Gardening Naturally Avis 

167
•
TrustScore 4.5 sur 5

4,4

Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus

Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus

Lisez les avis des autres

Noté 5 sur 5 étoiles

Brilliant customer service. An issue arose with an item I'd ordered a while back. My email explaining what had happened was answered promptly the next morning and a replacement was offered straightawa... Voir plus

Noté 1 sur 5 étoiles

I received my nematodes and a large hole watering rose. I mixed up the nematode mixture went to put the rose onto my plastic watering can and it didn’t fit. Too large for my second can also. I ended u... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 5 sur 5 étoiles

Does what it says on the tin service ! Honestly cannot fault this company. They answer your emails, suggested a phone call to sort something out and came up with a solution. Delivery prompt and... Voir plus

Noté 5 sur 5 étoiles

I rang & spoke to a polite & helpful lady, Caitlin, regarding some covering for a vegetable tunnel we spoke about sizes etc & whilst I was on the web she showed me what we thought was the right stuf... Voir plus

À propos de l'entreprise

  1. Service e-commerce
  2. aussi dans
  3. Jardin
  4. Jardinerie
  5. Location de terrain
  6. Service d'extermination des nuisibles

Informations provenant de diverses sources externes

Vegetable cages, garden netting, garden fleece, ladybirds and nematodes everything you need to grow your own fruit and vegetabless


Coordonnées de contact

4,4

Excellent

TrustScore 4.5 sur 5

167 avis

5 étoiles
4 étoiles
3 étoiles
2 étoiles
1 étoile

Aucun historique récent de demande d’avis

Cette entreprise n’a pas récemment invité ses clients à l'évaluer, donc les avis ne sont peut-être pas représentatifs.

A répondu à 60 % de ses avis négatifs

Répond généralement dans un délai de 48 heures

Comment cette entreprise utilise Trustpilot

Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.

4,4

Tous les avis

(167)

37 avis reçus au cours des 12 derniers mois

Écrire un avis
Les entreprises sur Trustpilot n’ont pas le droit d’offrir des incitatifs ni de payer pour masquer des avis. Les avis reflètent l’opinion des utilisateurs et non celle de Trustpilot. En savoir plus

Noté 5 sur 5 étoiles

Brilliant customer service

Brilliant customer service. An issue arose with an item I'd ordered a while back. My email explaining what had happened was answered promptly the next morning and a replacement was offered straightaway, no quibbling. Thanks Caitlin!

20 octobre 2026
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Nematode watering rose doesn’t fit watering cans

I received my nematodes and a large hole watering rose. I mixed up the nematode mixture went to put the rose onto my plastic watering can and it didn’t fit. Too large for my second can also. I ended up taping it on. This solution held for about 8 cans worth but then the rose flew off into my greenery. I’ve tried to find it but think I’ll have to wait until I cut back in Spring. I complained to customer service as the rose wasn’t fit for purpose if it doesn’t fit a bog standard watering can. I asked for a refund which they rather baldly refused. I felt my complaint was handled very poorly by Jamie-Lee and I don’t intend to shop with them again.

16 octobre 2026
Avis spontané
Logo de Gardening Naturally

Réponse de Gardening Naturally

Hi,

We're sorry to hear you were disappointed with your purchase and the service you received.

Our watering can rose is designed to fit a wide range of watering cans, but unfortunately, we cannot guarantee compatibility with every make and model.

We understand that the rose didn't fit either of your watering cans and that you decided to secure it with tape to continue using it.

However, by the time you contacted our customer service team, the rose had unfortunately become detached and been lost in your garden. Had you contacted us when you first discovered it didn't fit, we would have been more than happy to arrange a return and refund.

Unfortunately, as the item had already been lost before you contacted us, we were unable to offer a refund in these circumstances.

We're sorry you were unhappy with the response from our customer service team, but we do feel that our position was reasonable given the circumstances.

Kind regards,
Gardening Naturally

Noté 5 sur 5 étoiles

Great experience

Placed an order and item was received in great time. Communication was excellent, advising me through out the process about what was happening.
Well done , great service

23 septembre 2026
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

For company that is for organic growers…

For company that is for organic growers and growing naturally it's latest photo competition shows it's more interest in profit than nature

27 juillet 2026
Avis spontané
Logo de Gardening Naturally

Réponse de Gardening Naturally

Hi,

Thanks for your comment. It's an interesting take, as our intention was actually the opposite.

The competition was designed to celebrate natural growing by encouraging customers to share photos of their gardens, with over £1,000 in vouchers as a thank you to the winners.

Can you tell us what specifically made you feel it was about profit rather than nature? We'd genuinely like to understand where that impression came from.

Kind regards

Noté 5 sur 5 étoiles

I have used Gardening Naturally for a…

I have used Gardening Naturally for a couple of years or so. We have a large Horse Chestnut tree and the Leaf Miner trap and lures have been a great purchase. If I have needed further assistance over the phone, my experience has always been helpful and positive.

