Eten rauw! En ziek geworden.
Eten besteld burger kwam heel rauw aan en na het gegeten te hebben kregen we buikpijn. Vervolgens hadden we de eigenaar gebeld en die zei dat we pech hebben en dat de burger zo hoort. De bezorger gaf zelf ook toe erna toen we hem tegenkwamen dat die burger niet goed was. Dus hadden we weer de eigenaar gebeld en die bleef zeggen dat we pech hebben. En daarna had die de politie omdat we hem belde hele tijd en zei dat we de bezorger hebben bedreigd terwijl dat totaal niet zo was en die bezorger heel vriendelijk met ons was en wij met hem. HELE SLECHTE ZAAK, SLECHT ETEN, SLECHTE EIGENAAR,
Enige positieve is de vriendelijke bezorger!








