi... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 5 sur 5 étoiles

Well what can I say, ordered Wednesday and item delivered Friday. Absolutely brilliant service, amazing Prices literally more than half the price of other sites. Norton doesn’t like this website... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 4 sur 5 étoiles

So unfortunately delivery is really not meeting their requirements, the products are top. I did complain about the time to receive but i can say my trainers are fit. Gutted they refunded my tracksuit... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 1 sur 5 étoiles

Made a return earlier this month (May 2026) within the 28 days allotted time frame having received a faulty track-suit top / jacket. Initially Saxumo were helpful (Eunice, their AI support via email,... Voir plus

À propos de l'entreprise

  1. Magasin de vêtements
  2. aussi dans
  3. Boutique d'accessoires de mode
  4. Magasin d'articles de course à pied
  5. Magasin d'équipements sportifs d'extérieur
  6. Magasin de vêtements de sport
  7. Magasin de vêtements de sport (activewear)

À propos de Saxumo

Écrit par l'entreprise

With over 40 years of fashion retail heritage, including the award-winning Psyche store founded in 1982, Saxumo.com brings unrivalled experience to the world of online sports fashion.

Today, Saxumo.com is your trusted destination for sportswear and lifestyle fashion at unbeatable prices. We partner directly with leading brands such as , Lacoste, Berghaus, Under Armour, Lyle & Scott, and Merrell, ensuring 100% authentic products every time.

Why shop with us?

  • Fast delivery with live parcel tracking
  • Secure checkout & multiple payment options
  • Hassle-free returns
  • Exclusive offers on top sports fashion brands

Join thousands of satisfied UK customers who rate us highly for service, speed, and quality.

Shop Now


Coordonnées de contact

3,7

Moyen

TrustScore 3.5 sur 5

642 avis

5 étoiles
4 étoiles
3 étoiles
2 étoiles
1 étoile

Demande des avis aux clients

Cette entreprise invite régulièrement ses clients à laisser des avis, qu’ils soient positifs ou négatifs.

A répondu à 74 % de ses avis négatifs

Répond généralement dans un délai de 48 heures

Comment cette entreprise utilise Trustpilot

Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.

3,7

Tous les avis

(642)

185 avis reçus au cours des 12 derniers mois

Écrire un avis
Les entreprises sur Trustpilot n’ont pas le droit d’offrir des incitatifs ni de payer pour masquer des avis. Les avis reflètent l’opinion des utilisateurs et non celle de Trustpilot. En savoir plus

Noté 1 sur 5 étoiles

Had to email them 3 times re delivery…

Had to email them 3 times re delivery said they would get back to me never did

7 janvier 2026
Logo de Saxumo

Réponse de Saxumo

Hi Mandy,

Thanks for your feedback and sorry for the frustration caused — this isn’t the level of service we aim to provide.

If this is still unresolved, please email us again with your order number and we’ll prioritise getting this sorted for you straight away. Our email is info@saxumo.com, alternatively our phone number is 01642 777915.

Thank you for bringing this to our attention and for your patience.

Noté 5 sur 5 étoiles

Great price on the trainers and they…

Great price on the trainers and they were delivered quickly as well.

31 décembre 2025
Logo de Saxumo

Réponse de Saxumo

Thanks so much for your review, Neil!

We’re really pleased to hear you were happy with both the price and the quick delivery. We appreciate you taking the time to leave feedback and hope to see you back with us again soon.

Noté 5 sur 5 étoiles

Fast delivery and genuine product

Fast delivery and genuine product

5 janvier 2026
Logo de Saxumo

Réponse de Saxumo

Thanks for the great feedback, Anthony!

We’re really pleased to hear you were happy with the fast delivery and that everything arrived as expected. We appreciate you taking the time to leave a review and hope to see you again soon.

Noté 5 sur 5 étoiles

Trainers superb time shipping amazing…

Trainers superb time shipping amazing instruction right to my door great thank you I will be shopping again.

