giver dem 1 stjerne da vær gang man prøver at bestille inde hos dem kommer man ind på Just eat seriøst hvem er den idiot som ikke har få stået at de har lukket i denmark og at Hungry.dk og just eat er... Voir plus
Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus
Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus
Lisez les avis des autres
Altid en god oplevelse med Hungry. Mange restauranter at vælge i mellem og en effektiv kundesupport. Jeg har aldrig rigtigt haft problemer med en bestilling på Hungry, kun en enkelt gang hvor probleme... Voir plus
Jeg oplever ofte problemer med dem som skal levere maden. Aka deres budbringere eller hvad de kalder dem. Har oplevet ofte de kommer meget forsent og endda engang haft en forfærdelig oplevelse hvor h... Voir plus
Deres leverandøre kan lyve for en og selv vælge hvor meget af din bestilling de vil køre ud med, værste service og Hungry selv gør ikke noget ved sådan en ansat. De beklager og refundere det der ikk... Voir plus
L'entreprise a répondu
À propos de l'entreprise
À propos de Hungry
Écrit par l'entreprise
- Bestil take away online
- Få gratis bonusmåltider
- Betal nemt med kort, mobil eller kontant
Coordonnées de contact
Voldbjergvej 24, 8240, Risskov, Danemark
- 70209770
- kundeservice@hungry.dk
- www.hungry.dk
Aucune trace de demande d’avis
Cette entreprise n’a pas invité ses clients à l'évaluer, donc les avis ne sont peut-être pas représentatifs.
N'a pas répondu aux avis négatifs
Comment cette entreprise utilise Trustpilot
Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.
Fuldstændig ubrugelig side
Fuldstændig ubrugelig side, det rene tidspilde, og hjælpen via chat er lige så ubrugelig...
Rigtig dårlig oplevelse!
Rigtig dårlig oplevelse!! Vi bestilte mad over Hungry kl. 1700, fik leveringstidspunktet kl 1830 og modtog vores mad kl 1925. Vi skrev flere gange til Hungrys service og fik bare at vide maden var på vej. Vi skal afsted til et arrangement, som vi nu kommer for sent til. Ydermere var maden kold da vi fik den. Vi fik en rabat kupon på 15% næste gang vi bestiller som undskyldning... Vi bruger i hvert fald ikke Hungry mere. Hvis jeg kunne give 0 stjerne havde jeg gjort det.
Elendigheden fortsætter
Jeg kan kun tilslutte mig koret, der ikke har fået leveret mad og har fået annulleret bestillinger - endda efter, at maden skulle have været her.
Det er sket 3 gange her i august og september og hver gang har jeg brugt konkurrenterne.
Det er forresten ikke nok, at man bare spiser kunderne af med 20%, som jo alligevel ikke kan bruges, fordi maden ikke kan nå frem.
Hos Hungry får man ikke pizza som bestilt
Bestiller via Hungry-app 1 pizza med kødsovs og løg og 1 margarita med kebab, 1 margarita med kebab og løg og 1 margarita med cocktailpølser og ananas. Vi bestiller kl. 19:25 og får besked om, at pizza leveres kl. 20:05. Efter et par opringninger ankommer pizzaerne kl. 20:55. MEN hvilke pizzaer? Vi får 1 pizza med kødsovs og løg helt ok som bestilt og 3 margarita, dvs. nul fyld. Blot tomatsovs og ost.
Ved opringning om hvor leveringen bliver af, får vi kompensation på 50 kr. til næste køb. For manglende fyld på pizzaerne 65 kr. Vi har så betalt 207 kr. for 3 pizzaer som vi ikke har bestilt.
