Klantenservice zoals het hoort: meedenkend, snel en betrouwbaar! Mijn ervaring met StapStep BV is tot nu toe fantastisch. Wat direct opvalt is de snelle communicatie; je krijgt vlot antwoord op al je... Voir plus
Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus
Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus
Lisez les avis des autres
Ik heb een vrijwel nieuwe step gekocht waar nog geen 40 km mee gereden is. Door medische omstandigheden moet ik hem helaas verkopen. Toen ik contact opnam voor een kopie van de factuur, kreeg ik te ho... Voir plus
L'entreprise a répondu
Klantonvriendelijk en onbetrouwbaar. Koop nooit het zitje, zadel erbij! Is veel te laag voor een volwassene en onmogelijk om zittend te steppen. Zinloos product. Had hem gekocht, maar heb hem netje... Voir plus
L'entreprise a répondu
Ik gebruik mijn StapStep nu al een tijdje en ben er erg tevreden over. De kwaliteit is goed, de ondersteuning werkt prettig en de actieradius is voor mijn gebruik meer dan voldoende. Wat ik vooral waa... Voir plus
À propos de l'entreprise
Écrit par l'entreprise
Zoals u wellicht al hebt vernomen is de elektrische step overal in de wereld een enorme hype, behalve in ons land. Het is namelijk niet toegestaan en zelfs strafbaar om met de elektrische step op de openbare weg te rijden. StapStep maakt elektrisch steppen mogelijk! Door elektrisch te steppen, met ondersteuning rijdt u legaal op de openbare weg.
Coordonnées de contact
Amethysthof 34, 3162RB, Rhoon, Pays-Bas
- info@stapstep.nl
- stapstep.nl
Demande des avis aux clients
Cette entreprise invite régulièrement ses clients à laisser des avis, qu’ils soient positifs ou négatifs.
A répondu à 86 % de ses avis négatifs
Répond généralement dans un délai de 24 heures
Comment cette entreprise utilise Trustpilot
Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.
Erg goede service en snelle reactie per mail
In maart 2024 2 Stapstep pro(met F button) aangeschaft. Na een aantal weken bleek van 1 step het voorbandje leeg te lopen. En waren we eigenlijk niet echt tevreden over onze keus van de F button. Door de plaats op het bedieningspaneeltje is het steeds zoeken waar de knop zit.
Per mail contact gehad met Johan die aanbood om tegen een gereduceerd tarief de stepjes om te bouwen (zonder F button) en om kosteloos het bandje te repareren.
Johan reageert erg snel op de mail (zelfs op zondag). En na het opsturen van de stepjes hadden we ze dezelfde week alweer retour.
Nu helemaal blij met de stepjes.

Réponse de StapStep B.V.
Top service!!!
na 6 maanden voorlamp kapot draaitje…
na 6 maanden voorlamp kapot draaitje door gesleten gebeld, ja valt niet onder de garantie zelf op onderzoek gegaan dan zie je hoe knullig dat gemaakt is het draaitje gaat door het spatbord wat erg ruw is en door het vele bewegen breekt het draadje op een gegeven moment, dit gezegd hebbend van nee dat is professioneel gemaakt nou een kind van vijf kan wel zien dat dit niet zo is, nieuw lampje bestellen 28 euro als je hem dan nog laat repareren komt daar nog 50 euro boven op en over een half jaar weer hetzelfde leuk verdien model, mijn oordeel : oplichters

Réponse de StapStep B.V.
Slechte aankoop
Stapstep Pro.
Na 300km:
*Doet het rem mechanisme van de motor het niet meer. (Levensgevaarlijk als je er een kind op laat)
*Verlichting kapot gereden.
*Plugjes eruit getrilt
Dit alles bij normaal gebruik.
Tevens zou ik garantie hebben voor 2 jaar, echter is het bedrijf overgenomen sinds aankoop waardoor ik kan fluiten naar mijn garantie!!
Schandalig bedrijf en een schandalige prijs voor een slechte step. Ik adviseer het niet deze step te kopen. Er zijn betere op de markt voor minder geld.

Réponse de StapStep B.V.
Als het werkt leuk, helaas band leeg in week 3.
Ok kijk. Week 3 dat ik de pro+ heb en de band is al leeg. Geen sporen van glas of metaal in de buitenband. Dus ik moet gewoon aannemen dat het leeggelopen is door drempels of normaal rijgedrag? Nu had ik de vorige versie met harde band, dat maakte rijden over een bakstenen ondergrond een onprettige ervaring. Daarom heb ik gekozen voor deze nu. Maar nu blijft het ventiel naar binnen gaan waardoor ik met de fietspomp de band niet kan oppompen. Dus moet ik wat doen? Zoeken naar een nieuwe fietspomp die wel past? Kost geld. Hele wiel eraf halen om het op te pompen? Leuk, maar heb je niks aan onderweg als het weer gebeurt. Harde band bestellen om het zelf te vervangen? Kost geld. Opsturen om het te laten doen? Kost tijd en geld. Kijk. Ik vind dit ding heel handig en leuk als het werkt, maar dit in week 3…? Voor 850,- ? Poeh. Wil het graag een goede review geven, maar kan niet zeggen dat ik hier tevreden mee ben.
03/08: omdat jullie vroegen om een review..?

