Klantenservice zoals het hoort: meedenkend, snel en betrouwbaar! Mijn ervaring met StapStep BV is tot nu toe fantastisch. Wat direct opvalt is de snelle communicatie; je krijgt vlot antwoord op al je... Voir plus
Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus
Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus
Lisez les avis des autres
Ik heb een vrijwel nieuwe step gekocht waar nog geen 40 km mee gereden is. Door medische omstandigheden moet ik hem helaas verkopen. Toen ik contact opnam voor een kopie van de factuur, kreeg ik te ho... Voir plus
L'entreprise a répondu
Klantonvriendelijk en onbetrouwbaar. Koop nooit het zitje, zadel erbij! Is veel te laag voor een volwassene en onmogelijk om zittend te steppen. Zinloos product. Had hem gekocht, maar heb hem netje... Voir plus
L'entreprise a répondu
Ik gebruik mijn StapStep nu al een tijdje en ben er erg tevreden over. De kwaliteit is goed, de ondersteuning werkt prettig en de actieradius is voor mijn gebruik meer dan voldoende. Wat ik vooral waa... Voir plus
À propos de l'entreprise
Écrit par l'entreprise
Zoals u wellicht al hebt vernomen is de elektrische step overal in de wereld een enorme hype, behalve in ons land. Het is namelijk niet toegestaan en zelfs strafbaar om met de elektrische step op de openbare weg te rijden. StapStep maakt elektrisch steppen mogelijk! Door elektrisch te steppen, met ondersteuning rijdt u legaal op de openbare weg.
Coordonnées de contact
Amethysthof 34, 3162RB, Rhoon, Pays-Bas
- info@stapstep.nl
- stapstep.nl
Demande des avis aux clients
Cette entreprise invite régulièrement ses clients à laisser des avis, qu’ils soient positifs ou négatifs.
A répondu à 86 % de ses avis négatifs
Répond généralement dans un délai de 24 heures
Comment cette entreprise utilise Trustpilot
Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.
Heerlijk steppen in de zomer
Heerlijk steppen in de zomer. Stapstep pro, opgeladen geleverd, het is een leuke manier van steppen. Als je een duwtje tegen het stuur geeft dan doet hij het ook.
Klantenservice is top
StapStep, daar kun je op vertrouwen. De step is op tijd geleverd en voldoet aan alle verwachtingen. Hij is precies zoals afgebeeld en werkt perfect. Ze weten een uitstekende service te leveren en reageren snel op chat of email als je een vraag hebt.
montage schroeven display verloren
Na 170KM steppen de montage schroeven het display verloren. Na een mail naar klanten service binnen 3 weken kosteloos vervanging ontvangen. Zit weer goed vast.
Geweldig concept zeer matige kwaliteit.
Ik gebruik de Step nu 3 maanden voor woon/werk verkeer 7 km per dag.
Over het algemeen bevalt de step mij goed!
Asfalt is waar de step het beste tot zijn recht komt! Op normale wegen is de step goed te gebruiken alleen voel je wel een stuk meer vibratie.
De kwaliteit van de step laat wel wat te wensen over:
- Voorlicht is in 3 maanden tijd al 2 keer stuk gegaan (dun koperen kabeltje dat bij het spatbord afbreekt. Slecht design als je het mij vraagt)
- Binnenband lek aan de binnenkant van de velg vlakbij het ventiel. Door de locatie van het ventiel was het initieel ook zeer lastig tot niet op te pompen. Wanneer je de velg loshaalt kan je wat meer speling creëren.
- Bevestiging van het display zorgt ervoor dat je het stuur van je step eigenlijk net niet meer in kan klappen zonder de beugels te buigen.
Het feit dat de step niet waterdicht is (alleen spat waterdicht) en hierdoor eigenlijk niet in de regen gereden kan worden zonder dat je de garantie riskeert is ook nog wel een dingetje in Nederland..
Alhoewel ik heel content ben met mijn step en ik het geen probleem vind om als oud fietsenmaker onderhoud te doen zou ik het niet zo snel aan een vriend of collega adviseren voor 700 Euro. (Pro model)
*Update na 6 maanden en de step 3 maanden kwijt geweest te zijn, 2 maanden door de verschrikkelijke service. Na 450Km is de step ermee opgehouden. Deze is voor garantie aangemeld en heb ik na 20 werkdagen zelf maar contact op genomen. Waarna ik te horen kreeg "Er is naar iedereen gecommuniceerd, dit is bij jou blijkbaar niet gebeurd" maar wel wisten ze me meteen te vertellen dat er waterschade aangetroffen zou zijn en dus zoals ik al bang was geen garantie. Schade 365 Euro reparatie zonder bijkomende kosten verzending e.d. (Accu en controller kapot).
Uiteindelijk de step niet laten repareren en terug laten sturen. Bij terugkomst zelf de step nagekeken en zowel de accu als de controller beide volledig operationeel en geen inwendige sporen van waterschade (alleen oppervlakkige roest), bij mij bleek de BMS (batterij management systeem) a 14 Euro niet correct te functioneren. Nogmaals contact opgenomen met stapstep aangezien er nergens waterschade aangetroffen is, maar aangezien er roest gevonden is maken ze zich er makkelijk vanaf waardoor ze onwettelijk garantie laten vervallen.
Pick your battle met deze gasten, IPX4 waterdicht geeft je geen rechten bij waterschade en hier maken ze maar al te graag gebruik. Roest aangetroffen betekend garantie vervallen of het nou het onderdeel dat defect is of niet...

