Klantenservice zoals het hoort: meedenkend, snel en betrouwbaar! Mijn ervaring met StapStep BV is tot nu toe fantastisch. Wat direct opvalt is de snelle communicatie; je krijgt vlot antwoord op al je... Voir plus
Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus
Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus
Lisez les avis des autres
Ik heb een vrijwel nieuwe step gekocht waar nog geen 40 km mee gereden is. Door medische omstandigheden moet ik hem helaas verkopen. Toen ik contact opnam voor een kopie van de factuur, kreeg ik te ho... Voir plus
L'entreprise a répondu
Klantonvriendelijk en onbetrouwbaar. Koop nooit het zitje, zadel erbij! Is veel te laag voor een volwassene en onmogelijk om zittend te steppen. Zinloos product. Had hem gekocht, maar heb hem netje... Voir plus
L'entreprise a répondu
Ik gebruik mijn StapStep nu al een tijdje en ben er erg tevreden over. De kwaliteit is goed, de ondersteuning werkt prettig en de actieradius is voor mijn gebruik meer dan voldoende. Wat ik vooral waa... Voir plus
À propos de l'entreprise
Écrit par l'entreprise
Zoals u wellicht al hebt vernomen is de elektrische step overal in de wereld een enorme hype, behalve in ons land. Het is namelijk niet toegestaan en zelfs strafbaar om met de elektrische step op de openbare weg te rijden. StapStep maakt elektrisch steppen mogelijk! Door elektrisch te steppen, met ondersteuning rijdt u legaal op de openbare weg.
Coordonnées de contact
Amethysthof 34, 3162RB, Rhoon, Pays-Bas
- info@stapstep.nl
- stapstep.nl
Demande des avis aux clients
Cette entreprise invite régulièrement ses clients à laisser des avis, qu’ils soient positifs ou négatifs.
A répondu à 86 % de ses avis négatifs
Répond généralement dans un délai de 24 heures
Comment cette entreprise utilise Trustpilot
Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.
De bestelling ging goed,maar ….
De bestelling van het reserveronderdeel ging prima. Alleen had ik er graag een beschrijving bij gehad met tips en trics. Deze ontbrak.
Slecht product….
Slecht product….
850 Euro betaald voor een onveilig product. VOOR iedere ‘step’ moet je met deze versie op het F-knopje klikken. Dit is een vlak knopje op het display tussen andere knopjes. Je moet dus iedere keer omlaag kijken hetgeen resulteert in een onveilige situatie.
Dat kan ik laten herstellen maar kost rond de 200 Euro. (reparatie + verzendkosten + doos)
Verder zit er vanaf het begin speling in het stuur en is het achterspatbord los getrild en kabel naar verlichting gebroken.
Bedrijf is alleen via mail te bereiken en niet bereid tot enige bemiddeling m.b.t. de prijs voor herstel....

Réponse de StapStep B.V.

Réponse de StapStep B.V.
Eerder op een mailtje reageren
Eerder op een mailtje reageren, pas bij het 2e mailtje kreeg ik een reactie. Verder was het wel oke.
Twee steps gekocht
Twee steps gekocht, een maand in gebruik.
Allebei de voorbanden zijn lek. Kan toeval zijn, maar het is iets om in de gaten te houden.
De steps werken prima. Het is even wennen ermee om te gaan, maar de handigheidjes zijn snel geleerd.
In heuvelachtig gebied heeft de step ook in hoogste stand moeite boven de tien km/u uit te komen. Het bereik valt ook lager uit.
Koop niet de draagriem - deze wordt vreemd bevestigd en de step heeft een dunne metalen rand die tegen het lichaam op botst. Absoluut niet prettig.
Het grootste voordeel is de politiecontrole: zodra zij de merknaam zien wordt ons een fijne dag gewenst en kunnen we verder steppen.
Tot nu toe een geslaagd experiment, hoewel we een scherp oog op de vervangende banden gaan houden. Als die ook snel leeg lopen, heeft Stapstep een fundamenteel probleem.
