Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus

Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus

Lisez les avis des autres

Noté 1 sur 5 étoiles

the sound is horrible cant here a dam thing my tv is at 100 but let a comercial come on it will blast you off the chair sad because i like the movie

Noté 1 sur 5 étoiles

Terrible customer service. Went back and forth and chasing up responses for 6 weeks!! Projector clearly stated came with a projector screen. Didn’t come with one and refused to honour purchase de... Voir plus

Noté 1 sur 5 étoiles

Device has developed electrical fault and is fire hazard. No aftermarket service and moviehub policy of 30day return is illegal. Check ACL website for consumer warranty. If goods become defective or... Voir plus

Noté 1 sur 5 étoiles

Like so many others - Game Stick Pro+ (came with 20131 games) not as advertised 40,000+. I guess if you add all the totals together "including the ALL GAMES total" you'll get 40262 games. Sent the... Voir plus

À propos de l'entreprise


Coordonnées de contact

1,5

Mauvais

TrustScore 1.5 sur 5

63 avis

5 étoiles
4 étoiles
3 étoiles
2 étoiles
1 étoile

Aucune trace de demande d’avis

Cette entreprise n’a pas invité ses clients à l'évaluer, donc les avis ne sont peut-être pas représentatifs.

Comment cette entreprise utilise Trustpilot

Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.

1,5

Tous les avis

(63)

31 avis reçus au cours des 12 derniers mois

Écrire un avis
Les entreprises sur Trustpilot n’ont pas le droit d’offrir des incitatifs ni de payer pour masquer des avis. Les avis reflètent l’opinion des utilisateurs et non celle de Trustpilot. En savoir plus

Noté 1 sur 5 étoiles

Like so many others

Like so many others - Game Stick Pro+ (came with 20131 games) not as advertised 40,000+. I guess if you add all the totals together "including the ALL GAMES total" you'll get 40262 games.
Sent the game back to (📦 Return Address: (unit block - not a business address) Palm Beach, 4221 QLD, Australia) and I'm still waiting for my refund.
I've contacted my bank and also lodged a complaint with the QLD Fair Trading.
Hopefully these fraudsters will be closed down soon before too many other people get scammed.

25 avril 2025
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Avoid this company at all costs!

My daughter saw an ad on TikTok for a game stick claiming to hold over 40,000 retro and modern games: the “MovieHub - Game Stick Pro” for $99.95 with free shipping. I bought it as a surprise via Afterpay, thinking it was a decent deal.

When it arrived, she opened the box to find two battery-operated controllers, a white stick, a USB cord, and an HDMI cord. The problem? The stick had no HDMI input—just a USB port and what appeared to be another USB plug. It was clearly defective and unusable.

I emailed their support on 28 March 2025, as their website promises “easy returns.” They replied the next day:

—
Hello Karen,

Thank you for letting us know. 😊

We apologise for the inconvenience. Could you please send us a video showing the issue and the steps you’ve taken? This will help us understand the problem better and provide you with the appropriate assistance.

Looking forward to your response!

Best regards,
Elsa
MovieHub Support Team

—

I sent a private YouTube link showing the issue in detail. It had been viewed twice (and only support had the link). I followed up, requesting the return address.

On 30 March, I received this:

-
Dear Karen,

Oh no, sorry to hear about the mixup with your order – that’s not cool! To get this sorted out, could you send us a pic of the item you received? This will help us speed up the process and make sure we nail it this time.

I know it’s an extra step, and we appreciate your understanding. But, getting that pic from you is crucial for us to figure out what went wrong and fix it as fast as possible. The quicker we have the photo, the quicker we can get things back on track.

Whenever you can, shoot us an email with that photo attached. We’re eager to help and want to make sure you get the right item in your hands ASAP.

Thanks a bunch for jumping on this! If there’s anything else on your mind or if you need more assistance, feel free to reach out. We’re here and ready to hustle!

Best regards,
Rose
MovieHub Support Team

-

I replied immediately, reiterating that I’d already sent a video (at their request), and I even added screenshots. I sent two more emails on 1 and 2 April—no response.

Finally, today I received this:

-

Dear Karen,

Thank you for your message, and please accept our sincere apologies for the delay in responding to you.