Réponse de StapStep B.V.
Gewoon goed!
prima step
Step is een prima step is stevig en gaat ook niet harder dan 25 km dus prima.
Als je vragen heb worden ze vrij snel beantwoord.
Maar kom je met een moeilijke vraag dan moet je even wachten
it break itself
it break itself
I tried one of the scooters and im not amazed, the scooters needs to be pushed all the time forward while driving, I understand that but i cannot understand why it breaks within a second every 8 seconds, it really dont help in balance and it is not safe if u ask me, i really hoped to be more smooth and in flow but its not, feels like someone is hitting brake for you everytime.
Super stapstep,super service!
Een jaar geleden heb ik de stapstep lite gekocht.ik ben hier zeer tevreden over en ook mijn kinderen maken hier legaal gebruik van. Toen het achterspatbord afbrak een maand geleden heb ik een nieuw spatbord besteld op de website en kreeg daarbij een keurige beschrijving,zodat ik hem zelf kon repareren .toen bleek dat het achterlichtje ook kapot was kreeg ik dit gratis toegestuurd.geweldige service.heb ik helaas wel eens anders meegemaakt. Echt een toppertje en een aanrader,deze stapstep
I've got what I expected
I've got what I expected. After two months of daily use for commute it is still riding as good as it rode the first day. Doesn't seem like any important component will fail anytime soon. Friendly customer support.
Goed product (1e generatie stapstep…
Goed product (1e generatie stapstep lite)
Service als er wat stuk is stuk minder.
Ben zelf maar tot een oplossing gekomen en gerepareerd ( wacht nog steeds op een oplossing , een half jaar verder maar ze nemen niet zelf contact op ook al beloven ze dat.)

Réponse de StapStep B.V.
Is een heel mooi product
Slechte communicatie over reparaties en onderdelen .
Prima step totdat er problemen gaan voordoen . De service kan wel wat sneller en beter .
Ik wacht na 2 dagen nog steeds op verder antwoord over wanneer een onderdeel van de stapstep pro+ op voorraad komt . Het betreft een nieuw voorwiel ivm lekkage op het ventiel van de band . En een voorwiel vervanger sneller en makkelijker is om uit te voeren.
Er is gezegd dat er verwacht word dit onderdeel in de week van 20 februari op voorraad te hebben , echter is dit niet een product wat te bestellen is op de website . Ook word er gevraagd of je nog kan doorrijden met een lege band wat hartstikke gevaarlijk is en voor verder advies vraag word de e-mail genegeerd.
Ik rijd zelf verder nooit in de regen en doe alle bouten en schroeven goed schoonmaken en invetten na gebruik . Toch heb ik last van roestige bouten en schroeven en dit na 1,5 maand gebruik van de step.
Ook waren na de eerste dagen enkele bouten los getrild tijdens het rijden .
Conclusie : het is een prima step maar niet te gebruiken voor intensief gebruik. (Ongeveer 200km rij ervaring )
Update 7 maart:
Na deze review geplaatst hebben verliep de communicatie opeens een stuk sneller .
Er is mij een een gratis voorband aangeboden in ruil voor deze review offline te halen en ben hier niet akkoord mee gegaan . Nadat ik dit gecommuniceerd had omdat dit voelde als omkoping , heb ik de voorband alsnog gratis gekregen, en was het niet de bedoeling mij om te kopen?
Voor wat betreft de verroeste bouten, moeren en schroefjes is geen oplossing gevonden. Wel werd er gecommuniceerd dat dit mogelijk een fabricage fout is geweest omtrent de coating.
Voor nu kan ik in ieder geval weer even rijden en hoop ik dat de buitenband de binnenband niet weer lek zal steken . De ijzerdraad van de buitenband bleek los te zijn gegaan waardoor deze de binnenband op 3 punten lek gestoken heeft .
Update 14 Maart .
Het is zover de binnenband is opnieuw lek geraakt door de kapotte buitenband. Nu maar dus de buitenband ook vervangen inclusief een nieuwe binnenband .

