Atmosrx Avis 

475
•
TrustScore 3.5 sur 5

3,3

Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus

Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus

Lisez les avis des autres

Noté 5 sur 5 étoiles

I received my order very quickly. However there was no tracking information or shipping notice sent so I was nervous to be honest but after a couple days it was in my mailbox and I love my item. The... Voir plus

Noté 3 sur 5 étoiles

The anodized chamber is nice, but it doesn’t hold much. Twisting the tip to remove and replace it gets more difficult as residue builds up around the mouth of the chamber. I prefer the magnetic tip li... Voir plus

Noté 1 sur 5 étoiles

Product doesn't work.....won't vaporize concentrate...drips all over and makes a mess...unusable....would never recommend....waste of money and time

Noté 3 sur 5 étoiles

I was looking to buy a non-orange VICOD but that model disappeared from your website.So I *bought* the RUVA and waited for shipping info, eventually to find out that it too was no longer available. I... Voir plus

L'entreprise a répondu

À propos de l'entreprise

  1. Magasin de vaporiseurs

Écrit par l'entreprise

Atmos is the home of the best vape pen, dry herb vaporizers, e-liquid and wax vape pens. Click here to view our huge selection!


Coordonnées de contact

3,3

Moyen

TrustScore 3.5 sur 5

475 avis

5 étoiles
4 étoiles
3 étoiles
2 étoiles
1 étoile

Demande des avis aux clients

Cette entreprise invite régulièrement ses clients à laisser des avis, qu’ils soient positifs ou négatifs.

N'a pas répondu aux avis négatifs

Comment cette entreprise utilise Trustpilot

Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.

3,3

Tous les avis

(475)

3 avis reçus au cours des 12 derniers mois

Écrire un avis
Les entreprises sur Trustpilot n’ont pas le droit d’offrir des incitatifs ni de payer pour masquer des avis. Les avis reflètent l’opinion des utilisateurs et non celle de Trustpilot. En savoir plus

Noté 4 sur 5 étoiles

Worse Instruction booklet I have ever tried to read :(

*UPDATE* Once my friend showed me how simple it is for cartridges, it works great. **I gave it 3-Stars because I have "Heard" great things about this product. However, after owning it for over a week I have still NOT used it. Why? The absolute WORSE instructions I have ever tried to read :( I would love to know who the mental genius is who decided it was a good idea to print tiny light blue instructions on a little dark gray instruction booklet. I needed to put 3.0 Readers over my prescription glasses with a flashlight lighting up the instructions and it still didn't make any sense :( Hopefully, once the friend who recommended this to me shows me how it works, I will be a lot happier. He told me he owns 3 of them.

27 septembre 2024
Logo de Atmosrx

Réponse de Atmosrx

Good Day,

Thank you for your review. We sincerely apologize that the booklet didn’t provide clear instructions. We want to help you get the most out of your device.

We’ll reach out to you today, but you’re also welcome to call us at 855-442-8667, Monday to Friday, from 9 AM to 1 PM.

Thank you for your understanding!

Best regards,

Noté 5 sur 5 étoiles

Ordering was easy and safe

Ordering was easy and safe! Love the pen!

28 septembre 2024
Logo de Atmosrx

Réponse de Atmosrx

Good Day Steven,

Thank you so much for your kind review! We’re thrilled to hear that you enjoyed your product. Your satisfaction is our top priority, and we appreciate your support.

If you have any questions or need assistance in the future, feel free to reach out!

Best regards,

Atmos

Noté 5 sur 5 étoiles

Great products

Great products! Prompt response from customer service when I needed. Product arrive on time well packaged with instructions.

2 octobre 2024
Avis spontané
Logo de Atmosrx

Réponse de Atmosrx

Good Day,

Thank you for your review. We sincerely apologize that you have not yet received your order. To help us locate your package, could you please give us a call at 855-442-8667? We’ll need your order number to assist you further.

Thank you for your patience, and we look forward to resolving this for you!

Best regards,

Atmos

Noté 1 sur 5 étoiles

Never received

I have finally found a way to send the required proof of age to you. My apologies. After I receive the product I will be sure to promptly review

19 septembre 2024
Logo de Atmosrx

Réponse de Atmosrx

Good Day Bruce,

Thank you for your review. We have attempted to reach out to you twice regarding age verification and sent an email on the 25th. Please check your spam or junk folder for this email.