5 janvier 2026
Logo de Saxumo

Réponse de Saxumo

Thanks so much for the great feedback, Jonathon.

We’re really pleased to hear you’re happy with the trainers and that delivery was spot on right to your door. We appreciate you taking the time to leave a review, and we look forward to welcoming you back again soon.

Thanks again for shopping with us!

Noté 5 sur 5 étoiles

Speedy delivery

Speedy delivery, product description spot on

5 janvier 2026
Logo de Saxumo

Réponse de Saxumo

Thanks for your review, Alistair 🙌

Great to hear delivery was speedy and that the product description was spot on. We really appreciate the feedback and hope to see you shopping with us again soon!

Noté 5 sur 5 étoiles

Diadora tracksuit black

Diadora tracksuit black

Thank you very much saxumo
The tracksuit is wonderful
Fits perfectly highly recommend 💯⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

5 janvier 2026
Logo de Saxumo

Réponse de Saxumo

Thank you for the brilliant review, Ahmet 🙌

We’re really glad to hear you’re loving the Diadora tracksuit and that the fit is perfect. Thanks so much for the recommendation and the 5 star rating — it means a lot. Enjoy your new tracksuit, and we hope to see you back again soon!

Noté 3 sur 5 étoiles

Order #176723

Order #176723.
Received email. Item despatched. No tracking number. Waited over a week then emailed to be told need to check warehouse. Why wouldn't warehouse provide tracking when emailing item sent. Makes no sense. Now told item lost and no replacement. Do I want a refund. Yes. This will probably take forever now too as told they - Noted. We will get back to you !????

6 janvier 2026
Avis spontané
Logo de Saxumo

Réponse de Saxumo

Dear James,

Thank you for your feedback. After this was fully looked into, your order (#176723) was refunded earlier today, as requested.

To clarify the timeline: the order was dispatched, however when you contacted us for the tracking reference the warehouse needed to carry out a trace, which unfortunately confirmed the parcel had been lost in transit. As there was no replacement stock available, we offered an immediate refund, which has now been processed.

We appreciate this experience was frustrating and apologise for the inconvenience caused. Refunds are processed back to the original payment method and typically show within a few working days depending on your bank.

If you need any further assistance, our customer support team is always happy to help.

Kind regards,
Saxumo.com

Noté 5 sur 5 étoiles

I accidentally ordered the wrong sizes…

I accidentally ordered the wrong sizes so I contacted saxumo as soon as I realised,they replied to every email I sent and put my mind at ease ,it is currently being resolved,many thanks saxumo......

5 janvier 2026
Avis spontané
Logo de Saxumo

Réponse de Saxumo

Hi Stuart,

Thank you for taking the time to leave a review. We’re really pleased to hear that our team was able to respond quickly and put your mind at ease.

Thanks again for choosing Saxumo – we really appreciate your support.

Noté 5 sur 5 étoiles

Quick delivery as promised

Quick delivery as promised , well packaged, will definitely use again

2 janvier 2026
Logo de Saxumo

Réponse de Saxumo

Thanks for taking the time to leave a review, Simon!

We’re really pleased to hear your order arrived quickly as promised and was well packaged.

Thanks for choosing us, and we look forward to seeing you again soon.

Noté 1 sur 5 étoiles

My bank cards were used fraudulently to…

My bank cards were used fraudulently to make multiple purchases from your company. If my bank hadn't spotted them and declined them, there would have been more. The billing and shipping addresses didn't match was your first clue. Then declined payment should have made you look again at the others. The amount you charge for products you could put more into online fraud prevention

31 décembre 2025
Logo de Saxumo

Réponse de Saxumo

Hi Sam,

We’re sorry to hear about the fraudulent activity on your card and appreciate you bringing this to our attention.

To clarify, the orders in question were automatically flagged by our fraud prevention systems, not shipped, and fully refunded as soon as the risk was identified. As with all card refunds, funds can take 3–5 working days to appear back in the account, depending on the bank.