Réponse de StapStep B.V.
Erg leuke step, echt een aanrader!
Prima levering en erg leuk om mee te steppen. Alleen het bijbehorende slot is stug, zwaar en er is geen goede manier van bevestigen aan de step waardoor je hem niet makkelijk snel vast kan zetten.
Verkeerde versie was geleverd
Verkeerde versie was geleverd. Wel tevreden over het product in het algemeen. Uiteindelijk de juiste gekregen en nu zeer te vreden.
Behulpzaam en vriendelijk
Snel kwam de step maar helaas het verkeerde model. De vergissing werd binnen een week opgelost door de snelle reaktietijd van StapStep. Op vragen kreeg ik razendsnel behulpzame en vriendelijke reakties.
Toch nog veel steppen in stand 3 en 4
Goed in verkopen, daarna wordt het iets slordiger.
De step zou eerst uiterlijk 10 december arriveren. Maar dat werd het niet. Toen zou het uiterlijk 15 december worden. Dat lukte ook niet, mede door post nl.
Toen de step er was konden wij hem niet uitklappen. Hij bleef niet vast zitten. Duurde best wel een tijdje voor we daar weer antwoord op hadden. Terwijl ik vind dat ze dat hadden moeten testen voor verzending. De handleiding is niet voldoende. Geen uitleg over het display. Kreeg advies om een filmpje te bekijken, maar moest vragen om de link.
Ik vind dat de step niet werkte zoals die het behoorde te doen. Moest wel zelf de retourkosten betalen omdat de step volgens hen wel goed was.
Conclusie: step terug, als zij dit goed vinden dan wil ik een ander soort step . Ik wacht tot er meer steps legaal worden in Nederland en kijk dan verder. Vind deze geen succes.
Jammer, ik gun het dit bedrijf wel, maar ben bang dat ze hun prioriteiten moeten gaan bijstellen om klanten te behouden. Succes!

Réponse de StapStep B.V.
Telefonisch niet bereikbaar
Telefonisch niet bereikbaar
Dat is erg lastig als je wat wilt vragen
Dus dat is een echt minpunt

Réponse de StapStep B.V.
Fijne step en goede service!
Mijn eerste indruk van de StapStep lite was zeer positief. Gedurende de eerste twee weken dat ik de step in mijn bezit had reed ik er zelfs al zo’n 125km op! Ik ben een aantal keren staande gehouden door de politie. Zonder uitzondering eindigde dit met enthousiaste en geïnteresseerde agenten. Een van hen gaf zelfs aan ook een Stapstep te gaan overwegen 🤣
Een zeer tevreden klant dus… tot het moment dat de motor het begaf. Op zo’n moment ga je natuurlijk pas ontdekken met wat voor bedrijf je te maken hebt.
Gelukkig bevestigde het contact met de klantenservice mijn keuze om een Stapstep aan te schaffen. De communicatie verliep prettig en vriendelijk en op mijn vragen werd snel en adequaat gereageerd.
Ondanks wat strubbelingen bij PostNL, waar Stapstep natuurlijk niets aan kan doen, kan ik inmiddels weer naar hartelust steppen. Nu dus een nog meer tevreden klant 🙂
Heel erg bedankt voor de fijne service Stapstep!
Super tof product, klantenservice perfect.
De Stap Step is een ontzettend tof product! Deze step netjes ontvangen. Had enkel wat vragen die ik dezelfde dag nog beantwoord kreeg. Sterker nog binnen dezelfde 10 minuten reacties zelf om 22.00 in de avond.
Tof product, zeker een aanrader!
L’expérience Trustpilot
Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.
Les entreprises peuvent utiliser nos invitations automatiques pour collecter des avis. Ils sont accompagnés du statut « Vérifié » pour indiquer qu'il s'agit d'expériences authentiques.
En savoir plus sur les différents types d'avis.
Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.
En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.
La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.
Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.