Réponse de StapStep B.V.
Duidelijke en heldere voorlichting over…
Duidelijke en heldere voorlichting dmv youtube en geschreven tekst over gebruik van de stastep

Réponse de StapStep B.V.
Na wat onduidelijkheden via
Na wat onduidelijkheden via
Whatsapp duidelijke uitleg gekregen.

Réponse de StapStep B.V.
Top service
Twee weken geleden nieuwe StapStep Pro+ gekocht bij een van de verkooppunten.
Deze bleek echter niet helemaal in orde (technisch).
Na e-mail verkooppunt, kreeg ik binnen paar uur een antwoord terug van StapStep zelf (Johan eigenaar).
Hij vroeg mij de Step te retouneren en stuurde dezelfde dag nog een nieuwe, inclusief een cijferslot voor het ongemak.
De nieuwe step werkt uitstekend erg blij mee.
Bedankt voor de zeer goede service.
onderhoudsbeurt
Heb een onderhoudsbeurt laten doen en de voorband laten vervangen in een rubberen band. Dit omdat ik veel problemen had met lekke/klapband. Step na 3 dagen weer terug. Handig om ook even te mailen van te voren. Dan kan het worden ingepland.

Réponse de StapStep B.V.
conclusie
Ik was nogal onder de indruk van de negatieve reviews eerlijk gezegd. Maar ik was nog meer onder de indruk van het feit dat er op al die reviews door de eigenaar werd gereageerd.Mijn ervaring is dat je pas een mening kunt vormen als je beide kanten van een verhaal hebt gehoord dus heb ik de stapstep gekocht. Ja het is even wennen maar ik ben 73 jaar als ik het onder de knie heb binnen een half uur zegt dat toch wel wat.Ik ben blij dat ik me niet heb laten tegenhouden door de negatieve beoordelingen.
Ik had 12 vragen en die werden mij telefonisch heel vriendelijk en geduldig beantwoord.Waardoor ik het vertrouwen heb dat het wel goed zit met de service van het bedrijf.
A Weyers

Réponse de StapStep B.V.
Dit bedrijf valt compleet door de mand…
Dit bedrijf valt compleet door de mand op het moment dat er iets mis is met de step.
De wijze van communiceren is zeer opmerkelijk, met termen als "U liegt", "u bent opgelicht" , beneden alle peil en absoluut niet bereid om tot een oplossing te komen. Reparatiekosten betaald, probleem niet verholpen, en weigeren tot terug betaling. Er is er weinig niveau en intelligentie binnen dit bedrijf(je).
Mijn reactie op hun bericht nav mijn Revieuw : Hahahaha ... :-) wat een fantast! MENSEN, trap hier niet in, dit bedrijf is niet zuiver op de graad!