When you have a moment, please reply with an ID confirming that you are over 21.

We appreciate your cooperation!

Best regards,

Atmos

Noté 3 sur 5 étoiles

I was looking to buy a non-orange VICOD…

I was looking to buy a non-orange VICOD but that model disappeared from your website.So I *bought* the RUVA and waited for shipping info, eventually to find out that it too was no longer available. I agreed to accept an Astra II, along with a replacement for my reliable but broken Aegis ll (under warranty), for which I was grateful. Alas the Astra is poorly designed and nearly useless, but at least I have another Aegis ll...

23 août 2024
Logo de Atmosrx

Réponse de Atmosrx

Greetings,

Thank you for sharing your experience. We appreciate your understanding and are glad you received a replacement Aegis II. Your feedback on the Astra II is valuable to us, and we’re always working to improve our products. If you need further assistance, please don’t hesitate to reach out!

Best,

Atmos

Noté 5 sur 5 étoiles

Product was what I expected

Product was what I expected, based upon my review of the advertisement. I felt confident it would, based on other Atmos products I've purchased.

24 septembre 2024
Logo de Atmosrx

Réponse de Atmosrx

Good Day Robert,

Thank you for your review! We're glad to hear that the product met your expectations and that you have confidence in our brand. We appreciate your support!

Best,

Atmos

Noté 5 sur 5 étoiles

Great product

Great product

17 septembre 2024
Logo de Atmosrx

Réponse de Atmosrx

Greetings Edwin,

Thank you for your feedback! We're thrilled to hear you think so highly of our product!

Best,

Atmos

Noté 1 sur 5 étoiles

horrible experience all around

I bought the Vicod 5G and in less than a week the battery expanded and popped the bottom off making it useless to use. Over a week ago we submitted a claim online and haven’t heard back. The customer service number sends you straight to a voicemails with no call back. I’m wondering if this company is a scam… It cannot be this hard to get ahold of a company, could it?!

30 septembre 2024
Avis spontané
Logo de Atmosrx

Réponse de Atmosrx

Good Day Jess,

I apologize for the times you tried to reach us and were unable to connect. Our new customer service hours are from 9 AM to 1 PM. You can give us a call during those hours at 855-442-8667 for assistance.

Thank you for your understanding, and we look forward to helping you!

Best regards,

Atmos

Noté 2 sur 5 étoiles

Have bought several Jump vaporizer

Have bought several Jump vaporizer
After only a month of use, the top part (the part which attaches, mouthpiece breaks apart
I go to your site to order a new mouthpiece, and they are completely


I HAVE BOUGHT THREE OF YOUR JUMP VAPORIZERS. ALL THREE, WITHIN A FEW MONTHS WERE unusable for use due to the mouthpieces falling apart. making the pipes UNUSABLE. When I attempt to order new mouthpieces, they SAY check back for availability.
The unavailability of the mouthpiece make the pipes unavailable for me to use. I repeat: POOR CUSTOMER SERVICE!
I will never buy another of your pipes, due to this reason. As now I am unable to use any of them. And will have to search elsewhere for a new brand of pipe. POOR CUSTOMER SERVICE ! VERY DISAPPOINTING. ! Obviously the pipes are USELESS without the mouthpieces.

27 juillet 2024
Logo de Atmosrx

Réponse de Atmosrx

Good Day Karen,

We apologize for your experience with the jumps. Unfortunately, we have currently discontinued them and do not have a date for when, or if, they will return.

Thank you for your understanding, and we appreciate your feedback!

