Een teleurstellende ervaring.
Ten eerste zeer traag, daarna begon ze me uit te kafferen, omdat ik meerdere pakketjes liet bezorgen aldaar terwijl het de eerste keer was.
Ik was me van geen kwaad bewust.
Ze schreeuwde zo hard, dat de zaak aan de overkant het kon horen.
Ik heb toen mijn bezorg adres van Postnl veranderd.
Helaas moest ik er weer heen, om pasfoto's te maken.
Ook dat liet te wensen over.
Ik heb maar één woord over voor deze middenstander: BAH.