Réponse de StapStep B.V.
Geen problemen mee
Alle vragen die ik had werden goed beantwoord. De stapstep kwam goed aan en op tijd. Het was zeker het geld waard om hier de stapstep weg te halen.
Voorband gaat lek door fabricagefout en Stapstep weet dit en doet niets!
Voor ik deze review ging schrijven, toch maar eerst de slechte reviews gelezen en ja hoor, ik ben niet de enige die totaal ontevreden ben over de klantenservice van Stapstep.
Een bedrijf dat totaal geen verantwoordelijkheid neemt en blijkbaar tot nu toe geluk heeft dat er geen ernstige dingen gebeurd zijn.
Wij hebben een dik jaar geleden 3 Stapsteps gekocht. Na minder dan een jaar ging bij onze zoon zijn step de voorband lek. Bij onderzoek van de buitenband niet meteen de oorzaak gevonden en dus nieuwe binnenband gekocht. De step zelf (voorvork) zelf was zwaar beschadigd door de val.
Enkele weken geleden ben ik vrij ernstig gevallen door klapband met mijn step. Nu controleerde mijn man de buitenband iets nauwkeuriger en merkte dat de bewapening van de buitenband naar buiten kwam en zo de binnenband lek prikte. Hij belde dus naar het bedrijf en kreeg te horen dat dit probleem bij hun bekend was maar de bandjes zijn niet onder garantie dus het was ons probleem??
Hoe kan dit? Het gaat over een fabricagefout!. Ik had ernstige schaafwonden en mijn knie en pols verzwikt door de zware val wat maakte dat ik de rest van de week niet kon werken (ik ben zelfstandig massagetherapeut) en dus inkomensverlies heb en nu nog steeds niet op mijn knie kan steunen. En dan nog de schade die ik aan de step heb waardoor hij ook gewoon minder mooi en waard is geworden.
En dit allemaal door een situatie die perfect voorkomen had kunnen worden als Stapstep zijn verantwoordelijkheid opneemt en alle klanten op de hoogte brengt en geen nieuwe meer met dit soort band verkoopt.
Na veel discussie aan telefoon hebben we uiteindelijk 1 harde voorband (dus zonder binnenband) gratis gekregen als we 2 betaalden? Blij zijn we hier totaal niet mee.
Wat als ik of mijn zoon levenslang lichamelijke schade opgelopen hadden? En wat als de step definitief stuk was (voorvork bij de step van mijn zoon was geplooid maar gelukkig heeft mijn man deze kunnen terugplooien voor zover dit veilig is natuurlijk).
Conclusie: als jullie toch een stapstep willen kopen, koop dan 1 met een voorbandje ZONDER binnenband of koop gewoon een ander merk bij een bedrijf dat wel een goede service heeft en zijn verantwoordelijkheid opneemt.
Ik kan geen antwoord geven op de reactie (die voorspelbaar was) van de leverancier dus doe ik het nu hieronder. Dit is dus mijn antwoord op hun reactie.
Het is 100% duidelijk dat mijn voorband lek is gegaan doordat de bewapening van de buitenband eruit gekomen is. En dat heeft de leverancier tijdens het telefoongesprek ook meteen toegegeven dat dit probleem bij hen bekend is (en lees ook een andere review hier bij Trustpilot).
Telefonisch heeft de leverancier inderdaad na veel discussie voorgesteld om 1 band gratis te geven bij aankoop van 3 maar het is een beetje hoogmoedig om te zeggen dat we hier blij mee zijn. Het is kiezen tussen het schavot of de gevangenis!
En de 3 banden zijn goed aangekomen.
En we hadden ook contact met het bedrijf waar we de stapsteps gekocht hebben en deze lieve man wilde de 3 massieve banden WEL voor ons betalen. Dat hebben we geweigerd omdat hij als tussenpersoon helemaal niet verantwoordelijk is voor dit ernstig probleem. Waarom zou hij dan financieel moeten boeten?
Het lijkt me heel menslievend om deze review te schrijven zodat erger kan voorkomen worden.
De leverancier is en blijft verantwoordelijk voor fabricagefouten en moet dit dan aankaarten bij de fabricant. Dat is niet onze taak.

