Al heel vaak langs gelopen
Al heel vaak langs gelopen, vandaag toch naar binnen om te eten. De sfeer van het restaurant is goed.
Ik had een chicken burger menu met patat en een chocolade shake. Alles smaakte prima en ruimte porties. Hier gaan we zeker vaker komen.