24 juillet 2026
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

Fantastic Customer Service

Daisy and Jay at Gardening Naturally have been absolutely amazing. They are polite, friendly and professional. They went above and beyond to help me. I cannot recommend them enough!

6 juillet 2026
Avis spontané
Noté 2 sur 5 étoiles

Raspberry beetle trap not bee friendly

I’ve had good service and products from this company until now. I purchased a raspberry beetle pheromone trap (own brand I believe) in April. First one leaked and I was sent a replacement tank promptly. However since using it , following instructions carefully, I find many drowned bees in the tank - I assumed it would be nature friendly. I submitted a review on their website but it has disappeared! On further searches I have found a similar product which has a mesh in it to stop bees and larger insects from being caught. A simple solution so why not on this one? Very disappointed.

21 mai 2026
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

Quick delivery

Quick delivery, quality products.

Ordered a green pole veg tent kit with a mesh net.

Shipped next day, arrived day after. All appears good quality.

They advertise 75cm as a minimum size but mine just squeezed to 70cm.

They also included a catalogue which I really appreciate.

Will return.

10 avril 2026
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Was sent out the wrong size Net for my…

Was sent out the wrong size Net for my Pond and have asked for the full size Net to be sent out and have have had to now order a Blagdon Net costing me just over £20.00 but myself being disabled it’s not easy and will need help to fit the Blagdon Net to the metal frame

3 avril 2026
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

Damaged order replaced immediately

I received the item I ordered which was damaged in transit. I contacted Gardening Naturally and a replacement was despatched as a priority and received the next day. We did not have to return the original product which saved us time and hassle.

31 mars 2026
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

Great products and great service

I often think it is more telling to know how a company does when things go wrong. I've used Gardening Naturally a few times without issue and really like the quality of what they sell. The last time I ordered from them, they sent the the wrong item - a raised bed, so a big and fairly expensive item. What was sent included planks which were the wrong measurements. I phoned, spoke to someone to said they would deal with it immediately and they did. The correct planks arrived the next day on a fast courier service. So great products, but also really good service, even when things go slightly wrong. Many thanks.

31 mars 2026
Avis spontané
Noté 4 sur 5 étoiles

Quick resolution to a problem

My order was missing a few components; I got in touch, it was resolved immediately, and the replacement arrived the following working day. Brilliant service, and really quality stuff when it arrived.

12 mars 2026
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

I ordered 4 packets of nemotodes to…

I ordered 4 packets of nemotodes to come at 6 week interrvals. All 4 arrived at once today. On calling it was a stone wall. "Our systems cannot be wrong. Well they were and customer service was non exostent.

17 mars 2026
Avis spontané
Logo de Gardening Naturally

Réponse de Gardening Naturally

Hi

Thank you for your review. We are sorry you were not happy with our response. Your order was placed on our website for 4x packs to be sent at the same time. As a gesture of goodwill my colleague did offer to arrange a free of charge replacement order but were advised that you would be going elsewhere.

I am sorry for the disappointment this has caused.

Kind regards
Gardening Naturally

Noté 5 sur 5 étoiles

Found just what I needed!

Excellent customer service and advice on products with friendly voice! The products, from Nematodes to watering connections, arrived quickly and are now in use. Highly recommended!

6 mars 2026
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

Brilliant help and order experience!

I wanted a custom size fruit cage, Sharon was absolutely brilliant at helping me, then amending my plan and working out exactly what I would need. I have now placed an order and would certainly recommend their expertise.

13 mars 2026
Avis spontané
Noté 3 sur 5 étoiles

Misquoted weights

In the current 2026 catalogue p.19 the sizes for both the Vermiculite and Perlite are quoted as in 'kilograms', but the actual tub weight are in/ marked 'litres which is misleading

5 mars 2026
Avis spontané
Logo de Gardening Naturally

Réponse de Gardening Naturally

Thank you for bringing this to our attention. You are correct, and we appreciate you highlighting the discrepancy. I have passed this information on to our marketing department so it can be reviewed and corrected where necessary.

We value your feedback and appreciate you taking the time to let us know.

Kind regards,
Gardening-Naturally

Noté 5 sur 5 étoiles

I found Gardening Naturally so…

I found Gardening Naturally so efficient when dealing with my enquiry, prompt and informative. The delivery was second to none, ordered my net cage on Monday and it arrived on Wednesday, brilliant. Great advice given too, would very highly recommend,

9 mars 2026
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

Thanks

Appreciated the prompt response to the part of my order that was damaged. Replacement received the next day.

10 mars 2026
Avis spontané

L’expérience Trustpilot

Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.

Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.

En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.

Voici 8 conseils pour écrire des avis de qualité.

La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.

Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.

En savoir plus