Unfortunately, there were no valid contact details available on the order, which meant we were unable to reach out proactively to notify you once the refunds were processed.

We take fraud prevention extremely seriously and continuously review and invest in our systems to protect customers. We’re pleased the safeguards worked as intended in this case.

If you need any further confirmation for your bank, please contact us directly and we’ll be happy to assist.

Noté 1 sur 5 étoiles

Delivery stated 2-4 days when ordered

Delivery stated 2-4 days when ordered. Item arrived after 13 days. Item sent was also the wrong item so now have the hassle of return on a very late delivery.

31 décembre 2025
Logo de Saxumo

Réponse de Saxumo

Hi Paul,

We’re very sorry for the delay with your delivery and for the incorrect item being sent — we completely understand how frustrating this must have been.

The order was placed during a particularly busy period for couriers, which unfortunately led to longer delivery times than the standard 2–4 days. That said, we appreciate this doesn’t make the experience any less disappointing, especially when the wrong item was received.

Please contact us directly quoting order 176527 and we’ll make the return process as quick and straightforward as possible, including arranging the correct item or issuing a full refund — whichever you prefer.

Thank you for bringing this to our attention, and again, our apologies for the inconvenience caused.

Noté 1 sur 5 étoiles

Ordered a tracksuit express delivery on…

Ordered a tracksuit express delivery on the 20th december 2025... 2 weeks later no tracksuit, no tracking details, no refund amd minimal contact back via email saying the same thing 'we will look into it' first and last time using this company, what a joke

20 décembre 2025
Avis spontané
Logo de Saxumo

Réponse de Saxumo

Hi Ashleigh,

We’re sorry for the delay with your delivery and for any inconvenience this caused.

This order was placed during the Christmas holiday period, when courier networks were experiencing higher volumes and limited operating days, which unfortunately led to longer delivery times than usual. We appreciate your patience during this busy period.

If you need any further help or would like us to look into this further, please don’t hesitate to contact us directly.

Noté 5 sur 5 étoiles
Logo de Saxumo

Réponse de Saxumo

Hi Neil,

Thank you for your feedback and for choosing us. We’re really pleased to hear you were happy with both the service and the quality of your order.

Noté 5 sur 5 étoiles

Great price super fast despatch

Great price super fast despatch

31 décembre 2025
Logo de Saxumo

Réponse de Saxumo

Hi Kevin,

Thanks for leaving us a 5★ review — we really appreciate it. Great to hear you were happy with the price and fast dispatch.

Noté 1 sur 5 étoiles

Very slow delivery service

Very slow delivery service

30 décembre 2025
Logo de Saxumo

Réponse de Saxumo

Hi,

We’re sorry for the delay with your delivery and for any inconvenience caused.

This order was placed during the Christmas and New Year period, when couriers were operating with reduced schedules and significantly higher volumes, which unfortunately resulted in longer delivery times than usual.

We appreciate your patience, and if you’d like us to look into this further, please contact us directly quoting order 177004.

Noté 5 sur 5 étoiles

Best service

I ordered a backpack in the night was sent out the next day and arrived the day after absolutely amazing company

30 décembre 2025
Logo de Saxumo

Réponse de Saxumo

Hi Khan,

That’s great to hear — thank you for the 5★ review! We’re pleased everything was dispatched quickly and arrived the next day. Thanks for choosing us and we hope to see you again soon.

