Stone Traders Avis 

601
•
TrustScore 4.5 sur 5

4,6

Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus

Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus

Lisez les avis des autres

Noté 5 sur 5 étoiles

The team couldn’t have been more helpful…Joanne was fantastic. Mine wasn’t a patio sized order yet she did everything possible to make sure I had the right sizing. And I-think it was Ted who delivere... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 5 sur 5 étoiles

Purchased stunning Egyptian stone porcelain for our garden makeover . Very well priced and delivered on correct day and time . Thanks to Karen for organising and recommending Neil at stone landscapes... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 5 sur 5 étoiles

From Initial Enquiry to my landscaper collecting the 700x500mm exceptional - the guys who loaded the Van ( i wasn't there) and of course have to Mention @Karen - seems to at Stone Traders all the ti... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 5 sur 5 étoiles

We purchased Egyptian Limestone porcelain slabs from Stone Traders to replace our new patio and Karen and her staff were really helpful in the process and arranging delivery. We then used Neil and his... Voir plus

L'entreprise a répondu

À propos de l'entreprise

  1. Fournisseur de matériaux de pavage
  2. aussi dans
  3. Fournisseur de pierres
  4. Magasin de pierres naturelles

Écrit par l'entreprise

Registered in 2007, Stone Traders UK Ltd is a leading importer and distributor of natural stone and porcelain paving, with a strong focus on ethically sourced materials. We supply both trade professionals and individual homeowners across the UK, offering flexible ordering options — including the ability to purchase by the square metre rather than full pallets — alongside reliable nationwide delivery. Our extensive product range is suited to a wide variety of outdoor applications, from patio installations to garden design and larger landscaping projects. Combining quality materials with practical purchasing options, we aim to provide dependable solutions for projects of all sizes.


Coordonnées de contact

4,6

Excellent

TrustScore 4.5 sur 5

601 avis

5 étoiles
4 étoiles
3 étoiles
2 étoiles
1 étoile

Demande des avis aux clients

Cette entreprise invite régulièrement ses clients à laisser des avis, qu’ils soient positifs ou négatifs.

A répondu à 75 % de ses avis négatifs

Répond généralement dans un délai d'une semaine

Comment cette entreprise utilise Trustpilot

Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.

4,6

Tous les avis

(601)

41 avis reçus au cours des 12 derniers mois

Écrire un avis
Les entreprises sur Trustpilot n’ont pas le droit d’offrir des incitatifs ni de payer pour masquer des avis. Les avis reflètent l’opinion des utilisateurs et non celle de Trustpilot. En savoir plus

Noté 5 sur 5 étoiles

We use Stone Traders for ALL our Patio…

We use Stone Traders for ALL our Patio needs. I never use anyone else. Deliveries always out on time, the drivers are fantastic. Always receive delivery timescale updates. The entire team are so helpful and a real pleasure to liaise with, they are so helpful a real nice bunch. They are informative, they help my customers directly when they come to visit the show area (Which is so fanatic and impressive to our customers)

I literally cant fault them in anyway and would HIGHLY recommend, I wouldn't go anywhere else.

20 octobre 2023
Avis spontané
Logo de Stone Traders

Réponse de Stone Traders

Thank you Fallowfield Landscapes for your kind review.

We are very happy you enjoy working with us & are pleased with our service. We hope to continue supplying you with all your landscaping products in the future.

Regards

Karen Taylor
Office Manager
karen@stonetraders.co.uk

Noté 2 sur 5 étoiles

Loads of broken glass in my delivery!

Giving 2 stars rather than 1 because the stone itself seems to be fine. However, our order arrived WITH A LOAD OF BROKEN GLASS IN IT!

When I contacted the company, they completely refused to take responsibility, saying that it must have happened during transportation, and even going so far as to suggest very rudely that we might have done it at our end!

They offered to replace the pallet, but our crew were working on a schedule and had to use the dangerous pallet that we had been sent, hence why I had paid extra for one day delivery. I asked if they would refund the delivery fee - not the whole order, just the delivery fee - which they refused, which I find pretty amazing.

A shout out to the delivery man himself who was very competent and kind, but these are NOT nice people to do business with. I have reported them to Trading Standards, and would recommend finding another stone seller.

12 octobre 2023
Avis spontané
Logo de Stone Traders

Réponse de Stone Traders

Hi Mark

I am sorry you feel this way regarding our company. I have to disagree with some of your points Mark as our policy is to remove any problem pallets & replace with new ones which is what I advised you on at least 3 occasions. The glass in the pallet has occurred during transport as it was not in the pallet when leaving us. All we can do is to provide you with a fresh pallet which would have been a very quick turnaround for you or collected the full order with a refund. You decided to use the stone against our advice risking the chance of an accident. This is not how we work & feel we acted in the most responsible way. Again we are sorry you were not satisfied.

Regards

Karen Taylor
Office Manager
Karen@stonetraders.co.uk

Noté 5 sur 5 étoiles

Samples came within a reasonable time…

Samples came within a reasonable time to allow us to evaluate.

7 octobre 2023
Logo de Stone Traders

Réponse de Stone Traders

Hi David

We are glad you were happy with your recent sample & yes it does give you a better idea of how the stone will look. Please let us know if we can help you further.

Regards

Karen Taylor
Office Manager
Stone Traders UK Ltd.

Noté 5 sur 5 étoiles

STONETRADERS EXPERIENCE.

Excellent quality Stone, easy to order online- prompt call back regarding delivery- all speedy and efficient- Would recommend.