Fijne en snelle (klanten) service
Fijne en snelle (klanten) service!
Gisteren besteld en vandaag al in huis!
Heel tevreden en duidelijk.
Fijne step en makkelijk in gebruik.

Réponse de StapStep B.V.
Heel erg teleurgesteld in het…
Heel erg teleurgesteld in het bedrijf,artikel en service.
Na 6 maanden zit ik nu met een kapotte step wat heel duur was en qua onderzoekskosten, reparatiekosten en verzendkosten heel veel heeft gekost. Vanaf het begin heel slecht bereik, bleek dat het bedrijf was overgenomen maar de service was er niet beter opgewonden.
Nu blijkt het defect niet onder de garantie te vallen en dan heb je als consument geen poot om op te staan.
Dus al met al step na 6 maanden kapot, geen garantie en veel hoofdpijn en zorgen in de maanden dat het wel en niet functioneerde. Zwaar teleurgesteld.
Het aanbod om €450 voor een nieuwe step te betalen vind in geen goed aanbod. En ook al zit er garantie op als er weer waterschade optreedt dan heb ik alsnog niets aan de garantie. Want op mijn kapotte step zit ook nog garantie. Dus dan wordt ik nog steeds op kosten gejaagd.

Réponse de StapStep B.V.
Ben zeer tevreden over mijn stapstep…
Ben zeer tevreden over mijn stapstep pro.
Het was heel even wennen, maar heb je het systeem door dan rij je er zo van trein naar werk 3.5km op zonder haperingen,
Haal niet helemaal de 35 km op 1 accu maar dat komt ook door de kou,
Rij meestal ondersteuning 4, 20 kmph en dat is hard genoeg voor mij.
Ligt ook meestal achter in de auto, gratis parkeren buiten het centrum en dan met de stapstep verder,
Kortom ideaal aanvullend vervoermiddel.
Afgelopen week bij stapstep de pro+…
Afgelopen week bij stapstep de pro+ gekocht wij zijn zeer tevreden over deze step en zeker het bedrijf.
Duidelijke informatie, uitleg en klant vriendelijk ook een zeer snelle levering.
Echt top bedrijf ga zo door !
Wij raden dit bedrijf ook zeker aan.
Heel erg bedankt voor de snelle service, levering en wij hebben er zeker veel plezier van.
Waardeloze kwaliteit en concept
Het product is van zeer slechte kwaliteit voor de 600 euro die het heeft gekost. Binnen 1,5 jaar is de step 3 x defect geweest. De step is 2 x voor reparatie opgestuurd en 1 x viel dit onder de garantie. Toen heeft het totaal bijna 6 weken geduurd voordat de step retour kwam. Ter compensatie is het eerste defect gratis vervangen. Toen ik de step terug had bleek de helft van de de schroeven eruit te zijn en niet meer terug geplaatst konden worden. De step is van zo'n slechte kwaliteit dat ik zelf niet durf de step open te maken voor reparatie en heb ik zelftappende schroeven gebruikt om de step enigzins een beetje weer vast te zetten. De step heb ik naar een fietsenmaker gebracht voor reparatie maar deze had zelf een stapstep gekocht en deze weggegooid vanwege de slechte kwaliteit en daarom weigerde de step te repareren. Het laatste defect was de connector en deze is door jullie vervangen samen met een nieuwe display. In eerste instantie vragen jullie altijd of ik de step zelf kan repareren zodat de step niet opgestuurd hoeft te worden met de opmerking dat het een eenvoudige handeling is om onderdelen te vervangen. Totale onzin want jullie kunnen zelf de step niet eens fatsoenlijk repareren. De laatste reparatie zijn alle andere mankementen niet opgevallen of in ieder geval niets mee gedaan wat ik vreemd vind. Nog vreemder is dat het defect van de connector volgens jullie door waterschade is