Klantenservice zoals het hoort: meedenkend, snel en betrouwbaar! Mijn ervaring met StapStep BV is tot nu toe fantastisch. Wat direct opvalt is de snelle communicatie; je krijgt vlot antwoord op al je... Voir plus
Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus
Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus
Lisez les avis des autres
Ik heb een vrijwel nieuwe step gekocht waar nog geen 40 km mee gereden is. Door medische omstandigheden moet ik hem helaas verkopen. Toen ik contact opnam voor een kopie van de factuur, kreeg ik te ho... Voir plus
L'entreprise a répondu
Klantonvriendelijk en onbetrouwbaar. Koop nooit het zitje, zadel erbij! Is veel te laag voor een volwassene en onmogelijk om zittend te steppen. Zinloos product. Had hem gekocht, maar heb hem netje... Voir plus
L'entreprise a répondu
Ik gebruik mijn StapStep nu al een tijdje en ben er erg tevreden over. De kwaliteit is goed, de ondersteuning werkt prettig en de actieradius is voor mijn gebruik meer dan voldoende. Wat ik vooral waa... Voir plus
À propos de l'entreprise
Écrit par l'entreprise
Zoals u wellicht al hebt vernomen is de elektrische step overal in de wereld een enorme hype, behalve in ons land. Het is namelijk niet toegestaan en zelfs strafbaar om met de elektrische step op de openbare weg te rijden. StapStep maakt elektrisch steppen mogelijk! Door elektrisch te steppen, met ondersteuning rijdt u legaal op de openbare weg.
Coordonnées de contact
Amethysthof 34, 3162RB, Rhoon, Pays-Bas
- info@stapstep.nl
- stapstep.nl
Demande des avis aux clients
Cette entreprise invite régulièrement ses clients à laisser des avis, qu’ils soient positifs ou négatifs.
A répondu à 86 % de ses avis négatifs
Répond généralement dans un délai de 24 heures
Comment cette entreprise utilise Trustpilot
Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.
Een fijne step
We hebben voor deze step gekozen om zowel in Nederland als in het buitenland gebruik te kunnen maken van de step. Het vraagt even wat oefening maar eenmaal onder de knie is het een hele fijne step!
De klantenservice is mega frustrerend
De klantenservice is slecht. Toen mijn step stuk ging duurde het 7 MAANDEN voordat ik hem terug had. Als ik vooraf geweten had hoe veel frustrerende dingen deze step me bracht had ik hem nooit gekocht.

Réponse de StapStep B.V.
Bedrijf is goed bereikbaar voor support
Step ziet er standaard uit maar is het…
Step ziet er standaard uit maar is het ook echt. Goedkope afwerking
Wat een goed product
Wat een goed product !
De stapstep (pro).
50 a 60km op 1 accu lading ?
Dan verwacht je er maar 35 a 40 km mee te kunnen rijden.
Maar niets is minder waar !
Ik met mijn 90 kilo kam tot bijna 70km ( in stand 3).
Wij hebben een boot en trekken het land…
Wij hebben een boot en trekken het land door we leggen aan in een plaats waar een station is en gaan met de trein terug. De week erop gaan we weer met de trein naar het station van aankomst en varen verder. De step is voor ons het ideale vervoermiddel tussen trein en boot. Hij is robuust, stoer en sterk en ideaal voor ons. Echt een aanrader
Bevalt beter dan verwacht
Ondertussen zo'n 80km totaal afgelegd met deze nieuwe stapstep lite+ en het bevalt beter dan ik had verwacht. Voor ingebruikname moesten sommige schroefjes losser en andere schroefjes vaster worden gedraaid, dit na instructies van de servicedesk. Al met al tevreden. Enige manko is dat de batterij-indicator niet goed werkt.
Opdracht keurig op tijd uitgevoerd
Opdracht keurig op tijd uitgevoerd, zorgvuldig verpakt en verzonden. En nog een leuk product ook, wat een feestje...!
Verzenden duurde heel lang
Verzenden duurde heel lang. Na een 4 maanden was de band al lek! Hoe dan? Geen service …. Moest maar een nieuwe kopen! Voor zo’n dure step.