Best regards,

Atmos

Noté 2 sur 5 étoiles

A Side By Side Disappointment

As a long term medicinal user, I've purchased five different brands, all promised the very best experience. I have a daily user I've used for three years. When I purchase a new device I add it into the rotation and give it fair play against my daily user.
I'm sorry but there's no comparison between this AtmosRx Ruva and my daily user.
Slippery as heck mouthpiece. First thing out of the box and this puppy squirted out of my fingers and skittered across the floor. Slow start. Once I retrieved the mouthpiece and hefted it against my daily. I'd say the Ruva isn't too heavy with a decent sized battery. I'd make sure to set the desired temperature before taking it into the great outdoors, because once you step outside you won't see that little screen again until you get back indoors. The Ruva has a very nice feel to the rubberized exterior which my daily doesn't have so I really like that.
After reading the"manual" I fired it up set my temperature and away we go. The Ruva heats up nicely and has a great buzzer to tell you when the setpoint has been reached.
And the disappointment sets in. I got what seemed very little vapor. But we continued and I must d say the flavor delivered was outstanding and the quantity of vapor increased as we headed into the the minute session. By the end of the session I was disappointed. I immediately triggered a second session. By now the material seems to have finally reached temperature and the amount of vapor is what I would have hoped for from the first session.
End of session cleanup is easy peasey, much easier than my daily. You could probably go a week before you needed to clean the thing with anything other than a brush. Which is a great improvement over mine. One last thing, it won't stand on end, which to me is a bummer.
My final impression? A disappointment even at the 75% discount. I'll add this to my collection and drag it out once in a while for a change of pace. Sorry Atmosrx, nice try, but no cigar.

3 août 2024
Noté 1 sur 5 étoiles

I never got my vaporizer

I never got my vaporizer. Wanted me to do the legwork after asking if I had informed delivery. Yes, and ring cameras and try to catch the mailman.

9 août 2024
Logo de Atmosrx

Réponse de Atmosrx

Good Day Jan,

Thank you for your feedback. I wanted to let you know that your package was delivered on August 21, 2024, and was left on your porch or near your front door.

Please check your email for the tracking information we sent, which should confirm the delivery details.

If you have any further questions or need additional assistance, please let us know.

Best regards,

Atmos Customer Service

Noté 1 sur 5 étoiles

The dry herb vape that I purchased gets…

The dry herb vape that I purchased gets too hot to hold fast and doesn’t burn the dry herb properly.

24 juillet 2024
Logo de Atmosrx

Réponse de Atmosrx

Good Day Yadira,

Thank you for your review. We have sent you an email regarding the issue you mentioned. Please check your inbox for further details and instructions.

If you have any additional questions or need further assistance, feel free to reach out.

Best regards,

Atmos Customer Service

Noté 3 sur 5 étoiles

The anodized chamber is nice, but …

The anodized chamber is nice, but it doesn’t hold much. Twisting the tip to remove and replace it gets more difficult as residue builds up around the mouth of the chamber. I prefer the magnetic tip like the Ruva has. The vaporizer heats up and charges fast but my biggest negative is that the vaporizer doesn’t ever vibrate or do anything to alert when ready or otherwise.

14 août 2024
Noté 1 sur 5 étoiles

The coil in the device I received

The coil in the device I received, failed upon first use. I wasted time and energy prior to delivery trying to understand how I could receive a refund and everything was a disaster from my perspective. I will not order again, and I would appreciate if this was the last review request you send me.

8 juillet 2024
Logo de Atmosrx

Réponse de Atmosrx

Greetings Bryan,

We apologize for the negative experience you had with the coil. One of our customer service representatives will be reaching out to you via email to assist with this issue.

Additionally, we will ensure that your email is removed from the review list as requested.

Thank you for bringing this to our attention. We appreciate your patience and look forward to resolving this for you.

Best regards,

Atmos Customer Service

Noté 1 sur 5 étoiles

I am missing an item from my order and…

I am missing an item from my order and I still have not received my REFUND! Not happy at all !

27 juillet 2024
Logo de Atmosrx

Réponse de Atmosrx

Greetings Rasheeda,

We apologize for the error with your order. Due to the blow-out special, the item sold out quickly. We have processed a refund for you.

If it has been more than 7 business days and you have not seen the refund, please check with your bank. You can also follow up with us at 855-442-8667, Monday through Friday, from 9 AM to 5 PM.

We are here to make this right and appreciate your understanding.

Best regards,

Atmos

L’expérience Trustpilot

Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.

Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.

En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.

Voici 8 conseils pour écrire des avis de qualité.

La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.

Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.

En savoir plus