ontstaan dus dat de reparatie niet onder de garantie valt.of ik moest 100 euro betalen voor de reparatie en dit was uit coulance met 50 euro korting op de onderdelen. Op zich prima maar ik kan niet begrijpen dat door 1 x in een plas te zijn gereden zo' n step defect gaat en ik kan ook niet controleren of dit echt het probleem was. Het komt over dat het een heel makkelijke manier is om jullie verdien model in stant te houden. Mede door het fijt je via de website moet communiceren en ik sterk de indruk krijg dat er maar 1mogelijkheid is om de de step onder garantie op te sturen. Maar ja daar komt mij grootste ergernis, ik kan niet in discussie gaan omdat er geen mogelijkheid is om iemand telefonisch of life te spreken. Alles gaat via de mail of chat en het is net of met een computer zonder emotie te maken hebt. De beleefdheidsvorm van communiceren is wel goed ingesteld maar het schiet echt niet op. Ik heb zwaar getwijfeld of ik de laatste reparatie wel zou uitvoeren maar wist als ik zou weigeren te betalen ik de step waarschijnlijk defect had retour ontvangen en eerlijk gezegd ik heb geen zin in gedoe. Nu he heb ik hem retour en op een of andere manier trekt de batterij heel snel leeg , probleem nummer 4! Ik kan m dus ook niet meer op marktplaats zetten. Helaas wilde jullie bij de eerste repetitie niet mijn geld retourneren omdat de eerste twee weken verlopen waren en toen ik vroeg om de step in te ruilen voor een zwaardere of nieuwere versie. Kreeg ik 50 euro terug voor een step die 600 euro had gekost dus dat heb ik niet gedaan. Nu heb ik een step die niet meer surf te gebruiken omdat ik bang ben dat ie uitelkaar valt, bij een spatje regen de connector defect gaat en de batterij direct leeg trekt. Ik ga luisteren naar de fietsenmaker die blijkt verstand te hebben van zaken en breng de step naar het milieu park. Ik hoop een beetje duidelijk jullie vraag te hebben beantwoord hoe jullie het in mijn ogen doen!
Leuk idee, maar niet erg goed uitgevoerd
Ik heb een van de eerdere edities van de stap step. Hij is al een keer stuk geweest omdat hij niet tegen de kou kan en er toen water in het systeem is gekomen. (niet in de regen geweest). En het achterspatbord blijft maar klapperen. Ik moet elke keer na een step beurd het spatbord opnieuw aandraaien omdat hij elke keer los gaat. Zelfs aantal keer nieuwe schroeven gehaald, maar dit blijft een probleem.
Ook is het jammer dat je van 25kmpu moet wachten tot je ruim onder de 20kmpu komt voor je weer een boost kan krijgen/geven. Maakt de ervaring toch wat minder praktsich.
Maar het is wel fijn dat deze step er is. Ben alleen bang dat ik hem te vroeg heb gekocht. Hoop dat de nieuwe modellen dit niet hebben.
Ik heb vorig jaar ook ruim €600 euro betaald voor de step. Prijs kwaliteit verhouding klopt dus niet helemaal...
Koop niet het 2024 model van de StapStep (maar wel de versie zonder F-knop)
Update mei 2024:
Na telefonisch contact met StapStep heb ik de StapStep opgestuurd en is deze (tegen een vergoeding) omgebouwd naar een versie zonder F-knop. Binnen een week was de StapStep weer terug en het is een genot om er op te rijden. Gewoon genieten van de omgeving, zicht hebbende op het verkeer en steppen als je voelt dat de ondersteuning niet meer aan is. Heerlijk!
---
De StapStep model 2024 is zeker geen verbetering tov. het 2023 model en de geadverteerde verbeteringen die voor de veiligheid zouden zijn, werken juist averechts.