Réponse de StapStep B.V.
Prima stepje
Pro's/ Het werkt prima nadat je uitvogeld hoe de versnellingen werken. Heerlijk om in de zomer te gebruiken, het is legaal zo je kan er geen boete voor krijgen. En het is heel chill om verlichting erop te hebben. Je kan echt lange afstanden nemen.
Cons/je moet zelf een ketting, schijfrem,gps chip regelen aangezien dit heel makkelijk te stelen is, misschien een idee om dat inbegrepen te hebben. Oh en je kan makkelijk de step sensor manipuleren door een zetje te geven terwijl je rijd waardoor de step gewoon doorgaat.
Verder is het een geweldige step
Service teleurstellend
Stapstep rijdt fijn als je het eenmaal door hebt. Die van ons is ongeveer 5-7 keer gebruikt toen hij ineens niet meer startte. Een klein stuk door lichte regen gegaan, wat zou moeten kunnen. Nu kan hij wellicht gerepareerd worden, maar we moeten hem helemaal naar Pijnacker brengen, waar we volgende week eindelijk tijd voor hebben als we in de buurt zijn. Andere optie was verzenden, erg duur is dat en voor eigen rekening. Teleurstellend, we hopen enorm dat het goed gaat komen.
De step is snel geleverd en goed contact.
De step is snel geleverd. Ik had een vraag over de stap. Hierop kreeg ik een uitgebreide mail terug. Dit antwoord kreeg ik zeer snel na mijn email. De stapstep heeft een zeer mooi uiterlijk. Ik hoop dat ik vele kilometers mag gaan maken. Ik zou jullie zeker aanbevelen.
Super leuk
Super leuk, maandje terug 1 van 20km vermogen aangeschaft, heeft mijn fiets naar werk vervangen. Enige nadeel is, als je dan over klinker rijd dan voel je dat wel heel goed, misschien iets van een zachtere banden. Maar ben er blij mee.
De step doet het perfect en er wordt…
De step doet het perfect en er wordt duidelijk uitgelegd waarom deze step op straat gebruikt mag worden. Als er iets niet duidelijk is krijg je gelijk antwoord.
Had deze step eigenlijk besteld om van…
Had deze step eigenlijk besteld om van de trein naar me werk te steppen en terug. Maar ik gebruik hem inmiddels wel vaker dan dat. Ik had eerst wel moeite met het uitklappen van mijn step, maar nadat ik om hulp had gevraagd werd ik goed en zorgvuldig geholpen door de klantenservice. Verder geen problemen en ik ben zeer positief!
They fixed it fast!
I really appreciate the service. I Lost a bold and the shipped a new one out the same day!
erg makkelijk en leuk aanvullend vervoermiddel..
goede, en correcte informatie voor het (online) aankoopproces. ik heb de step nu ong 1,5 wk (pro) en hij bevalt mij erg goed. het is gewoon een makkelijk in de auto mee te nemen aanvullend vervoermiddel. 2 dingen die naar mijn mening wel beter kunnen zijn 1 de rem (alleen trommeltje en motorremwerking op achterwiel) zou beter moeten kunnen. en het (ongeveerde) achterwieltje is wel erg hard (anti-lek bandje..) op vlak asfalt gaat het prima. maar op klinkers.... (als ik dit van te voren wist, had ik de pro+ genomen die wel achtervering heeft)
Leuk ding maar niet goedkoop.
Leuk ding maar niet goedkoop.
De sluiting van het klapsysteem is matig.goed opletten of hij goed erin zit anders kan die in elkaar klappen.
Tot stand 2 is ermee te steppen. Stand 3 en 4 alleen middels manipulatie (schokken op de step maken)

Réponse de StapStep B.V.
Een tevreden klant
Sinds 2 weken de stapstep pro+ in gebruik. In eerste instantie gekocht voor naar mijn werk, maar nu al zin in om met het mooie weer lekker een rondje te steppen. Ik heb de pro+ uitgezocht wegens de extra achtervering en de vele kilometers die hij kan maken. Het is een superleuke stevige step en heel blij met mijn aankoop. Toch zijn er 3 wat mindere punten die ik heb ontdekt. Op een klinkerweg stuitert de bril bijna van mijn neus af, ondanks de extra achtervering, maar dat mag de pret niet drukken en zoek de kortste route over klinkers. En als ik de step op standje 3 zet moet ik 3 of 4 keer even steppen voordat hij hem pakt. Of dat een foutje in de step is of dat het normaal is, geen idee. Ook dat mag de pret niet drukken een beetje extra beweging is niet verkeerd voor mij :-) En als ik wil afslaan durf ik mijn hand niet uit te steken om mijn medeweggebruikers te laten weten waar ik heen wil, misschien is dat een kwestie van wennen aan de step, maar een klein knipperlichtje erop zou niet verkeerd zijn zodat mijn medewerkgebruikers weten waar ik heen ga. Ik hoop dat we een hele mooie zomer krijgen, zodat ik en mijn vogel lekker kunnen genieten op de stapstep Pro+
L’expérience Trustpilot
Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.
Les entreprises peuvent utiliser nos invitations automatiques pour collecter des avis. Ils sont accompagnés du statut « Vérifié » pour indiquer qu'il s'agit d'expériences authentiques.
En savoir plus sur les différents types d'avis.
Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.
En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.
La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.
Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.