Noté 1 sur 5 étoiles

Absolutely abysmal

Absolutely abysmal. Paid for express delivery on 18/12. I emailed after 2 days to ask where is the order. Customer service kept telling me they are checking. I advised I need the items within 7 days. On 31st December I see an automatic refund- no courtesy email to advise what was being refunded. When I followed up they told me it was a refund for out of stock items. They also could not get the in stock item to me on time so I’ll be returning. Suffice to say if they can’t even fulfil an order there is no point in shopping here and they take your money for express shipping which I will ensure they also refund me. Even when they were the previous brand it was the same issue- couldn’t ship or return or exchange items. What is even the point of running the so called business? Response to response: this business has not delivered the goods to me- Royal Mail tracking shows goods were delivered to an incorrect address. They have had this acknowledgment from me for over a month and have refused to refund me despite Royal Mail tracking showing goods delivered to another address. They keep telling me “thank you for your patience while we investigate this with Royal Mail” but Royal Mail had nothing to do with me. They are a vendor chosen by this retailer. Once goods are not delivered under consumer rights act 2015 they must refund me. They have not & ive now reported them to trading standards and will get my refund by taking them to small claims court & they will also have to reimburse my £35 court fee.

30 décembre 2025
Logo de Saxumo

Réponse de Saxumo

Hi Sam,

We’re genuinely sorry for the frustration caused during this order — we understand how disappointing this experience must have been, especially when items were needed within a specific timeframe.

To clarify, the in-stock item has now been successfully delivered. The automatic refund you received was issued for the item that unfortunately went out of stock, which is why that refund was processed separately. We agree that this should have been communicated more clearly, and we apologise for that oversight.

As the order did not arrive within the required express timeframe, the express delivery charge will of course be refunded as well. This is something we’re more than happy to confirm and ensure is fully resolved.

We appreciate you taking the time to share this feedback — it highlights areas where we need to improve our communication during busy periods, and we’re taking this on board.

If there’s anything further we can assist with regarding the return or refund, please contact us directly and we’ll prioritise it.

Noté 5 sur 5 étoiles

Very prompt delivery at this time of…

Very prompt delivery at this time of year. Great price too

30 décembre 2025
Logo de Saxumo

Réponse de Saxumo

Hi Richard,

Thanks for the great feedback — we really appreciate you taking the time to leave a review. We’re glad your order arrived quickly, especially during such a busy time of year. Enjoy your purchase!

Noté 1 sur 5 étoiles

This company really takes their time…

This company really takes their time sending the goods. i ordered on the 23rd and still nothing. i have sent numerous emails but i get the same generated answer. it’s very shocking service and i wouldn’t recommend. it will be a call to the bank i think

30 décembre 2025
Avis spontané
Logo de Saxumo

Réponse de Saxumo

Hi Richard,

We’re really sorry to hear about your experience and the frustration caused by the delay — this certainly isn’t the service we aim to provide.

To look into this properly and give you a clear update, we’ll need your order number. Once we have this, we can check the status with the courier immediately and resolve this as quickly as possible for you.

If you’re able to reply here with the order number or contact us directly, we’ll prioritise this for you and make sure it’s sorted.

Thank you for bringing this to our attention.

Noté 3 sur 5 étoiles

Great website

Great website , Great products at reasonable prices. However I'm not sure on the sizes. I order a nike tracksuit in X L from jd sports it fits me perfect. XL from these guys the joggers are a little bit too short and the hoodie feels tighter. I suspect that they are maybe out of sizing hence why they can sell them cheaper

3 novembre 2025
Logo de Saxumo

Réponse de Saxumo

Hi Danny,

Thanks for your review and for shopping with us multiple times, we really appreciate your continued support.

We’re glad to hear you’re happy with the website, products, and pricing. Regarding sizing, all of our items are brand-new, genuine stock supplied directly by the brand. However, fit can vary slightly between style and seasons.

We always recommend checking the product sizing guide where available, and our customer service team is more than happy to help with fit advice before ordering. If an item ever isn’t quite right, we offer a straightforward returns process so you can shop with confidence.

Thanks again for your feedback, it really helps us improve, and we hope to continue serving you in the future.

Many thanks
Saxumo.com

L’expérience Trustpilot

Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.

Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.

En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.

Voici 8 conseils pour écrire des avis de qualité.

La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.

Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.

En savoir plus