Har skrevet med Hungry frem og tilbage og de påstår, at jeg har fået leveret som bestilt og fået refunderet de manglende bestillinger nemlig fyldet. Hvorfor nu det. Fordi jeg har bestilt margarita, som er pizza med ost og tomatsovs og så bestilt fyld ved siden af, da vi er en kræsen familie. Så heads up!!!! Bestil aldrig en pizza med ost og tomatsovs og kom fyldet på ved at vælge fyldet. Bestil en pizza med fyld på og skriv minus dit og plus dat. Ellers kan I ende med en pizza uden fyld.
Aldrig har jeg fået en mere håbløs "hjælp"
Aldrig har jeg fået en mere håbløs service. Bestiller min mad i god tid, med levering 1 time og 10 min efter bestilling (forventet levering var Ca 45 ved straks levering). Restauranten ut havde bestilt fra har normaltvis meget travlt og de lukker for bestillinger omkring kl 17. 30(bestilte maden kl 16.20). Men en eller anden håbløs "chauffør" afleverede aldrig maden, selvom den står registreret som leveret. Kundeservice kunne kun beklage, refundere bestillingen som ville komme retur inden for 4-5 arbejdsdage. Efter endt kommunikation med kundeservice er der lukket for bestilling og som plaster på såret kunne jeg få 20% rabat på ordren. Fantastisk arbejde hungry og mange tak for Ca ingenting. Sidste gang jeg bruger jer.
Fiks jeres dumme app
Fiks jeres dumme app og kommunikationen til restauranten, så man ikke skal lave en bestilling, vente i 100 år for at få at vide, at ens bestilling er blevet annuleret for what reasons? Det er ikke første gang, at det sker. Kæft et bøvl mand
Efter adskillige dårlige oplevelser
Efter adskillige dårlige oplevelser; som alt for sent leveret mad, og senest en annullering af ordre, pr mail, 40 min efter bestilling, er jeg færdig med Hungry.
Det er dæleme ikke særlig convenient at…
Det er dæleme ikke særlig convenient at bruge jeres app. Næsten hver gang man skal bruge jeres app, så skal man logge ind på ny 🤦♂️ Bruger ikke cookies, eller opdaterer i bare appen hver uge?
Bestil kun mad hos Hungry hvis du har…
Bestil kun mad hos Hungry hvis du har utroligt god tid… man kan på ingen måde stole på leveringstiden. Tillæg minimum 30-40 min oven i det de skriver i app. Jeg har bestilt 3 gange i Århus, forsinket alle gange. Og endda på hverdage hvor der ikke forventes at være så travlt i restauranterne.
Det er så træls når man skal nå noget og må vente…
Skulle lige havde hurtigt mad,,,
Skulle lige havde hurtigt mad,,,, men nej, siden kræver oprettelse af bruger,,,, bare for at bestille mad,,,, efter 10 forsøg på både mobil og pc, kunne intet lykkes,,, trist for pizzaria i Fensmark som mister omsætning, vi laver bare selv mad.
Dårlig kundeservice
Jeg bestiller mad fra en restaurant, som ikke leverer mine pommes, samt en forkert sodavand.
Jeg får en burger og aioli, aioli som jo var beregnet til de pommes jeg ikke fik med. Jeg kontakter Hungry, som kan give mig pengene tilbage for pommes, men ikke aioli, som jeg jo intet har at bruge til. Ovenikøbet er de bestilt til min 2 årige søn, som jeg er alene med, og virkelig har brug for. At man ikke bare kan leverer pommes friterne efterfølgende begriber jeg ikke.
Der blev ikke gjort ret meget for at rette op på en fejl The burger concept og Hungry som jo arbejder sammen, havde lavet.
Dybt skuffet over så dårlig kundeservice
dårligste oplevelse
dårligste oplevelse, mad annuleret flere gange uden forklaringer.
og til sidst endt med at alle pengene på kontoen var låst, ingen mad i køleskabet, og en forklaring der lød på "det kan vi ikke hjælpe med" !! forfærdelig oplevelse, kundeservice og de fraligger sig alt ansvar..!