We understand how frustrating this situation has been, and we truly appreciate the time you’ve taken to provide a detailed explanation and the video link demonstrating the issue. We completely understand your concern, and we’re sorry for the inconvenience caused.

After reviewing your case and video, our team has carefully assessed the request. Unfortunately, we regret to inform you that your refund request has not been approved. We understand this is not the outcome you were hoping for, and we’re very sorry for the disappointment caused.

Thank you again for your patience and understanding.

Best regards,
Elsa
MovieHub Support Team
-

That’s when I decided to contact the ACCC.

29 mars 2025
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

Great customer service

Great customer service, i had a few concerns as my product was delayed by a couple of days from the shipping courier. the customer service were quickly looking into this for me & relieved my concerns.

Products are awesome, i have the MovieHub Gaming bundle & 2 gameboys. the kids love them. I recommend

5 avril 2025
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

I wasn't satisfied with how long the…

I wasn't satisfied with how long the shipping took as everyone else I eventually recieved my gamestick pro and it wouldn't work after reviewing the reviews here I was automatically thinking negatively and thought I would've been scammed it wouldn't work due to my t.v not working but tried it in a new t.v and worked perfectly fine didn't realize the fault was mine and automatically asked for a refund I also ordered a projector and it wouldn't work for me either I had to plug it into a different USB charger block and it worked alot better please upgrade your t.v if it's old and try a different USB charger block for your projector before applying to fdrs I blew my roof and it's all because I read people's reviews before testing the products properly

4 avril 2025
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Would rate 0 stars if I could

Would rate 0 stars if I was able to. They are drop shippers and don’t care if/when products reach you, and will completely ghost you when you ask to claim a refund through their 30 day, 110% (as listed on their insta page) refund guarantee for goods not received/misleading information. I’m contacting fair trading today and am will be taking them to small claims court too if needed, because if they’re treating me like this, they’re treating others like this too.

2 février 2025
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

I wish I’d read these reviews before…

I wish I’d read these reviews before purchasing. DO NOT BUY FROM THIS COMPANY! 5 months ago I bought a projector from them. It is useless as it doesn’t do what it’s supposed to do. It has taken me months of chasing and threatening them to finally get an approval for a refund, many MANY emails later. They received my return a month ago but have avoided refunding me or acknowledging they have received it so I am now having to continue chasing and threatening via emails again! Absolutely shocking “customer service”. They should be reported to Fair Trading and not be allowed to trade anymore.

5 mars 2025
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Scam company

Scam company. Unfortunately I was too late reading the online reviews and I was scammed by their website. I tried to cancel my order straight away (before it was processed) and they emailed to say that I was unable to. The mobile number on website goes straight to voicemail saying “voicemail is full”. The item took forever to ship and when it finally arrived it had come from China (not Australia). I tried to initiate a return as the website states “easy 30 day returns” however they just kept giving me the run around and are now saying they only do returns for faulty products. Do not purchase from this company! I have contacted Fair Trading.
Update 26/2/25: Only after contacting Fair Trading have MovieHub responded to me to say that they'll accept my return. Who knows if they'll actually go through with refunding my money!? I will contacting Fair Trading again if I do not get a refund.

4 janvier 2025
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

A Complete Scam – Avoid MovieHub at All Costs!

If I could give zero stars, I would. Actually, even better MINUS 5 stars.

I purchased a projector from MovieHub less than a year ago, used it three times, and now it has become completely useless because it no longer supports Netflix or Disney+. No warning, no update, no solution—just a dead, overpriced paperweight.

The real insult? MovieHub’s customer service doesn’t just suck—it doesn’t exist. I’ve reached out multiple times, and all I’ve received is radio silence. Minimal responses when they feel like it, with absolutely no fixes, not even the bare minimum of acknowledging the issue, just a "send me a video"- which I did, and they ignored.

They are more than happy to take your money but vanish the moment you actually need support.

This is blatant fraud. Selling a product that becomes non-functional in less than a year with zero after-sales support is absolutely deplorable. If you’re thinking of buying from MovieHub, DON’T.
They clearly have no interest in standing behind their products or helping their customers.