Met ervaring van zowel het 2023 en het 2024 model is duidelijk dat de "verbeteringen" de veiligheid alleen maar teniet doen. Om te kunnen steppen moet elke paar seconden de F-knop ingedrukt worden, maar deze zit tussen de aan/uit en de stand lager knop. Dus onlogisch. Ook relatief ver van het handvat om makkelijk in te drukken. En je moet op het scherm kijken om te zien of het wel gelukt is, je niet per ongeluk te vroeg of 2x er op hebt gedrukt, want dan werkt de trapondersteuning niet meer. Er is geen enkel duidelijk signaal, behalve een scrollende tekst op het scherm die duidelijk maakt dat de stapondersteuning even werkt of niet. Dus meer aandacht voor het indrukken van de F-knop en het scherm dan voor het verkeer en de omgeving.
Het enige wat beter werkt dan het 2023 model is de registratie van de aanzet bij het steppen, die niet altijd lekker wordt geregistreerd bij het 2023 model. Maar dat is niet heel erg moeilijk als je eerst een knop moet indrukken om aan te geven dat je gaat steppen bij het 2024 model.
De StapStep model 2024 is geen aanrader, elk plezier in het steppen is weg. Contact hierover gehad met de leverancier, maar de problemen zijn doorgegeven aan de fabrikant, maar wanneer er een oplossing is, is de vraag. En oh ja, de oplossing moet dan gekocht worden.
Als je een StapStep wilt kopen, dan raad ik het 2023 model aan, blijf weg van het 2024 model.
Goede klantenservice
Ben erg blij met mijn Stapstep. Ik gebruik hem nu een half jaar. Afgelopen maand had ik een probleempje met de step. Het handvat zat los. Vervelend natuurlijk, maar na het probleem gemeld te hebben kreeg ik snel een reactie en een passende oplossing. Binnen een week reed ik weer vrolijk rond :-)
Geen enkele reactie op een verzoek om…
Geen enkele reactie op een verzoek om informatie
Retour service is uitstekend!!
Goede kwaliteit, alleen moet de bediening voor de trapondersteuningsknop verbeterd worden!
De Stapstep 2024 Pro+ biedt een indrukwekkende combinatie van kwaliteit en bereik, waardoor het een solide keuze is voor mobiliteit. Het gewicht van 15 kg maakt het echter uitdagend om te dragen, zelfs met een draagband. Het ontbreken van een voelbare knopmarkering maakt het vinden van de trapondersteuningsknop minder intuïtief, vooral omdat deze tussen de aan/uit-knop en de versnellingsverminderingsknop is geplaatst. Omdat de trapondersteuning tijdens het rijden steeds via de F-knop binnen 8 seconden moet worden geactiveerd voor een betere snelheidsregeling, heeft Stapstep mij gelijk gegeven en zullen zij kijken naar mogelijkheden om de huidige bediening van de Stapstep 2024 te verbeteren. Mocht het probleem van de bediening van de trapondersteuning opgelost zijn zal deze review zeker geüpdatet worden en 5 sterren krijgen!
Erg tevreden en aan te raden.
De step werkt erg fijn, ik had zelf een klein foutje gemaakt maar de klantenservice heeft me goed en snel geholpen onder garantie. Erg tevreden en aan te raden.
Hmmmmm
50 km. haalt de accu zeker niet. Kom aan zo’n 30 km. ben wel 85 kg en rijd dan max. snelheid. Rijdt verder oké, maar handbediening is wel een stuk veiliger, dan meesteppen en de snelheid alleen met de rem kunnen regelen. voorband al snel lek gereden, schijnt veelvoorkomend probleem te zijn. Dan kan je weer €15.- aftikken om deze thuis te laten sturen. Lekker verdienmodel. Dan moet deze er nog opgelegd worden, want dat kan ik zelf niet. Servicedesk is zeer matig. Al met al, dure step, en het bedrijf doet weinig met veel voorkomende klachten, behalve extra geld opstrijken.
L’expérience Trustpilot
Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.
Les entreprises peuvent utiliser nos invitations automatiques pour collecter des avis. Ils sont accompagnés du statut « Vérifié » pour indiquer qu'il s'agit d'expériences authentiques.
En savoir plus sur les différents types d'avis.
Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.
En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.
La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.
Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.