5 septembre 2023
Noté 5 sur 5 étoiles

Kept me updated on delivery progress

Kept me updated on delivery progress. Very quick delivery time.

6 août 2023
Logo de Stone Traders

Réponse de Stone Traders

Hi Stuart
Thank you for your 5 star review regarding your delivery. We always try to keep our customers updated & we are glad all went well for you.

Regards

Karen Taylor
Office Manager
karen@stonetraders.co.uk

Noté 5 sur 5 étoiles

Excellent

Well priced and prompt delivery.

22 août 2023
Logo de Stone Traders

Réponse de Stone Traders

Hi Nick

Thank you for your review regarding our company, we are glad you were happy with our product, price & delivery.

Regards

Karen Taylor
Office Manager
karen@stonetraders.co.uk

Noté 5 sur 5 étoiles

Delivery arrived on time and the pavers…

Delivery arrived on time and the pavers were excellent quality.

19 août 2023
Logo de Stone Traders

Réponse de Stone Traders

Dear Customer

We appreciate your feedback & are happy that you were a satisfied customer. We hope to see you again in the future.

Regards

Karen Taylor
Office Manager
karen@stonetraders.co.uk

Noté 5 sur 5 étoiles

We bought our new patio from Stone…

We bought our new patio from Stone Traders about 2 years ago & Karen & the team were fantastic then. Really helpful, knowledgeable & great customer service. Went in again today to buy some join it and patio sealant, & again, excellent customer service, really helpful advice & just a great experience all round.

Thank you Karen & the Stone Traders team. 👍🏻

22 août 2023
Avis spontané
Logo de Stone Traders

Réponse de Stone Traders

Hi Christopher
Thank you so much for your kind review, it's good to see another happy returning customer. We do hope to see you yet again sometime!

Regards

Karen Taylor
Office Manager
karen@stonetraders.co.uk

Noté 5 sur 5 étoiles

I have used this company for…

I have used this company for substantial orders and over several years. The website is excellent and a pleasure to use. The staff are easily contactable by phone and will really go out of their way to help you, especially with regard to delivery. They are friendly and knowledgeable too.

25 juillet 2023
Logo de Stone Traders

Réponse de Stone Traders

Hi Gill

I am glad you have been happy with the service you have received from our staff at Stone Traders! Thank you for taking the time to write a review which shows all our hard work is appreciated.

Regards

Karen Taylor
Office Manager
karen@stonetraders.co.uk

Noté 5 sur 5 étoiles

The right choice

We have been buying stone from Stone Traders since 2006. After a recent experience from another company that failed to deliver, we decided to write a review so as to highlight suppliers that can be depended upon. Stonetraders are slightly above average on cost and on quality. Beyond this, if there is ever a problem with the order, it gets corrected within a few days. Highly recommended. Thanks to John.

24 juin 2023
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

Ordered online for pick up.

Ordered online for pick up.
Turned up, they even loaded my car!
All great!

6 juin 2023
Logo de Stone Traders

Réponse de Stone Traders

Thank you Paul for your online order & we are glad you were happy with our service!

Regards

Karen Taylor
Office Manager
karen@stonetraders.co.uk

Noté 5 sur 5 étoiles

Stone trader’s delivered yet another…

Stone trader’s delivered yet another great new porcelain slab this week to site. It was my first experience of Andy Crane delivering. What a great partnership that is. A polite, considerate and very helpful driver. Then to receive great advice from Karen in the office about the product and choice of pointing. Won’t go anywhere else.

19 juin 2023
Avis spontané
Logo de Stone Traders

Réponse de Stone Traders

Thank you Shaun for your kind & positive review, we very much welcome feedback so we can improve where need be. Thank you for using us so regularly we hope to see you again soon.

Regards

Karen Taylor
Office Manager
karen@stonetraders.co.uk

Noté 3 sur 5 étoiles

Extortionate deliver costs

Good service generally, received call to discuss and agreed delivery date although this was not confirmed at any time so communication could be improved. However, now feel frustrated over the deliver cost charged as it was extortionate, delivery costs indicated from £25/Pallet so having to pay nearly £400 for delivery and receiving only four pallets i feel this is a rip off and that maybe the discounted price on the stone has been covered in the delivery cost. Given the quantity of stone purchased, the cost for delivery was nearly 14% for four pallets which is very expensive and unacceptable.

7 juin 2023
Logo de Stone Traders

Réponse de Stone Traders

Hi Peter

We are sorry you have been disappointed with your delivery cost. I have looked at your order of which we delivered nearly 6 tons of stone from Surrey to Gloucestershire. Our courier's charge by the pallet & you had 6 of them which you were charged £285 + vat. If you were more local we would have delivered on our own lorry & would have been cheaper so unfortunately where you live has determined the price of delivery. We feel that this is a competitive price for this type of delivery.

I hope you have been happy with your Kandla Grey Pavers & again apologies for the delivery cost issue.

Regards

Karen Taylor
Office Manager
karen@stonetraders.co.uk

Noté 5 sur 5 étoiles

Good service

I ordered a sample and it was a good size to be able to see what the full size pavers are likely to look like. It arrived quickly and I appreciated that they used recyclable packaging.

9 juin 2023
Logo de Stone Traders

Réponse de Stone Traders

Hi Stephanie

Samples are indeed a good way to see a product & yes we do use recyclable packaging so glad you noticed! Hopefully you like your product & if you wanted to order please call me & I will help.

Regards

Karen Taylor
Office Manager
karen@stonetraders.co.uk

L’expérience Trustpilot

Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.

Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.

En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.

Voici 8 conseils pour écrire des avis de qualité.

La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.

Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.

En savoir plus