Save yourself the frustration and wasted money—go elsewhere.

13 février 2025
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

SCAM!!!!

SCAM!!!!! We ordered over $400 worth of products (projectors for Christmas gifts) and they never arrived!!! Been emailing back and forth but they are not giving our refund and keep saying it's with management and not informing us about progress. ORDERED IN EARLY NOV 2024 AND ITS NOW FEB 2025! They are scammers!!!

14 novembre 2024
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

- 5⭐️ experience

- 5⭐️ experience. Received email to notify me that my order had been shipped on 4/12/24. Shipping is 5-8 days. On 17/12/24 checked track & trace and it had not moved. Emailed the company to ask for an update. They replied with another link to track the parcel but the status was still the same “waiting for parcel to be picked up by the carrier” the only thing that changed was the date to 17/12/24. I emailed again on 19/12/24 requesting an update on the parcel and an explanation for cause of the delay. It is now 20/12/24 and the status of my parcel is still the same. It was at this point in time that I decided to give up hoping for it to be delivered and just accepted that this company bit off more than they could handle and couldn’t follow through with what they offered their customers. They are still advertising hoping to lure in more suckers lol. I wish I checked the reviews first prior to purchasing. I’m ok with parting with the money because I can make more and they obviously need it. They also don’t do refunds according to other unhappy customers who have written reviews here as well as accidentally on MoveHub so just not even going to bother.

17 décembre 2024
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

DO NOT PURCHASE!!

DO NOT PURCHASE!! My order arrived after 16 days despite the misleading advertised 3 - 4 days express shipping. The device does not work on either of our TVs, one controller doesn’t function at all, and the battery covers won’t reattach once removed. After finally getting the device to load on my computer, the games still wouldn’t work. Despite sending multiple emails requesting a refund, all I receive are vague responses promising an "update," with no resolution in sight. This company’s customer service is as disappointing as their product. Save yourself the frustration and AVOID this company at all costs!!

17 décembre 2024
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

100% Scam company

100% Scam company. Do not give refunds. Once you ask for one you are completely ignored. Have reported to the ACCC as they have no ABN on their website and do not answer their phone number.

17 décembre 2024
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

scam company who ignore you to get a refund, DO NOT USE.

this company is a scam and they lie with false advertising. Despite paying express shipping it took over 3 weeks to arrive and weeks for anyone to reply with broken English, they are definitely not Aus based. When trying to return it because it’s a hunk of crap and a Chinese rip off version of a projector, they ignored my many attempts and have not contacted me back. The projector also can’t even use the apps (Netflix etc) despite factory resetting and trouble shooting. I have tried endless amounts of contacting for a return and refund as they advertise this to be easy and haven’t heard back. What a waste of 180 dollars. DO NOT USE THEM. I want my refund!!!!

14 novembre 2024
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Do not purchase from this company. Their product is poor quality and they are deceptive.

Movie Hub advertises a projector valued at $474. The projector is poor quality and does not suit my needs, I therefore tried to return it under their '30 Day Money Back Guarantee'. Their website further states 'To be eligible for a return, your item must be in the same condition that you received it, unworn or unused, with tags, and in its original packaging. You’ll also need the receipt or proof of purchase.'. I can meet this criteria.

When I tried to return the projector, they company declined, saying 'After reviewing your request, we regret to inform you that we are unable to offer a refund for your purchase. As per our refund policy, Unfortunately, as this order does not meet those criteria, we cannot proceed with a refund at this time.' Aside from the above on their website, they do not provide their refund policy.

I believe they are FALSELY ADVERTISING EASY RETURNS when they do not.

Further, they claim to be Gold Coast based. The item shipped came from China and took longer than they advertise. I've tried to find an ABN linked to the company. I can not.

Finally, Reddit users concur: this website and company are a scam.

11 novembre 2024
Avis spontané

Cette entreprise vous appartient ?

Revendiquez votre profil pour accéder aux outils gratuits de Trustpilot et renforcer vos relations clients.

Créez un compte gratuit

L’expérience Trustpilot

Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.

Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.

En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.

Voici 8 conseils pour écrire des avis de qualité.

La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.

Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.

En savoir plus