Altid en god oplevelse med Hungry
Altid en god oplevelse med Hungry. Mange restauranter at vælge i mellem og en effektiv kundesupport. Jeg har aldrig rigtigt haft problemer med en bestilling på Hungry, kun en enkelt gang hvor problemet blev løst øjeblikkeligt. Udover dette har de altid gode tilbud, specielt med deres nye Mad Bonanza kampagne. En fornøjelse at kunne blive præsenteret af så mange forskellige udvalg af lokale specialiteter, til en virkelig skarp pris.
Absolut dårligt
Absolut dårligt! Maden 50min. Forsinket og så mangler noget af maden. Aldrig om jeg vil benytte det igen!
Spild af tid
Jeg havde bestilt en helt almindelig menu fra McDonalds.
Efter 45 minutter bliver bestillingen annulleret med begrundelsen at “restauranten ikke kan lave maden”. Jeg får mine penge tilbage om 1-2 hverdage står der.
Jeg vil godt vædde 1.000 kroner på, at hvis jeg havde stået nede på McDonald’s, havde de nok godt kunnet lavet en tasty cheese menu. Grotesk spild af tid altså, og det er langt fra første gang.
Jeg fik en rabatkode på 50 kroner for min ulejlighed, men det får jeg jo ikke min tid tilbage eller mad på bordet af nu.
Annullering af ordre
For en uge siden blev vores ordre annulleret 10 min før levering, trods vi betalte i god tid. I dag blev vores ordre annulleret 50 min efter den bestilte leveringstid. Vi bestiller derfor igen, bare hos en anden restaurant, men den ordre dukker heller ikke op, da chaufføren havde leveret den til en forkert adresse 🙃 Vi blev snoldet af med en rabatkode på 20%. Wow. Tak. Er jeg pænt irriteret og træt af det? Ja.

Réponse de Hungry

Réponse de Hungry
Fra 2 stjerner til 1
Fra 2 stjerner til 1.
Jeg lavede en anmeldelse med 2 stjerner for en uge siden og den vil jeg gerne rette ned til kun 1 stjerne.
Jeg blev lokket af rabat fra Hungry til alligevel at bestille fra dem, men jeg kom ikke længere end til at ville betale.
Min adresse er indtastet og "The Burger Concept" popper op som det første forslag af "ugens udvalgte" og den ligger 1,2 km væk - altså tæt på, men for langt til at jeg gider gå derned. Efter at have brugt 15 minutters tid på menuen og bestillingen og jeg trykker på ”betal”, popper en besked op med at restauranten ikke leverer til min adresse.
Det er dråben der har fået bægret til at flyde over og jeg afmelder nu min bruger. Hungry.dk er gået fra den bedste online take-out service for 3-4 år siden til nu at være den værste.
Farvel Hungry, og tak for dengang I var gode…
Nu er I bare ganske enkelt, elendige!

Réponse de Hungry
Hej Hugo,
Hej Hugo,
stop nu med at poste de standardsvar og læs hvad kunderne reelt skriver.
Det vil give et mere professionelt indtryk af jeres svindlerbutik.
Bestilte en burger via hungry appen fra…
Bestilte en burger via hungry appen fra Burger House Næstved
Betaler så 15 kr. ekstra for at få flæskesteg i.
Jeg modtager så burgeren med et stykke flæskesteg som er utrolig lille. Hverken restaurant eller Hungry vil stå ved at der er at snyde folk at betale for noget du faktiske ikke får!!
Samtidige fik jeg en person som var virkelig uprofessionel.
Hold jeg væk fra begge

Réponse de Hungry
L’expérience Trustpilot
Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.
Les entreprises peuvent utiliser nos invitations automatiques pour collecter des avis. Ils sont accompagnés du statut « Vérifié » pour indiquer qu'il s'agit d'expériences authentiques.
En savoir plus sur les différents types d'avis.
Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.
En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.
La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.
Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.