Réponse de StapStep B.V.
Super fijne step en werkt erg goed
Super fijne step en werkt erg goed. Wij zijn er erg tevreden mee. De bediening is erg eenvoudig.
Ben d'r bliede met.
Goede kwaliteit
Duidelijke informatie en snelle verzending. De step is ook van een goede bouw kwaliteit, voelt robuust aan.
Slechste klantenservice ooit. Vertrouw ze niet!
Het product zelf is OK maar is super overpriced met als enige reden omdat dit een legale E-step betrefd en dus geen boete zal krijgen. Waar vooral de problemen zitten is met de klantenservice die echt nutteloos is en altijd meteen probeerd om er geld uit te slaan. Ze willen voor de simpelste dingen namelijk al dat je het product op gaat sturen. Dan moet je zo'n 50 euro betalen voor de inspectie wat zal vervallen als je het product door hun laat maken. Maar ik vertrouw hier ook niks van aangezien zij hun monopoly positie op dit product misbruiken en je waarschijnlijk belachelijk hoge kosten laten betalen voor reparatie.
Er komt ook nog eens bij dat deze mensen het tegenovergestelde zijn van klantvriendelijk. Het eerste wat ze mij vroegen toen ik een vraag wou stellen is waar ik het product gekocht had. Ik had de mijne overgenomen van een oude man die hem had gewonnen via een loterij. Dus gewoon nieuw verder nooit gebruikt.
Dit was echter ineens een groot probleem want de woorden van degene die ik aan de lijn krijg van de klantenservice waren dat ik geen service van hun hoefde te verwachten omdat ik het niet via hun gekocht had. Dit zou hetzelfde zijn als ik een nokia telefoon koop bij een winkel en als ik nokia een product vraag wil stellen en ze zeggen van nee we helpen je niet want je hebt het niet direct bij ons gekocht. Stapstep is niet alleen een webshop, zij zijn in mijn ogen ook de producent van dit product. Dus hoezo zou ik geen productvraag mogen stellen, en een zeer simpele ook.
Ik heb 2 keer contact gehad met basisvragen over het product. De eerste keer had ik moeite met de step op gang te laten komen en lukte het me in stand 3 niet om de motor aan te laten springen na een step. Meteen zegt de klantenservice dat ik het product moet opsturen, wat onzin was omdat je soms vanuit een lagere snelheid inderdaad moeite kan hebben om hem over te laten springen, dit is gewoon een kwestie van wennen aan het product, iets wat zij hadden moeten weten dat meer mensen last van kunnen hebben.
Daarna zat een kant van het stuur los, het draaide mee. Hiervoor belde ik en kreeg ik dus degene aan de lijn die meteen zei dat ik geen service hoefde te verwachten en dus geen vragen ging beantwoorden omdat ik HUN product niet via hun eigen webshop had gekocht.
Ook hij zei dat ik het product maar moest opsturen en dat als het vervangen van het stuur 100 euro zou kosten dat ik dan de 50 euro inspectie kosten niet hoefde te betalen. Dit is hoe hij het tegen mij zei.
Ik ben zelf niet zo technisch maar zoiets simpels als een stuur vast zetten daar doet een fietsenmaker toch ook niet moeilijk over om je dat te vertellen hoe je dat doet?
Ik heb mijn vader een engineer erna laten kijken en die zag het al vrij snel, er zit gewoon een schroefdraad in het stuur waarmee je hem gewoon zo met de hand vast kunt draaien. Maar degene van de klantenservice heeft zo weinig verstand van hun eigen product dat hij mij dit niet eens kon of wou vertellen.
Dit is voor mij de slechtste klantenservice wat ik ooit ben tegen gekomen van een bedrijf. Echt ronduit belachelijk.
Dus heb je problemen met je stapstep? Dan zou ik niks geloven wat de klantenservice je verteld en eerst gewoon even langs iemand zoals een fietsenmaker gaan of hij er even naar kan kijken. Of je moet natuurlijk gewoon garantie hebben dan zou je het wel kunnen retourneren.
Maar echt bespraar jezelf veel geld en moeite, kijk eerst zelf of je het op kan lossen en laat je niks wijs maken door deze zogenaamde klantenservice.

Réponse de StapStep B.V.
Na 500 km buitenband al kapot
Na 500 km al 2 keer een lekke band en is zelfs de binnenveer uit de buitenband gesprongen. Als je aangeeft dat een buitenband na zo korte tijd niet kapot zou mogen gaan krijg je een erg onvriendelijke mail. Op een klacht wordt niet gereageerd. Klantonvriendelijk bedrijf.

Réponse de StapStep B.V.
Matige service Stapstep Pro
Bandje keurig opgepompt om na de winter lekker te gaan steppen. Als snel bleek een lekke band en einde te maken aan t ritje....Kan gebeuren, even plakken en weer verder. Eenmaal de band van de velg zag ik een stuk ijzerdraad uitsteken wat de veroorzaker was van een geperforeerde binnenband. Oei, productiefoutje dacht ik. Foto van gemaakt en doorgestuurd naar Stapstep. Omdat het een gebruikersartikel is valt dit niet onder de garantie. Ik had niet door glas of in een doorn gereden. Dus ik begreep niet goed waarom dit niet ander garantie valt. De Step was is nog geen half jaar oud en had op dat moment 67km op de teller. Je verwacht dat een bandje langer mee gaat. Maar Stapstep houdt voet bij stuk. Geen garantie het is een gebruikersartikel. Na wat aanzet kwam Stapstep met een voorstel van 25% korting op aanschaf van een nieuwe. Aardig, maar ik had hier niets aan kunnen doen. Er is normaal gebruik gemaakt van de Step. Ik heb duidelijk (foto) geprobeerd te maken dat het hier echt om een productiefout gaat. dat was duidelijk te zien op de foto.
Geen garantie het betreft een gebruikersprodukt. Eenmaal hier wat reviews gelezen kwam ik nog iemand tegen met hetzelfde probleem. Stapstep houdt vol. Daar geven wij geen garantie op. Zeer teleur gesteld in de matige service. Je verwacht anders. Geen tevreden klant.

Réponse de StapStep B.V.
Service op maat
Gevraagd om service na aankoop.
Dit werd meteen geboden en ik ben adequaat geholpen.
L’expérience Trustpilot
Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.
Les entreprises peuvent utiliser nos invitations automatiques pour collecter des avis. Ils sont accompagnés du statut « Vérifié » pour indiquer qu'il s'agit d'expériences authentiques.
En savoir plus sur les différents types d'avis.
Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.
En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.
La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.
Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.







